فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Monday, April 21, 2008
شر خر :

چند وقت پیش یه مطلب نوشته بودم که به یکی پول دادم تا برام کاری انجام بده و ... یکی تو نظرخواهی نوشته بود : چشممون روشن . مونده بود شر خر هم استخدام کنی که کردی . این حرف رو دلم مونده بود تا امروز :

آقا مملکتی که توش قانون نباشه , شهروندان باید خودشون قانون رو پیاده کنن . چیزی تو مایه های آمریکاست که البته اونجا قانون حاکمه ولی به علت وسعت بسیار زیاد کشور که به بزرگی یک قاره ست , پلیس نمیتونه خونه به خونه کنترل داشته باشه و مردم میتونن سلاح حمل کنن برای حفظ جونشون و با اینهمه اگه وسعت کشور آمریکا رو با وسعت ایران مقایسه کنی و آمار جنایت در ایران و آمریکا رو هم بر همین مبنا مقایسه کنی میبینی که ایران به اندازه نصف آمریکا درش جرم و بزه و جنایت صورت میگیره !!! در ایران ما به علت نبود قانون باید یا شرخر استخدام کنیم یا بادیگارد و نگهبان شخصی و تازه مطمئن هم نیستیم که اینها هم نفوذی هستن یا نه و شب همین ها نیان سرت رو ببرن !!! البته این امنیت زیاد رو ما مدیون تلاشهای شبانه روزی " شبیخون " سردار تارزان " رادان " و طرح امنیت اجتماعیش هستیم که عجبا بعد از یکسال که از این طرح میگذره ما همچنان امنیتی رو شاهد نیستیم و مثالها و حوادث روزانه گویای این قضیه ست مثل همین امروز که در خبرها نوشته بود : دختر 5 ساله ای در توالت یک رستوران مورد تجاوز قرار گرفت ! خب سردار تارزان مورد عنایت قرار بدن که چرا هنوز ما امنیت نداریم ؟ البته از نظر ایشون امنیت نداشتن یعنی روسریت کمی عقب رفتن و موی سرت معلوم شدن و چکه در سرمای زمستون پوشیدن , اینکه پاچه شلوارت از مچ پات کمی بالاتر باشه و یا پسرها موهاشون سیخ سیخ باشه یا معتادها رو رها کردن و قلیون ها رو گرفتن ! چون انگار از نظر دکترین ایشون همون نیم وجب مشخص شدن موی سر یک زن میتونه خوار – مادر اجتماع رو به تاراج بده یا موهای سیخ جوون ها و تیشرت های مثلن غربی اونها و ژل میتونه ناموس جامعه رو 4 قلو حامله کنه و انگار قضیه همینه که دزدها و قاتلین و محتکران و قاچاقچیان و ... آزادانه میگردن و هر کاری دلشون میخواد میکنن و اینجاست که من بعنوان یک شهروند مجبورم برای دفاع از حقوق حقه خودم و رسیدن به حقم , وقتی که قانون و دستگاههای پلیسی و امنیتی و اجرایی منو به جاییشون حساب نمیکنن و از نظر اونها جرم و جنایت یعنی بد حجابی , شرخر استخدام کنم و خودم حقم رو از دیگران بگیرم !!!

در پاسخ به اون کسی که اینو نوشته بود باید بگم : بله شرخر هم استخدام میکنیم و حدود 30 تا هم تو دست و بالمون شرخر داریم اونم نه از نوع قبل از انقلابیش . خبری از کلاه مخملی و کت و شلوار مشکی و لنگ و سبیل از بناگوش در رفته و قمه و نیمچه و تیزی و این حرفها نیست و همشون یه تپه ریش دارن و تیپ حزبول میزنن و بدن سازی میرن و هیگل دارن 50 تای احمدی نژاد ! و حالا چرا شرخر داریم ؟ خیلی ساده ! وقتی با کسی معامله میکنی و طرف چک ها رو پاس نمیکنه یا زیر قرارداد رسمی میزنه و تو میدونی که حتا اگه با یک خروار مدرک مستند و واضح و 5 تا وکیل زبردست هم برداری بری دادگاه , قانون نمیتونه یک قرون از این آقا پول در بیاره و به تو بده و تازه یه چیزی هم بدهکار میشی و یکسال هم علاف , باید بری 10 تا آدم نره خر سبیل کلفت رو شبانه بفرستی خونه طرف تا ترتیب زنشو جلوش بدن و اینقدر کتکش بزنن تا مغزش بره در کونش تا یاد بگیره پول دیگران رو نخوره و اونوقت آقا خیلی راحت گاو صندوقش رو دو دستی میده دست شرخرهات و بهت نوشته هم میده که غلط کردم !!! و باور کنین عین حقیقته و با چند تا تاجر پدر سوخته همین مافیا بازیها و مادر خوانده بازیها رو در آوردیم تا به پولمون برسیم و هستن توی همین تهران آدمهایی که همینطوری معامله میکنن . یا وقتی شمش و عتیقه و الماس معامله میکنی , چطوری میخواهی بری ثابت کنی که من به طرف اینا رو دادم و طرف تراول های تقلبی به من داده ؟ باید خوار مادرشو مورد عنایت قرار بدی و دونه دونه تراول ها رو لوله کنی و بهش فرو کنی و به خوردش بدی تا نه تنها جنستو بهت بده , که خسارتت رو هم بهت بده !!

