فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Saturday, June 28, 2008
چیزی که عوض داره گله نداره :

سایت تابناک امروز خبر بینهایت جالبی رو منتشر کرده مبنی بر اینکه :
http://tabnak.ir/pages/?cid=12965

سايت ايرانيان انگلستان نوشت: خبر باور كردني نيست اما واقعي است: سازمان مجاهدين خلق كه در صدد برپايي تظاهراتي در كنار فرودگاه شارل دوگل پاريس در روز شنبه آينده است به دانشجويان لهستاني اعلام كرده است كه با پرداخت تنها ۶ يورو (!) آنها را در روزهاي جمعه تا يك شنبه به پاريس مي برد و برمي گرداند و هزينه غذا و مسكن آنها را نيز مي پردازد! در عكس العمل به اين دعوت هزاران دانشجوي لهستاني از شهرهاي مختلف اكنون عازم پاريس هستند. شرط پوشش هزينه ها هم حضور در تظاهرات روز شنبه است و در آنجا حضور و غياب انجام خواهد شد. سازمان دهنده اين طرح انجمن ايراني برلين (!؟) است. تنها از يك شهر لهستان بنام پوزنان ۲۵ اتوبوس امروز عازم پاريس شدند!

این خبر آدمو یاد سفرهای استانی رئیس جمهور غیر مردمی و سایر مقامات مملکتی می اندازه که وقتی به شهری میخوان برن برای سفر , اتوبوس اتوبوس مردم رو از شهرهای مختلف ایران جمع میکنن ( البته مریدان خودشون رو که با پول خریدن ) و میبرن برای استقبال از شخصیت مورد نظر و بعد هم در بوق و کرنا میکنن که حمایت عظیم مردمی از فلان کس رو ببینین و استقبال پر شکوه مردمی و ... ! تظاهرات ها هم که بماند که آدم هاش از کجا میاد یا تجمعات دانشجویی که افرادی که میان به استقبال اصلن متعلق به اون دانشگاه نیستن و دانشجوهای اون دانشگاه رو اصلن راه نمیدن ... هاهاها . دیگه بعد از 29 سال همه میدونیم چه خبره پشت پرده این سیاهی لشکرها !
حالا وقتی دشمنان قسم خورده این نظام همین معامله رو با اینها میکنن و آدم میخرن و اتوبوس اتوبوس این آدم ها رو میبرن به تظاهرات خودشون , داد اینها در میاد و فریاد اعتراضشون بلند میشه ! از قدیم گفتن : چیزی که عوض داره گله نداره ... یه عمر شما مردم رو فریب دادین حالا همون روش های خودتون روی خودتون داره پیاده میشه . حالشو ببرین ...
..
..
من یکی چشم دیدن این گروهک مجاهدین خلق رو ندارم و از روز اول هم که انقلاب شد خاطره خیلی بدی از اینها داشتم . بچه بودم و زمانیکه به خونه های تیمی اینها حمله میکردن , از صدای تیر اندازی ای که میشد وحشت میکردم و همیشه میترسیدم . هر از چند گاهی هم یادمه یهو صبح از صدای تیر اندازی بیدار میشدی و میفهمیدی که پاسدارها حمله کردن به یکی از خونه های اینها . بعد هم که روش های ترور رو در پیش گرفتن , بیشتر ازشون متنفر شدم و مخصوصن برنامه هایی که نشون میداد تلویزیون از اونها و سلاخی هایی که میکردن تا مدتها تو خواب کابوس میدیدم . هر چند کسانی رو کشتن که لایق مرگ بودن ولی چون با کشتار و هر گونه تروری مخالفم , و از همه بدتر اینکه خیلی اخبار از اونها منتشر شد که مردم عادی رو هم به قتل میرسوندن و جریانی که در روزهای آخر جنگ پیش آوردن و عده زیادی از مردم بیگناه رو همراه با سربازان عراقی کشتن و همینطور در طول جنگ ایران و عراق بعنوان مزدور بر ضد مردم ایران فعالیت کردن , ازشون بیشتر متنفر شدم !!!! دو رویی های اونها و کارهایی که در این چند سال کردن هم مزید بر علت . ولی با همه اینها , از یک چیز اونها خوشم میاد و اونم پُر رو بودنشونه که با اینکه از طرف مردم ایران طرد شده هستن و مورد پذیرش نیستن ولی چنان با اعتماد به نفسی از حق خودشون بعنوان تنها اپوزوسیون گوز نشان ایرانی دفاع میکنن که آدم از خنده غش میکنه . مخصوصن اون زنیکه پتی یاره عفریته : مریم رجوی با اون حجاب مسخره ش و شوهر پدر سوخته تر از خودش که معلوم نیست کجا گم و گور شده از ترس کونش !؟! اینکه اینها هم متمدن شدن و بجای در پیش گرفتن روش های ترور , به روش های مصالمت آمیز رو آوردن برای من جالبه . انگار دنیا هم فهمیده که مخالفت به شیوه طالبانیسم دیگه خریدار نداره . ای کاش اگر این گروهک احمق از همون روز اول بجای ایجاد موج ترور و وحشت , روش های مبارزه دموکراتیک و غیر خشونت آمیز با روش های فرهنگی رو در پیش گرفته بودن , کارهاشون خیلی تاثیر گذار بود تا اینکه چند تا پاسدار بدبخت رو سلاخی کنن و یه مشت آخوند شپشو رو بترکونن و ... ! مثلن همین اقدامشون رو ببینین . یک کار بدون خونریزی و خشونت در خارج از مرزهای ایران کردن . چقدر تاثیر گذار بوده ؟ تا اینکه مثلن بگیرن چند نفر رو بکشن . که چی بشه ؟ هر چند این اقداماتشون هم اثری نداره و فقط خنده داره ولی همون که دل آدم خنک میشه و میگه دست بالای دست بسیاره , خودش کلی ارزش داره و دل مردم رو شاد میکنن . یا مثلن روشهایی مثل ارسال اس ام اس فحش به خامنه ای چه سودی داره ؟ یا گذاشتن آدرس وبلاگشون ؟ که چی ؟ والا ... میخوایین مبارزه کنین ؟ مثل آدم حسابی ها با روش های منطقی و انسانی و متمدنانه مبارزه کنین . نه که فحش رکیک بدین و آدم بکشین و مزدوری کنین و بدتر به هم وطن های خودتون خیانت .

ولی خودمونیم ها دست این تابناکی ها درد نکنه اینقدر خندیدم از صیح که فک م کج شده :))) بقول لات ها : دم محسن رضایی گرم با این سایتش ..........



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001