فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Thursday, November 15, 2007
اتومبیل اسلامی :

نمیدونم این خبر رو خوندین یا نه ؟ همه چیزمون تکمیل بود , مونده بود ساخت اتومبیل اسلامی که اونم کلنگش زده شد . دیگه نمیدونم بهتر از این هم میشد اسلام رو نابود کرد یا نه ؟ طرح حجاب درمانی و مبارزه با شل حجابی همون نصف و نیمه اعتقاد مردم به اسلام رو از بین برد و اتومبیل اسلامی هم ترمزش رو برید و معلوم نیست آخر و عاقبت اسلام در ایران به کجا کشیده بشه . آما ولی چونکه زیرا ... از من به شما نصیحت این اسلام بدجوری جر واجر شده :

( عکس از وبلاگ حسن آقا : www.hasanagha.net )
http://blog.hasanagha.org/images/zoljanah.jpg

وقتی قرار باشه اتومبیلی اسلامی به بازار بیاد , آدمیزاد بشره و خب ازش استقبال میکنه . مثلن چه عیبی داره توی ماشین توالت داشته باشی ؟ که وقتی پشت راه بندون ها و ترافیک ها 4 ساعته یا چراغ قرمز های 45 دقیقه ای تا یکساعته گیر میکنی و جیشت میگیره , بجای شاشیدن روی صندلی ماشین , توی مستراح اتومبیل خودت بشاشی ؟!؟ البته با رعایت اصول اسلامی ای مثل ورود با پای چپ و طهارت و اینا !
بدیهیه که وقتی نشستی , نمیتونی با پای چپ وارد یا خارج بشی ! پس باید این اتومبیل طوری ساخته بشه که از همون لحظه ورود به ماشین , با پای چپ داخل بشی که اگه موقعی بی موقعی , اتفاقه , آدم چه میدونه ؟ جیشت گرفت , دیگه عذر شرعی نداشته باشی و با خیال راحت شرررررررر بشاشی و خلاص !
البته چشم شیطون بینا و گوشش رادار , یه آقای مبتکر ایرانی چند ماه قبل یکسری توالت سیار مخصوصن اتومبیل اختراع کرد که دوگانه سوز هم بود ! یعنی هم آغایون میتونستن استفاده کنن و هم خانم ها فقط بخش لوازم یدکی و طهارتگاهش یه کمی با هم فرق داشت ! چون میدونیم که آغایون یه چیزایی وسط پاشون اضافه دارن و از مغزشون کم شده لای پاشون جمع شده و خانم ها از لای پاشون کم شده به مغزشون اضافه !!!!!!

نکته بعدی اینکه این اتومبیل باید دارای شبستان و حسینیه و شاهد شب هم باشه ! البته این شبستان با اون شبستان (!) فرق داره ! مثلن ! اومدیم و داشتیم میرفتم شمال و وسط راه ماشین خراب شد یا اصلن راه خیلی دور بود و از قضا یهو ویار سکس به زن و مرد دست داد و اونوقت وسط بیابون ... ؟ از سقف برو بالا ... به همین دلیل این اتومبیل باید یه شبستانی هم داشته باشه که آره ... ! شاهد شب هم که محل واقعه رو روشن میکنه تا سرنشینان بینن چی به چیه و هر چیزی رو جای درستش فرو کنن !

وقتی صحبت های ناموسی به میون میاد , طبیعیه که بحث پوشش هم باید به میون بیاد چون در غیر این صورت اسلام به خطر می افته . به همین دلیل این اتومبیل باید طوری پوشیده و نگاه پروف باشه که انسان که سهله , اجنه جماعت هم نتونن بفهمن توی ماشین چی میگذره !؟! حالا یا بحث زیر شکمی براهه یا بحث موال و اینا ! در هر صورت لازمه اتومبیل اسلامی , پوششه !!!

گفتن توی این اتومبیل محلی برای قرار دادن قرآن هم تعبیه شده ! انگار که مثلن توی ماشین های دیگه نمیشد قرآن رو توی داشبورد و ... چپوند و یا قرآن اینقدر واجب و از نون شب لازم تره که حالا حضورش در ماشین ضروری شده ! به همین دلیل من پیشنهاد میکنم یه صندوق صدقه هم توی ماشین قرار بدن تا امنیت سرنشینان رو تامین کنه . همونطور که میدونین صدقه هفتاد بلا رو دور میکنه و زمانی که تو ماشین هستین همیشه بلایای آسمانی دور سرتون مثل گداهای سامره پرسه میزنن و این صندوق میتونه جون شما رو حفظ کنه !

