فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Saturday, April 12, 2008
حکایت پیاز و دوست دختر :

ربط این دو تا موضوع به هم مثل ربط گوز به شقیقه یا آخوند و اسلام به سیاست یا اسلام به جمهوریته !! همونطور که هیچ کدوم اینها به هم ربطی ندارن , پیاز هم ربطی به دوست دختر نداره ولی ما اینطوری ربطش میدیم :

بچه که بودیم این مادرمون ما رو خیلی فجیع تربیت کرد و همین شد که وقتی وارد اجتماع شدیم و دست چپ و راستمون رو شناختیم تازه فهمیدیم یه فاصله های نجومی با بقیه مردم اجتماع داریم و زیادی پاستوریزه و آفتاب مهتاب ندیده هستیم . یکی از هزاران مورد تربیتی عجیب و غریبی که ننه ما برای تربیت ما اعمال کرده بود پیاز نخوردن بود !!!! آقا همین پیاز چسکی که هیچ مساله فجیعی نیست , تو خونه ما خوردنش مثل خوردن شراب تو خونه مُلا بود ! جرات نداشتیم پیاز خام بخوریم و تا سالها فکر میکردیم پیاز رو هر کی خام بخوره انسان نیست و جواد و وحشی و دهاتیه و ... ! بعد که رفتیم دانشگاه و دوست بچه ها پیاز به زور به خوردمون دادن با چلوکباب های گوشت خر دانشگاه , فهمیدیم که نه بابا این پیاز چیز خیلی باحالیه و آروغ بعد از خوردنش و بوی گند دهنت از اونم باحال تر !!!!!!!
این مادرمون هر وقت خونه فک و فامیل میرفتیم مخصوصن عموها , کافی بود ببینه کسی جلوی ما داره پیاز میخوره ! " البته پیاز یکیش بود و دهها میوه و سبزی و .. هم بود که ما منع شده بودیم " فوری ما رو برمیداشت و میبرد اونطرف که چشممون به این بی ناموسی نیافته و یه وقت هوس پیاز چشیدن به سرمون نزنه ! از شما پنهان نیست که این فک و فامیل ما همیشه چیزهای فجیعی هم به بچه هاشون میدادن مثلن یادمه همیشه خدا دست دختر عموی من پیازچه و شلغم خام بود و میگفت این بچه رو ساکت میکنه !!!! صدا خفه کن خوبی بود ! هنوزم بعد از 28 سال به این فکرمیکنم که یه بچه 5 ساله چطوری پیازچه خام میتونست بخوره ؟!؟ بعدها همین دختر عموی ما هم دست پسرش سیر و پیاز و تربچه و ترب سفید و ... میداد ! یادمه یکبار بچه ش رو بغل کردم بوس کنم از بوی گند پیازی که میداد منصرف شدم !!!! خودمونیم بچه کوچیک ها همیشه بوی شیر و پودر جانسون میدن و آدم لذت میبره از بوسیدن و بو کردنشو , حالا بچه بوی گند پیازه بده چی میشه دیگه !!!!!! یادمه یکبار هم که با ترس و لرز پیاز خوردم و دهنم آتیش گرفت , یک روز کامل توی اتاقم زندانی شدم که چرا پیاز خوردم و پیاز مال آدمهای بی شخصیت و چاله میدونیه ! بماند از حالا که با پیاز دوش میگیرم و اینقدر پیاز میخورم که آرتین میگه تو رو خدا نخور استفراغم میگیره !!
خاله م از مادرم هم بدتر بود ! هر کی میخواست بره خونه ش اگه دهنش بوی پیاز یا سیر میداد اصلن درو روش باز نمیکرد , خلاص ! این کفر پیاز و قباحت خوردنش یک طرف , مساله دوست پسر یا دوست دختر داشتن در جامعه ایرانی ما هم طرف دیگه :
کلن من یکی که یادم نمیاد اون زمان ها یکبار جرات کرده باشم بگم مثلن دوست پسر داشتم ! میدونم 99/99% از هم نسلی های خودم هم همینطور بودن حتا بین پسرها ! اون زمانها که میگذره و زمانه تغییر میکنه , بدی و زشتی خیلی چیزها هم ریخته میشه . همونطور که وقتی من سنم زیاد شد و پیاز خوردن برام دیگه وحشتناک نبود و خیلی هم خوشم اومد و حتا سیر هم خام خام میخورم (!) به همین شکل هم الان دوست پسر یا دختر داشتن برای نسل بچه های امروزی خیلی عادی شده مثل آب خوردن و فقط یک مرحله مونده و اونم اینه که به آزادی تمام این دو بیان به منزل هم در کنار والدینشون که این اتفاق هم در نسل بچه های ما می افته به زودی و به کوری چشم اول اسلام و مسلمین و دوم والدین ما !!
صبح مرتیکه اومده به من میگه : منو ببر خونه دوست دخترم میخوام باهاش بازی کنم !!!!!!!
اول هاج و واج نگاهش کردم بعد هم ترکیدم از خنده که این چُسونه هم واسه ما آدم شده : منو ببر خونه دوست دخترم ... هاهاها خیلی باحاله ها نه ؟ خود من تمام دوران نوجوانی و جوونیم رو در وحشت و اضطراب همین گل واژه " دوست پسر " سپری کردم تا از خانواده مستقل شدم و خیالم راحت شد , اونوقت بچه من هنوز 5 سالش تموم نشده صاف به من میگه منو ببر خونه دوست دخترم . من که خیلی با این روال زندگی حال میکنم .
..
..
همیشه خودم و روزگار رو تُف و لعنت کردم که چرا من نسل سوخته شدم و زمانیکه من آفریده شدم , کون آسمون پاره شد و هر چی بلا و بدبختی و فلاکت و جنگ و نکبت بود ریخت سر من و هم نسلی های من ؟! هنوز 5 سالمون نشده بود انقلاب سکسلامی شد , هنوز مدرسه نرفته بودیم جنگ باطل علیه حق شد ! هنوز مدرسه رو تموم نکرده بودیم , دنیا ترکید و عراق جنگ شد و افغانستان و دنیا ریده شد بهش و ایران هم که قوز بالا قوز ! انگار نسل من برای این باید به دنیا می اومدن تا ترکمون پدران و مادرانشون رو اصلاح کنن و طوری هم اصلاح کنن که دیگه با کود آخوندی ( حیوانی ) هم بالا نیاد . انگار ما آفریده شدیم تا هر چی بدی و ظلم و نکبت و کثافته تو این دنیا و بین آدمهای اطرافمون , ببینیم و لمس و تجربه کنیم و بفهمیم و بعد همه رو اصلاح کنیم . برای همین نسل سوخته شدیم که زندگی خودمون رو فدای اصلاح این جهان کثافت کنیم .. نمیدونم هدف از آفرینش و تولد ما به این جهان خاکی آیا این بوده یا نه ؟ ولی تا حالا که ما شدیم علم عثمون و هر چی هنجار و سنت و اعتقاد چرت و مزخرف و خرافیه داریم قلع و قمح میکنیم و امیدوارم اقلن عمرمون بیهوده هدر نره و وقتی خبرمون مُردیم , دستاوردی از خودمون برای آیندگانمون بجا بذاریم و آیندگان طعم شیرین خوشبختی و آزادی و عدالت و سرفرازی رو بچشن و ایران آریایی از چنگال مخوف اسلامیون رها بشه ...



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001