فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Sunday, January 06, 2008
ایرانیان صنعت گر :

صنعتگری چیزی نیست که مال امروز و دیروز باشه و همینطوری الکی بوجود بیاد . ریشه در فرهنگ و اصالت و تاریخ داره . اینکه میگن ایرانیان در جهان صنعتگرند , بی دلیل نیست . آما ولی چونکه زیرا , وقتی بشنوی که صنعتگران ایرانی گاهی اوقات در جاهایی ظهور میکنن که آفتاب عالم تاب اسلام اونجا رو مشعشع کرده و روشن , اونوقت باید به دو چیز شک کنی ! یکی مذهب و یکی هم نوع آدمهاشه :

چند روز پیش اعلام شد در شهر قم یکی از سازندگان وافور دستگیر شده و از این شخص چند هزار وافور خراطی شده و زیبا کشف و ضبط شده !!!!

آدم وقتی مثلن بشنوه که توی ورامین یا اسلام شهر و نازی آباد و ... چنین صنعتگرانی ظهور و سقوط کردن , تعجب نمیکنه . چون اینجور جاها کانون خلاف و جرم و بزهکاری هستن ولی وقتی در پایتخت اسلام پرور ایران یعنی قم که حوزه علمبه هم درش هست یا همن کارخونه ملاسازی , میشنوی که یه سازنده رده بالای وافور پیدا شده , رو سرت شاخ سبز میشه !

چند وقت پیش دوباره در جراید اعلام شد بیشترین آمار طلاق در ایران , در شهر قم ثبت شده ! حالا اگه این اتفاق مثلن در تهران به ثبت میرسید جای تعجب نداشت چون یه کلان شهره با آدمهای هزار رنگ و هزار چهره که نه بویی از انسانیت بردن نه مذهب و نه هیچی . ولی در شهری مذهبی مثل قم که ثانیه به ثانیه صیغه و عقد و ازدوا موقت ثبت میشه و هر خانواده ای یه حاج آقا درش هست که میتونه صیغه و عقد و ... رو ثبت کنه اونوقت ...

بارها و بارها اعلام شده که باندهای فساد و فحشا و مواد مخدر و خانه های تیمی و باند های فریب زنان و دختران در قم دستگیر شدن و ... !

این باندها در هر جایی باشن مشکلی نیست و طبیعیه ولی در یک شهر مذهبی واقعن مایه آبرو ریزی دنیای اسلام و آخوندهاست که بیخ گوششون شده کانون فسق و فجور ( که البته همیشه بوده ) . حالا بحث هم سر همینه که چرا هر جایی که مذهب ریشه کرده و جماعتش ادعای مذهبی بودن و خدا پیغمبری میکنن , میزان فساد و فحشا و جرم و بزهکاری در اونجا غوغا میکنه ؟ جوابش بسیار ساده ست . گذشته از اینکه همه میدونیم هر تفکر افراطی , یک تفکر افراطی تر متضادش رو ایجاد میکنه , باید این نکته رو دونست که دزدها یه مثلی دارن و میگن اگه میخوان یه دزدی بی دردسر داشته باشی برو کنار لونه زنبور دزدی کن !!! به عبارتی منازلی که در نزدیکی کلانتری ها هستن , بهترین و امن ترین مکان ها برای دزدها بشمار میان . چون ماموران و حتا افراد این منازل با توجه به این اعتماد که چون در کنارمون پایگاه پلیس هست , پس محل ما امنه , از اقدامات ایمنی غافل میشن و این همونیه که دزدها دنبالشن . حالا شهر قم و کلن تمام شهرهای مذهبی و یا مکان های مذهبی که این روزها شده کانون فساد , دلیلش اینه که کسی فکر نمیکنه و حتا باور نمیکنه که ممکنه توی مسجد فاحشه خونه راه بیافته ! توی حسینیه شیره کش خونه راه بندازن ! زیر پوشش چادر فاحشگی کنن ! با داشتن ریش و پشم و حتا در لباس آخوندی , کیلو کیلو مواد مخدر جابجا کنن و در شهری مثل قم کارگاه تهیه وافور بسازن و به کل ایران بفرستن !!!!!! این همون چیزیه که کسانی امثال سردار تارزان " رادان " مشنگ الله باب کردن و دستشون هم درد نکنه . بعبارتی این آقا فکر کردن که اگه تمام زنها سفت حجاب بشن و از معضل شُل حجابی رها بشن , جامعه میشه مدینه فاضله . در صورتیکه شعورشون به این نمیرسید که فاحشه ای که دیروز با پوشش عادی به شغل شریفش میپرداخت , امروز با پوشش یه زن مومنه و پاکدامن به این شغل میپردازه و نه تنها عفت خانم رو سه طلاقه میکنه و برای زنان چادری و مقید و مومن ننگ ببار میاره , که حتا دید مردم عادی رو هم به زنان مذهبی بد میکنه و در عمل جامعه رو رودر روی مذهبیون قرار میده . یا مثلن طرح امینت اجتماعی یا همون طرح نا امنی اجتماعی سردار تارزان که آفتابه دزدها رو با وحشیانه ترین روشها و شبیخون ها دستگیر میکنه و کتک میزنه و .. که جامعه از جرم و بزه پاک بشه ! از فردا کانون جرم میکشه خودشو بالای شهر و ظاهر آقایون خلافکارها هم میشه اطو کشیده و حالا بگرد دنبال پرتغال فروش !

کلن میدونین چیه ؟ وقتی هر عمله جواد مشنگی رو بذارن سر یه پست اشتباهی , نتیجه میشه همین . فعلن هم که دارن میزنن تو سر و کله همدیگه و احمدی نژاد میگه ما دستور ندادیم اینکارها رو بکنن و تارزان هم میگه تو نمیگفتی من گه میخوردم با مردم این کارها رو بکنم !!!! جنگ زرگری و من نبودم دستم بود ! ان شاء الله در دوران اصلاح طلبان همه چیز حل خواهد شد ... به حساب یک قرونی و آش البته !!!!!!



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001