حالا که بحث جون شد , بهتره اینم اضافه کنم که بهتره در این ماشین قسمتی برای نوشتن بیلبردهای مذهبی و نوشته هایی مثل بیمه نامه های متداول مذهبی تعبیه بشه . حتمن دیدن که بعضی رانندگان در پشت ماشین هاشون مینویسن بیمه صاحب الزمان ؟ بیمه حسین ؟ بیمه ابوالفضل و ... ؟ پس بجای بیمه شخص ثالت و بیمه حوادث و ... بیمه های صلواتی مثل اینها رو وقتی روی اتومبیل بنویسین مطمئن باشین هیچ اتفاقی نمی افته و افتاد هم فدای سرتون . ابوالفضل رو عشق است ....

سیستم صوتی و تصویری یکی از ارکان ماشین های امروزیه . وقتی هم سیستم صوتی در میون باشه , نهی از معروف و امر به منکر هم ضرورت پیدا میکنه . مثلن وقتی شما در اتومبیل اسلامی دارین قرآن گوش میدیدن باید باندها طوری باشن و قدرتی داشته باشن که هر آدمی به شعاع 2 کیلوتر از اتومبیل شما ایستاده باشه , بتونه قرآن رو شنود کنه ! با این کار با یه تیر هفشده تا نشون میزنین . خودتون مومن میشین , دیگران مومن میشن , شهر , کوچه , پس کوچه , جوب , ... اسلامی میشه و ...

بحثی که خیلی باید روش تاکید بشه ساخت بازوی اتوماتیکی هست به نام بازوی جلقکران ! کار این بازو حالا چیه ؟ طبیعیه که بالاخره زن یا مرد مجرد هم این ماشین رو میخرن و خدایی نکرده زبونم لال وقتی اینها در مسافرت هستن و چشمشون به جنس مخالف می افته و شیطان وسوسه شون میکنه , یا باید بند خودشون رو آب بدن یا دیگران رو ! این بازو در این مواقع با فشار یک دکمه به سمت عورتگاه حرکت کرده و برای ضعیفه یا کُلُفته عمل مستحب جلق زدن مصنوعی رو انجام میده تا دفع شهوات کنه ! و چون عنصر دست یا همون ید بیضا در این امر دخالت نکرده , طبق نوشته های گه هر بار جوشن کبیر , ضرورت جهنم واجب نمیشه . صد البته که قسمت طهارتگاه ماشین از پس عوارض بعدیش هم باید به خوبی بر بیاد .

این اتومبیل در کف بدنه ش باید یه آهن ربای قوی نصب باشه تا وقتی که اتفاقی , الله بختکی زد و ماشین چپ شد و سرنشینان به لقا الله پرتاب شدن , نامسلمون از دنیا نرفته باشن بلکه این اتومبیل بطور اتومایتک به سمت قبله متمایل بشه مثل قبله نما !!!!

در بخش امینیت و ایمنی سرنشینان هم بهتره بجای کیسه هوا از یه پلاکارد وان یکاد استفاده بشه ! بعنی به محض اینکه تصادفی رخ داد , بجای پریدن کیسه هوا تو صورتتون , پلاکارد وان یکاد بپره بیرون و جلوی چشم سرنشینان جلو قرار بگیره تا با خوندن اون دفع بلا کنن . البته باید مجهز به حسگری هم باشه که به محض شنیدن صدای آخ و اوخ و پاشیده شدن خون و ضربه مغزی شدن طرف , بطور اتوماتیک بره پایین و از سیستم صوتی اتومبیل بانگ لا الاه الا الله و تلاوت قرآن برای متوفیان پخش بشه !!!!!!! به هر حال اتومبیل اسلامیه دیگه !

مُهر چسبون اتوماتیک هم اختراع خوبی میتونه باشه . تصور کنین شما در ترافیک هستین و وقت نماز میرسه ! در این مواقع کافیه دکمه نماز رو بزنین تا هر چند دقیقه از سقف اتومبیل یک بازوی مکانیکی به سمت پیشونی شما حرکت کنه و مهر رو به پیشونیتون بچسبونه و بره دوباره بالا ! البته این خودرو چون دوگانه سوزه , برای برادران سنی این قسمتش حذف شده !!!!!

این ماشین همچنین به سیستم ضد بصیرت هم مجهزه ! یعنی به محض اینکه چشم های الکترونی این ماشین تشخیص بدن که نگاه نامحرمی به سمت سرنشینان خیره شده , فورن شیشه ها رو با یک لایه پارچه سیاه چادری استتار میکنن تا سرنشینان با نگاه مورد تجاوز قرار نگیرن و عفت خانم حفظ بشه .

فکر نکنم دیگه نیاز باشه از قبله نمای اتوماتیکی که با ماهواره و GPS تنظیم میشه در این اتومبیل صحبتی کرده باشم که از واجباته .

صلوات شمار اتوماتیک هم یکی از تجهیزات جانبی این ماشین هست که راننده یا سرنشینان در موقع حرکت کردن میتونن بجای دستگاه پخش موسیقی ازش استفاده کنن . بدیهیه که دستگاه پخش موسیقی از این ماشین حذف شده و بجای اون یک Player با حافظه ای مخصوص که روی اون فقط آیات قرآن ذخیره شده قابل دسترس مالک اتومبیله . چون همونطور که میدونیم موسیقی در اسلام حرام است !

