فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Tuesday, May 13, 2008
ارتقا یا نابودی امینت زنان ؟

با گرم شدن هوا و به جنب و جوش در اومدن هورمون های مردانه که نتیجه اون حشر و نشر بیشتر مردان هست و عارضه راست شدگی !!! , سردار رادان ملقب به تارزان فتیش , بعد از حدود یکسال که از طرح نا امینی اجتماعی گذشته و هیچ فرقی در امنیت کشور پدید نیاورده , بلکه نا امنی اجتماعی حتا از قبل هم بیشتر شده و نا امنی روانی هم بهش اضافه شده , دستور فرمودن تا طرح حجاب درمانی و مبارزه با شل حجابی تشدید بشه , باشد که اینبار بتونن جلوی حشر و نشر همجنس های خودشون رو بگیرن تا مبادا به زنان تعرض کنن غافل از اینکه کرم از خود درخته !

هر وقت که از این خبرها میشنوم یاد دوران کمیته های انقلاب می افتم یا همون وحشی های افسار گسیخته عقده ای که توی خیابون ها جولان میدادن و به هیچ زن که هیچ , به مردها هم رحم نمیکردن . اون موقع ها خبری از جامعه آزاد اطلاعاتی و اینترنت و حقوق بشر و حقوق اجتماعی و ... نبود در ایران و اینها رو میشنیدی اون زمان , تعجب میکردی و رو سرت شاخسار سبز میشد که : مگه میشه آدم حقوقی هم داشته باشه ؟؟؟؟؟؟ و این شده بود دستاویزی که هر کاری دلشون میخواست سر مردم میاوردن . از کتک زدن زنها توی خیابان تا جر دادن لباس و تنشون توی خیابان , دستگیر کردنشون مثل جانیان فراری و ریختن به منازل وقت و بی وقت و ... ممنوع بودن پوشیدن آستین کوتاه برای مردها و حتا من یادمه زنهایی که ماتیک میزدن , میگرفتن و توی خیابون تیغ روی لبهاشون میکشیدن یا کسانیکه شلوار لی یا همون جین میپوشیدن رو با کاتر یا تیغ موکت بری روی شلوار میکشیدن که هم شلوار جر میخورد و هم پاشون جر واجر میشد و چقدر زنها و دخترها رو به بهانه امر به منکر و نهی از معروف بردن و بهشون تجاوز کردن و سرشونو زیر آب کردن و کسی خبردار نشد هم که بماند ! اما , تنها چیزی که خاطره من یاری میکنه از اون زمان اینه که این همه وحشی گری که نهایتش بود هم نتونست حجاب رو به زن ایرانی تحمیل کنه . البته تحمیل کرد ولی نه اون حجابی که فقط تخم چشم هات مشخص باشه و زن مثل گونی بادمجون سراپا سیاه باشه و چادر به سر یا همون حجاب برتر !!!!!
یه تفالی هم بزنیم به کشور روسیه یا همون شوروی سابق :
زمانیکه کشور شوروی تشکیل شد یکی از اهدافش زدودن مذهب از زندگی مردم بود . زدوندن هم فکر نکنین مثل ایران باشه و 4 تا وحشی عقده ای رو بندازن تو جون مردم ! چنان بابایی از مردم شوروی در آوردن که اسم مذهب رو حتا تو ذهنشون هم بیاد نمی آوردن . چند میلیون آدم رو سر همین مساله توی سیبری چال و منجمد کردن و کشتن و ترور کردن و .. ! 70 سال بعد از این جریانات زمانیکه شوروی از بین رفت , همه تصور میکردن مردم شوروی همه بی دین و ایمان باشن و ریشه مذهب در شوروی خشک شده باشه . اما یهو همه متوجه شدن مردم روسیه چقدر اعتقادات مذهبی عمیقی دارن و هر فرقه ای حتا اسلام هم درونشون پیدا شد و یهو سر بلند کرد !
این تجربه نشون داد و ثابت کرد که هرگز , هرگز , هرگز , هیچ تفکر زور و جبری نمیتونه بر ذات آدمیزاد قالب بشه و آدمیزاد بین تمام موجودات آفرینش تنها موجودی هست که حتا شده حاضره بمیره ولی کاری رو که دلش نخواد , انجام نده . آدمیزاد حاضره حتا در عمل و ظاهر اون کاری که دلش میخواد رو انجام نده , ولی کافیه یک صدم ثانیه ازش غافل بشی تا ببینی چطور باز همون کاری که به زور منعش کردی رو برات انجام میده هیچ , پیازداغش رو هم 6 برابر میکنه !!!!!!

