فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Tuesday, March 11, 2008
از هر دری سخنی :

امشب حجم معرفی اخبار و حوادث و سرگرمی ها و ... خیلی زیاده و مدتیه جمع شدن و به معنای واقعی کلمه قراره بترکونیم . پس این شما و اینم یه خروار لینک های جذابی که توی هیچ بقالی ای پیدا نمیکنین :

- برای علاقمندان به فرستادن کارت تبریک و عکس , سایت جالب http://vivapersia.com امکانات بینظیری رو فراهم میکنه که میتونین ایکارد و کارت تبریک برای دوستان خودتون در ایران بفرستین . یکی از امکانات منحصر به فرد این سایت اینه که شما عکس مورد علاقه خودتون رو به این سایت ارسال کرده و 48 ساعت بعد این عکس برای عزیزانتون چاپ و ارسال میشه . نوروز در راهه و این سایت جون میده برای شما و عزیزانتون در ایران پس بشتابید . در ضمن این سایت زیر نظر و پشتیبانی شرکت پرشن تولز فعالیت میکنه که از معتبرترین و بهترین شرکت های ارائه دهنده هاستینگ در ایران هست با قیمت های استثنایی و خدمات بی نظیر : www.persiantools.com

- دوستداران موسیقی متال " ایرانی " میتونن از شنیدن این کلیپ فوق العاده , لذت ببرن . آهنگ داد ز بیداد رو انتخاب کردم که تقدیمش میکنم به آذر فخز نازنین :
http://rapidshare.com/files/98516879/Dad_Ze_Bidad.mp3.html
دانلود منیجر اگه روی سیستم دارین ببندین و بعد روی گزینه فری کلیک کنین و فایل رو دانلود کنین . در صورت دانلود نشدن به زمان تعیین شده توجه و دوباره مراجعه کنید !

- زمان انتخابات ریاست جمهوری که احمدی نژاد یه شبه شد رئیس جمهور , یه ایمیلی مدام بین مردم با هواداران احمدی نژآد رد و بدل میشد که خیلی جالب بود و از حماقت های منه که اون متن رو نگه نداشتم . یکسری پرسش و پاسخ بود که مردم شبهاتی رو مطرح کرده بودن که پیاده رو ها رو زنونه مردونه میکنین و موی سر مردم و ... که با لحنی رذیلانه و مومنانه به این شبهات پاسخ داده بود که من و این حرفها ؟ کردش و شد ! حالا 3 سال بعدش این ماجرای قسم های احمدی نژآد مطرح شده که 3 بار قسم خورده من کاندید نمیشم برای دوره بعد ریاست جمهوری . خواستم اینو به گوش همه برسونم که چوپان دروغگو رو یادتون باشه . من سرمو میدم اگه این مردک سری بعد نامزد نشه و فقط ببینین مصلت افراد حتا قسم و قرآن و خدا و دین هم سرش نمیشه و همه اینها بازیچه ست : http://fardanews.com/show/?id=47522

- جوک ! ترکه میمیره میره اون دنیا بهش میگن چی شد مردی ؟ میگه داشتم شیر میخوردم . میگن شیرش فاسد بود ؟ میگه نه گاوه یهو نشست !

- وبلاگ گلسا حیدری رو حتمن ببینین . یه عکاس زن ایران با کارهایی فوق العاده و تک :
http://www.golsahaidari.blogspot.com

- معرفی فیلم ! فیلم فوق العاده Shoot'em Up رو حتمن ببینین . این فیلم با مضمون کمدی – اکشن میتونه نظر هر کسی رو جلب کنه و بازیگران معروفی هم توش بازی کردن . این فیلم محصول 2007 هست و خشونت از سر تا پاش فوران میکنه . مونیکا بلوچی هم توش بازی کرده .

- خبر جالب توجه اینکه جدیدن سپاه اعلام کرده باشگاه پاس رو طبق اصل 44 منحل و امتیازش رو به استانداری همدان منتقل میکنه و نامش رو از پاس به شهدای الوند تغییر میده . راست و دروغش پای راوی ولی از این دولت همه چی بر میاد حتا تجاوز به خوار مادر خودی هاشون !!!!

