فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Monday, January 21, 2008
پلیس سانتی مانتال :

آقا تو اینکه همه میگن مسئولان دولتی ایران و یا کسانی که کارشون حفظ نظم و امنیته و یا خدمات رسانی به مردم , از دم دزد و پدر سوخته تشریف دارن , بحثی نیست که بر همگان کاملن آشکار شده راست و دروغ این قضیه و من حرفی نمیزنم ! ولی گاهی اوقات بعضی ها هم هستن که هنوز خراب نشدن و مثل یک گوهر توی این کثافت میدرخشن و ای کاش این افراد دلسوز و قانونمند رو بجای گاو و الاغ هایی که معلوم نیست از کدوم طویله پیدا میکنن و سر پست و مقام میذارن , قرار میدادن تا اونوقت شاید اوضاع این کشور کمی بهتر از قبل میشد :

تا دلتون بخواد جریمه و خلاف رانندگی دارم . البته دست خودم نیست و همیشه فکر میکنم قانونمند ترین راننده کره زمین هستم ولی هر سال که میشه و وکیلمو میفرستم بره خلافی ماشین ها رو بگیره , مغزم رعد و برق میزنه !! چون همیشه با رقم های میلیونی مواجه میشم ! حالا خوشبختانه یه چیز این کشور خوبه و اونم اینه که زنها رو توی دادگاه راهنمایی و رانندگی بهشون خیلی حال میدن . مثلن سال گذشته 4 میلیون خلافی برای من نوشته بودن یا به عبارتی 3 میلیون 850 هزار تومن ! رفتم دادگاه و اعتراض کردم که اینا اشتباهه . افسری که اونجا بود یه کم به ریخت و قیافم نگاه کرد و بعد هم کمی در مورد رعایت قوانین و ... گفت و بعد هم مبلغ رو کرد 850 هزار تومن !!!! به همین سادگی .
حالا وای به اینکه خارج از کشور باشی ! پارسال من 9000 پوند توی 2 ماه که انگلیس بودم جریمه دادم و آخر هم از خیر ماشین سوار شدن گذشتم و ماشین رو فروختم ! البته خلافم موجه بود چون همون روز اولی که ماشین خریدم تو جهت موافق خیابونها رانندگی میکردم و همون روز اول دو بار جریمه شدم و تازه این در صورتی بود که دو ساعت به پلیس که میخواست ماشین رو توقیف کنه و گواهینمامه م رو سوراخ , توضیح میدادم که تو کشور من فرمون و جهت خیابون ها اونوریه و با اینجا فرق داره و منم قاطی میکنم . 2 ماه هم محروم شدم البته از رانندگی و فرستادنم آموزش !
دوبی هم که بدتر از این . اصلن نمیشه من یه بار برم دوبی و بیام زیر 3000 درهم جریمه ندم ! دلیلش هم فقط سرعت زیاد و اینه که جای دوربین ها رو بلد نیستم . راننده تاکسی هاشون حرفه ای هستن و میدونن کجا دوربین داره و یواش میکنن و بعد هم این اتوبان شیخ ضایع (!) تخت و پهنه و آدم حوصله ش سر میره اگه آروم بره و نتیجه میشه همین .

