فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Thursday, July 10, 2008
صرفه جویی به روش احمدی نژآد :

سایت نازنین و محبوب من , تابناک , باز دوباره یه خبر خنده دار رو منتشر کرده که اینقدر منو خندوند که هنوزم قلبم تیر میکشه ! این خبرگزاری نوشته :
احمدی نژآد به منظور صرفه جویی در مصرف برق , در سه جلسه مهم هیات دولت اجازه نداده چراغ برقی روشن بشه و جلسات بدون برق به انجام رسیده !!!!

اینکه رئیس جمهور کشوری همگام با مردمش طعم بی برقی رو بچشه , خب خیلی خوبه ولی در نظر داشته باشیم که خاموش کردن لامپ ها در روز روشن (!) , در کنار استفاده از میکروفن های برقی و سیستم خنک کننده برقی و ... مسلمن نمیتونه صرفه جویی باشه و بهتر بود رئیس جمهور برای همدردی با مردم , به وزارت نیرو دستور میداد تا برق مناطقی از شهر تهران رو که آقازاده نشین هست و از جمله خودشون و تمام اعضای دولت هم در اونجاها (!) سکونت دارن هم , هر روز به مدت دو ساعت چه در روز و چه در شب بطور ناگهانی قطع میشد تا لذت صرفه جویی رو واضح تر میچشیدن !!!!!!!!!

در بخش بعدی از این مقاله جذاب نوشته شده که : اگر نیروگاه اتمی بوشهر امسال آماده شده بود ما مشکل برق نداشتیم چون 1000 مگاوات برق وارد سیستم میشد !

درست بالای همین خبر به نقل از سازمان بازرسی کل کشور " که نمیدونم چه ربطی بهش داره این قضیه " نوشته شده که : وزیر نیروی دولت خاتمی 40 هزار مگاوات برق رو تحویل دولت نهم داد و وزیر نیروی دولت نهم هم اعلام کرد ما هم 10 هزار مگاوات برق به مدار اضافه کردیم و شد 50 هزار مگاوات ! و امروز اعلام کرده که ما زیر 40 هزار مگاوات برق داریم !!!!! به عبارتی این وسط نه تنها 10 هزار مگاوات برق به حق جن و بسم الله غیب شده , بلکه حتا اگر اون 1000 مگاوات برق نیروگاه کذایی بوشهر هم اگه وارد مدار میشد عملن ما 9000 مگاوات برق باز هم کم داشتیم !!!!!!!

در قسمت دیگه ای نوشته شده که : اصناف رو ما در استان ها زودتر از موعد تعطیل میکنیم و از همین رو صرفه جویی خیلی خوبی صورت گرفته !

آدم وقتی به شهرستان ها سفر میکنه تازه به اینکه تهران نشینه امیدوار میشه و خیلی خوشحال . تهرانی که همه از کمبودهاش مینالیم , ولی در عمل بهشت استان های ایران زمینه ! زور دولت و فشار مستقیمش تمام کاستی ها همیشه بر شهرستان ها و استان ها سایه افکنده و از خبرهایی هم که بگوش میرسه از استانها ؛ مشخص شده که این بدبخت ها هر روز برقشون دو ساعت میره تا تهرانی ها در هفته شاید یکی دو ساعتی برقشون بره !!!!!! اصناف تهران و بازار تهران تا دیر وقت باز هستن و اصناف استان ها رو عصر هنگام تعطیل میکنن و هزار و یک بلای دیگه سر این شهرستانی های مادر مرده میارن !

و از همه اینها جالبتر اینکه وزیر آلزایمری نیرو قبلن اعلام کردن که ما در سال آینده هم مشکل برق و آب خواهیم داشت و اینجا اعلام کردن که مشکل ما ان شاء الله بزودی حل خواهد شد و ظرفیت ها بالا خواهد رفت ! من نمیدونم اگه این واژه ان شاء الله نبود و حواله به خدا داده نمیشد این مسئولین ما میخواستن چه وعده سرخرمنی به مردم بدن ؟؟؟؟ خلاصه که صرفه جویی رو عشق است ... مثل حکایت صرفه جویی بنزینه . قرار بود صرفه جویی بشه ولی در عمل میزان مصرف از زمان قبل از صرفه جویی هم بالاتر رفته ..



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001