- کوتاه کردن و آتش زدن موی سر یک پسر جوون در ایران ! در مملکت غرش شیران گذشت و برفت , این عوعو سگان شما نیز بگذرد : http://www.youtube.com/watch?v=nCOlv-8nmZk

- برنامه Lime Wire Pro یه برنامه فوق العاده برای عاشقان موسیقیه . البته تنها موسیقی نیست ولی در بین سایر نرم افزارهای اشتراکی بهتر در این زمینه عمل میکنه . با این برنامه میتونین هر نوع موسیقی ای که دوست دارین و دنبالش میگردین رو دانلود کنین . امکانات جستجوی خیلی کاملی داره و حتا اگه فقط اسم خواننده یا آهنگ رو بهش بدین براتون هر تعداد که کلیپ باشه تو شبکه پیدا میکنه . آدرسش یادم نیست ولی کافیه توی گوگل تایپ کنین و مجانی دانلودش کنین .

- یه موسیقی متال بالای 21 سال از گروه Pantera ! به دلیل فجیع بودن فقط به متال بازها توصیه میشه . این ترانه در موقع اهدا جوایز گرمی برنده بیشترین تعداد کلمات فحش ( FUCK ) بکار برده شده در متن شد و هنوز هم هیچ ترانه ای نتونسته جای اونو بگیره . این ترانه رو تقدیم میکنم به احمدی نژاد :
http://rapidshare.com/files/98518936/Pantera_-_Fucking_Hostile.mp3.html

- هفته قبل که شمال رفته بودم پانورامایی از ساحل دریای خزر گرفتم که براتون میذارم : http://farm3.static.flickr.com/2028/2320010891_ccc14daf11_b.jpg

- جوک انتخاباتی : تو اردبیل ترکه میمیره , اعلامیشو میچسبونن به دیوار , تو انتخابات رای اول میاره !

- همه چیز در مورد زیتون ! این زیتون اون زیتون جنس خراب شیشه خرده دار خودمون نیست ها ! آموزش مزه دار کردن زیتون به روش هایی بسیار ساده و با موادی که در دسترس همه هست رو براتون نوشتم که فکر میکنم در نوع خودش بی نظیر باشه : http://g0nag0n.blogspot.com/search/label/zeitoon

- عکسی که خبرساز شد ! آی نامه دارم احمدی نژاد :
http://mehrnews.com/mehr_media/image/2008/02/343938_orig.jpg

- یه حالی هم به ترک ها بدیم . ترانه زُلیخا از خواننده قدیمی ایران , بتی , که متاسفانه فقط یک آلبوم بیشتر نتونست منتشر کنه بخاطر جریان انقلاب :
http://rapidshare.com/files/98523651/13_-_Track_13.mp3.html

- گل بود به سبزه هم آراسته شد . خیلی وضعیت تهران و شهرداری خودمون خوبه , قراره بریم بغداد رو هم آباد کنیم و برینیم توش . همکاری شهرداری تهران در آبادانی شهر بغداد . کل اگر طبیب بودی سر خود دوا کردی :
http://www.bbc.co.uk/persian/iran/story/2008/02/080226_s-tehran-baghdad.shtml

این روزا کارت ملی یا همون کارتی که باعث میشه وزارت اطلاعات از جیک و پیک شما با خبر باشه و آب میخورین بفهمه , از نون شب هم واجب تر شده . اگه تقاضای کارت ملی کردین و هنوز به دستتون نرسیده و به حق جن و بسم الله غیب شده ؛ با مراجعه به این سایت پیگیری کنین : WWW.NOCRIR.IR

- سایتی پر از عکسهای اتومبیل های کلاسیک :
http://www.300se.org/300SE_Frame_Photos_list_by_VIN.htm

- سید حسن گیله مرد نازنین من , جیگر من ؛ عشق من ؛ به شدت پرکار شدن و مطالبی فوق العاده با چاشنی طنز و اشعار قدیمی و جالب مینویسن . ازش غافل نشین که از دستتون رفته . حکایت هاش فوق العاده خوندنی هستن و طنزش گیرایی و شیرینی خاصی داره :
http://www.gilehmard.com

- تبلیغات مدرن : هر کس زیر ما خوابید...راضی بلند شد . . شما هم امتحان کنید . . پتوی گلبافت !!!

