فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Sunday, July 13, 2008
چرا کسی احمدی نژاد رو جدی نگرفت :

این تیتر درشتی بود که سایت تابناک کمی سانسوری تر نوشته بود http://tabnak.ir/pages/?cid=13491 و دلایل بسیاری رو هم عنوان کرده بود که چرا هیچکس از اینکه احمدی نژاد رو میخواستن بدزدن و بعدش تخریب شخصیتیش کردن , حتا اعتراض هم نکرد و تنها 2 نفر در حمایت سحطی از احمدی نژآد بر اومدن که خیلی زود اونها هم ساکت شدن ! از همه جالبتر عکس العمل جامعه روحانیت بود که نسبت به تخریب وجهه احمدی نژآد سکوت معنا داری رو کردن و گویا اونها هم به تلافی اینکه احمدی نژاد فقط اونها رو هالو گیر آورده و خزعبلات و خرافاتش رو فقط به این قابلمه به سرهای مادر مرده تنقیه میکنه , سکوت کرده بودن ! حتمن شما هم فهمیدین که احمدی نژاد در دیدار با علمای اعظام , هر وقت که اونها رو میبینه به شکل فجیعی یاد معجزات خودش ‏می افته و چنان برای اینها سخنرانی میکنه که آدم از خنده اسهال میگیره و حتا لوطی مونث معروفش هم اخیرن به احمدی نژآد لقب آیت الله داده بود و کفر این جامعه روحانیت رو که سالها کونشون رو احسان میکنن تا به مقام والای روحانیت نائل بشن , در آورده بود ! حالا نکته جالب اینه که این آخوندهای پدر سوخته عمری برای مردم چی چی شعر تلاوت میکردن و مردم رو احمق میکردن و سر کیسه , و خالا یکی پیدا شده که نه تنها اینها رو داره مچل میکنه ، بلکه آبرو هم براشون نذاشته و هر گندی که بالا میاره یک سرش رو ربط میده به مذهب و با یک تیر دو نشون میزنه : هم وجهه روحانیت رو در بین مردم تخریب میکنه و هم نون این جماعت مفت خور پدر سوخته رو به شکل فجیعی آجر کرده طوریکه این روزها مردم اخ و تفه که نثار نه تنها دولت که حواله این روحانی های مادر مرده هم میکنن و اگه قبلن چند درصدی از مردم ایران اینها رو به تار و پود پشمهای مبارکه شون حساب میکردن امروز دیگه حتا تخمشون هم حساب نمیکنن ! شرمنده ولی حقیقت داره !!!!!
آخه شما تصور کنین وقتی خود این آخوندها میگن بابا به حجاب مردم چیکار دارین و کجای اسلام گفته با کوماندو و لشکر کشی و زور و ضرب بگیرین مردم رو حجاب درمانی کنین , و بعد اینها میگن نه و اسلام گفته همه باید محجبه بشن و از قول 4 تا آخوند دربار شاهنشیخی هم این مساله رو تایید میکنن , مشخصه که مردم اگه دستشون به یه آخوند برسه , سوراخ سالم براش نمیذارن !!!!!!
یا مثلن همین امام مظلوم , زمان ! احمدی نژآد و اون مردک مجنون , تمساح یزدی و فرقه غریبه عجیب تمساحیه اومدن برای امام زمان چنان خرافاتی به ناف اسلام بستن که حتا آیت الله های کله گنده جهان شیعه هم بهشون اعتراض کردن که نکنین این کارها رو ! در واقع وحشت اینها از همون چند درصد اندک پیروان راستین شیعه ست که با دیدن این خرافات و بدعت ها و اسلام سیاسی , میبینن که مردم روز به روز دارن از نه تنها روحانیت بلکه از اسلام و دین هم متنفر میشن و فحش خوار – مادره که حواله هر دو میکنن ! و این یک حقیقت محضه که بدونیم تا به حال در طول تاریخ شیعه هیچ کس وجودش رو نداشته خودشو با خط ممنوعه شیعه یعنی امام زمان به این شکل کمدی الهی درگیر کنه و هر کسی این کار رو کرده به شکل فجیعی مورد غضب و نفرت هم مردم و هم جامعه روحانیت قرار گرفته و گسته که سهله , جذف و معدوم شده و خدا به داد احمدی نژاد برسه ... و حالا در این اوضاع و احواله که وقتی احمدی نژاد رو وقتی قراره بدزدن این اتفاقات می افته :

