فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Saturday, January 12, 2008
پزشک اینترنتی :

زن و مرد رو وقتی میخوان در اسلام و قوانینش مقایسه کنن , مرد رو کامل و تمام و کمال با تمام نکات و نقاط مثبت قلمداد میکنن و زن رو ناقص العقل و هر چیز منفی که فکر کنین بهش میچسبونن ! ولی از دیدگاه علم و هنر و پزشکی , وقتی به آناتومی زن و مرد نگاه میکنی , مرد رو اونقدر ناقص میبینی که در برابر زن هیچ به حساب میاد و بدن زن در مقایسه با مرد بسیار کامل تر و پیچیده تره . وقتی هم بحث بیماری میشه , این پیچیدگی بدن زنان کار دست طرف میده :

این آرتین چند روزی بود زیر دلش درد میکرد و کفر منو در آورده بود . دکتر هم نمیرفت و کلن اینا خانوادگی به علم پزشکی اعتقاد ندارن . مخصوصن اون مادر پتی یاره جادوگرش که به جادو و جنبل اعتقاد داره و تا یکیشون مریض میشه فوری دست به خشتک فلان امامزاده یا دست به عورت فلان زری خانم میشه برای بهبودی ! این بود که آخر حرصم در اومد و یه آدرس اینترنتی دادم بهش که بصورت آنلاین مشکلاتت رو مینویسی و بهت میگفت چه مرگته !
اینم رفت سراغ این سایت و شروع کرد درد و مرضش رو نوشتن . چند دقیقه بعد منو صدا زد و گفت شیوا بیا بالا مریضیم پیدا شد . دیدی گفتم مریضم , اونوقت تو هی میگفتی مغزت بیماره !!!!!
رفتم میبینم برای آقا زده حامله ای ! میگم تو سواد نداری بخونی ؟ مگه تو زنی که حامله باشی ؟ بعد صفحه رو برگردوندم عقب ببینم چی زده که این دکتره مخش گوزیده و به یه مرد گفته تو حامله ای ؟ میبینم آقا جنسیتش رو زده زن ! میگم پدر سگ ! اگه میرفتی کلاس زبان 4 تا لغت انگلیسی یادمیگرفتی الان خودتو زن جا نمیزدی !!!!! خلاصه ما دوباره تعیین جنسیت کردیم و مرگش رو نوشتیم و این دفعه زد : سرطان رحم !!! مرده بودم از خنده و نگو Cache سایت تغییر نکرده بود و دوباره با همون جنسیت زن رفته بود برای دکتره و خلاصه از سرطان تخمدان گرفته تا تنگی دهانه رحم و عفونت مثانه و ... هی مینوشت .
حالا ایناش به کنار , همین یه جنسیت ساده میتونه زمین تا آسمون درد و مرض رو متفاوت جلوه بده . مثلن همین علایم در مرد شاید مثلن ورم روده یا آپاندیس تعبیر بشه ولی در بدن زن میتونه دهها بیماری دیگه رو شامل بشه , علاوه بر اون بیماریهایی که برای مردها هم هست . حالا اینو نوشتم که اول خنگی شماها رو اثبات کنم و دوم اینکه اینقدر به خودتون ننازین . در کل توی دو عضو با هم اخلاف داریم یکی ذوالفغار یکی هم مغز ! البته شماها مغز دارین ولی محل قرار گیریش فرق داره و مغز شما توی کمرتونه و مغز ما توی سرمون و مساله بودن یا نبودن ذوالفغاز هم بقول ( سکسپیر ) هیچ مساله ای نیست !!!



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001