- فیلم فوق العاده زیبا و کمدی 3.10 to Yuma رو حتمن ببینین . یه فیلم سبک وسترن با بازی راسل کرو در نقش یک راهزن اعجوبه :)

- سفری که به شمال ایران کرده بودم , مصادف شده بود با فصل ماهیگیری و جاتون خالی 2 تا ماهی سفید گنده و تازه هم خریدم یکی برای 4 شنبه سوری و یکی هم شب عید . البته قبلش عکس هاشون رو گرفتم و منتظر مرگشون شدم تا بمیرن و از ماهیگیرا بگیرم ! اینم عکس هایی از ماهیگیری در گیلان و تشکر از صیادان زحمتکش گیلانی :
http://farm4.static.flickr.com/3004/2301815118_b297a593c7_o.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3163/2301815122_9df4e09f70_o.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3204/2301823782_621a2d6efb_o.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2083/2301829394_a6d0af9964_o.jpg

- ترانه زیبایی از زنده یاد فریدون فرخزاد بنام عشق من . تقدیمش میکنم به تینای عزیز از رادیو قاصدک – زوریخ . www.ghasedak.ch :
http://rapidshare.com/files/98520749/eshghe_man.mp3.html

- حاج آغا هلن کلر :
http://hajiwashington.com/blog/1386/12/17/hajagha-helen

- معرفی برنامه ! با برنامه فتوشاپ که آشنا هستین ؟ این برنامه ای که بهتون معرفی میکنم همون برنامه فتوشاپه با این تفاوت که این برنامه نیاز به نصب روی سیستم نداره و به اصطلاح پرتابل هست . یعنی کافیه اونو روی هر نوع فلش دیسکی کپی کنین تا به محض وصل کردنش به رابط یو اس بی برنامه رو بتونین اجرا کنین . این برنامه جون میده برای عکاس ها و گرافیست هایی که سیار کار میکنن یا در سفر هستن و به کامپیوتر شخصی دسترسی ندارن . برنامه فتوشاپ سی اس 2 با حجم 55 مگابایت . پسورد فایل هم هست : www.p30download.com
http://dl.p30download.com/soft/image_editor/PhotoshopCS2_Portable-%5Bp30download.com%5D.rar

- وبلاگ جذاب و خوندنی چرت و پرت رو از دست ندین که کم از جوک های ترکی نداره و دنیای قاراشمیش یه پسر جغله دانشجوست : http://chertopert.wordpress.com

- میدونین ایران مخفف چه کلمه ای هست ؟ با تشکر از دیوید .
I.R.A.N. = Inja Rideh Ahmadi Nejad

- به مناسبت روز زن : قابل توجه آقايان : با توجه به در نظر گرفتن قيمت جديد سكه , ديه از مهريه ارزانتر است . حالا تصميم با شماست !!!!

- وقتی صدا و سیمای ایران در مورد احمدی نژاد جوک میگه , اوج محبوبیت رو میرسونه :
http://www.noandish.com/images/akhbar/big/kermama.ahmd..jpg

- تجربه یک عمر زندگی در ایران یادم داده هر زمان که یه آدم بی نام و نشونی یک شبه انگشت توی بعضی خطوط ممنوعه میکنه و میخواد سری توی سرها در بیاره و افشاگری هایی میکنه و یه عده مشنگ مثل حاج آغا کلاشینکف آنالوگ هم تبلیغش رو میکنن , بفهمم که ممکنه فردا پس فردا این آدم جای احمدی نژاد رو بگیره مخصوصن هم که طرف نظامی هم باشه ! حکایت از طویله به اریکه رسیدن بعضی افراد اینطور رقم میخوره که برای احمدی نژاد هم رقم خورد و با کون افتاد تو عسل :
http://www.talaey.ir/Default.aspx?tabid=95&ctl=Details&mid=527&ItemID=157

