فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Saturday, February 02, 2008
بیست و نه سال پیش در چنین روزی :

انقلاب ما انفجار نور بود , امام آمد .. عطر گل سوسن و یاسمن آید ... دیو چو بیرون رود فرشته (!) در آید ! خمینی ای امام ... بگو مرگ بر شاه ! اینها همه خاطراتی رو زنده میکنن که ملتی نادان با سرنوشت خودش چنان بازی کرد که امروز بعد از گذشت 29 سال , نه تنها اون روز رو گرامی نمیداره , که لعنت به خودش و کسانی میفرسته که بانی و باعث شکل گیری انقلاب و سرنگونی رژیم پر افتخار پهلوی بودن . 29 سال گذشته تا ملتی بفهمن چه کردن و چه چیزی بدست آوردن . امروز در آستانه بیست و نهمین سالگرد کودتای اسلامیون و شکل گیری یکی از بدترین انواع حکومت در جهان , ما انقلاب رو به ظاهر جشن میگیریم تا ثابت کنیم چرا نقلاب کردیم . زمانی دفاع از آرمان و نهضت خمینی برای ملت ما افتخار بود ولی امروز میبینیم که نه تنها تا انقلاب مهدی خمینی ای باقی نمونده , که نهضت خمینی هم منقرض شده و سال به سال کمرنگ تر میشه طوریکه حتا گوش دادن به سخنان خمینی در اوایل انقلاب ممنوعه ست . از قدیم گفتن ای کشته , کرا کشتی تا کشته شوی زار :

- ما انقلاب کردیم تا مشروب فروشی ها رو به آتش بکشیم و ریشه الکل رو از کشور پاک کنیم , و در عوض مشروبات تقلبی و قاچاق رو با 4 برابر قیمت بخریم و در کنج پستوی منازل بنوشیم و کور بشیم یا بمیریم .

- ما انقلاب کردیم تا تو دهن دولت بزنیم , ولی نفهمیدیم چطور شد که دولت چنان توی دهن ما کوبید ما خفه خون گرفتیم !

- ما انقلاب کردیم تا شهرنو رو ویران کنیم و زنانش رو آتش بزنیم تا امروز دختران و مادران و زنان خانواده دار ایرانی رو به خیابان ها بفرستیم تا همه جای اجتماع و شهر رو تبدیل به شهرنو کنن .

- ما انقلاب کردیم تا آب و برق و همه مایتحتاجمون مجانی و مفت و رایگان بشه و مالیات دادنمون به دولت حرام , ولی برای یک لحظه حتا به این فکر نکردیم که در ثروتمند ترین و دموکرات ترین کشور جهان یعنی ایالات متحده با اون همه امکانات , باز هم هیچ یک از این امکانات مجانی نیست و اگر مردم مالیات پرداخت میکنن به دولت , برای اینه که دولت برای اونها رفاه فراهم کنه و باور مجانی بودن همه چیز فقط میتونست یک رویا و توهم باشه و بس .

- ما انقلاب کردیم تا مردم رو مسلمان کنیم و با حجاب . انگار در دوران های گذشته و در 1429 سال قبل تا به امروز مردم ما کافر بودن و با آمدن انقلاب مسلمان شدن . ما انقلاب کردیم تا امروز اثری از دین و مذهب و مخصوصن اسلام در کشور باقی نمونه و تمام مظاهر مذهبی و دینی مورد تنفر و نفرت شدید مردم قرار بگیره و حجاب و حجابداران و نقاب چادر در نزد مردم به سرپوشی برای فساد بدل بشه !

- ما انقلاب کردیم تا ریشه ظلم و طاغوت و سرکوب و خفقان و ساواک رو خشک کنیم ولی در عمل امروزه به وجود اون محدودیت ها آرزومندیم و از خودمون سوال میکنیم آیا سرکوب مشتی مخالف مذهبی توسط ساواک و یا ممنوعیت بعضی مسائل , ارزش این انقلاب رو داشت ؟

- ما انقلاب کردیم تا ملت ایران سربلند باشن . کشورمون آباد باشه , دست بیگانگان رو از کشور کوتاه کنیم و بسیار هم موفق بودیم . چون هشت سال جنگیدیم تا نیمی از کشور رو ویران کنیم , دست آمریکا رو کوتاه کردیم تا دست روسیه رو بفشاریم . بیگانه رو بیرون کردیم تا خودی ریشه خودی رو بسوزونه .

- ما انقلاب کردیم تا پول نفت و هزینه های سرسام آور جشنهای 2500 ساله رو بیاریم به سفره های مردم . بعد از 27 سال بهمون گفتن پول نفت رو هم میاریم به سفره های شما . و امروز بعد از 29 سال همون پولی که تو جیب مردم بود ازشون گرفته شده و پول نفت هم نیومد به هیچ سفره ای , بنزین و گاز و برق مردم هم پرید .

