فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Sunday, August 17, 2008
راز سگ جونی مردها :

میدونین چرا مردها اینقدر سگ جون هستن و در مقابل انواع مرضها و بیماریها مصنونیت دارن ؟ میدونین چرا همه پیغمبرها مرد هستن ؟ میدونین چرا مردها رو نمیشه به این سادگی ها کشت و سرشونو زیر آب کرد ؟ میدونین چرا مردها سرباز میشن ؟ میدونین چرا آخوند زن نداریم ؟ میدونین چرا بهترین آشپزها مردها هستن ؟ همه این سوالات رو در اینجا به شما پاسخ میدم :

تو بیشتر خونه ها همیشه یه سر خر " مرد " وجود داره . چه بخواهیم چه نخواهیم این جنس مردشور برده هست و ریده به جهان و کاریش هم نمیشه کرد و طبق افسانه آفرینش دلیل تبعید انسان به زمین هم حماقت همین آدم بی اراده مشنگ بوده و خب متاسفانه فقط باید مدارا کرد و سوخت و ساخت ! چقدر هم من میسوزم .. !! آه ... تو خونه ما هم متاسفانه 3 تا موجود نر وجود داره و من یه نفر تک افتادم ! آرتین , مرتیکه و فیدل , سگ ملوسمون رو میگم !!!!! این 3 تا موجود به تنهایی برای ریدن به ایالتی کافی هستن , باقی مردهای عالم پیشکش . من روزی نیست از دست این 3 تا آرامش داشته باشم و هر کاری میکنم تا با اینها درگیری نداشته باشم نمیشه و اینها در طول روز یه حالی به من ندن نمیشه ! روی اینها هم البته من اسم های خوبی گذاشتم که شدیدن بهشون میاد ! آرتین رو بهش میگم دای هارد Die hard ! فکر نمیکنم این بشر مرگ داشته باشه و اگه قرار باشه روزی کسی جون عزرائیل رو بگیره , همین آرتینه ! لامصب نه پیر میشه نه شکسته میشه و 4 ساله یه تار موش رو بگی سفید نشده اونوقت من بدبخت اگه موهامو رنگ نکنم مثل پیرزنها میشم !!!!! فیدل هم که به ترمیناتور معروفه ! موجود زنده از دستش در امان نیست . هر چیزی هم که قابل جویدن باشه از آدمیزاد بگیر تا لنگه کفش و شلنگ و درخت و ... باید یه حالی بهش بده ! استخون مصنوعی براش گرفتم , یه گونی دمپایی از کفش ملی رفتم براش خریدم و خلاصه هر کاری کردم این عادت هاش از سرش نیافتاده . برعکس خودش زنش , قاطمه رجبی , اینقدر متین و آرومه که حد نداره !! مرتیکه هم که گفتن نداره . موجودی شدیدن تودار و مرموز و آب زیرکاه . گند میزنه به همه چی بعد مثل مادر مرده ها میشینه یه گوشه و انگار نه انگار اتفاقی افتاده و کوچه علی چپ و اینا ...
خلاصه این 3 تا موجود پدر منو در آوردن . دلیل اصلی کشف سگ جونی این مردها رو هم آرتین باعث شد ! از وقتی با هم آشنا شدیم من دقت میکردم که این آقا هر وقت یکی بهش میگفت فلان چیز خیلی خوبه برای فلان جای بدنت , فوری میرفت با اون چیز دوش میگرفت ! مثلن کافی بود یکی میگفت یا جایی میخوند که کلم ضد سرطان هست ! فرداش من شیمیایی میشدم ! صبح میدیدم رفته 50 تا کلم خریده و یه لقمه نون و پنیر میخوره و یه گاز به کلم میزنه و از اونور هم شب که میشه گوزهاش مال من بدبخته و تا صبح خفه میشدم !!!!!
یا مثلن یکی میگفت شیر باعث سلامتی فلان چیز میشه ! آب خوردن تعطیل و پارچ پارچ شیر میخورد ! یا اون دفعه فیروزخان داشت در مورد آب درمانی صحبت میکرد , فردا صبحش خواب بودم دیدم هی صدای قلپ قلپ و بعد آروق میاد و آااااااه کشیدن های طولانی . چشمهامو باز کردم دیدم 5 تا بطری آب معدنی گذاشته کنارش و داره بطری بطری آب میخوره و مثلن آب درمانی میکنه !!!!!
یا نمیدونم کدوم پدر سگی بهش گفته بود به درخت سیب زیاد آب بدی سیب هاش درشت و آبدار میشه و خاصیت پیدا میکنه ! هر وقت میرفتم باغ میدیدم آرتین شلنگ به دست کنار این درخت ایستاده و پای درخت یه دریاچه درست شده ! هی بهش میگفتم پدر سگ اینقدر به این آب نده آخر آب سیب بهمون میده , به خرجش نمیرفت و آخر اینقدر به این آب داد که درخت بیچاره پوسید !!!!!

