فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Wednesday, July 02, 2008
اندر احوالات افاغنه :

داخل ایران رو کاری ندارم , ولی در خارج از ایران افغانی ها وجهه جالبی دارن که به شدت نور بالا میزنه . کلن با اون تیریپ کثافتی که در ایران دارن و با اون تروریست بازیها و جانی بودن در کشور خودشون , تومنی چند میلیون فرق دارن با اون چیزی که در خارج از ایران و کشور خودشون هست ! افغانی های ایرانی که آدمو فقط یاد عمله و بیل می اندازن و افغانی های داخل افغانستان هم آدم رو یاد طالبان و القاعده و تروریست ها و جنایتکارها ... اونهم حالا نه تروریست واقعی !

" چون ما در کل دو جور تروریست داریم . یک مدل تروریستی هست که شرف و کلاس داره کارش و برای خودش ارزش قائله و درسته که دیگران رو حیوان میدونه و مثل سگ میکششون ولی خودش رو آدم حساب میکنه و در ضمن کلاس کارش هم بالاست و عزت نفس داره ! اما یه دسته دیگه از تروریست ها هستن که نه ناموس دارن نه شرف دارن نه انسانن و سگ پیش اونا کدخداست ! این دسته از تروریست ها که 90% افغانی و باقی هم عرب هستن و یک درصد هم بین المللی , جزو بیشرف ترین تروریست های روی زمین هستن . برای اینکه اینها هدفشون از ترور کردن خریت محضه ! ترویست با کلاس پول میگیره , ترور میکنه برای اینکه مثلن دموکراسی ایجاد کنه یا اینکه یه آدم خطرناک یا یه آدم مزاحم رو از سر راه عده ای برداره یا یک کشمکشی رو آغاز کنه یا خاتمه ش بده ! ولی این افغانی ها خیلی موجودات احمقی هستن . اینها فقط میکشن برای اینکه اون دین شیطانی و کثیف و ساختگیشون که ملاعمر براشون ساخته , بهشون میگه بکشین ! میکشن بنام خدا و پیغمبر و اسلام ولی اینکه برای چی میکشن و چرا میکشن و کی رو میکشن و در نهایت چی رو به دست میارن ؟ چیزی هست که باور کنین همون ملا عمر و بن لادنشون هم نمیدونه !!! بانگ الله . اکبر موقع سر بریدن آمریکایی ها و مخالفینشون واقعن جالبه ! اینها براشون بچه , زن , جوون , پیر , غیر مسلمون , مسلمون , انسان , خر , گاو , تانک و خلاصه هیچی ارزش نداره . فقط باید بکشن . بیشتر به ترمیناتور شباهت دارن . از این قتل و عام هم هیچی بدست نمیارن و بدتر نفرت میکارن چون کارشون هدف نداره و دز ضمن یه راه پوچ و ضد انسانیه "

به همین دلیل ما به افغانی های داخل افغانستان هم به مشتی حیوون وحشی که بویی از انسانیت و تمدن و شعور نبردن نگاه میکنیم و مردمشون رو هم گاو ( ع ) و از جنس خودشون . چون اون مردم اگه واقعن از طالب ها بدشون می اومد میتونستن باهاشون همکاری نکنن در صورتیکه عامل اینکه طالبان از بین نمیره و مثل باکتری دائم زیاد میشه , اینه که مردم حمایتشون میکنن ! اما افغانی های متمدن که خارج از ایران زندگی میکنن , با اون لهجه مسخره فارسیشون که شباهت عجیبی به زبون خمینی داره , خیلی متفاوتن . آدمهایی هستن جالب , خیلی کم توشون پولدار دیده میشه , تمیز و مرتب و سرشون به کار خودشون گرمه . بگذریم از اینکه بازم در همه جای دنیا مخصوصن مرز فرانسه و انگلیس که پاتوقشونه , همین افغانی ها مثل گوسفند گله گله وارد مرزهای اروپایی میشن !!!! ولی نکته خیلی مهمی که وجود داره اینه که ذهنیت ما ایرانی ها نسبت به این افغانی ها کلن خرابه و هیچ مدل اصلاح بشو هم نیست و حق هم داریم البته ! یاد یه خاطره افتادم :

چند سال پیش که خارج از کشور بودم یه خانواده افغانی منو شام دعوت کرده بودن منزلشون , باور کنین تا یکهفته با خودم درگیری داشتم که برم یا نرم ؟ دلیلش همون ذهنیت های گذشته بود . والا شما هم اگه از بچگی که چشم باز کردین , ننه باباتون هر وقت میخواستی بری خیابون بهت میگفتن , مواظب باش زیاد دور نشی , افغانی میدزدت ! بزرگتر که شدیم , دائم خبر تجاور و سر بریده شدن زنان و دختران بدست این جماعت شریف (!) رو میخوندیم و میشنیدیم ! قاچاق مواد مخدر هم که ناف بر افغانی جماعته ! بعد که جریان طالبان پیش اومد , دیگه اسم افغانی میشنیدیم میگفتیم طالبان !!!!! بعد هم خونه زندگی اینها رو با عمله های وطنی مقایسه میکردیم و رنگ از رومون میپرید که اینا کانی میکروب و ویروس هستن و چطوری آدم خونه اینها غذا بخوره و صد رحمت به سیانور !! این چند ساله هم که هر چی مریضی بوده یه پسوند افغانی بهش اضافه شده مثل سرما خوردگی افغانی , آنفولانزای افغانی , سرفه افغانی , و خلاصه با این پیش زمینه ها حال منو تصور کنین که میخواستم برم خونه یه خانواده افغانی برای شام و چه احساسی میتونستم داشته باشم !!!!!!
اولش که فکر میکردم خونه اینها هیچی از گلوم پایین نمیره و اینها کثیف هستن ! بعد فکر میکردم , نکنه تو غذاشون چیزی باشه و منو بیهوش کنن و بلا سرم بیارن ؟ یا فکر میکردم نکنه منو معتاد کنن ؟ یا به طالبان و عرب ها بفروشن و بدزدنم و هزار و یک جور فکر و خیال دیگه ... خلاصه ما آخرش هم با اکراه رفتیم خونه اینها و خبری از این اتفاقات فجیع نیافتاد و خیلی هم خوش گذشت ولی آخر هم یک ذهنیت از من پاک نشد و اونم تمیز بودنشون بود و با اینکه خونه زندگی اینها برق میزد ولی نمیدونم چرا نه یه لقمه غذا با لذت از گلوم پایین رفت و نه اینکه حس خوبی داشتم و وقتی اومدم خونه همه لباسهام رو شستم و حموم مادربزرگی کردم !!!!!!



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001