امروز نزدیکی های ظهر داشتم از شرکت بر میگشتم خونه که تو اتوبان پلیس جلومو گرفت . از این پژو 206 های آبی رنگ بود که نمیدونم یهو از کجا پیداش شد ! افسره اومد پایین و سمت ماشین و تا چشمش به من افتاد برق از سرش پرید و گفت : به به ! خانم ها هم که آرتیست شدن !!! گواهینامه و کارت رو گرفت و گفت : آرتیست شدی برای من ؟ لایی میکشی ؟ سرعت غیر مجاز میری ؟ سبقت غیر مجاز میکنی ؟ الان یه قبض خوشگل برات مینویسم تا قانونمند بشی !!!!
- جناب سروان من کجا تند میرفتم ؟؟؟
بنده سرهنگ هستم خانم محترم ! چی میشد شما خانم ها رو فقط 2 ماه میفرستادن سربازی تا یاد بگیرین درجه های ما رو درست بگین !!؟ سرعت شما طبق دوربین 140 کیلومتر بوده . برای شما تابلو زدیم که 80 کیلومتر نه 140 کیلومتر اون هم رو به بالا . سرازیر بود لابد آمپر میچسبوندین ؟!!!!
- جناب سرهنگ دیرم شده بچه م رو داشتم میرفتم بیارم .
دیرت شده که شده . جون خودت هیچی , صد تا حادثه درست میکنی !
بعد هم خیلی شیک شروع کرد جریمه نوشتن . منم حوصله سر و کله زدن باهاش رو نداشتم و گذاشتم کارشو بکنه و تو این فاصله یه سیگار روشن کردم که یهو برگشت گفت : سیگار کشیدن موقع رانندگی کردن جرمه ! برای اینم الان جریمه ت میکنم !
- من تا حالا نشنیده بودم سیگار کشیدن جرمه بعد هم مگه من دارم رانندگی میکنم الان ؟
این نشون میده شما قانونمند نیستین و باید یاد بگیرین جای سیگار در ماشین نیست !!!
از حرصم سیگار رو پرت کردم تو خیابون ! دوباره یه نگاه به من انداخت و گفت :
- آشغال پرت کردن از ماشین به خیابون جرمه ! برای اینم جریمه ت میکنم !
دیگه جوش آوردم و گفتم : آخه مگه توی پاریس زندگی میکنیم که سر این چیزا منو داری جریمه میکنی ؟ مردم کیسه زباله خونه شون رو وسط اتوبان خالی میکنن , اونوقت تو منو واسه یه سیگار داری جریمه میکنی ؟؟؟؟
- سر مامور دولت هوار میکشی ؟ برای اینم جریمه ت میکنم !!!!!
دیدم نخیر ! من هر کاری میکنم این زرتی منو جریمه میکنه و فقط کم مونده برای نفس کشیدن هم جریمه بشم . همونطوری نشستم تا خیلی شیک جریمه هاش رو نوشت و قبض رو داد دستم و رفت ! بر پدرش لعنت . من نمیدونم این یهو از کجا مثل اجل معلق پیداش شد ؟!؟ خلاصه راه افتادم تا زودتر برسم خونه و برم مرتیکه رو از مهد کودک بیارم . نزدیک محمودیه دیدم ماشینش رو نگه داشته کنار اتوبان و منم سرعتمو کم کردم و موقع رد شدن از کنارش واسش بوسه فرستادم و بهش چشمک زدم و رد شدم . یهو دیدم چراغ داره میزنه و افتاد دنبالم و علامت که بزن بغل . زدم بغل و دوباره اومد کنارم و گواهینامه و کارت ماشین رو ازم خواست و قبض جریمه رو در آورد .
- جناب سرهنگ مگه من چیکار کردم ؟؟؟
توهین به مامور دولت در حین ماموریت !
- من توهین کردم ؟ مگه بوس فرستادن جرمه ؟
بنده زن دارم خانم ! شما باید یاد بگیری عشوه هات رو برای شوهرت بریزی نه برای من !!!
- بابا مگه شما معلم اخلاق هم هستین ؟ آخه این چه ربطی به رانندگی داره ؟
شما باید حواست به رانندگی کردن باشه نه به قر و قمیش اومدن ! جریمه ت میکنم تا یاد بگیری کجا قر و اطوار بریزی نه وسط اتوبان !!!!

دلم میخواست سرمو بکوبم تو فرمون ! هر چی گفتم منظوری نداشتم و ببخشید و ... قبول نکرد که نکرد و جریمه رو نوشت و داد دستم و رفت ! دیوانه ! حالا پولش مهم نبود , وقتمو کلی تلف کرده بود و اعصابم خرد بود از دستش ! 100 هزار تومن در کمتر از ده دقیقه جریمه شدم . حالا خودمونیم اگه فقط 100 تا از این پلیس ها داشتیم تو تهران , فکر نمیکنین مشکل ترافیک ریشه کن میشد ؟؟؟



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001