فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Thursday, September 04, 2008
حکایت سیم آنتن و تقویت آنتن :

بازم ماه رمضون اومد . ماه شکم چرونی مسلمونها . احمدی نژاد هم که دندون های ملت شهید پرور رو خوب شمرده , قیمت مواد غذایی رو 2 برابر کرده تا یه حال اساسی به امت روزه دار بده . البته چه روزه ای ؟ اونایی که این روزها توی ادارات و خیابونها و سطح شهر هستن میبینن که امسال ماه رضون از هر سال سوت و کور تره و 90% مردم روزه نگرفتن . البته چند دلیل هم داره و یکی از اونها این هست که مردم به خودی خود غذا پیدا نمیکنن بخورن و بطور خودکار روزه هستن و دیگه روزه هم بگیرن , جون ندارن زندگی کنن . مورد دوم هم بی اعتنایی شدید مردم نسبت به مذهب و امورات مذهبی هست که به لطف احمدی نژاد روز به روز این فاصله داره بیشتر میشه و صد البته مردم نفرتشون نسبت به احمدی نژاد رو دارن بصورت کاملن مستقیم به پای مذهب میذارن و آخوندها ! همینه که این روزها میبینین که آخوندها سایه احمدی نژاد رو با ذوالفقاز میزنن و افتادن تو جون همدیگه و از این شاکی هستن که چوب این چوب دو سر گهی چطور داره وجهه مذهب و روحانیت رو به گند میکشه :

آقا این سگهای ما شب که میشه نمیدونم چه کرمیشون میگیره و هر چیزی رو میجون ! جرات ندارم چیزی رو بیرون بذارم . شب که میشه ولشون میکنم تو محوطه تا امنیت اجتماعی ای رو که سردار تارزان " رادان " به ما وعده دادن و اراذل و اوباشش در قالب امینت اجتماعی قادر به تامینش نیستن , 2 تا حیوان زبون بسته به بهترین شکل تامینش کنن . و ول کردن این سگها هم به معنی جویده شدن هر چیزی میتونه باشه . از دمپایی بگیر تا کفش و شلنگ آب و درخت و روکش صندلی و تاب و حتا سیم آنتن !!! بشقاب های ماهواره رو هم گذاشتیم زیر درخت ها در استتار کامل تا از دید نامحرمان انقلابی در امان بمونه و از اونجا تا ساختمون سیم کشیده شده و هر از گاهی این سیم ها از زیر خاک در میان توسط این دو تا جانور و جویده میشه ! امروز هم صبح وقتی ماهواره رو روشن کردم دیدم چیزی نشون نمیده و بعد از چند دقیقه کنکاش مشکل رو پیدا کردیم و آرتین رو فرستادم بره سیم آنتن بخره . گفت این طرف ها گرون میدن و میرم از لاله زار میخرم ! منم گفتم از هر جا میخری بخر , فقط من از تو سیم آنتن میخوام و سیم نیاری خودمو وصل میکنم به دیش !!!!!
رفت و منم مشغول کارهای خودم شدم . 2 ساعت بعد آقا پیداش شد در حالیکه تو یه دستش یه کیسه خرما بود و تو اون یکی دستش هم یه بسته سیم ! خرماها رو با عصبانیت داد دستم و رفتم سراغ بستن سیم . رفتم بالا سرش و گفتم : من از تو خرما نخواسته بودم این چیه خریدی ؟
- نپرس که اعصاب ندارم !
وا ! خب بگو ببینم چی شده ؟
- هیچی دیگه بیخیال !
" وقتی میگه بیخیال مطمئنم یه گندی بالا آورده و خرابکاری کرده ! واسه همین اینقدر بهش گیر دادم تا آخر اعتراف کرد "
- هیچی دیگه رفته بودم سیم بخرم یهو دیدم یکی داد زد : تقویت آنتن رسید . منم گفتم برم یه تقویت آنتن بخرم شاید تصور بهتر بشه . ایستادم تو صف و بعد از نیم ساعت یارو یه کیسه خرما بهم داد و گفت 2 هزار تومن ! من گفتم : این چیه ؟ گفت تقویت آنتن !!!!!! تازه دو زاریم افتاد چیه و خلاصه هر کاری کردم پس نگرفت و ....

هاهاها آقا این مردها شاهکارن . تمام عمر به معامله مبارکه مینازن و هی بهش آب و تاب میدن و زنها رو بخاطر نداشتن چیز (!) مسخره و مچل میکنن ولی وای از روزی که بگندد نمک و خودشون خودشونو مچل کنن ! فکر کنم فهمیده باشین توقیت آنتن یعنی چی ؟ یعنی خرما که میخورن و کمرشون سفت میشه و در واقع دودول مبارکشون تقویت میشه !!!!!!!!!! خدایا چه آفریدی ؟ ریدی ...



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001