فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Friday, November 02, 2007
نوازش خون :

باور کنین یا نکنین 99% از ایرانی ها تشنه نوازش کردن هستن و نوازش خونشون به شدت پایینه ! این قضیه در مرد و زن چندان مختلف نیست و هر دو دسته بسته به خانواده ای که درش زندگی میکنن , دچار کمبود محبت هستن . هر چند به نظر من این مورد در مردها به مراتب بیشتره تا زنها ! دلیل اغفال زن ها و دخترها یکیش همینه ! دلیل سوء استفاده زنها از مردها , یکیش همینه ! در واقع اگه کسی فن ارتباط عمومی رو در ایران بلد باشه میتونه به سادگی از این نقطه ضعف مردم سوء استفاده های فجیعی کنه و یا استفاده هایی جالب :

تا چند وقت پیش هر موقع میرفتم میوه بخرم , میوه فروش یا شاگردش تا دستشون می اومد میوه های گندیده یا له رو قاطی میوه های درجه یک میچپوند و می اومدم خونه میدیدم یک سوم میوه هایی که خریدم خرابه ! با یکی از دوستام صحبت میکردم در این رابطه بهم گفت : قربون صدقشون میری یا نه ؟ گفتم قربون صدقه این عمله جوادا برم ؟ عمرن !!!!! گفت : همینه که هر چی آشغاله میدن بهت دیگه ! این دفعه میری میوه بخری هی هندونه بذار زیر بغلشون تا بینی چه تحولی صورت میگیره !
خلاصه ما هم این دفعه که رفتیم میوه بخریم تا دستمون اومد از انصاف و انسانیت و مردونگی و شعور میوه فروشه گفتیم , دقیقن همون چیزهایی که طرف نداشت ! پدر سوختگی و بیشرفی و حروم زادگی و نامردی و دزد بودن , بهترین نسبت هایی بود که میشد بهش داد !
من هی تعریف میکردم و اینم هی میوه میریخت برام و خلاصه خرید تموم شد و اومدم خونه و دیدم به ! چه میوه هایی ! یه خال روشون نیست و همه سفت و درشت و سالم ! گفتم این ترفند رو جای دیگه هم امتحان کنم و ببینم نتیجه چی از آب در میاد !
امروز رفته بودم به یکی از این میدونهای تره بار تجریش که میوه های درجه 100 عرضه میکنن به قیمت ارزون تا طبقات پایین هم بتونن چیزی شبیه به میوه بخورن !!!!! در حقیقت آشغالهای خوبی میدن به خورد مردم و وقتی اعتراض بکنی بهت میگن : از این بدترهاش رو هم میذاریم و مردم میخرن و میبرن !! برای خرید خونه هیچ وقت از اینجا خرید نمیکنم مگه اینکه بخوام مربا درست کنم یا سرکه یا شراب . دلیلش هم قیمت ارزونه که خیلی صرف میکنه و هم اینکه از نظر مزه و طعم هم خیلی خوشمزه تر هستن تا میوه هایی که ظاهر خوب و درشتی دارن , ولی نامزه !!!
10 کیلو انگور میخواستم و 20 کیلو هم انار که هم سرکه برای ترشی درست کنم و هم شراب گُرجی . انگور عسگری 5 کیلو خریدم شد 4000 تومن و 5 کیلو هم شآنی خریدم که اونم شد 3500 تومن . مفت ! همینو از میوه فروش زیر 20 تومن نمیتونستی بخری ! انار هم هر کیلو 450 تومن خریدم . البته بماند که انارهاش اندازه توپ تنیس بودن و بیشترشون هم ترک خورده و شکسته که بدرد هیچی بجز شراب یا آبگیری یا رب نمیخورد ! از این انار کمی درشت تر رو میوه فروش میده کیلویی 1800 تومن !!!!
موقع ریختن انگور ها اولین خوشه رو که انداخت دیدم هر چی گندیده و لهیده ست رو گذاشت برام و فورن شروع کردم ازش تعریف کردن . یه پسر کرد گره گوری بود . اولش هاج و واج بهم خیره شد و بعد دیدم کیسه رو انداخت و رفت توی غرفه و چند دقیقه بعد با یه سبد انگور اومد و گذاشت جلوم . انگورهاش رو انگار از باغ چیده باشی !!!!! برگ مو هم بهش بود و معلوم بود تازه تازه هستن !!!! طرف اینقدر خفن افسون شده بود که تا دم ماشین هم سبد رو برام آورد و هر کاری کردم 1000 تومن انعام بهش بدم نگرفت و رفت ..
سراغ اناریه هم رفتم و به همین ترتیب . اناری بهم داد که میشد با ارفاق گفت درجه یکه !!!!!!

حالا از من به شما نصیحت توی مملکتی که خر صاحبش رو نمیشناسه , برای اینکه سرتون کلاه نره از ترفندهای احمدی نژادی – ناصر الدین شاهی استفاده کنین و با مجیز گویی به حقتون برسین . البته میدونم کار درستی نیست ولی چاره ای هم نیست ! فقط کافیه زبون به اعتراض باز کنین در اینطور مواقع . کمترینش اینه که فروشنده با رفتاری تحقیر آمیز از فروختن جنس به شما خودداری میکنه و پرتتون میکنه از مغازه ش بیرون ! حالا اینکه مردم مقصر بودن در رواج فرهنگ مجیز یا دولت ها , اینو دیگه نمیدونم ولی توی ایران برای اینکه بتونی به چیزی که لایقشی برسی باید هزینه کنی ! بجز این اگه میخوای و یا اهلش نیستی و نمیتونی تحمل کنی , باید ایران رو فراموش کنی ... وسلام !!!!



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001