فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Thursday, December 20, 2007
احمدی نژآد و برائت از مشرکین :

جراید امروز نوشته بودن عدم حضور احمدی نژآد در مراسم برائت از مشرکین و مراسم جمرة یا سنگ زدن به شیطان , انتقاد شدید رسانه ها و مسئولین سیاسی کشور در حج امسال رو به دنبال داشته !

یاد حج رفتن یکی از فامیل های بابا افتادم . حدود هفشده سال پیش یکی از بزرگان خاندان بابا که از اون حاجی بازاری های پدر سوخته ست , رفته بود مکه برای کلاه گذاشتن سر خودش و مردم تا از خدا درجه تیمساری در دین بگیره و بشه حاج آغا !!! وقتی برگشته بود دیدیم وسط کله کچلش پانسمان شده و خلاصه ما هم همون موقع گفتیم این رفته تو مراسم جمره یا همون سنگ زدن به شیطان شرکت کنه و مردم اینو با شیطون اشتباه گرفتم و سنگ ها رو حواله ملاجش کردن !

حالا حکایت احمدی نژآد خودمونه ! این جانور که به حق و الانصاف ابلیس مجسم شناخته میشه , از ترس اینکه مردم اونو با شیطان اشتباه بگیرن , تو این مراسم شرکت نکرده مبادا سنگسارش کنن . به هر حال آقای احمدی نژاد , ما که حلالت نکردیم مثل میلیونها میلیون ایرانی دیگه ای که نه تنها حلالت نکردن , که هر چی تف و لعنت و نفرین بود نثار خودت و خانواده ت و جد و آبادت کردن تا پیش خدا رو سفید بشی در بست . حالا برو بشو حاج آغا احمدی نژآد , همونطور که شدی آیت الله , همون طور که شدی معجزه هزاره سوم و چهارم و ژوراسیک و اینا , سقراط زمانه , ... کیه که باورت کنه ؟ بقول معروف قبل از این چه پُخی بودی و چه گلی به سر مردم زدی که حالا با حاجی شدنت میخوای شق القمر کنی ؟



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001