- ما انقلاب کردیم که چرا شاه خائن و وطن فروش بحرین رو داد به عرب ها تا ما امروز خزر و اروند رود و جزایر خلیج فارس رو یکی یکی بدیم به عربها .

- ما انقلاب کردیم تا ریشه دیکتاتوری و شاهنشاهی رو از بین ببریم . ولی در عمل گرفتار شاهشیخی شدیم .

- ما انقلاب کردیم تا ریشه اعتیاد و تریاک درباری رو در کشور خشک کنیم و امروز پر مصرف ترین ملتی هستیم در جهان که مواد مخدر مصرف میکنه و گرفتار شیشه های ناب شدیم !

ما نسل سوخته امروز داریم به این فکر میکنیم که چرا پدران و مادران ما 29 سال قبل تصمیم گرفتن انقلاب کنن ؟ چه انگیزه ای باعث شد انقلاب کنن ؟ چه کمبودی در زندگی داشتن که باعث شد انقلاب کنن ؟ آیا فقیر بودن ؟ آیا یه کارمند ساده نمیتونست با دو ماه پس انداز از حقوقش یه ماشین صفر کیلومتر بخره ؟ آیا یک کارمند ساده نمیتونست منزل بزرگ 3 خوابه اجاره کنه با یک چهارم از حقوقش ؟ آیا در حسرت یک مسافرت به سر میبرد ؟ زن و بچه ش چشمشون به دستانش بود که سر ماه چی بخره ؟ سالی 3 وعده گوشت میخوردن ؟ دغدغه گرونی روزانه اجناس رو داشتن ؟ شب به شب برقشون میرفت ؟ هوا سرد میشد بی گاز و بی نفت میموندن ؟ بنزینشون در کشوری که روی نفت خوابیده جیره بندی شده بود ؟ یا هوس خوندن صمد بهرنگی کرده بودن یا خوندن مشتی جفنگیات ممنوعه جوجه سیاسیون و چپی های وطن فروش خائن و مصدق بازی گلوشون رو چسبیده بود ؟ چرا باعث شدن نسل ما بسوزه ؟ چرا به شاه و محدودیت هاش اعتراض میکردن ؟ از روشن فکرنماهای دانشجوی دیروز و روشن فکرهای احمق و روان پریش امروز خودمون که در تلویزیون های ماهواره ای عر و گوز میکنن سوال میکنیم شما نونتون نبود , آبتون نبود , چه مرگتون بود که انقلاب کردین که حالا بیایین پشت تلویزیون و از شاه طرفداری کنین ؟ چه مرگتون بود که از انقلابیون حمایت کردین ؟ که بخواهین فضای باز سیاسی ایجاد کنین ؟ بخوره تو سرتون که بجای پرداختن به زندگی و زن و بچه و آینده خودتون , به فکر سیاست بازی بودین . ما امروز سوال میکنیم از شمایی که انقلاب کردی , مگه در اون زمان حقوقت چقدر بود و دستت به دهنت نمیرسید که رفتی شعار مرگ بر شاه دادی که شاهانه زندگی کنی ؟ مگه شعور نداشتی که مملکت چقدر ثروت داره و داشت که بتونه 30 میلیون جمعیت رو شاهانه تغذیه کنه ؟ میخواستین از دیکتاتوری شاه خارج بشین اونم وقتی که در کوچکترین بخش زندگی یعنی خانواده , تک تکتون بزرگترین دیکتاتور بودین و هستین ؟ اسلام رو میخواستین که از ریدن تا رختخواب تا ظاهر تا الف و ب زندگیتون رو روشنی ببخشه ؟ دلم سوخت که اینقدر روشنتون کرد که کور شدین !
و چقدر خوشحالم بخاطر اون کسانیکه نه تنها چیزی بدست نیاوردن بلکه همون انقلابیون سابق , امروز شکنجه میشن , کشته میشن , سرکوب میشن و در فقر مطلق زندگی میکنن و زنان و دخترانشون در فحشا غرق شدن و پسرانشون در زیر آفتاب عمرشون رو هدر میدن و حتا نمیتونن به وضع بدشون اعتراض هم بکنن . خواستین با مصادره اموال ما ثروت ها رو مساوی تقسیم کنین ؟ غافل از اینکه ما به لطف شما امروز پولدارتر شدیم و شما از همون زندگی عادی هم محرومین و اگه 29 سال قبل جزو طبقه متوسط جامعه بودین امروز به زیر خط فقر و بقا رفتین و اینه سزای ملتی زیاده خواه , نادان و طمع کار که تصور میکنه آب و برق و اتوبوس و مالیات و همه چیزش میتونه مفت و مجانی باشه . باشد عبرت آیندگان و تمام ملت های نادان و زیاده خواه ... امروز کاش مرگ انسانیت و آزادی رو عزا میگرفتین .. مرگ محمد رضا شاه رو .. کسی که با همه بدی هاش لااقل ایران و ایرانی رو سربلند کرده بود . دیو بیرون رفت , ولی فرشته ای نیامد که , شیطان آمد !!



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001