عکس ! رجایی یا بدل احمدی نژاد در صف نماز :
http://www.ardebili.com/Per/Picturs/photogallery/Larg/0004.jpg

- روی مارکس رو سفید کرده ! لنین پیشش لنگ می اندازه . خشتک آغا تایمری رو دود میده ! ضد سرمایه داریه . عاشق طبقه کارگره . اینقدر توی خاک و خل وول خورده که خاکی شده حسابی . اینها حکایت کسی نیست جز بامداد و وبلاگ بی نظیرش با شعار ؛ لنین آسوده بخواب ما بیداریم : http://bamdad.blogspot.com

- دولت شعار یا طبل تو خالی که فقط با باد هوا زندگی میکنه , همیشه میتونه سوتی هایی بده که زلزله 8 ریشتری به بدنه نظام وارد کنه . البته تا سوتی دهنده کی باشه ! اگه جناح اسهال طلبان بودن همشونو اعدام میکردن ولی وقتی اسهالیون باشن , فقط در حد یک چشم غره آقا مساله ختم به خیر میشه . بخندین : http://akasbashi.persiangig.com/image/7863374.jpg

- به مناسبت روز زن ! آیا زنان انسان هستن ؟ http://www.ketabnews.com/detail-6759-fa-1.html

- این سایت جون میده برای ایرانیانی که سالهاست ایران نبودن . گوشه گوشه ایران و تهران و شهرهای ایران رو در این سایت پیدا کنین و خاطراتتون رو زنده :
http://www.gooya.us/photos/2007/10/the-true-iran-a-picture-tour-of-the.php
http://www.gooya.us/photos/2007/11/true-iran-picture-tour-of-great-land-part2.php

- باز هم تحریف اسلام ! ناصرالدین شاه در کربلا : http://www.ketabnews.com/detail-6822-fa-1.html

- جوک ! تو مراسم ختم لره پشت بلندگو میگن مرحوم وصیت کرده ، سیاه نپوشین . یکی داد میزنه : مرحوم گه خورده ، ما به احترامش می پوشیم !

- عکس ! سد زیبای سپیدرود و دریاچه اون در غروب . دستپخت خودمه :
http://farm4.static.flickr.com/3061/2307488807_27956cce4c_b.jpg

- سایت برگزیده هفته ! وبلاگی در مورد اتومبیل های بنز . در نوع خودش شاهکاره :
http://helpoldmercedes.blogspot.com

- برای علاقمندان موسیقی متال . MotorHead رو خیلی از قدیمیها میشناسن . یکی از سرشناس ترین گروههای Heavy Metal با صدای ناز و مخملی خواننده ش . ترانه بسیار زیبای Born to Raise Hell که سینگل و بسیار کمیاب هم هست برای شما . لذت ببرین :
http://rapidshare.com/files/98508992/Motorhead_-_Born_to_Raise_Hell.mp3.html

- انتقام رفسنجانی : http://rajanews.com/News/?24594

- دوستداران موسیقی های آمریکای لاتین . ترانه Rumba Lambada رو براتون میذارم که یکی از آهنگهای معروف آمریکای لاتینه و طرفداران زیادی داره :
http://rapidshare.com/files/98512301/natusha_-_Rumba_Lambada.mp3.html

- گزارشی از یک دبیرستان دخترانه در تهران . قابل توجه احمدی نژآد و شرکای راهزنش :
http://heidariam.blogfa.com

- فیلم زیبای American Gangster رو هم حتمن ببینین . درباره یک تاجز مواد مخدر هست که با روشی عجیب مواد مخدر رو وارد آمریکا میکرد و میفروخت . سرگذشت واقعی هست و محصول 2007 !

