فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Sunday, August 24, 2008
چطور خوار مادر وزارت نیرو رو مورد عنایت قرار بدیم :

خیلی ها نمیدونن که توی ایران قوانینی وجود داره که از دست قانون گذار در رفته و خیلی به نفع مردم هست ولی متاسفانه این قوانین بصورت مرموزی از عموم مردم دور نگه داشته شده و 90% از مردم از خیلی از قوانین موجود در جامعه با خبر نیستن . منظور از قانون , قوانین قضایی و جزایی نیست بلکه قوانینی عمومی در هر زمینه ای میتونه باشه , یکیش قوانین مربوط به وزارت نیرو یا همون توانیر . در این وزارت خونه که مسئول تامین برق کشور هست قانونی وجود داره که اگر وسایل برقی شهروندان بنا به هر دلیلی دچار خرابی ناشی از قطع برق با تقصیر این ارگان بشه , شما میتونین هزینه کامل اون وسیله برقی رو ازشون دریافت کنین ! البته به شرایطی . یکی از این شرایط این هست که اون وسیله برقی شما که دچار مشکل سوختن یا خراب شدن ناشی از برق رفتن های مکرر شده رو باید یک متخصص یا تعمیرکار وسائل برقی از یک نمایندگی مجاز و رسمی تایید شده تائید کنه و فاکتور مهر شده رسمی رو همراهتون ببرین به سازمان برق منطقه ای خودتون و هزینه ای که متحمل شدین رو دریافت کنین !!!! یک مثال میزنم . مثلن کامپیوتر شما بر اثر قطع مداوم برق دچار خرابی میشه ! شما کامپیوترتون رو باید بر دارین ببرین یک تعمیرگاه مجاز کامپیوتر که تاییدیه رسمی از وزارت کار داشته باشه . هر چقدر معروف تر همونقدر بهتر . کامپیوترتون توسط اونها مورد ارزیابی قرار میگیره و مشکل و علت سوختگی و خرابی اعلام و در فاکتور رسمی درج میشه و شما با در دست داشتن این فاکتور و نظریه کارشناسانه تعمیرکار مربوطه , به سازمان برق منطقه خودتون مراجعه و درخواست خسارت میکنین . چنین عرفی برای لوازم برقی منزل مثل یخچال و لباسشویی و تلویزیون و ... هم هست و به نمایندگی های مجاز اونها باید زنگ بزنین و ازشون چنین مدارکی بگیرین و خسارت دریافت کنین ! وجود چنین قوانینی در ایران که هیچ قانونی بجز قانون اعدام و شلاق و سنگسار درش جدی و قطعی نیست و قانون گذار و مجری قانون از این 3 قانون به هیچ شکل صرفه نظر نمیکنه , باعث تعجبه !

