فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Monday, June 23, 2008
سرقت احمدی نژاد :

این روزها ما فقط دلمونو گرفتیم و به سخنان و اتفاقاتی که در ایران رخ میده میخندیم و جاتون خالی با این اوضاع و احوال شلم شوربای اقتصادی و سیاسی و مملکتی , این حوادث چقدر برای مردم درب و داغون ایران چه نعمتی به حساب میاد ! مثلن یکی از اونها افشای طرح آدم ربایی احمدی نژاد توسط آمریکایی ها بود که چند روزیه بین مردم دهن به دهن میچرخه و آی این اعجوبه هزاره سوم قبل از میلاد (!) رو مردم مچل میکنن که باور کنین اگه خود مشنگش میدونست این حرفش اینقدر بین مردم خنده و تفریح ایجاد میکنه و تا این حد مچل میشه و دستش می اندازن , حاضر بود گه بخوره , ولی چنین شکر پرانی ای نکنه ! حالا بیاییم کمی قوه تخیلمون رو بکار بندازیم و ببینیم آمریکا با دزدیدن احمدی نژاد به چه اهدافی دست پیدا میکرد :

- آمرکایی ها اگر دست به چنین اقدامی میزدن باید به وجود عنصر مغز در کاسه سرشون شک میکردیم ! چرا ؟ به این دلیل که اگر قصد ربودن احمدی نژاد و بردنش به آمریکا مطرح بود , زمانیکه جناب دکتر و مهندس ما با پای خودشون تشریف بردن به کشور آمریکا و دانشگاه کلمبیا از برای ضایع شدن , این اقدام به سادگی صورت میگرفت و دیگه نیاز نبود آمریکا خوار – مادر خودشو مورد عنایت قرار بده و نیرو و تجهیزات و تلفاتی متحمل بشه و این اعجوبه رو بدزده و در نهایت هم بدنام بشه ! چون میدونیم آمریکایی ها اگه قرار بود این کار رو بکنن بهانه داشتن و اونهم حالی بود که انقلابیون به اعضای سفارت آمریکا در تهران دادن و اعضای سفارت رو به گروگان گرفتن !

- آمریکایی ها که در دنیا به مدافع حقوق بشر معروف هستن و در تلاش بسیار برای اثبات اون به منطقه خلیج و خاورمیانه و همچنین داعیه ولایت فقیهی کره زمین رو هم دارن , هرگز خودشونو خراب نمیکنن که بیان یک عمل غیر دموکراتیک و بچگانه و احمقانه انجام بدن و طی اون رئیس جمهور مثلن رسمی کشوری رو سرقت کنن ! عملی که حتا در دورات هیتلر هم سابقه نداشته و تا به امروز در تاریخ سیاسی جهان هیچ رئیس جمهوری دزدیده نشده !!!!!

- آمریکایی ها اگر چنین کاری رو میکردن بزرگترین خدمت رو به بشریت کرده بودن و مخصوصن جامعه ایرانیان ! به این دلیل که مردم ایران به قدری عاشق سینه چاک و ماتحت چاک این رئیس جمهور غیر مردمیشون هستن که حاضرن اونو دو دستی و با کلی رشوه و پورسانت تقدیم هر کشوری که مایل باشه اونو بدزده بکنن و به هر خفتی تن بدن تا از شر این معجزه هزاره ماقبل تاریخ رها بشن !!!

- ضرب المثلی ایرانی هست که میگه مال بد بیخ ریش صاحبشه و متاسفانه این ضرب المثل حقیقت داره و احمدی نژاد هم حتا 4 سازمان جاسوسی معتبر دنیا با هم دست به یکی میکردن مثل سیا و موساد و کی جی بی و اینتلجنت سرویس , باز هم بیخ ریش ما مردم بدبخت مادر مرده بود و بس !!!

