فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Friday, November 16, 2007
ترکولوژی , ( اثبات اصالت ترک بودن ) :

ترکها آدمهای غیرتی و باحالی هستن که در نوع خودشون بی نظیرن و جانوری مثل اونها زاده نشده و همیشه سعی میکنن تا به نوعی ترک بودن خودشون رو به اثبات برسونن . آخه اینها من نمیدونم چی فکر میکنن که خیال میکنن زمین و زمان نمیدونه اینها ترک هستن در صورتیکه فقط کافیه لب باز کنن تا هوار بزنه که طرف ترکه ! به عبارتی تابلو هستن ! سوای حرف زدن , این اصالت ترکی رو از خیلی چیزهای دیگه اینها میتونی بفهمی . البته ما همونطور که میدونین چندین نوع ترک داریم که شاخص ترین اونها شامل اینها میشه : مثلن یه نوع ترک آکبند داریم که لُپ گُلی و لهجه زبون اصلی هستن و طرف داد میزنه از ناف اردبیل و اَهَر بلند شده اومده تهران و هنوز شدیدن اصیل و خالصه . یه مدل ترک داریم که طرف ظاهرش مثل آدمیزاده ولی دهن که باز میکنه , هوار میزنه که من چی هستم ! یه مدل ترک هم داریم که ظاهرش خوبه , زبونش هم خوبه , اونم به این دلیل که طرف در اختلاط با فارس ها اصلاح ژنتیکی شده .. آما .. یه حرکاتی میکنه که ترک بودن خودش رو به فجیع ترین شکلی به اثبات میرسونه مثل اینکه تا هوا یه کم خنک میشه , پالتو تنش میکنه مثل اینک خر تب کرده باشه یا وقتی یه جوک ترکی براش تعریف میکنی , رگ های گردنش مثل آلتش باد میکنه و میزنه بیرون یا وقتی حرف از خانم و دختر و اینا به میون میاد , یهو میبینی وسط شلوارش قلمبه میشه و ورم میکنه و میخواد خشتکش رو جر بده !!!! البته خیلی چیزهای دیگه هم هست ولی مهمترین شاخص های شناخت ترکها اینهاست ولی این رو بدونین که یک ترک همیشه ترکه و حتا ده هزار بار هم با غیر ترکها ادغام ژنتیکی و کروموزومی و اسپرمی بشه بازم ترک باقی میمونه و خواد موند ! در کل این آدمها رو در یک کلام میشه اینطور تعریف کرد : باید فقط و فقط بستشون به گاری و ولشون کرد ! فاتحَه :

عصر رفته بودم میوه فروشی محل خرید . طبق معمول میدونین که توی ایران و مخصوصن توی تهران ترکها زمین و زمان رو تصرف کردن و همه مشاغل رو قبضه ! از میوه فروش و نونوا و بقال و قصاب گرفته تا سپورها و عمله ها و حتا دکتر و مهندس و رئیس جمهور مادر فلانش هم ترک هستن و وای به روزیکه ترکها بخوان اعتصاب کنن ... خودتون حدس بزنین . طرف تا منو دید شروع کرد ترکی فارسی بلغور کردن و مثلن سر به سر گذاشتن من . متلک ها و تیکه های ترکی هم که مثل همون نژادشون ترکیه ! یعنی حرف آدم حسابی و مودبانه ندارن و همه چیزشون چاشنی سکسی و زیر شکمی داره و شدیدن هم بیحیا هستن ! منم 2 تا در میون تیکه هاشو به خودش بر میگردوندم و حسابی کفرش بالا اومده بود . البته اصلن ترکی بلد نیستم حرف بزنم و فقط میفهمم اونم خیلی کم به این دلیل که مدتی پیش مادر بزرگ و پدر بزرگم زندگی کردم و از بس اینها ترکی حرف میزدن که بطور غریزی ترکی رو یاد گرفتم . پدرم متاسفانه ترک بوده و نیمی از ژنتیکم رو خراب کرده . طرف هم که خیال میکرد من ترکم و روم نمیشه ترکی حرف بزنم , آخر جوش آورد و گفت :
- تو چطور ترکی هستی که ترکی میفهمی ولی نمیتونی حرف بزنی ؟
برای اینکه ترک نیستم ! فقط پدرم ترک بوده !
- خب خانم جان ! برو یه کلاس ترکی اسم بنویس !
حتمن ... همین یه کارم مونده بود برم کلاس ترکی اسم بنویسم .
- پوآه ... مگه چه ایرادی داره ؟
هیچی فقط نمیدونستم زبون ترکی اینقدر مهم شده که مثل آموزشگاههای زبان براش کلاس هم گذاشتن !
طرف یه کم فکر کرد و دوزاریش افتاد که چه گندی بالا آورده و حسابی ضایع شد , برگشت یهو گفت : اصلن میدانی چیه ؟ ترکی زبان خیلی مهمیه . میبینی ؟ ترکها همه جا هستن !
- خب که چی ؟ منظور ؟ میخوای اصالتت رو ثابت کنی ؟
نه خانم جدی میگم حالا شوخی موخی کنار ! آما .. سَنه قرآن نگاه کن . همه اینجا ترکن . هر کی آدام حسابی میبینی ها , ترکه ! اونی که ترک نیست چی ؟ موهاش سیخه ! شالوار میپوشه تنگ , داشاقش میافته بیرون ! مَنَ باخ ! آه ... موهام صاف , یه وری .. بچه مثبت ناف تبریز !
حالا هی این میگفت منم غش کرده بودم از خنده و زنهای دیگه هم پشت سر من ایستاده بودن و مرده بودن از خنده و کم مونده بود بشاشم تو شورتم .... درست همین موقع 5 تا عمله رد شدن و اشاره کرد گفت :
- آه ... باخ باخ ... اینا هم ترکن ... آدام حسابی ..
ببینم نمیخوای بگی که این عمله ها آدم حسابی هستن ؟؟؟
- ایرادش چی ؟ هر چه آدم حسابی و مشهور میبینی چی ؟ همه ترک . باقال رو نگاه کن ؟ ترکه ! مَنیم .. میوه فروش .. ترکم . آه بو نانوا .. ترکه . همین خود شما ترکین ..
ترک باباته ! من صد دفعه بهت گفتم نصفم ترکه !
- آخر پدر آدام ترک باشه آدام هم ترک میشه چه ...
به هر حال من چون زنم و مادرم هم ترک نبوده پس من ترک نیستم !!!!
- باشد .. خیلی خب .. آما ... شما که ماشاالله شبیه ترکها هستین .. مو بور ... چشم درشت .. سینه .. اینجا که رسید باقیشو خورد و گفت : اصلن چه میخواستی ؟
چپ چپ نگاهش کردم و شروع کردم لیستم رو براش خوندن . تند تند سوا میکرد و میکشید که یهو دیدم چشمهاش گرد شد و گفت : واه واه واه ... جُتَ باخ ... الله اکبر ...
برگشتم عقب و دیدم 2 تا دختر دارن رد میشن و چشمش افتاده به کون قلمبه دخترها ... کاهویی که جلوم گذاشته بود و برداشتم و کوبیدم تو سرش و گفتم : خاک تو سرت ... اینه اصالت ترک بودنت ؟؟؟؟ زنهای دیگه هم هر کدوم یه فحش و تیکه ای بارش کردن و حسابی ضایعش کردیم و پولشو دادم و اومدم خونه . خودمونیم این ترک ها هم بدجور ضایع هستن . قبول دارین ؟؟؟؟



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001