فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Saturday, July 05, 2008
این آدمهای پاستوریزه :

یه توضیح در مورد پست افغانی بدم ! این متن مخصوصن با زیاده روی و توهین همراه بود چون متاسفانه یا خوشبختانه افغانی ها هم زبونشون با ما مشترکه و فارسی رو بلدن البته خوبه ارفاق کنیم و بگیم فقط فارسی رو میفهمن چون هیچ وقت کسی که زبون مادریش فارسی نباشه نمیتونه منظور یه فارسی زبون رو درک کنه مخصوصن یه تهرانی رو . بازم نگین نژآد پرست و چی و چی ! تهرانی ها کلن زبونشون اجق وجقه و کسی که تهرانی نباشه سر در نمیاره چی میگن و بفهمه هم اون چیزی که منظور تهرانی هاست رو نمیفهمه و اغلب اشتباه میکنه ! اینو بارها گفتم و حتا پدر منم که 40-50 سالی میشه که با فارس ها در ارتباطه و زبون فارسی رو کاملن یاد گرفته هنوزم اون چیزهایی که ما بکار میبریم رو اشتباه درک میکنه و از بچگی باهاش کلی مشکل داشتیم !! حالا یا پیچیدگی های زبان فارسی این روزها زیاد شده یا .. نمیدونم . این قضیه پست دو تا قبلی منم همین بود . توی اون پست کلی به این افغانی ها عزت و احترام گذاشتیم و آدم حسابشون کردیم بعد یه دگوری شپشوی افغانی پیدا شد هر چی فحش بلد بود نثار ما و ایرانی جماعت کرد و ما هم اول 4 تا فحش خوار – مادر تو دلمون نثار خودش و ننه باباش کردیم بعد هم 2 تا شست باد کرده حواله خودش و این پست قبلی رو هم واسش نوشتیم تا آدم بشه و یاد بگیره نمک نخوره نمکدون بشکنه و اگه ایرانی ها این قوم مفلوک رو آدم حساب کردن و پناه بهشون دادن , دیگه زبون در نیارن اندازه آلت طالبان که به خوار - مادرشون رفته !!!! وگرنه من یکی نه نژاد پرستم نه اینکه 50 تا کامنت هم بذارین و به من فحش بدین تا عقیده من برگرده , عمرن فکرم عوض بشه ! بالاخره یه رگ ترکی هم ما به ارث بردیم !!!! تا کسی به من آزار نرسونه و کرم نریزه کاریش ندارم . جریان اینم همون بود و طرف ما رو چزوند و ما هم خوار مادرشو چزوندیم . شما بدبخت های ایرانی هم بهتره بجای دفاغ کردن از دیگران ؛ اول از حق و حقوق خودتون دفاع کنین و زبان و فرهنگ ایرانی رو پاس بدارین بعد برین دایه عزیز از مادر برای جک و جونورهایی مثل این افغانی ها بشین . خیلی خودمون کم بدبختی و دردسر داریم باید جور اینا رو هم بکشین :