اگر احمدی نژاد رو دزدیده بودند چه اتفاقی می افتاد ؟

در هیات دولت :
زری بافان : برادران ! خبر بسیار بدی رسیده است که همه هیات دولت باید در جریان باشند ، و البته به احترام مردم اول بهتر است چراغ ها را خاموش نماییم و پرژکتور روشن کنیم برای صرفه جویی و بعد به شور بنشینیم . برادران ! رئیس جمهور به ‏سرقت رفته و دست آمریکایی ها ست ....‏( همه برادران زیر چشمی به هم نگاه می کنند و شکلک دو نقطه دی یاهو , روی لبشون میشینه و فوری دست به موبایل میشن و به کسانی از اقوام و دوستانشون که حدس می زنن ممکنه رئیس جمهور بشن زنگ می زنن )

در شورای عالی دفاع سابق :
پورمحمدی ( ره ) : حاج آقا ! احمدی نژاد رو آمریکایی ها دزدیدن ، چکار کنیم ؟
علی لاریجانی : دو هفته دیگه خوبه ...‏
پورمحمدی : دو هفته دیگه چی خوبه ؟
علی لاریجانی : انتخابات ! دو هفته دیگه انتخابات ریاست جمهوری رو برگزار میکنیم !! سهمیه من فراموش نشه اگه رئیس جمهور بشم هوای خودت و فک و فامیلت رو دارم ...

در مجلس :
فرمانده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی شعبه سپاه قدس زیر معجوعه القاعده و خزب الله لبنان : برادران ! من خبر بسیار تاسف باری دارم و آن اینکه رئیس جمهور را آمریکایی ها ‏دزدیدند ...‏
نمایندگان : الله اکبر ، الله اکبر ، الله اکبر ... این گل پرپر شده ، فدای رهبر شده ...‏
فرمانده سپاه : اجازه میفرمایید ما چند موشک شهاب 3 حواله تل آویو بکنیم ؟
نمایندگان مجلس : دیگه وقتی احمدی نژاد نیست که شعار بده تو این وسط چی میگی ؟ بجای این حرفها برو سراغ آمریکایی ها وارد مذاکره صلح بشو که اگه بفهمن همه این توپ و تشرها توخالی بوده فردا میریزن ایران !!!!

در شورای تشخیص مصلحت نظام :
محسن رضایی : حاج آقا ! ریاست جمهوری را آمریکایی ها دزدیدند، چکار کنیم ؟
هاشمی رفسنجانی که این روزها لبهاش جمع شده و 3 سال و نیمه نخندیده و خندیدن یادش رفته بود , از خوشحالی غش می کنه و می افته زمین و شروع میکنه صلوات فرستادن و بعد بلند میشه و فوری دستور میده اعضای شورا رئیس جمهور آینده رو انتخاب کنن و خودش رو هم توی سر لیست نخست قرار میده !

در خانه احمدی نژاد :
همسرش : مادر جان ! آقا محمود رو آمریکایی ها دزدیدن ، تو رو خدا یک دعایی , نذری بکنید ...‏
مادرش : خدا حفظش کنه ، اصلن نگران نباش، دو ماه دیگه کارش درست می شه، شماها رو هم می ‏بره آمریکا، خیلی نگران بودم، می ترسیدم بمونه همین جا بگیرن پدرش رو در بیارن بفرستن ور دست باباش !‏ عاقبت به خیر شد .. خدایا شکرت .. پاشم , پاشم برم یه نماز آیات بخونم ...

در منزل همشیره احمدی نژآد :
شوهر همشیره : منزل ؟ صد دفعه بهت گفتم اینقدر جو گیر نشو کنار این متبوعاتی ها ! حالا بیا و درستش کن !
آقای من ؟ چرا ؟ چه شده مگه ؟
میخواستی چی بشه ؟ نشستی همه جا پر کردی خواهر احمدی نژاد بودن افتخار است , حالا فردا پس فرداست بیان پدر ما رو در بیارن و بگن شما غرب زده بودین !!

فاطمه رجبی و غلام حسین الهام :
غلام حسین الهام : پاشو زن , پاشو به بچه ها شربت خواب بده !
فاطمه رجبی : برای چه آقا ؟ مگر استغفرالله شب شده است ؟
غلام حسین الهام : نه خانم مگر ندیدی وقتی هیتلر داشت خودکشی میکرد گوبلز به تمام بچه هایش شرب خواب خوراند و در خواب سیانور به آنها داد ؟ تا تو خوابشان میکنی من بروم دنبال سیانور , شما خودتان را هم برای نوشیدن شهد شهادت آماده کن تا من برگردم که دیگر جای ما اینجا نیست که مولایمان را بردند ...

