فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Monday, August 04, 2008
از افتخارات المپیک ایران :

ما ایرانی ها اعجوبه های جالبی هستیم . در هر زمینه ای بهترین هستیم . ولی گوش شیطون کر در موارد منفی بیشتر !!!! همیشه هم سعی میکنیم در موارد منفی سنگ تموم بذاریم . و جالب اینه که فکر میکنیم خیلی باحالیم و همین اعتماد به نفسمون منو کشته ! مثلن از بچگی همه یاد میگیرم که یک ترمیناتور خوب باشم و الحق که تا وقتی که میمیریم , چیزهای زیادی رو خراب میکنیم و با افتخارات بزرگی از این دنیا میریم ! دوران کودکی ما در تخریب سپری میشه و در بزرگسالی در انهدام های زیرکانه و هوشمند ... ما به مرور زمان یاد میگیریم اگه نمیتونیم خوب یا بهترین باشیم , میتونیم عکسش باشیم و از آخر بهترین باشیم . یاد گرفتیم اگه ما رو آدم حساب نمیکنن , به هر ترفندی که شده بازم خودمونو به حساب بیاریم . حالا عنوانش مهم نیست . مهم شهرته که میتونه دانشمند باشه و وقتی نیست میتونه بزهکار و جانی و تروریست باشه مهم اینه که مطرح باشیم :

سایت فاکناک در خبری نوشته بود : رئیس جمهور ایران در مراسم افتتاحیه‌ بازی‌های پارالمپیك 2008 پكن شركت می‌كند http://tabnak.ir/pages/?cid=11176

این میتونه خبری جالب و پر از افتخار برای ما باشه ولی وقتی نگاه میکنی به قضیه متوجه میشی که همه رئیس جمهورهای کشورهای دنیا سعی کردن در مراسم افتتاحیه المپیک حاضر بشن . مثل جُت بوش ولی فقیه کره زمین که با پر رویی تمام خودشو به این افتتاحیه دعوت کرده و از اون طرف ترتیب چینی ها رو میده و از این طرف هم حمایتشون میکنه ! اونوقت رئیس جمهور ما چی ؟ به مسابقات یه مشت مونگول و عقب افتاده و جانباز گوز درصدی دعوت میشه که البته از حق و انصاف نگذریم لیاقت چنین رئیس جمهوری که دچار فلج مغزی و مونگولیسم حاد هست و شکلش هم به نیم رخ ... زن فتعلی شاه قاجار شباهت داره , بیشتر از این نیست که به افتتاحیه پارا المپیک دعوت بشه . در و تخته باید به هم جور باشه که هست . رئیس جمهور عقب افتاده , لایق المپیک عقت افتاده هاست و اینم جزو یکی از افتخارات و حماسه هایی هست که رئیس جمهور ما در کنار انگ تروریست بودن و منکر هالوکاست بودن و ناقض حقوق بشر و آزادیهای فردی بودن و ... برای ملت ما خواهد آفرید ... افتخار پشت افتخار ..



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001