فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Sunday, February 10, 2008
رمالی با پا :

قبل از هر چیز آغایون ذوالفقارهاشون رو غلاف کنن که مساله زنونه نیست و مردانه ست , مبادا ضایع بشین . دوم اینکه دانشمندان این روزها روی رفتارهای پای انسان دارن خیلی کار میکنن و به نتایج جالبی دست پیدا کردن . مثلن اینکه از روی فرم پا میشه شخصیت طرف رو حدس زد یا اینکه از روی حرکات و نوع قدم زدن و .. میشه به درون فرد رخنه کرد . خدا نیاره روزی رو که آقایی بره مطب روان شناس و بهش بگه دودولتو ببینم جانم ؟ و از شکل دودول آدمیزاد و پلاسیده بودن و کج و معوج بودنش پی به روانش ببره و از همه بدتر اینکه دکترش زن باشه !!!!! در اونصورت خانم دکتر باید نیمی از وقتش رو صرف این کنه که این آلت بی خاصیت بد ترکیب به حالت عادی برگرده که اونم در حضور یک خانم امری محاله و ضامنی که کشیده شد به این سادگی ها ... آره ! البته اگه آدمیزاده که به اونجا هم میرسه ! از ما گفتن . به هر حال , یه مقاله میخوندم در مورد اینکه اگه میخواهین پی به روحیات و درون افراد ببیرین , باید ببینین اون آدم شبها چطور میخوابه و پاهاش چطور حرکت میکنه ؟ دقت کرده باشین مثلن وقتی شما عصبی هستین , پنجه پار و جمع میکنین و یا انگشت شست رو به زمین فشار میدین یا هی پاتونو تکون میدین و ویبره میزنین و یا وقتی تو مهمونی نشستین هی این انشگت های پا رو به فرمی عصبی جمع و باز میکنین و ... که هر کدوم این حرکات نشون دهنده یکی از خلقیات و خصوصیات روانی و احساسات درونی ما توی اون لحظه ست . در کنار اینها , بعضی از این فالگیرها و رمال ها هم با پای شما فالتونو میگیرن . فال با رنگ جوراب یا اندازه و فرم و شکل انگشت های پا و ... همگی برای اینها نشونه هستن و من نمیدونم دنیای دیوانگی و تخیل انسان آیا حد و مرزی برش نیست :

چند شبی بود میخواستم این آرتین رو رمز گشایی کنم و ببینم این در درونش چی میگذره که اینقدر بد خوابه ؟!؟ آخه شب اولی که ما پیش این جانور خوابیدیم , به صبح نرسید و همون نصف شبی دماغموش شکست و زیر چشممون کبود شد و صورتمون یکماه ورم داشت و فرداش بابامون ما رو دید میخواست آرتین رو با تفنگ شکاریش آبکش کنه و فکر کرده بود منو کتک زده ! نگو آقا توی خواب به شدت فعال میشن و میرن در نقش بروس لی ! این شد که رفتیم یه تخت خریدیم 4 نفره !!!!!! که حفظ فاصله بشه و اقلن من در امان بمونم . چون وقتی هم که تخت هامونو از هم فاصله دار گذاشتیم , یه مشکل دیگه بوجود اومد و اونم پرت شدن آرتین از روی تخت بود و هر بار من بدبخت باید اینو از بین دو تخت میکشیدم بالا و این تنه لش 2 متری رو هم مگه میشد به این سادگی در آورد ؟!؟ البته با تمام این تدابیر , بازم هر از گاهی مشت و لگدی نثارم میشه ولی خب , باز از خون و خونریزی و ضربه مغزی شدن بهتره !
همه اینها باعث شد که یه شب از وقتی این رفت کپه مرگش رو گذاشت تا کله صبح بشینم زیر پاش و فرت و فرت ازش عکس بگیرم . این هم ژنوم کشف رمز یا زهرای حرکات پاهای آرتینه که با مشقت فروان تهیه کردم و قراره روش کار کنم تا سر از درونیاتش در بیارم !!!

همونطور که میبینین این آدم به شدت مشکلات داره و با خودش به شکل فجیعی درگیره و توی مغزش و بین نرون ها و سلول های مغزیش کودتاست و احتمالن دارن انقلاب اسلامی میکنن و دلیل ریده شدن به افکارش همینه ! این گرفتگی های پنجه و انشگتان پا و این حرکات نشون از درگیری شدید روانی داره و باید ریشه یابی بشه . البته بطور طبیعی مردها عقل ندارن , آرتین هم , هم مرده و هم بطور ژنتیکی عقل نداره و این یعنی از همه مردها 50% هم کمتر عقل داره به عبارتی همون یک ارزن عقلی که مردها بطور طبیعی دارن رو هم نداره و حالا مشخص نیست چطور میشه این رمز رو کشف کرد و پی به درون آشفته ش برد . اگه کسی از این حرکت ها سر در میاره شدیدن محتاجیم به کمک !!!!



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001