تو دنیای مدرنی که همه چیز به برق بستگی داره , بی برقی فاجعه ست . سیستم سرمایی , گرمایی , روشنایی , آشپزی , بهداشتی , درب منازل , سیستم های امنیتی و هزار و یک چیز دیگه همه به برق ربط دارن . در نتیجه وقتی که برق میره , در یک لحظه هزاران فحش خوار مادر نثار مسئولینش میشه . حداقل فحش و نفرین هم اینه : ای بر پدرتون لعنت ! حالا نمیدونم بر طبق کدوم قانون هست که این نفرین ها بانیانش رو نمیگیره مگر اینکه بانیانش شیطان و ابلیس مجسم باشن !!!
چند روز پیش که برق ها رفته بود , درست موقعی بود که داشتم مقاله ای رو مینوشتم و وسطش برق رفت و چنان شوکی بهم وارد شد که کم مونده بود دق کنم ! هر چی فکر کردم دیدم اینطوری نمیشه و تا حالا وزارت نیرو و احمدی نژاد به ما حال دادن یکبار هم ما به اینها حال بدیم ! نشستم کمی فکر کردن و یاد همین قانون بالا افتادم . رفتم ته باغ سراغ انباری . هر چیزی که بدرد نمیخورد رو انداخته بودیم اونجا . یخچال های قدیمی و تلویزیون و ضبط و کامپیوترهای قدیمیم و لپ تاپ و جاروبرقی و .. آرتین رو صدا کردم و با کمک هم تا جایی که میتونستیم لوازم سبک رو آوردیم بیرون و تمیز کردیم و چیدیم توی خونه و بعد هم به آرتین گفتم :
- شنیدم تو یه زمان خیلی اوسا بودی و مامان جونت میگفت همه چیزخونتون رو تو تعمیر میکردی . هنوزم همینی ؟
پس چی ! منو دست کم گرفتی ؟
" این مردها هر وقت این جمله رو میگن بدونین هیچی سرشون نمیشه و منم همینو میخواستم و البته که ننه آرتین همیشه فحش خوار – مادر بهش میداد که هر وقت چیزی رو میدادیم درست کنه , میرید بهش و چنان خرابش میکرد که صد تا تعمیرکار هم نمیتونستن درستش کنن "
- خب چرا معطلی ؟ اینا رو درست کن میخوام ببرم بدم به خیریه . صواب داره .
رفت جعبه ابزار کذاییش رو آورد و افتاد تو جون لوازمی که از انباری آورده بودیم . دلیلم برای سپردن این وسایل بهش این بود که میدونستم هر چیزی رو بدی دستش دل و روده ش رو تحویلت میده ! همین هم شد و 24 ساعت بعد تمام این لوازم به شکل فحیعی نابود شدن . سوختن , قطعاتشون کم و زیاد شد و خلاصه بلایی سرشون آورد که مطمئن بودم صد تا تعمیرکار هم سر در نیارن اینا به چه دردی دچار شدن !
فرداش زنگ زدم به نمایندگی هاشون و دونه دونه تعمیرکار آوردم و اونا هم هی ور میرفتن و چیزی نمیفهمیدن و آخر نظر میدادن که بخاطر برق اینطوری شده و منم فاکتور و نظریه بود که میگرفتم از اینا . وقتی فاکتورها جمع شد , یه روز صبخ با آرتین بلند شدیم رفتیم سازمان برق منطقمون . آرتین رو تا صبح نذاشته بودم بخوابه و خر مگسی بود . اول سانفرانسیسکو و بعد هم یه دعوای الکی باهاش کرده بودم و اعصابش خط خطی بود طوری که نزدیک بودم خودمم نصف کنه از وسط ! رفتیم به قسمت خسارات مشترکین و فاکتورها رو گذاشتیم جلوشون و آرتین هم که قاطی بود شروع کرد داد و بیداد کردن و گرد و خاک کردن و کلی کولی بازی در آورد . مسئولش هم قاکتورها رو هی برمیداشت و چک میکرد و زنگ میزد به نمایندگی ها و تاییدیه میگرفت و توی دفتر ثبت میکرد و مهر میزد و آخر سر برگشت گفت : ما قبول داریم که قطع برق وسائل برقی رو میسوزونه ولی این قضیه یه کم عجیبه که چرا تمام لوازمات برقی شما همه از دم سوختن ؟؟ باز ارتین شروع کرد داد و بیداد کردن و یارو هم بیخیال شد و چیزی نوشت و فرستادمون حسابداری و خلاصه سرتونو درد نیارم , یک میلیون هفصد و 25 هزار تومن از اینا خسارت گرفتیم و یه چک دادن و رفتیم بانک تحویل گرفتیم و یک تومنش رو من برداشتم و باقی رو دادم به آرتین . شب هم 50 تومن دادم به سوپورها و اومدن همه این لوازم رو جمع کردن بردن و هم خونه خالی شد هم تفریح کریدم هم یه پول مفت گرفتیم و هم خوار مادر وزارت نیرو رو مورد عایت قرار دادیم !!!!!!!

چند نکته برقی :
- روزهای جمعه و بعضی 5 شنبه ها برق ها قطع نمیشه . من یه سوالی برام پیش اومده و اونم اینه که روزهای جمعه که مصرف برق از همه روزها بیشتره چون مردم خونه هستن و مهمونی میدن و یا جاروبرقی و لباسشویی و تلویزیونشون دائم روشنه , وزارت نیرو از کجاش برق میاره تامین میکنه که سایر روزها نمیتونه ؟ لابد اینبار از هاله های نور دور بیضه های احمدی نژآد برق میگیره ؟؟ این یعنی اینکه این کمبود برق = پشم !!!!! همه اینها فیلمه تا برق رو گرون کنن ...

- وقتی برق میره مردم یاد 4 نفر می افتن : پدر و مادر ادیسون و خوار مادر احمدی نژآد .

دعای آخر هفته : خدایا خداوندا ! بانیان بی برقی و مردم آزاری مردم رو به اشد مجازات یعنی ترتیب دادن خوار مادرشون در این دنیا و حوری قرار دادنشون در اون دنیا برسون تا مردان مومن در اون دنیا با این حوری ها ... آره ! خداوندا : مسببین بی برقی مردم رو به سمت قزوین و حومه رهنمون بفرما . خدایا , باعثین بی برقی مردم رو با صاعقه خشک و جزغاله بفرما . خداوندا , به ماتحت عاملان بی برقی مردم برق فشار قوی متصل بفرما ! خداوندا تیر آهن نمزه 18 + تیر چراغ برق را به عاملان بی برقی مردم فرو بنما !

- ازاحمدی نژاد می پرسن این خاموشي برق برای چیه ؟ مگه اين ملت همونی نيست که به شما برای رياست جمهوری رای داد ؟ احمدی نژاد ميگه جواب ابلهان خاموشيست !!!

- احمدی نژاد اعلام کرد : از این به بعد برقها نخواهد رفت , فقط بعضی وقتها خواهد آمد !!!!



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001