فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Saturday, December 29, 2007
بیچاره بی نظیر بوتو :

خبر پرتاب شدن بینظیر بوتو به لقا الله برام تقریبن غیر قابل باور بود و وقتی VOA خبر رو میگفت , شوکه شده بودم . خوشگل بود و چهره جذاب و سکسی ای داشت حتا در میانه سالی . طرفدار هم تا دلتون بخواد . موافق و مخالف . ولی در نهایت هر کسی که بیشتر از گلیمش پاش رو دراز کرد , یک شبه هم سرشو زیر آب کردن . خالا بگرد دنبال پرتقال فروش یا همون طالبان مجازی . اصولن این روزها مد شده هر کی به خودش بمب وصل میکنه و تروری انجام میده یا از القاعده ست یا از تروریست های اسلامی خواه طالب ها . خیلی راحت هم خودشونو توجیح میکنن و تقصیر رو می اندازن گردن این گروه و دار و دسته شیطان صفت . البته تعجبی هم نداره . کسی تا حالا طالب ها رو ندیده . کسی نمیشناسشون و هر اقدامی که مشابه اقدامات اونها صورت میگیره رو هم میشه خیلی راحت انداخت گردن اونها . انگار این روزها هر تروریسی یه سرش به طالبان وصله !
حالا بینظیر بوتو هم خواست توی مهد طالبان دموکراسی بیاره ؟ فرستادنش جایی که عرب نی می اندازه . پرویز بیشرف " مشرف " که یکی از حامیان اصلی و کسانی بود که طالبان رو به قدرت رسوند و حمایت های بی اندازه ازشون کرد , حالا چطور میتونست قدرت رو بده دست کسی که حتا مافیای مشرف رو هم زیر سوال برده بود ؟
حاشیه توی این ترور زیاده و در آینده هم موضوعات جالب تری روشن میشه . از اینها که بگذریم نکته جالب همه این ماجراها پیام تسلیت جُت بوش , ولایت فقیه کره زمین بود ! یکی ندونه فکر میکنه از ته قلبش ابراز تاسف کرده . در صورتیکه تمام این آتیش ها زیر سر آمریکایی هاست :
دقت کردین , آمریکا ایران رو کانون تروریسم میدونه , ولی به ایران کاری نداره و داره دور تا دور ایران تک تک کشورها رو میریزه به هم ؟ ترکیه ! آذربایجان ! قرقیزستان ! افغانستان ! عراق ! عربستان ! پاکستان ! بحرین ! این همون سیاستیه که میگن پدر و مادر نمیشناسه . ایران رو کردن شاخ , دارن تک تک انگشت میکنن توی تمام کشورهای منطقه و با ایران هیچ کاری ندارن و فقط لولو سر خرمن میخواستن که احمدی نژآد هم خوب به کارشون اومد و حتا قدرت اسرائیل رو هم محدود کردن و وادارش کردن حتا شده یه پیمان صلح کذایی با فلسطینی ها امضا کنه و کلی امتیاز بهشون بده . فردا هم که کارشون با ایران تموم شد و منطقه رو با حکومت های یکدست و مطابق سیاست ها و منافع خودشون ساختن و اصلاح کردن , یهو میبینی ایران میشه لس آنجلس و احمدی نژآد هم میشه دوستدار کشور دوست و برادر و مسلمان آمریکا و یه سفر هم میره اونجا و اینبار هوس پاک کردن کشور روسیه رو از روی نقشه جهان میکنه !
..
..
اوایل انقلاب یکی از دوستای بابا که داشت فرار میکرد به ما گفت : ایران در نهایت مال آمریکاست و سرش معامله کرده با کشورهای دیگه . در نهایت هم اینجا رو یا با زور میگیره یا با صلح ولی اول و آخرش مال خودشه و بس . در عمل هم میبینیم که این پیش بینی به حقیقت پیوسته و ایران شده همون بازیچه و لولو سرخرمن برای آمریکا و آمریکا داره با استفاده از ایران حداکثر استفاده رو در منطقه میبره و سیاستهاش رو به جلو میبره . ایران رو دائم تهدید میکنه ولی هیچ کاری در عمل باهاش نداره . تحریم میکنه , در پنهان تحریم ها رو یا لغو میکنه و یا بی اثر . حالا هم ترور بی نظیر بوتو میتونه زنگ خطری برای سران ایران باشه که بدونن آلت دستی بیش نیستن . فردا همین حکایت برای اونهاست . صدام مگه نبود ؟ هر کی تاریخ مصرفش تموم میشه همینه . بعد از 10 سال بی نظیر بوتو یهو هوس میکنه بیاد پاکستان و توی انتخابات شرکت کنه . چه هدفی پشتش بوده رو بعدن میفهمیم ولی چیزی که مشخصه اینه که این بدبخت رو کوک کردن فرستادن جلو تا نواز شریف هم بیاد و بعد سرشو زیر آب کردن و فردا هم معلوم نیست چی میشه .
تا دیروز خاتمی مورد نفرت مردم بود . امروز خاتمی شده نور چشم مردم و فردا هم توی انتخابات میاد بالا و احمدی نژآد رو محکوم میکنه و هی برای خودش اعتبار کسب میکنه و یهو چشم باز میکنی میبینی نه تنها همه اقدامات احمدی نژاد رو داره پی میگیره , بلکه بدتر از اونم داره عمل میکنه و خفقان و سانسور رو تشدید میکنه . هر جا هم اعتراض کنی میگن : دستهای پنهان ! میگن مافیای پنهان ! میگن انصار حزب الله ! میگن لباس شخصی ها ! میگن سپاه ! میگن دولت قبل به ما ربطی نداره و ... آخر سر هم می اندازن گردن رهبر و تمام . غیر از این بوده تا به حال ؟؟



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001