چند روز پیش خونه یکی از دوستام بودیم و شوهرش داشت میگفت دکترها گفتن گوجه فرنگی برای مردها خیلی خوبه و دیگه سرطان پروستات نمیگیرن !!!!!! هر چی اشاره کردم نگو , فایده نداشت و نفهمید و گفت ! چشمتون روز بد نبینه . فرداش آرتین گفت من یه سر برم بیرون بیام . تو دلم گفت باز شروع شد ! الان میره 2 کیلو گوجه میخره و تا شب رژیم گوجه داریم ... یکساعت بعد آقا پیداش شد با 5 تا صندوق گوجه فرنگی . اینا چیه خریدی ؟ میخوای رب درست کنی ؟؟؟؟؟
- مگه نشنیدی مجید چی میگفت ؟ مردها باید گوجه بخورن !
پدر سگ ! گفتن گوجه بخورن نه که گوجه به خودشون تنقیه کنن .
- ببین شیوا من میخوام سالم زندگی کنم .. بذار به کار خودمون برسیم !!!!
حالا میدونستم برنامه ش چیه دیگه ... هر چی میخواست بخوره 4 تا گوجه هم کنارش میخورد . اتفاقن همینطور هم شد . صبح نون و پنیر و گوجه خورد . بعد از صبحانه رفت یه پارچ آب گوجه گرفت و تا ظهر اونو خورد . موقع ناهار یه کاسه بزرگ سالاد گوجه درست کرد و با غذاش خورد ! عصر دوباره یه پارچ آب گوجه خورد و شام هم با غذاش و موقع خواب هم باز آب گوجه . فرداش هم همینطور و روز سوم بود که صبح بدو بدو اومده پیشم و میگه : شیوا ! شیوا ! شیوا ! شیوا !
- شیوا و مرگ ! بنال ! چته ؟
شیوا همه تنم خارشک گرفته ! کهیر زدم !
- ای بمیری ... اونقدر که تو گوجه خوردی الان باید جذام میگرفتی , برو شکر کن کهیر زدی !
حالا بیخیال .. به داد من برس انگار یه لشکر شپش بهم حمله کردن از کونم تا سرم میخاره !
- آب گوجه بگیر توش شنا کن , خوب میشی !!!!!!
خلاصه اینقدر من سر به سر این گذاشتم تا قول داد مثل آدم باشه از این به بعد و تعادل داشته باشه و بعد هم بردمش اورژانس و یه آمپول ضد حساسیت زدن بهش و خارشش رفت و وقتی اومدیم خونه همه گوجه ها رو برداشت برد گذاشت سر کوچه تو سطل زباله !!

این از آقای جون دوست ! حالا مرتیکه رو داشته باشین : این تخم جن با همین چسونه بودنش اینقدر به خودش میرسه و واسه خودش کلاس میذاره که من بعضی وقتها هاج و واج اینو نگاه میکنم و غش میکنم از خنده ! مثلن موقع ناهار که میشه آقا واسه خودش میره یه بشقاب گل منگلی میاره و زیر بشقابش یه دستمال سفره همرنگ پهن میکنه و بعد برای خودش آب میوه میریزه و میوه توش میندازه و از این چترهای تزئینی هم بهش میزنه و با نی شروع میکنه خوردن !!!!! شب قبل از خواب اجازه داره نیم ساعت کارتون این خانواده گاگول ها " سامسون ها " رو ببینه و موقع کارتون دیدنش که میشه میره یه گیلاس شیشه ای بر میداره و واسه خودش چند مدل آب میوه میریزه و چتر میزنه و لیمو قاچ میکنه و توش میندازه و بالش میذاره پشتش و لم میده رو تختش و کارتون میبینه و نوشیدنی میل میکنه شاهزاده !!!!!!!!!!!

اون فیدل پدر سگ , سگ پدر از هر دوتای اینها بدتره ! وقتی برای آقا گوشت میبری اول باید بذاری جلوی اون تا بخوره و اگه جلوی زنش , فاطمه , بذاری 2 ساعت شروع میکنه پارس کردن و نمیذاره اون بدبخت بیاد چیزی بخوره . اول باید بدی این بخوره و بعد که خورد به اون یکی بدی و تازه میاد از غذای اونم ناخنک میزنه ! حالا این که خوبه , جیزه جگر هم آقا دارن و وای از اینکه یه هفته من یادم بره بهش جگر بدم , اصلن با من قهر میکنه هر چقدر صداش میکنم , سر و ته میره تو لونه ش و کونشو به من میکنه که یعنی من با تو قهرم !!!!! پدر سگ شکمو ...

حالا با این توضیحات شما متوجه شدین راز سگ جونی مردها چی بوده ؟ بیخود نبوده پیغمبر زن نداشتیم ! چون مثلن تصور کنین مسیح زن بود , خوار- مادر براش نمیذاشتن . مسیح که مرد بود این بلا رو سرش آوردن وای به اینکه زن بود و با گرز و سیم خاردار لابد بهش تجاوز هم میکردن .... یا مثلن فکر کنین توی نبردهای تاریخی زن ها سرباز میشدن ! چه فاحشه خونه ای توی منطقه رزم راه میافتاد , خدا میدونه . مثلن در جریان حمله مغولان به ایران , ارتش ایران رو زنان تشکیل میدادن , نسل زنها منقرض شده بود ! یا فکر میکنین چرا توطئه زنها برای کشتن مردها در 80% موارد با شکست روبرو میشه ؟ نقشه اشکال نداره , مشکل از مردهاست که به این سادگی بمیر نیستن . همین ایت الله مدرس ملعون ! اونقدر سمی که بهش دادن رو اگه یه زن یک قطره ش رو میخورد , هفت تا کفن پوسونده بود . این مردک یه پارچ سم خورد و تازه شارژ شده بود و همینطور بگیر برو تا آخر ...



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001