فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Friday, December 28, 2007
از فواید احمدی نژآد :

تفکرات و رفتارهای هفتیرکشانه و وسترن احمدی نژآد اگر چه برای ایران و ایرانیان درد آور و فاجعه به بار آورده و نوعی فرهنگ شارلاتانیسم و جاهل مبآبی و هوچی گری و سرکوبگر رو در کشور باب کرده , اما برای دفاع از کشور ایران یک نعمت بوده . اصولن باید اینو بدونیم که سیاست اون چیزی نیست که هر ننه قمری درکش کنه و یا موفق به کشف اون بشه ! برای نمونه شما میبینین که آمریکا ایران رو دشمن شماره یک خودش میدونه ولی در کنار مرزهای روسیه سیستم مجهز موشکی ایجاد میکنه !!!! میبینیم آمریکا ایران رو دشمن میدونه , چریک های کرد مخالف ترکیه رو تجهیز میکنه و همینطوری بگیر برو تا آخر ...
حالا حضور و وجود احمدی نژاد هم بیشتر از اونکه بلای جون مردم باشه که هست , اما فایده ای که لااقل داشته برای ایران این بوده که با کمک مافیای سپاه , وحشتی در دل تمام همسایگان ایران ایجاد کرده که هیچ کدوم جرات ندارن تحرکاتی در ایران یا مرزهای ایران انجام بدن . شما وضع کشور ایران رو به نسبت سایر کشورهای منتطقه در نظر بگیرین ! در تمام کشورهای منطقه بمب هست که میترکه و آدمه که به لقا الله پرتاب میشه ! ولی در ایران نهایت بمب هایی که میترکه , ترقه ای بیش نیست و بمب های صوتی هستن و در نهایت هم نه تنها بمب گذاران رو دستگیر میکنن و در جا اعدام میکنن که هفت جد و آباد بمب گذار رو هم جلوی چشمهاش ترتیب میدن ! به عبارتی ایران در داخل کشور از چنان قدرت اطلاعاتی ای برخورداره که کوچکترین تحرکات خرابکارانه رو شناسایی و خنثی و نابود میکنه و امنیت داخلی ایران از تمام کشورهای منطقه بالاتره در صورتیکه در کشورهای منطقه چنین نیست . در واقع باید گفت دشمن امنیت مردم ایران نه دشمنان خارجی که همین حکومته !!!
در ترکیه در پاکستان در عراق در افغانستان در آذربایجان در عربستان در کویت در بحرین و همینطوری بگیر برو تا آخر . ولی چرا در ایران ما حملات تروریستی یا انتحاری نمیبینیم ؟
نکته بعد اینکه ایران با 18 کشور همسایه خودش مشکل مرزی و دعوای حقوقی بر سر مرزهاش داره . به عبارتی ایران در حالت نه جنگ نه صلح با 18 کشور همسایه خودش به سر میبره و از این 18 کشور 13 کشور بطور فعال با ایران دعوای مرزی دارن ! نمونه بارزش امارات و نمونه جدیدش عراق ! کشورهای حوزه کاسپین هم که جای خود !
حالا با چنین اوضاعی شما توقع دارین نیروی نظامی ایران قربون صدقه همسایگانش بره و یا با اونها از در صلح در بیاد ؟ وقتی مثلن همین کشور طویله " آذربایجان " که خودش رو سرور خرهای دنیا میدونه و تک تک شاعران و دانشمندان ایرانی رو به نام خودش ثبت میکنه و حتا پیغمبر عرب رو هم ترک میدونه , ایران هم باید انگشت توی کشورشون کنه و جاسوسی و خرابکاری کنه !
وقتی عراق 8 سال با ایران جنگید فقط به بهانه مرزهای اروند و بعد از اینهمه سال دوباره چنین ادعایی رو مطرح میکنه , باید هم ایران تروریست صادر کنه به عراق و نذاره عراق جون بگیره که فردا دوباره حمله کنه به ایران و پدر مردم رو دربیاره !
وقتی افغانی ها سد میزنن و جلوی ورود آب هیرمند به ایران رو میگیرن و تمام منطقه سیستان و بلوچستان ایران رو به فقر و خشکسالی میکشونن , باید هم ایران نذاره جون بگیرن و مدام انگشت تو کشورشون کنه !
یا همین امارات که جزیره های ایرانی رو میخواد صاحب بشه , ایران هم باید تهدیدش کنه به اینکه کوچکترین اقدامی صورت بده امارات رو با موشک صاف میکنه و درسته میرینه به قطب بزرگ تجارت منطقه !!!! حتا اگر به ضرر خود ایران هم باشه و همینطور بگیر برو تا آخر .

در نهایت میبینی اگه هر دولت و حکومتی بجز همین چاقوکش ها بودن , ایران شده بود جولانگاه دهها کشور . تمام عرب ها از ایران وحشت دارن . تمام کشورهای حاشیه خزر وحشت از این دارن که ایران تروریست هاش رو صادر کنه به کشورشون . شوخی هم نیست . هم تجهیزاتش رو داریم , هم یه مشت آدم احمق داریم که کافیه بهشون بگی خودتو بترکونی میری بهشت . هم پول باد آورده نفت ! همین عراق رو دیدین ایرانی ها چطوری آش و لاش کردن ؟ چطور آمریکایی ها رو وادار به غلط کردن و کوتاه اومدن نسبت به ایران کردن و حتا کاری کردن که به اسرائیل پشت بکنن ! اصلن کاری به سیاست های احمقانه دولت ایران و سیاست داخلی دیکتاتوریش و ... ندارم . فقط قصد من اینه که بگم برای چنین همسایگان مزدوری , فقط و فقط یه حروم زاده کله خری مثل احمدی نژاد بدرد میخوره که اینقدر تخم داره که بخواد اسرائیل رو با داشتن بیش از هزار بمب اتمی از روی نقشه پاک کنه ! وقتی همسایه های ایران میبینن ایران چنین گنده گوزی هایی میکنه , باید هم وحشت برشون داره . حالا بازم بگین احمدی نژاد ک .. ننت !!!!!!



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001