در بیت رهبری :
هاشمی ثمره : حضرت آقا ! رئیس جمهور رو آمریکایی ها دزدیدن ، چکار کنیم؟ ‏
رهبری : مطمئنید ؟ چه بد شد . ما گفتیم عروسکی بیاوریم تا مردم به جای آنکه به ما فحش بدهند خوار – مادر او را مورد عنایت قرار دهند , حالا باید بگردیم یک ملیجک دیگر پیدا کنیم , به برادران امر کنید بگردند ببینند مشابه احمدی نژاد داریم یا خیر ؟

وزارت اطلاعات :
حاج آقا ، آقای احمدی نژاد رو گرفتن ، ‏اجازه می فرمائید کاری براش کنیم ؟
وزیر اطلاعات : اینی که میگی کی هست ؟ ‏
مشاور : رئیس جمهور ایران همون که پدر ما رو در آورده و اضافه کاری برامون جور کرده !
وزیر اطلاعت : اوه اوه اوه ! بیخیال ! اصلن تو این قضیه دخالت نکنین , بزنین محرمانه بایگانی کنین یا اصلن پرونده رو اتیش بزنین و نابود کنین . برگه مرخصی برای کارمندانمون صادر کنین و سر راه یه بلیط هاوایی هم برای من بگیرین ..

در مرکز پنتاگون ‏:
مسوول خاورمیانه : قربان احمدی نژاد رو بچه ها توی عراق گرفتن، چی کارش کنیم ؟
رئیس پنتاگون : کی گفته بگیرنش پدر سوخته ها ؟ بگو سریع ولش کنن ... نه، اول بگو چطوری گرفتنش ؟
مسوول خاورمیانه : قربان میگن در یک لحظه خودش رو پرت کرد توی ماشین ارتش ما و گفت من ‏احمدی نژادم میذارین باهاتون عکس یادگاری بگیرم ؟ بچه ها هم فوری ماسک شیمیایی زدن و باهاش عکس گرفتن و بعد هم گرفتنش .‏
رئیس پنتاگون : احمق ها، بگو زود ولش کنن اگه بیارینش به خاک آمریکا ممکنه با یه حمله تروریستی شیمیایی اشتباه گرفته بشه و جنگ جهانی سوم براه بیافته ! http://tabnak.ir/pages/?cid=13683

چند ساعت بعد در مرز ایران و عراق :
احمدی نژاد : سلام بردرها من احمدی نژادم ! به یاری امام زمان استکبار رو شکست دادم و نیروهای آمریکایی رو تار و مار کردم و الان همشون دارن به سمت آمریکا فرار میکنن ! نامه دارین بدین من ترتیب اثر میدم ها ؟
مرزبان : بچه ها بیایین یه قاچاقچی معتاد گرفتم .. شیشه زده توهم کرده میگه احمدی نژادم !
بر و بچ مرزبان : قیافه ش که تابلوس و درب و داغون بیایین بوش کنیم ببینیم اگه بوی گند میداد شاید خودش باشه !
مرزبان : نه ! بذارین شب بشه اگه دور سرش هاله نور بود معلوم میشه خودشه !!!!
بر و بچ مرزبان : آقا اگه خودش بود دست و پاش رو ببندیم نگهش داریم . تو این بی برقی کار مهتابی رو میکنه !!!!!!

بعد از اینکه هویت احمدی نژاد توسط آزمایشات بویایی و دوربین مادون قرمز و نوار مغزی کشف رمز یا زهرا شد و به کاخ ریاست جمهوری واقع در سعدآباد مراجعت کرد :

احمدی نژاد به مشاورین : برادران زود باشین تا دیر نشده عُلما رو به بهانه شام و شیرینی جمع کنین میخوام بترکونم .
مشاورین : آقای دکتر ! کمی آروم تر شما در روز 23 ساعت کار میکنین و این یکساعت رو اقلن استراحت کنین تا ما ترتیب کارها رو بدیم .
احمدی نژآد : من رئیس جمهور شدم که مثل تراکتور کار کنم ! زودباشین همه علما رو جمع کنین باید یه کار تبلیغاتی بکنیم تا تنور داغه !

در مجمع روحانیون :
احمدی نژاد : برادران لطفن تمام خبرنگاران رو از مجمع بیرون کنن من باید یک امر بسیار محرمانه و خصوصی رو به اطلاع روحانیت برسونم ...

دو روز بعد در وب نوشته ها , حجت الاسلام والمسلمین ابطحی , مغز متفکر اسهال طلبان نوشت : http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146309533



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001