- سرپا شاشیدن نماینده باعث رد صلاحیتش شد ! از خنده میمیرین :
http://news08.hasanagha.org/show_news.php?id=1&news_id=516&row=2

- آدمهای کون گشاد چه کارها که نمیکنن :
http://ali786.wordpress.com/2008/03/01/ceramix-for-mix

- توربین های بادی منجیل . بازم دستپخت خودمه ! البته قابل ذکره که همشون خاموش بودن و دکورن : http://farm3.static.flickr.com/2264/2305553500_3b714c5601_o.jpg

- حسن آقا رو که یادتون نرفته ؟ آشپزخونه ش براه بوده و براتون یه غذا آموزش داده به اسم خورشت آلو بخارا . لذت ببرین : http://chenchene.com

- وبلاگی مخصوص قزوینی ها و بچه باز ها ! یه سایت پر از عکس بچه !!!!!
http://curiousphotos.blogspot.com/search/label/Babies

- مبلمان جمع و جور ! البته یکمی بیشتر از جمع و جور و RAR شده :
http://ali786.wordpress.com/2008/03/03/nice-table

- عکس ! شکار خودمه ! زنان ایرانی در موقع بیکاری چیکار میکنن ! البته عکاسش هم مثل این جماعت بیکار بوده که اینطوری ضایع بازی در آورده و تو روشون ماشه دوربین رو چکونده :)
http://farm3.static.flickr.com/2168/2288389165_e9542ec250_o.jpg

- وبلاگ کلاشینکف آنالوگ مال یه خزب الهی پدر سوخته مارموزه به اسم بهمن هدایتیه که از قیافه ش همه چی میباره و هر کاری ازش بر میاد و تو هر سوراخی سرک میکشه و خطوط ممنوعه رو زیر پا میذاره و زمین و زمان رو به هم میدوزه و یه روز مردمیه و یه روز خزب الهی و یه روز با فلان مسئول کشوری پسر خاله ست و یه روز ترتیب اسهال طلب ها رو میده و ... خلاصه همه اینها جمع شده در یک جانور که مثلن خبرنگاره و خدا میدونه چه مار هفت خطیه ! گاهی مطالبی مینویسه و عکس هایی میگیره که آدم دوست داره با بیل بکوبه تو ملاجش , البته حیف از بیل : http://kelash.persianblog.ir

- جوک ! اصفهانیه میره مکانیکی، به تعمیرکار می گه: 1 قطره روغن تو موتور، 1 لیوان آب تو رادیات، 1 لیتر بنزین تو باک بریز. تعمیرکاره می گه: لاستیکتم کم بادس ! می خوای توش بگوزم ؟

- راز تولد زنان خیابانی :
http://www.bornanews.ir/Nsite/FullStory/?Id=126847

- دستاوردهای بخردانه دولت نهم ! تورم بالای 20% ( 40% صحیح است ) . البته این خبرا تو محله احمدی نژآد اینا نیست ها : http://tabnak.ir/pages/?cid=7446

- چرا ترکها همیشه ترسناکن و حکومتهای مرکزی ایران هیچ وقت خودشو با شاخ اونها درگیر نمیکنه ؟ این سوالیه که جوابش رو میتونین اینجا پیدا کنین : http://parsine.com/ShowNews.asp?Code=86121806

- این عکس رو تقدیم میکنم با عشق به خُسن آقا http://hasanagha.net/blog . امیدوارم تو بهشت شیش هفت تا از اینا گیرش بیاد تا اینقدر دیر به دیر ننویسه : http://farm3.static.flickr.com/2195/2286613656_39717ff1aa_o.jpg

- عصر ایران از قول محمد هاشمی نوشته : در انتخابات ریاست جمهوری تقلب شد ! چشم بسته غیب گفته و نه که ما نمیدونستیم : http://www.asriran.com/view.php?id=37306

- امروز شصتمین سال تاسیس کشور اسرائیل هست به کوری چشم هر چی فلسطینی . تبریک !



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001