فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Tuesday, June 17, 2008
خواهر احمدی نژاد بودن چه حسی داره ؟

خبر جالبی رو که تو سایت تابناک خوندم منو به شدت خندوند و راهی جمکران " دستشویی " کرد و هم اینکه باعث شد این مطلب رو بنویسم . لینک خبر در اینجاست و عنوانش هست :

خواهر احمدی نژاد بودن حس خوبی دارد : http://tabnak.ir/pages/?cid=12387

وقتی این مقاله رو خوندم تو دلم گفتم : آدم باید چقدر احمق و پست باشه که دلش بخواد خواهر موجود پلیدی باشه که در طول روز چند میلیون فحش و تف و لعنت به جونش میفرستن و نفرینی نیست که نثارش نکنن . اگه ما قانون عکس العمل ها رو باور داشته باشیم که میگه هر عملی در جهان ماده عکس العملی به همراه داره , پس توی این 3 سال احمدی نژاد حتا حاکسترش هم باقی نمیموند . پس این مساله رو همین جا با این نظریه جدید مردود اعلام کرده و جهان متا فیزیک رو از یک عقیده خرافی رها میسازیم که هر عملی عکس العملی به همراه نه تنها نداره بلکه پشم هم به حساب نمیاد !!!
مورد بعدی اینه که مردم ما از روزیکه احمدی نژاد به ریاست جمهوری با رای رهبر و سران مملکت انتخاب شد , نه با رای مردم , مدام فحش های خوار مادر رکیک و توهین های زشت و جوک های مسخره و نفرین های دلسوز و آه کشیدن هایی رو نثار این مردک حمال کردن که اگه نزدیکانش از جمله همین زن , شعور داشت و اینها رو میدید و میشنید , هرگز دلش نمیخواست خواهر چنین موجود پلیدی باشه . اصولن در تمام طول تاریخ رسم بر این بوده که قضاوت مردم هرگز اشتباه نبوده و درست ترین قضاوت در جهان رو مردم انجام دادن نه تاریخ نویسان و مورخین و نه افرادی که سمت هایی داشتن در دورانهای مختلف و ... ! پس بی طرف ترین و صادق ترین و نظرات , نظر مردم بوده و بس و زمانیکه مردم بطور خودجوش نسبت به شخصی بد بین و متنفر میشن , باید دونست که این نفرت ریشه در صداقت و درستی تام داشته و داره . به همین دلیل اگر :

- خواهر احمدی نژآد بودن یعنی اینکه چند میلیون نفر در طول روز به آدم فحش خوار – مادر بدن , پس خواهر احمدی نژآد بودن حس خوبی داره و از اون بهتر , فحش خوردن آدم ملس میشه !

- اگر خواهر احمدی نژاد بودن یعنی اینکه چند میلیون کارگر شریف و انسان فقیر رو فقیرتر کردن و از زیر خط فقر به زیر خط بقا کشوندن , به آدم حس خوبی می بخشه , پس ای کاش همه ما خواهر احمدی نژاد باشیم و نون بری کنیم !!!

- اگر خواهر احمدی نژاد بودن یعنی سرکوب و خفقان و حکومت نظامی مطلق در کشور و کتک زدن زنان و دختران به بهانه امنیت اجتماعی و زندانی کردن دانشجویان و کارگران و به روی کار آوردن پست ترین انسانها برای سرکوب مردم , حس خوبی به آدم میده , پس خوبه ما هم خواهر احمدی نژاد باشیم !!

- خواهر احمدی نژآد بودن یعنی خواهر مترسکی پوشالی بودن که آلت دست عده ای قدرت طلب شده و تبدیل به چوب دو سر گهی که هم از سوی اعضای حکومت لعن میشه و هم از سوی مردم . پس اگر خواهر یک مترسک بی هویت خیمه شب بازی شدن حس خوبی به آدم میده , ای کاش ما هم خواهر احمدی نژآد میشدیم ...

- خواهر احمدی نژاد شدن یعنی خواهر مردی شدن که وقتی سوار تاکسی میشی یا توی اتوبوس می ایستی , کسی نیست که از احمدی نژآد بد نگه و بهش فحش نده و نفرینش نکنه و آه جگر سوز نکشه و پدر احمدی نژاد رو فحش خوار – مادر نده . پس اگر خواهر مردی شدن که آه ملتی پشت سرشه و این مایه افتخارش شده , ای کاش ما هم خواهر احمدی نژاد میشدیم ...

- اگر خواهر مردی شدن که حتا بچه 5 ساله من وقت توالت رفتن میگه : مامان احمدی نژاد دارم (!) , این مایه افتخاره که یک بچه 5 ساله هم اونو به مدفوعش نسبت میده و نفرت داره ازش , پس ای کاش ما هم خواهر احمدی نژاد میشدیم !!

- خواهر مردی بودن که ثروت های جامعه رو به تاراج برده و کشور رو به فلاکت کشونده و 5 تحریم رو نسیب مردم ایران کرده و در آستانه تحریم ششم هم هستیم , اگر اینها افتخار , پس باید به خواهر احمدی نژاد تبریک بگیم !!!!

- خواهر مردی بودن که حتا علمای بزرگ دینی و فقیهان و مجتهدین تراز اولی که از سیاست متنفرن هم صداشون در اومده و تف و لعنت به روح احمدی نژاد نثار میکنن برای تحریفاتی که در دین میکنه و دین رو به لجن کشیده و سیاسیش کرده , اگر این مایه افتخاره , تبریک میگیم به خواهر احمدی نژاد !

- خواهر مردی بودن که باعث و بانی تورمی افسار گسیخته ست و فقر عمومی رو در کشور رواج داده و مردم رو به فلاکت انداخته طوریکه بسیاری از مواد غذایی ساده از فهرست غذایی مردم حذف شده , اگر این گند کاری ها و حماقت ها مایه افتخاره , پس خواهر احمدی نژاد بودن هم شانس میخواد که ما نداشتیم !

- خواهر مردی بودن که کذاب ترین و دروغ گو ترین و شیادترین انسان روی زمینه و دروغ ها و وعده هاش مبنی بر کشیدن خط لوله نفت به سر سفره مردم به فقر شدید مردم منجر شده , افتخاره پس بیاییم این افتخار رو دو دستی تقدیم خواهر احمدی نژآد کنیم !

و هزاران هزار دلیل و مورد دیگه که نیاز نیست بیان کنیم . اگر نسبت داشتن شنیع ترین و رذل ترین دروغگوترین و بیسواد ترین و جنایتکار ترین انسان روی زمین بودن باعث افتخاره و حس خوبی به آدم میده , پس ای کاش همگی خوار – مادر احمدی نژاد بودیم !

فتبارک الله احسن الخالقین .. خداوندا چه آفریدی ؟ ریدی ...



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001