فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Thursday, July 24, 2008
ماجرای گاو ( ع ) :

باورتون میشه اگه بهتون بگم دلیل بقای اسلام در ایران مساله بیسوادی مردم ایران و زبان عربی بودن اسلام بوده ؟ شاید خندتون بگیره و بگین خل شدم ! ولی باور کنین که همین دو عامل بوده که باعث شده درصد کمی از مردم ایران تابع محض اسلام باشن و فکر کنن اگه اسلام نباشه دنیا زیر و رو میشه و تاسف آورتر اینکه این مساله در بین بعضی روشن فکرنماها و تحصیل کرده های احمق ما هم به چشم میخوره و گاهی همین باسوادها چنان چرت و پرت هایی به ناف مذهب میبندن که از تعجیب شاخ در میاری و بدبختی اینجاست که همین عده توده مردم رو به گروگان گرفتن و عامل بدبختی همه ما شدن :

این زهرا خانم رو که همتون فکر کنم دیگه شجره نامه ش هم دستتون باشه و بشناسینش ! هفته ای نیست بیاد و بگذره و من با این سر قضیه ای دعوام نشه و کار به فحش کاری نکشه و از خونه م پرتش نکنم بیرون یا در اقدامی تروریستی یه بلایی سرش نیارم ! از انداختن قورباغه تو خونه ش تا پخش کردن شبانه بال و گردن مرغ برای تجمع میلیونی لشکر گربه ها تو حیاطشون و بمب های آتش زای دستساز خودم و پرتاب بمب آهن ربایی روی ماهواره ش و شاش کردن توی ترشی هاش توسط عوامل نفوذی ( آرتین ) و .. ! تمام این دسته گل ها رو فکر کنم براتون تعریف کردم !
از نظر عقیدتی باهاش اختلاف نجومی دارم ! فکر کنم چند کهکشان از هم فاصله داریم . امروز چند تا برگه برداشته بود آورده بود برای خریدن ماشین . نمیدونم پول از کجا پیدا کرده بودن این گدا گشنه ها و میخواستن یه پراید بخرن و برگه هاش رو آورده بود من کمکش کنم پر کنه ! نصفش رو پر کرده بود و بعضی جاها رو بلد نبودن و خالی گذاشته بودن ! داشتم میخوندم یهو رسیدم به یه قسمت که مذهب رو نوشته بود ! تو جوابش نوشته بود : حاج آقا جواد آقای ... !!!!!! برق از چشمهام پرید و بهش میگم این چیه نوشتی ؟
- همچین هم ژست گرفت انگار چیز احمدی نژاد رو خورده و گفت : اعتقادات آقامونو نوشتم !
پدرسگ ! اینا چیه نوشتی ؟ باید بنویسی مسلمون !
یه کم فکر کرد و بعد دوزاریش افتاد و مثل مونگول ها زل زد بهم ! منم کفرم در اومد وبهش گفتم : اقلن وقتی گند میزنی مثل گاو ( ع ) به من نگاه نکن , میگیرم از وسط نصفت میکنم ها !!!!
تا اینو گفتم فوری دستشو گاز گرفت و صورتشو چنگ زد و وا اسلاما و وا مصیبتا سر داد که : چرا به گاو میگین زبونم لال ( ع ) ؟
دمپاییمو در آوردم و چنان کوبیدم تو سرش که چشمهاش برای چند لحظه مثل ژاپنی ها کشیده شد و از درد اشک تو چشمش جمع شد ! بعد هم گفتم : خنگ ! شما زن و شوهر آخر منو سکته ندین دست بردار نیستین ؟ تو اصلن میدونی معنی علیه سلام یعنی چی ؟؟؟؟؟
همونطوری که سرشو میمالید گفت : یعنی سلام بر حضرت محمد و دودمانشون ! دومین دمپایی رو اومدم بزنم که جفت دستهاشو گذاشت رو سرش !
دو ساعت طول کشید تا بهش بفهمونم این دو کلمه اصلن هیچ ربطی به پیغمبر و امام نداره و به تنهایی سلام بر مخاطب معنی میده و میشه سلام بر گاو !!!!!

میدونم بین شما خواننده ها هم یک سری الاغ هستن " حیف از الاغ " که نماز میخونن و ورد و دعاهای مذهبی و .. . ولی سوالم از شما طویله خران اینه که همون نمازی که میخونین معنی تک تک کلماتی رو که تلفظ میکنین رو میدونین ؟ به همون خدایی که بزنه به کمرتون و صاعقه خشکتون کنه و بواسیر بگیرین قسم که بجز کلمه الله , هیچ کلمه دیگه ای رو نمیدونین و اگه بهتون بگن سوره حمد رو معنی کنین مثل همین گاو ( ع ) تو گل میمونین و به گوزگوز می افتین ! حالا شما تصور کنین ما تو ایران 70 میلیون آدم داریم از این 70 میلیون 10 میلیون نمازخون تیر هستن و 10 میلیون هم نماز خون دکوری ! بعد بری تو نخ این اوباش مجنون و بهشون بگی این همه دعا و نماز و چرت و پرتی رو که صبح تا شب میخونین معنیشو میدونین یا نه ؟ باور کنین همشون مثل بز نگاهت میکنن ! چرا راه دور بریم ؟ همین دایی من 25 سال قبل نماز میخوند و ریش داشت مثل طالبان و تا خشتکش میرسید ! ما سنمون کم بود یه بار گفتیم این داره نماز میخونه یه بلایی سرش بیاریم و خلاصه رفتیم پشت سرش و منتظر بودیم خم بشه تا پونز بذاریم زیر پاش که من گوشم خورد به چیزهایی که میخوند و ترکیدم از خنده ! اون موقع هم زمانی بود که تازه تو مدرسه به ما بصورت اجباری و زوری داشتن قرآن تنقیه میکردن و حفظ بودم و این دایی ما حمد و سوره رو اشتباه داشت میخوند و هنوز یادمه ! با این اوضاع شما میخواهین به این مردم نادان بفهمونین که همه بدبختی شما از اسلامه ؟ بهشون بفهمونین که پول مفت رو بجای خرج خودتون کردن نندازین توی این گدا آهنی ها ؟ و صدها مورد دیگه ... وقتی شرط اول اسلام اینه که معنی زبانش رو بفهمی نه اینکه مثل طوطی فقط تکرارش کنی , این یعنی چی ؟ حتا همون صیغه , همون خطبه عقدی که همه شما نفهم ها خوندین و مثل گاو تلفظش کردین و یا وکیلتون از جانب شما خونده و از شما بله گرفته , کدوم شما معنی اون لغات رو میدونین ؟ و یا اصلن در اون لحظه بجز زودتر تموم شدن مراسم و سانفرانسیسکو رفتن چیز دیگه ای رو درک میکردین خیر سرتون ؟ آخه ما چه مردم احمقی هستیم که اسمن و شناسنامه ای مسلمونیم ولی از مسلمونی بویی نبردیم و هر چی هم میشه سینه ستبر میکنیم و دم از مسلمونیمون میزنیم !؟ ازدواجمون اسلامیه و عقد اسلامی میکنیم ولی باور کنین 98% از ما تا آخر عمر حتا نماز هم نمیخونیم , پس این چطور اسلامیه ؟ بجا نیست به شما مقلدهای بیسواد مشنگ بگن گاو ( ع ) ؟؟؟ والا از سرتون هم زیاده ...



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001