ما چنین تجربه ای رو در ایران هم داشتیم . بعد از اتمام عصر جاهلیت و سرنگونی تابوی سیاه خمینی در سال 1368 , به یکباره جامعه متحول شد و زنان رو به سمت عریانی (!) رفتن . حجاب زنان در اون سال شامل مانتوهایی بالای زانو بود و اغلب گل و گشاد . یعنی اگر امروز اون حجاب رو زنان بکار میبستن , همه از دم به فاحشه بودن متهم میشدن !!!!!! بعد از این تکان اجتماعی , به یکباره با روی کار آمدن خاتمی , زنان به سمت عریانی عمیق تری قدم برداشتن طوریکه لباسها تنگ و کوتاه و رنگارنگ شد . یادتون باشه ما در تمام ایران 3 رنگ مانتو داشتیم : سرمه ای , مشکی , طوسی ! که در این بین گاهگاهی قهوه ای چرک و سوخته هم به چشم میخورد ! هیچ رنگ دیگه ای وجود نداشت . ولی وقتی خاتمی اومد جامعه رنگین شد . و حالا ما باز هم به سمت عقب بر میگردیم تا نتیجه تف سربالایی رو که زمانی تجربه کرده بودیم و چنان تو سرمون فرود اومد که تمام صورتمونو به گند کشید , دوباره تکرار کنیم . هر چند به شوری اون زمان نمیرسه و مردم هم اونقدر عاقل شدن که نذارن کار به اونجا برسه ولی با اینهمه , این تجربه ها از نظر من بسیار مفید هستن برای حافظه تاریخی مردم .

نتیجه گیری اخلاقی :
تجربه اجتماعی بشر نشون داده اون جوامعی تونستن بر ضعف هاشون غلبه کنن که ضربه هایی مرگبار و کاری رو تحمل کردن . مردم کشور آلمان تا ابد موجودی بنام هیتلر رو بر سر کار نخواهند آورد ! فاجعه جنگ جهانی دوم به اونها چنان یاد داد که تا وقتی یک کروموزوم آلمانی در جهان وجود داره امثال هیتلر بر مسند قدرت قرار نگیرن ! و زمانی هم خواهد رسید که مردم ایران چنان ضربه های وحشتناک و مرگباری رو از رژیم مذهبی – آخوندی دریافت کنن که تا ابد و تا روزی که کشور ایران برقراره , هرگز هیچ فرد مذهبی ای نتونه زمام امور رو در دست بگیره . من به آینده بسیار خوشبینم و هر چقدر دامنه این تنگناها تنگ تر میشه و عرصه بر مردم سخت تر , من بیشتر احساس رضایت میکنم چون مردم نادان و زیاده خواه و دیوانه صبر ایران باید با همه وجودشون درک کنن که چه چیزی به صلاح اونهاست و دست از افسار پوسیده مذهب بشورن تا رنگ خوشبختی رو بچشن . تا مردم ما بطور خودجوش به این درک نرسن و هر ایرانی به شخصه این موضوع رو درک نکنه , هزاران قانون حقوق بشر و دموکراسی و نیروی نظامی خارجی و کودتا و انقلاب و مزخرفاتی از این دست ... فایده ای نخواهد داشت و بعد از مدتی دوباره همین آش و همین کاسه ... بقول معروف فقط هر از گاهی پالون خرهای مملکت عوض میشه و از شاه میریم به شیخ و از شیخ به شاه و هیچ فرقی در اصل ماجرا نمیکنه !

