فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Saturday, September 06, 2008
چادر یه سره :

قبل از همه یه سایتی رو میخوام بهتون معرفی کنم که فکر میکنم اون دنیا کلی منو دوآ کنین . یه سایت آشپزی با یه خانوم خوش سلیقه که غذاهای خیلی خوشمزه و آسونی رو تهیه کرده و گذاشته تو سایتش و اتفاقی من پیداش کردم . اینقدر ذوقیدم که حد نداشت چون من ذائقه م به شدت غربی هست و از غذاهای ایرانی بجز 5 مدلش بیشتر خوشم نمیاد و نمیدونین چه کیفی کردم با این سایت . مخصوصن اینکه کون گشاد هم هستم و اصلن حوصله دو ساعت بادمجون سرخ کردن و برنج آبکش کردن و ... ندارم و در زندگیم یادم نمیاد تونسته باشم یه برنج آبکش کنم و شفته نشه ! این سبک غذاها هم چون تنوعش خیلی زیاده و ساده هم درست میشن , به شدت ازشون خوشم میاد . تمام صفحاتشو از آرشیو پرینت گرفتم تا دونه دونه درست کنم . به شما هم پیشنهاد میکنم حتمن ببینین که از دستتون در میره ... این شما و اینم آشپزخونه : http://chefnooshin.blogfa.com

اگه از من بپرسن کثیف ترین چیزی که تو زندگیت دیدی چی هست , میگم : بعد از احمدی نژآد , چادر ! به قدری از چادر نفرت دارم که حتا وقتی بچه هم بودم بر خلاف سایر دخترهای دیگه هرگز با چادر بازی نمیکردم ! هر موقع هم که فرصت میکردم , چادر مادر بزرگم رو سوراخ سوارخ میکردم و اون بدو من بدو . هر چند وقتی انقلاب شد مادر بزرگم در اقدامی نمادین کشف حجاب کرد و از چادر به مانتو ارتقا پیدا کرد و منو از این رنج بی پایان نجات داد !!!!!

امروز عصر زهرا خانم " همسایه م , و شوهرش اومده بودن خونه ما . هر چی من اینا رو ضایع میکنم و بلا سرشون میارم که دست از سر ما بردارن , اینقدر این حزب الهی ها پر رو هستن که باید ضرب المثل قارسی سنگ پای قزوین رو عوض کرد و گذاشت سنگ پای حزب الهی ! صبح رفته بودن قم زیارت و برای آرتین یه تسبیح آورده بودن و برای منم یه چادر ! خون جلوی چشمهامو گرفته بود و دلم میخواست سینی چایی که دستم بود , لیوان لیوان خالی میکردم رو سر این زن و شوهر خنگ و عقب افتاده !!!!!! خوبه پارسال بود که این زنک از سوریه برای من پارچه چادری و 3 جفت جوراب مشکی استاکینگ آورده بود که منم یه روز جلوی خودش پارچه ش رو انداختم زمین و 4 دسته نعنا گذاشتم جلوش برام پاک کنه و جوراب ها هم برای گرفتن عصاره لبو برای شراب یاقوتی کلی به دردم خورد . اونوقت با همه اینها رفته بود این دفعه برای من چادر آورده بود و میگفت دیدم پارچه چادری خوشت نیومد , گفتم برات چادر بیارم ! بهش میگم پتی یاره ! من اصلن با لباس عادی هم مشکل دارم و ولم کنن همیشه لخت میگردم , اونوقت تو میری واسه من چادر میاری ؟؟؟؟؟؟
حقش بود نفت میریختم رو سر جفتشون و آتیششون میزدم ! یکسال تمام طول کشید من عادت تسبیح دست گرفتن رو از سر آرتین جواد انداختم اونوقت مرتیکه لات چاله میدونی شپشو رفته واسه شوهر من تسبیح آورده ! آدم یاد خایه می افته و جریان فاطمه زهرا !!!!!! هر چی لات و عوضی هم هست دستشون یه تسبیحه و اینقدر از تسبیح بدم میاد که حد نداره !

خلاصه اینا که رفتن تسبیح رو در جا قیچی آوردم و پاره کردم و دونه هاشو دادم به مرتیکه تیله بازی کنه و چادر رو هم برداشتم بردم آشپزخونه تا تیکه تیکه کنم و دستمال گردگیری ازش در بیارم . آرتین هم اومد و یهو برگشت گفت : میگم : این چادره یه کم مورد داره ها !
- چه موردی داره ؟
مگه نمیبینی ؟ یه کم زیادی نازکه و بعضی جاهاش هم توریه !
- خب که چی ؟
هیچی .. میگم اینو لخت بپوشی خیلی سکسی میشی ها !!!!!
نتیجه شاهکار بود ! بجز اینکه چه لذتی میداد آدم زیر چادر لخت باشه و عربی هم برقصه و ... اون خنکی زیرش بدون لباس معرکه بود . البته به شکل پیرهن یکسره و بالاش رو وقتی قیچی کنی , شاهکار میشه ! یعنی رو سرت نیاد و فقط بدنت رو بپوشونه . یه پیرهن توی خونه راحت و گل و گشاد و خنک و سکسی !! بیخود نیست این روزها توی بعضی شهرها فروش چادرهای یکسره ممنوع شده چون این زنهای چادری لخت مادر زاد یه چادر یه سره میپوشن و می افتن تو خیابون ! تصور کنین خود چادر کلن شهوت زاست , رنگ سیاه از اونم بدتره , مردهای ایرانی هم که 90% فتیش پا و کفش و مانتو و جوراب زنونه دارن و ببین چی میشه ! نماد افراطی گری رو تفکراتی افراطی هم به لجن میکشه و این حقیقتی هست که مسئولان این رژیم فراموش کردن و در طول این 29 سال مدام سعی در ترویجش داشتن و نتیجه شده اینکه زنها زیر چادر لخت و عور مثل پریای داریوش باشن و ... خوشی از این بالاتر ؟؟؟؟؟ حالا بازم حجاب درمانی کنین تا بقول آخوندها همین یه روسری هم که به زور سر زنها مونده , اونم باد ببره :)



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001