فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Thursday, March 20, 2008
نوروزتان پیروز :

نو بهار است , در آن کوش تا خوشدل باشی
سال 2567 رو به همگی تبریک میگم و امیدوارم سال بسیار خوبی براتون باشه . طبق معمول آرزوهایی که میشه در این روز کرد به ترتیب شامل : نابودی اسلام , انقراض سلسله آخوندی , سلامتی , جیبی پر از پول , شادی و موفقیت هستن . امیدوارم به خواسته هاتون برسین و اگر خوشین , ادامه دار باشه و اکر ناخوشی و غم دارین , برطرف بشه .
دوست عزیزی بنام علی میرفطروس متنی رو فرستادن در مورد نوروز که در اینجا براتون میذارم . حجمش 140 کیلوبایت هست و در برنامه آفیس باز میشه . شرح حال دیروز و امروز ماست و بسیار زیبا .
http://rapidshare.com/files/100904354/Presentation6_-_Nowrooz_-_F_2008.pps.html

اتفاقات تلخ و شیرینی رو در سال قبل تجربه کردیم و گذروندیم . برای بعضی ها غم بود برای بعضی سختی و بعضی خوشحالی . تلخ و شیرین زندگیه که به حیات ما معنا میده . ما رو آبدیده میکنه و با تجربه میشیم و ساخته . از شکست هامون درس بگیریم و پل پیروزی بسازیم و سعی کنیم اشتباهات رو تکرار نکنیم . به پیروزی هامون مغرور نباشیم و سعی کنیم حفظشون کنیم . قوی باشیم تا تندبادهای زندگی ما رو از پا در نیارن . انسان باشیم و با وجدان و عاقل و سعی کنیم راه خودمون رو بریم و با لجبازی و قهر و دعوا و کدورت مجری عدالت جهان نباشیم و خلق خودمون و دیگران رو تنگ نکنیم . کینه ای هست , بشوریم و دلمون رو زلال کنیم .
سال جدید مصادف بود با اتفاقاتی نسبتن ناخوشایند برای ایرانیان . انتخابات فرمایشی و پر از تقلب و وضع سومین تحریم بر ضد مردم کشور ما . تورم افسار گسیخته و فلاکت و سختی مردم . دوران سختی برای ایرانیان سپری میشه . دوران سختی رو داریم که به دوران وقاحت معروفه و در اون وقاحت و بی شرمی حاکمان حدی برش نیست . بر خلاف دیگران من به این وقایع خوش بینم و اعتقاد دارم همین فشارها و سختی ها و وقاحت هاست که چشم مردم ما رو باز میکنه و راه رهایی و رسیدن به دموکراسی و آزادی همین فشارها و وقاحت هاست و کلید مبارزه ست . به هر حال هر عملی , عکس العملی به همراه داره و نتیجه خواستن حکومتی اسلامی , حکومتی بر پایه دین و جمهوریتی که هیچ ربطی به مذهب نداره , جز این نیست و باشد عبرتی برای آیندگان ما .
رسوم رو ارج بذارین و برگزار کنین . به فرزندانتون هفت سین و آیین های باستانی رو یاد بدین و براشون شرح بدین سین ها رو . چه در ایران چه در هر کجای ایران که هستین ایرانی بودن خودتون رو محترم بشمارین و بهش افتخار کنین حتا با سین های ساختگی مثل سیخ و سیم و سنگ هم شده , هفت سین رو بچینین . ایران ما 7000 سال قدمت داره و محدود به 29 سال زمامداری جاهلان نمیشه . تا بوده , همیشه ایران زمین محل تاخت و تاز اقوام وحشی و ستمگر و خونریز بوده و حضور حکومت ولایت مطلقه فقیه برای تاریخ ایران زمین تازگی نداره . مغولان و اعراب و ترکان و بسیاری از اقوام مهاجم و وحشی و خونریز به ایران زمین تاختن ولی ملت ایران هرگز اصالت های خودش رو از دست نداد و جشن نوروز به تمام دشمنان و مزدوران این آب و خاک از جمله آخوندهای ضد فرهنگ ایرانی نشون میده که ایرانی همچنان ایرانیه حتا اگر هزار و چهارصد سال سایه شوم مذهب بر سر مردم گسترده باشه .

به نام ایران
نوروزتان پیروز
سر سال نو هرمز فروردین
بر آسوده از رنج روی زمین
بزرگان به شادی بیاراستند
می و جام و رامشگران خواستند
چنین جشن فرخ از آن روزگار
به ما ماند از آن خسروان یادگار

زنده و جاوید , ایران .
فروردین 2567 شاهنشاهی , 7030 میترایی , 1387 خورشیدی , 3746 زردشتی .



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001