در آخر سخنم با کسانی امثال سردار تارزانه . البته من خودم میدونم پشت پرده این کارناوال حجاب درمانی چیزی جز به کنترل در آوردن مردم و جامعه نیست و در واقع یک حکونت نظامی نرم و بی صداست و ترس از عصیان مردم . ولی حالا میگیم ما خر و کور و کریم و چیزی سرمون نمیشه و نیات اینها هم فقط همین حجاب درمانیه جون خودشون , حرفم به امثال تارزانها اینه که :
" اگه واقعن دلسوز این مملکت و دلسوز زنان این مملکت هستین و دلتون برای حقوق زنان و امنیت زنان ایرانی میسوزه , بهتره بجای این وحشی بازیهایی که متعلق به 1400 سال پیشه نه به دوران متمدن امروزی , برین و برای جوانان مملکت کار آفرینی کنین تا جوون بیکار از زور بیکاری به کون زن مردن بند نکنه و دست به چیز نیافته توی خیابون دنبال ناموس مردم ! برین و حقوق اجتماعی و قضایی زنان رو ارتقا بدین . مردسالاری رو حذف کنین . به زن بها بدین ! کاری کنین که جوون ها کار پیدا کنن تا جوون بیکار نره دنبال مواد و سیگار و علف و کوک و گرس و شیشه و ... تا سرگرم بشه و از هپروتش لذت ببره نه از تفریحات سالم . کلاس قرآن برای یه جوون پر انرژی نشد تفریح ! جوون بیکار از زور بی پولی نره سرقت و دزدی و آدم ربایی و قاچاق کنه تا بتونه پول توجیبیش رو تامین کنه ! شما افراد نیروی انتظامی که فقط بلدین جو جامعه رو نا آروم و متشنج کنین بجای این مسخره بازیها و صرف این همه هزینه هنگفت از کیسه مردم و پول مفت نفت , برای رصد کردن مردم , بهتر بود نیمی از همین هزینه رو صرف اشتغال جوانان میکردین تا از جرم و بزه و جنایت جلوگیری کنین و اونوقت میفهمیدین که چطور جامعه با اقدامات فرهنگی آروم میشه و امنیت برقرار میشه نه با حکومت نظامی و زور اسلحه و شبیخون و آفتابه به گردن انداختن و اعدام کردن و شلاق زدن و قطع عضو و .. ! هرگز در طول تاریخ بشریت زور نتونسته جامعه ای رو آرام و امن کنه غیر از فرهنگ سازی ! پس بچرخید تا بچرخیم ... اون که بازنده ست و رو سیاه شمایین نه مردم و نه زنان !!! ما اگه امنیت نخواهیم کی رو باید ببینیم ؟ امنیت اجباری , زوری که نتیجه ش نا امنی احتماعی - روانی هست , به چه درد ما میخوره ؟ و سوال اساسی اینکه چرا یهو بعد از 2 سال یادتون افتاده امنیت در اجتماع نیست ؟ 27 سال قبل خواب بودین ؟ اینه اون امنیتی که هر جا رد میشی جلوت رو مثل جانی ها میگیرن و بازخواست و دستگیرت میکنن ؟ این چه مدل امنیتی شد ؟ بیش از اونکه امنیت باشه نا امنیه . تُف به این امنیت کذایی ... و تف به بانیان این امنیت که آه یک ملت پشتشونه ...

با تشکر فراوان از سردار تارزان و اوباش نیروی افتضاحی در پیشبرد استراتژی بلند مدت رسیدن درک مردم تا به جایی برسن که بفهمن حقیقت در کجاست و اون روز دیر نیست ...

تکبیر.



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001