و ختم کلام اینکه منگولا جلال الدین تُخمی در مثونی پشمکی خودش در باب این جریان چنین آورده که :
احمدی نژاد را آل برد ! و همه گریستند . ولی در نیمه راه نمی دانم بر آل ( ره ) چه گذشت که آل باز گشت و گفت گویمتان که از چه وی را بازنهادم ؟ از بوی تعفنی که دارد . ملت گفت : که ای آل ؟ وی را با خود ببر . آیا لایق همراهی تو نیز نباشد ؟ آل گفت مرا از وی مرض در جان سرایت خواهد کرد . بگفتا سرش رو با چی می شورید؟ با شامپوگلرنگ ؟ ملت گفت : نی برادر . بر خاک طویله تیمم کند به وقت استحمام . در میانشان هیچ گاه به رسم بچه قرتی ها باب نگشاده است به استحمام و نظافت که بد حرامیست میانشان . گویند عبادت باطل کند . آل دستمالی برابر بینی گرفت و رفت تا خود را به نوشاب زمزم بشوید . گویند بزرگی (!) آل را در خواب دید که همه وقت مویه کنان میان تهران و آمریکا می رفت شتابان و به سان مجانین و سر بر خاک و سنگ و علف می کوفت و به تضرع خدای را می خواند که بار الها ؟! چه کردم به درگاهت که این بوی تعفن از من ازاله ننمایی ؟؟

و حقیقت ماجرا :
حقیقت ماجرا اینه که این جریان یه جریان مسخره و تمامن دروغه بطوریکه حتا تیم حفاظت احمدی نژاد هم که باید قبل از خود رئیس جمهور با خبر باشه , از موضوع بی اطلاعه و اظهار بی اطلاعی میکنه . در نتیجه ما اینطور پیش بینی میکنیم که به دلیل ارتباط تنگاتنگ و بسیار نزدیکی که بین احمدی نژاد و امام زمان برقراره و این موضوع رو از هاله های نور دور فرق سرش و اتوبان 4 بانده قم - جمکران و مشورتهای گاه و بیگاه برای ریدن به کشور و سایر قضایا اثبات شده , میفهمیم که این یک الهام غیبی بوده به شخص دکتر , سقراط , آیت الله , مهندس احمدی نژاد و ایشون از خطری بزرگ آگاه شدن و ایران و ایرانیان رو از موهبتی که قرار بود نصیبشون بشه , بی نصیب گذاشتن و به همین دلیل اول همه مردم ایران یک صدا فریاد بزنن مرگ بر آمریکا که چرا این تحفه رو ازشون نگرفت و ایران رو نجات نداد و دوم بخندیم به ریش تُنُک احمدی نژاد با خزعبلاتی که سر هم میکنه و دوآ کنیم که باز هم چنین مزخرفاتی رو بیان کنه تا خنده از لبان ما دور نشه که خنده بر هر دردی دواست . در آخر روی سخنم با مسئولین کشوری و امنیتی و مملکتی اینه که محافظت از جان و مال و ناموس آقای احمدی نژآد رو به سردار جان بر کف دست (!) سردار رادان محول کنن که با طرح ارتقای امنیت اجتماعیشون امنیت بی نظیری رو به جامعه ما اعطا کردن که دزدان و سارقین و جانیان و معتادین در سطح جامعه آزادانه مشغول به فعالیت شریفانه خودشون هستند و مردم بی گناه و جوانان و مخصوصن زنان ما بجای این مجرمین دستگیر میشن . به همین دلیل با توجه به پیشرفتهای شایان در زمینه امنیت اجتماعی و بی نیاز شدن جامعه از امنیت و رشد 28% جرم و جنایت در 4 ماهه اول سال جاری , پیشنهاد میکنم این وظیفه رو هم بر عهده سردار ذلیل اسلام , سردار رادان و نیروی انتظامی که متخصص در ایجاد افتضاح هستن قرار بدن که مشت نمونه خرواره !!!!!!

و من الله توقیف !



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001