فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Tuesday, January 22, 2008
چه خبر از انتخابات ؟

یکی پیغام گذاشته بود چرا از انتخابات و رد صلاحیت اصلاح طلب ها نمینویسی مگه تو غیرت نداری ؟ میخواستم تو جوابش چند تا فحش خوار – مادر بدم , حیفم اومد . خب اینم یه مطلب انتخاباتی :

آقا این انتخابات چیز خیلی خوبیه . آدم میتونه با انتخابات برینه به سرنوشت خودش و کشورش ! همیشه خدا هم رای , رای مردم بوده و اصلن محال ممکنه که غیر از رای مردم در هیچ جای جهان حکومتی روی کار اومده باشه , میخواد آمریکا باشه و یا در مهد دموکراسی جهان یا همون حکومت اسلامی ! البته ما اشکال دیگه دموکراسی در رای مردم رو هم داریم مخصوصن در کشورهای برادر و دوست و غیر مسلمان یا شبه مسلمان (!) خودمون که این روزها خیلی طرفدار ما شدن . مثل کوبا ! مثل ونزوئلا ! مثل سوریه و نیکاراگوئه و ... این کشورها شباهت خیلی نزدیکی با ما دارن با این تفاوت که حکومت اونها کمی از شفافیت کارش گذشته و Transparent عمل میکنه .
مثلن ما در کشور خودمون انتخابات برگزار میکنیم و مردم رو به انتخابات فرا میخونیم . بعد موقع انتخابات که میشه , کافیه مردم یا کاندیداها یه چرت نیمروزی بزنن یا فقط یه لحظه چشم هم بذارن تا یهو کسانی انتخاب بشن که مردم بهشون رای ندادن و بعد هم اسمش رو میذاریم آرای مردمی و کاندیدای منتخب مردم !!

آما ... در کشورهای دوست و برادر ایران , شفافیت خیلی بیشتری به چشم میخوره . مثلن آقای حافظ اسد رئیس جمهور شدیدن مردمی و منتخب سوریه , هیچ وقت برای مردم از این فیلم ها بازی نمیکنه و خودشو الکی ضایع نمیکنه . این آقا یه کاره میاد میگه : فقط من کاندیدا هستم و حزب منم تنها حزب منتخبه و مردم هم باید بیان رای بدن و فقط هم میتونن رای مثبت یا منفی بدن ! رای بدین یا ندین هم من باز رئیس جمهور هستم !

برادر هوگو چاوز از اینم باحال تره ! این شامپازه خوش تیپ کار خودشو راحت تر کرده و شفافیت رو به حد اعلا رسونده و گفته : آقا انتخابات کیلویی چند ؟ منو بکنین رئیس جمهور دائمی و تا صد سال من رئیس جمهور شما میشم عزل و نصب رئیس جمهور یعنی خودم هم دست خودم باشه ! ونزوئلا هم ارث بابامه ! مردم هم 2 تا شست باد کرده بهش حواله دادن تا حساب کار دستش اومد ! البته تعجبی نداره وقتی که این آقا جلوی خبرنگاران اعلام میکنه من هر روز کوکائین مصرف میکنم و اینها هم ناشی از توهم کوک بوده !!!

کجا ؟ هنوز مونده ! برادر فیدل کاسترو که الحق شبیه نژاد سگهای فیدل آمریکایی هم هست و خوب اسمی برای این نژاد سگ انتخاب کردن , از همه اینها شفاف تره ! مرد نامرئیه اصلن ! این یابوی پیر میگه شما هر سال باید رای بدین فقط هم به من . رای نه هم نداریم و همیشه آری هست . رای بدین ندین هم رای هاتونو آتیش میزنم و به دنیا اعلام میکنم آری . تازه جرات دارین رای ندید ؟ ضد انقلابین و اعدام انقلابیتون میکنم و تو دریا میریزمتون !

دانیل اورتگا رو داشته باشین رئیس جمهور نیکاراگوئه ! این یکی از همه باحال تره . زنش جادوگره . خودش هم یه زمان دیکتاتور بوده و معلوم نیست چی شده که از حافظه مردم پاک شد و اومده سر کار .

حالا ملاحظه کردین که چقدر دولت ما بهتر از اینهاست ؟ لااقل شما رو در ظاهر آدم حساب میکنه از پشت بهتون خنجر میزنه ! والا . حالا مطابق سالهای گذشته همیشه خدا یک درصدی هستن که بگی نگی میرن رای میدن ! براشون هم مهم نیست به کی رای میدن یا برای چی رای میدن . یه دسته هستن مثل گوسفند میمونن و میشینن منتظر ببینن بقیه چیکار میکنن و دنبال روی بقیه هستن . دسته بعدی هم حزب بادن . هر جا باد موافق بوزه اونوری میرن . دسته بعدی هم که بلاتکلیفن . گاهی میرن گاهی نمیرن . یه دسته اقلیت هم هستن که چوب تو مشتشون هم بکنی رای بده نیستن ! حالا شما کدوم اینها هستین رو نمیدونم فقط اینو میدونم که بهتره تو این مدت آدم خفه خون بگیرن و بشینه کنار ببینه چی میشه . اصلن به من و شما چه که کی رو انتخاب میکنن و کی رو رد صلاحیت میکنن ؟ وقتی که خودشون همه تصمیمات رو میگیرن , من و شما چیکاره ایم ؟ فضولو بردن جهنم گفتن هیزمش تره !

راستی طرز تهیه ماست رو خیلی ها خواسته بودن تو گوناگون گذاشتم :
http://g0nag0n.blogspot.com



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001