نکته دوم در مورد بعضی آدمهاست که این روزها خیلی دارن زیاد میشن و حرص آدم رو در میارن . این آدم ها شدیدن مبادی ادب هستن و چنان به ادب خودشون و نزاکت تاکید دارن و ادعاشون میشه که یکی ندونه فکر میکنه طرف آدم نیست و فرشته ست ! البته این ظاهر قضیه ست ! در باطن این آدمها که داخل میشی , چنان آدمهای بی چاک و دهن و هرزه گویی میبینی که رنگت میپره و میگی این همون آدمه ؟ من خیلی از این آدمها دیدم که برای من جا نماز آب میکشیدن ولی وقتی پاش می افتاد و یا به عمد عصبانیشون میکردم , چنان فحش های رکیکی میدادن که من خودم کم میاوردم پیششون ! حالا خوبه ما هر چی که هستیم , ادعامون نمیشه با ادبیم و از روز اول هم گفتیم بی چاک و دهنیم ولی اینکه کسی بیاد نصیحتت کنه که مودب باش فرزندم و بعد فحش رو بکشه بهت , خیلی بامزه ست ! جریان اون ترکه ست که بچه ش رو نصیحت میکرد و میگفت :
- بچه جان درس بخون , قربونت برم درس بخون , فدات بشم , درس بخون , بعد که عصبانی میشه یهو میگه : ننه سگ درس بخون , قبر بابات درس بخون و ...
حالا اصلن بیاییم ببینیم چه چیزی با ادبیه چه چیزی بی ادبی ؟ مثلن یارو گیر میده بهت که تو چقدر بی ادبی ؟ بعد میگم چرا ؟ میگه دائم میگی پدر سگ !!!!! جل الخالق ! من نمیدونم کسی که به پدر سگ بگه فحش , به فحش خوار – مادر چی میگه ؟ لابد تو مرام این آدم ها این جور فحش ها حکم قتل عمد رو داره ؟؟؟؟؟
اینم شاید از ظرافت ها یا بخشی از فرهنگ و زبون ما ایرانی هاست که بعضی کلمات برای ما بصورت واژه هایی مثل شوخی یا تحویل گرفتن دیگران در اومده ! مثلی دو تا دوست میخوان همدیگه رو خطاب کنن و از وجهه باحال بودنش بیان جلو نمیان بگن که دوست عزیزم چقدر شما خوبی !!! یارو میگه : مرتیکه خیلی میخوامت ! یا خیلی باحالی ! همین لغت مرتیکه از نظر خیلی ها فحش به حساب میاد ! حالا شاید هم یه زمانی فحش بوده و به یکی تو برهه ای از زمان مرتیکه میگفتی , شکمتو سفره ابوالفضل میکرد ! ولی حالا مرتیکه یه جور تحویل گرفتن هم شده ! درست مثل واژه پدر سوخته که ما از وقتی به دنیا اومدیم همه به ما میگفتن پدر سوخته !!!!!!! بعد دیدیم این پدر سوخته بودن ریشه تاریخی هم داره و بابای افراد رو زمانی میگرفتن جلوی چشمشون آتیش میزدن ! بعد این بصورت فحش در اومد و بعد هم بصورت یه اصطلاح باحال و شوخی کردن با بچه ها !
حالا اون دیوانه هایی که فکر میکنن این کلماتی که من بکار میبرم , بسیار رکیک و زننده و در حکم قتل عمد هستن , بهتره اصلن این چیزها رو نخونن چون فرهنگ ما اصولن خیلی جوادی و لاتی و زیر زمینیه و با فرهنگ شما با کلاس ها جور در نمیاد . همون بهتر بجای این اتتقاد های بچگانه , این اراجیف ما رو نخونین و اینقدر هم نرینین به اعصاب ما که ما هم مجبور بشم 4 تا فحش آبدار حواله جد و آبادتون کنیم ! شده مثل آمریکا که به هر چیز غلیظی که میخوان بگن یه fuck هم بهش میچسبونن که مثلن عمق فاجعه رو نشون بدن ! واقع مردم باحالی هستیم طرف بجای اینکه درس مطلب یا نکته اون مطلب رو بگیره و یه چیز یاد بگیره یا یه لبخندی بزنه , مته به خشاش میذاره و میگه تو خیلی بی ادبی و گفتی توی این متن پدر سگ ! حالا بری تو نخ همین یارو , تکه کلامهاش رو از اعضای تناسلی مردها و مخصوصن زنها انتخاب میکنه , بعد برای تو جانماز آب میکشه .
تا جایی که من فهمیدم اگه مطلبی باب میل طرف باشه , حتا توش فحش خوار – مادر هم بدی طرف برات هورا میکشه ولی یه مطلب انتقادی که با سلیقه و فرهنگ آقا جور نیست بنویسی و مثلن دو کلمه نمیچه فحش هم توش بذاری , خشتکت رو در میاره !!!!
یا مثلن همین واژگان ریدن و گوز و چس و ... ! من نمیدونم مثلن اینها خیلی فحش های رکیکی هستن و یا شما ها در عمرتون نگوزیدین یا کسی جلوتون نگوزیده که وقتی این کلمات رو میشنوین برق از 3 قازتون در میره و مثل سوسک بایگون خورده کله معلق میشین و لنگاتون سیخ میشه ؟؟؟؟ ما از وقتی بچه بودیم این خاله های ما ورد کلامشون این بود و برامون دیگه به شدت عادی شده , حالا فرهنگ شما از این چیزهای ناهنجار بر نمیداره , دیگه منو سنه نه ؟ برین یه وبلاگ با ادبی بخونین و خلاص !
یا مثلن یکی بود میگفت چرا هی مینویسی رینگ پستون سوپر دولوکس ! خیلی بی ادبی . بهش نوشتم آخه پدر سگ ! مگه تو جای پستون , باسن توی قفسه سینه ت هست که وقتی اینو مینویسم بهت بر میخوره یا مثلن داری برای بچه ت اتل متل توتوله میگی , پستون مگه توش نیست که اینجا میخونی رم میکنی ؟ تازه اگه قرار باشه به کسی بر بخوره اول منم که این عضو رو دارم و نیاز به مدعی العموم ندارم . یکی داریم توی دادگستری که از ریدن تا مردن شهروندان بهش مربوطه و شماها دیگه بیخیال بشین !

خلاصه که نکنین از این کارا ! اگه قرار باشه هر نوشته ای پاستوریزه باشه و یا طنز شسته رفته و بدون تکه کلام های متعارف داشته باشه , باید شاشید به اون نوشته و طنز ! بهتره شما بجای این نوشته ها برین نهج الملاقه بخونین و کتاب تفسیر المیزان که تازه از بخت بدتون تمام کتاب های دینی به شکل فجیعی از ادوات و آلات زنانه و مردانه استفاده کردن و به نظر من کتابهای دینی رکیک تر از یه داستان سکسی هستن چون اونقدر که در این کتاب ها از این لغات و نشانه ها (!) بکار برده شده در جای دیگه کاربردی نداشته . چه درسی چه اخلاقی چه آموزشی ! مثلن همین کتاب دینی دبیرستان و راهنمایی رو بخونین ! رکیک تر از این کتاب پیدا نمیشه که از بول و استمنا و فرج و آلت و حیض و جنابت و هر چیزی که بگی توی این کتاب هست !!!!! در واقع حکایت شرعی کردن ما و قضیه آبجو اسلامیه ! آبجو همون آبجو هست . از نظر ترکیبی تنها فرقی که بین آبجوی اسلامی با آبحوی کفار وجود داره 5% الکل هست ! ولی برای اینکه اینها رو از هم جدا کنن و شرعی بشه , یکی رو میگن ما الشعیر یکی رو میگن آبجو !!!!!! حالا سواد دانشگاهی هم نمیخواد که بدونی ماء میشه آب و شعیر هم میشه جو و ترکیبش میشه آبجو !!!!! کلن یکسری آدمها دوست دارن احمق باشن و سرشون کلاه شرعی بذارن . اگه شما هم جزو همون آدمها هستین که دوست دارین با لغات بازی بشه و شما رو احمق جلوه بدن , این گوی و اینم میدان ... من نیستم ! رک , صادق متمایل به کذاب , بی پرده و بی حیا و شدیدن هم بد دهن و جوادم ...

فاتحة .



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001