سیستم دزدگیر این اتومبیل بی نظیر و شاهکار مهندسی سازندگانشه . کافیه یک سارق اقدام به باز کردن درب این اتومبیل کنه , فورن یه تیغه فولادی با سرعت تمام از پنجره ها به بالا به حرکت در میاد و مچ دست سارق رو در دم قطع میکنه و نیاز مالک اتومبیل به شکایت و دادگاه ها رو از علافی , مبرا میسازه و مجازات اسلامی رو اتوماتیک اجرا میکنه !!! البته در صورتیکه سارق حرفه ای تر باشه , دزدگیر دوم بکار می افته و برق 2000000000 ولت رو به کل بدنه منتقل و سارق رو خاکستر میکنه که در این موقع نیاز به غسل و غساله و کفن و دفن هم مرتفع شده با این سیستم !

در صندوق عقب این اتومبیل جعبه ابزار و کمک های اولیه چون بی مورد بودن حذف و بجای اونها تجهیزات ضروری ای از جمله شلنگ توالت , آفتابه , جانماز و سجاده , کلنگ زمین شناسی برای کندن سنگ و کلوخ در هنگام بی آبی و طهارت با کلوخ , بیل برای برداشتن خاک در مواقع تیمم , چماق و زنجیز و پنجه بوکس و طناب دار و شلاق , برای دفاع شخصی و اجرای حدود اسلامی , کفن زاپاس , عورت پوش , چادر مشکلی زاپاس , تسبیح و مهر نماز , قرار داده شده .

بخش مربوط به کفن و دفن در این اتومبیل بسیار پیشرفته شده . در سقف اتومبیل قسمتی تعبیه شده که وقتی سرنشینان در اثر حادثه به لقا الله پرتاب میشن , با فشار باز شده و یک پارچه سفید روی جسدشون می اندازه و اونها رو وکیوم میکنه .

سیستم گویای این اتومبیل هم در نوع خودش بی نظیره . زمانیکه درب اتومبیل باز میشه شما با پیغام سلام علیکم و رحمت الله و برکاة مواجه میشین . زمانیکه روی صندلی مستقر میشین , با پیغام نماز و طاعاتتان قبول حق باشد , مواجه میشید . زمانیکه به اتومبیل شما کسی وارد میشه با پیغام : یا الله , روبرو میشه . زمانیکه استارت میزنید بانگ بسم الله به گوش میرسه . زمانیکه تصادف میکنید بانگ صدق الله علی العظیم به گوش میرسه . وقتی سرعت شما از حد مجاز اضافه تر میشه با فریاد , استغفرالله ... روبرو میشید و در زمان پیاده شدن و بسته شدن درب ها با پیغام : خداوند پشت و پناه شما باشد , مواجه خواهید شد .

همچنین این ماشین مجهز به سیسم ضد خنثی کردن وضو هم هست . به این شکل که به محض اینکه باسن راننده با صندلی تماس پیدا میکنه , یک شلنگ باریک که به لوله اگزوز اتومبیل وصل شده , به باسن راننده فرو رفته و گازهای اضافی رو از اگزوز دفع میکنه و جلوی ابطال وضو رو میگیره . چون میدونیم که گوزیدن باعث ابطال وضو میشه و گوز به عمل شنیعی گفته میشه که عبارته از خروج گاز با فشار زیاد از مقعد و وقتی گاز به سادگی عبور کنه و صدا ایجاد نکنه , پس قعل گوزیدن اتفاق نیافتاده و وضو باطل نشده !

سنسورهای پارک کردن این اتومبیل هم بسیار پیشرفته هستن . وقتی که دارین پارک میکنین و سیستم هشدار بکار میافته با پیغام : یاحسین !! ادرکنی ! مواجه میشید ! همچنین در زمانیکه سرعت شما از حد غیر مجاز عبور میکنه پیغام یا قمر بنی هاشم بصورت دیجیتالی روی کیلومتر شما شما به حرکت در میاد و به شما هشدار میده سرعت رو کاهش بدین .

این اتومبیل همچنین دارای سیستم بیدار کن هم هست و زمانیکه راننده در موقع رانندگی بخواب میره , شروع به اذان گفتن میکنه و مومن رو به این تصور می اندازه که صبح شده و موقع نمازه !!!

و آخرین نو آوری در این ماشین سیستم امر به معروف هست که همانا تعبیه یک بلند گو در اتومبیل هست و شما به محض اینکه چشمتون به منکری افتاد میتونین با فریاد بلند امر به معروف کنین و اسلام رو نجات بدین .

خدایتان بیامرزد ...



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001