حالا یه مثال دیگه براتون بزنم تا بیشتر براتون روشن بشه قضیه قانون در کشور ایران یعنی چی :

آقا چند روز پیش آرتین اومده بود دنبالم شرکت تا با هم برم خونه , توی یه خیابون پیچیدیم تا میون بر زده باشیم و از ترافیک خلاص بشیم , همین که پیچیدیم از روبرو یه تاکسی هم پیچید جلومون و زرت کوبید به ماشین ما و حدود 8 میلیون تومن ضرر زد به ما ! پلیس هم اومد و گفت تو ورود ممنوع اومدی و مقصری و تازه آقا هم بیمه ش باطل شده بود , افتاد به گریه و زاری که ندارم و از کجام بدم و ببخشید و ... ! برای اینکه طرف آدم بشه تو نظرم بود که 2 میلیون ازش بگیرم و باقی رو ببخشم . اما طرف نذاشت به همین جا بکشه و دوستانه تمومش کنیم و بعد از یکی دو دفعه تماس گرفتن , دفعه آخر شروع کرد تهدید کردن من که اگه پولو بخوای از من بگیری میکشمت و بلا سر بچه ت میارم و ... ! منم گفتم خیلی خب ! باباتو در میارم تا تهدید کردن یادت بره . آقا فرداش به وکیلم زنگ زدم و یه شکایت کلفت براش درست کرد و رفت دادگاه و هم ماشینش رو توقیف کرد و هم آقا رو گرفتن و بعد که اعتراف کرد منو تهدید کرده , قاضی براش 6 ماه حبس تعزیری نوشت و طرف رو که بردن , قاضی رو کرد به من و گفت : خانم شما هم تا 6 ماه باید خرج زن و بچه واجاره خونه این آقا رو پرداخت کنی و فردا کارشناس میاد برآورد قیمت !
وقتی گفتم چرا ؟؟؟ گفت به این دلیل که طرف رو از نون خوردن انداختی !!!!
قانون مملکت رو دارین ؟ طوری شد که همون جا گفتم نمیخوام و رضایت دادم ولش کنن و مردک موقع رفتن هم کلی واسه ما ادا در آورد و دست از پا درازتر برگشتیم خونه و از فرداش دوباره تهدید و ... !
خب قانون ممکلت از من اینطوری حمایت کرد ؟ من چاره م چیه ؟ برم کلت بردارم یه گلوله تو مغز طرف خالی کنم و بعد هم اعدام بشم ؟ اینجاست که شرخر به کار میاد تا اگه پولتو نمیتونی بگیری , اقلن دلت خنک بشه و طرف رو آدم کنی ! زنگ زدم به شرخرها و گفتم میخوام طرف رو طوری گوشمالی بدین که گوشی تلفن رو میبینه بشاشه به خودش !!!!!! به عبارتی گوشی تلفن رو با دستگاهش به خودش تنقیه کنین تا یاد بگیره دیگه کسی رو تهدید نکنه !
حالا دیگه نمیدونم چه بلایی سر طرف آوردن فقط 2 روز بعدش زنش زنگ زد به من و شروع کرد نفرین کردن که : خانم شوهرم 2 روزه تو کماست و اگه بمیره تا آخر عمر نفرینت میکنم !!!!!!! هشت میلیون ضرر از شکل انداختن ماشینم جهنم , همین که دلم خنک شد خودش برای من لذت بخش بود و اینکه طرف یاد گرفت دیگه کسی رو تهدید نکنه و از همه بهتر دیگه تا عمر داره من مطمئنم وقتی تابلوی ورود ممنوع رو میبینه تشنج میکنه !!!!!! و بازم جالبتر اینکه کی میخواد منو مقصر بدونه ؟ کو شاهد ؟ چشم در برابر چشم , به همین سادگی و در کمال خونسردی !

میبینین ؟ قانون در کشور نباشه نتیجه میشه همین . من که به کونم نیست ! یک هزارم پولی که در میارم خرج این لات و لوط ها میکنم و در عوض خیالم راحته . اینطوری میدونم معاملاتی که میکنم به پول میرسه و از اونطرف از جونم محافظت میشه و اینکه هیچ رد پایی هم از من باقی نمیمونه . به همین سادگی ... و مقصر کیه ؟ همین دولت ! همین قانون فقه اسلامی ! همین دادگاه ها و قضات بی کفایت و بی سوادشون . وگرنه کشوری که قانون قوی داشته باشه چرا مردم باید مجری قانون بشن ؟ وقتی مجری و مامور قانون خودش فاسده , رشوه میگیره , جرم میکنه و قانون رو رعایت نمیکنه و حتا مردسالاری رو در قانون رعایت میکنه (!) چه چاره ای برای من میمونه بحز استخدام شر خر ؟ بجز استخدام بادیگارد ؟ بجز استخدام نگهبان مسلح ؟ و جالب اینکه همین بادیگارها و نگهبانهایی که جواز حمل اسلحه دارن رو خود دولت بهشون مجوز فعالیت داده . چند سال پیش نوشته بودم که ضبط ماشینمو که اون موقع 400 تومن بود رو تو مولوی دزدیدن , رفتم کلانتری افسر نگهبان علنی به من گفت 20 تومن بده نیم ساعت دیگه ضبط ماشینتو برات بیارم ! وقتی قبول کردم 15 دقیقه بعد ضبط رو با دزد برام آورد !!!!! اینه اون امنیت اجتماعی ؟ اینکه یه مشت آدم هیز چشم چرون رو سر میدونها بذارین تا پر و پاچه زنها رو رصد کنن , شد امنیت اجتماعی ؟ کدوم مرجعی به اینها اجازه میده به زن نامحرم مردم نگاه کنن ؟ وقتی موضوع رو میشکافی و باز میکنی میبینی همین قانون خودش ناقض خودش و ناقض دستورات شرع و اسلامه و جالبه که کسی شعورش به این چیزها نمیرسه . و اینجاست که من خودم مجری قانون میشم و فتوا صادر میکنم که استخدام شرخر واجب و داشتن اون کاملن حلال و جایز است !

تکبیر.



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001