فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Monday, November 12, 2007
اسلام شناسی پیشرفته , ( 6 ) :

یه مطلبی رو چند وقتی بود میخواستم بنویسم ولی نمیشد و اونم این بود که بارها و بارها مشتی روان پریش می اومدن و به من میگفتن چرا اینقدر به اسلام و مقدسات اسلامی بد و بیراه میگی ؟ من هی دندون روی جگر گذاشتم و خانومی کردم (!) و هیچی نگفتم دیدم اینا آدم بشو نیستن . حالا یکبار و برای همیشه پرونده این اسلام رو چنان مختومه میکنم که امیدوارم دیگه باز نشه :

28 سالی میشه که دارن صبح تا شب به ما اسلام تنقیه میکنن . 6 تا کانال تلویزیون ایران که حسینیه ست . از ملا و زن چادری داره تا روضه خونی و قرآن خونی و ... ! هر جای زندگی رو هم که میبینی , رنگ و بوی اسلامی بهش دادن ! اجتماع اسلامی , دانشگاه اسلامی , آرایشگاه اسلامی , ازدواج اسلامی , حجاب اسلامی , مستراح اسلامی , شریعت اسلامی , تاریخ اسلامی , قوانین اسلامی , کتابهای اسلامی , مجلس اسلامی , دولت اسلامی , حکومت اسلامی , سیاست اسلامی , ورزش اسلامی , غذای اسلامی , آداب و رسوم اسلامی , اعیاد اسلامی , خاکسپاری اسلامی , رستوران اسلامی , مایو اسلامی , اتومبیل اسلامی , پلیس اسلامی , پارک اسلامی , خیابان اسلامی , دادگاه اسلامی , سینمای اسلامی , سیمای اسلامی , هتل اسلامی , قطار اسلامی و ... یهو بگین شورت و تنبونتون هم بشه اسلامی و خیال خودتون رو راخت کنین !!!!
هر چیزی و هر جایی رو که نگاه میکنی رنگ و بوی اسلام رو میبینی ! از ورود به مستراح که جزئی ترین و پیش و پا افتاده ترین امور زندگی آدمهاست بگیر , تا غسل و غساله که فجیع ترین قسمت زندگی آدمهاست . کاری به دخول و خروج و رختخواب و نحوه جیش کردن و ریدن و غذا خوردن و پوشش و رفتار و بچه ساختن و ... ندارم !
حالا جالب اینه که با اینکه تمام زوایای آشکار و پنهان زندگی ما ایرانی ها در چنگال اسلام اسیر شدن , با همه اینها چطور توهین ها و ناسزاهای من و امثال من میتونه اصالت و وجهه و زیر بنا و شالوده این اسلامی که اینقدر به ظاهر قطور و محکم و با ریشه و اصیل (!) میاد رو به نابوی و انقراض بکشونه ؟ آیا این سوال رو از خودتون پرسیدین که چرا اسلامی با این قدرت , به تار مویی بنده بنیان و بقاش و اینقدر شکننده ست ؟؟؟ پاسخ ساده ست :
اینو باید از پیروان این دین پرسید که در بطن این دین چه چیزی وجود داره که با کمترین آسیبی میشه این دین رو به خطر انقراض و نابودی کشوند . همیشه هم که شکر خدا اسلام در خطر است ! پیروان این دین روزانه هزاران بار فریاد وا محمدا و وا اسلاما وا مصیبتا سر میدن و از اسلام پشتیبانی میکنن , ولی کافیه مثلن یک نفر پیدا بشه و سوال کنه :
- امام حسین کی بود واقعن و آیا واقعن مظلوم بود ؟
- چرا باید در جهاد فی سبیل الله به خودمون بمب ببندیم و بیگناهان رو بکشیم ؟
- اسرائیل چه ربطی به اسلام داره و چرا باید اسرائیل رو از نقشه حذف کرد ؟
- بهایی ها چه گناهی مرتکب شدن که خار چشم مسلمونها هستن ؟
- چرا حجاب بر زن واجبه ؟
- چرا سوفیان و دراویش خار چشم بسیجی ها شدن ؟
و هزاران هزار چرای دیگه که کافیه فقط یکی از این سوالات و یا به قول خودشون شبهات رو بپرسی و اونوقت به هزار و یک جرم و دو برابر اون مجازات وحشتناک و حتا مرگ تو رو محکوم کنن . از لامذهبی و ارتداد تا مخاربه با خدا ! ( شکر خدا ما زنیم و تو اسلام زن رو چون آدم حساب نمیکنن , نه مرتد میدونن و نه قابل کشتن , البته به دلیل ناقص العقل بودن )
هر زمان یک نفر پیدا شده که خواسته زوایای پنهان دین و مذهب اسلام رو باز کنه , به چنان سرعتی دستگیر و به قتل رسوندنش که روح طرف فرصت نکرده بفهمه که واقعن مرده یا نه ؟!؟ میبینیم که چطور ملاها و آخوندها و روحانیون روشن فکر رو دستگیر و شگنجه میکنن و تبعید و خلع لباس و حتا اعدام در خفا ! کاری که با روخانیون میکنن و بلایی که سر اونها میارن سر بدترین مخالف و زندانی سیاسی و یا قاتل و جنایتکاری مثل خفاش شب هم نمیارن و اینو باید در منافعی جستجو کرد که از صدقه سر همین اسلام به پیروان دروغینش میرسه و افشاگری ها باعث میشه منافع این عده شدیدن به خطر بیافته !
اسلام راستین , خیلی خوبه . اسلامی که یک درصد از روحانیون پیرو اون هستن خیلی خوبه . در اون همه آزادی دارن و حقوق بشر به درستی رعایت میشه و مجازات اسلامی حتا از مجازات طبق قوانین اتحادیه اروپا هم عادلانه تره ! ولی چه کسی به اون عمل میکنه یا عمل کرده ؟ هیچ کس !
حقوق بشری ساختن برای خودشون به اسم حقوق بشر اسلامی که درش سنگسار آزاده , شلاق آزاده , قطع عضو آزاده , اعدام کودکان آزاده , اعدام کردن و بعد محاکمه کردن آزاده , تجاوز به زنان در بازداشتگاه آزاده , آدم ربایی کردن آزاده , دزدیدن دختران به بهانه امر به معروف و تجاوز و به قتل رسوندنشون آزاده , شکنجه های ضد انسانی آزاده , سلب آزادی های فردی حتا در 4 دیواری منزل آزاده ؛ و هزار و یک چیز دیگه آزاده ولی حرف از حقیقت زدن سزاش مرگه !!! این مسلمونها فقط یاد گرفتن روزی 4 بار دولا راست بشن , یعنی نماز میخونیم , روزی چند بار خودشونو آب بکشن , یعنی وضو و غس و غساله میگیریم , با پای چپ وارد مستراح بشن , یعنی مسلمونیم , سالی یکبار با نذری دادن پول شویی شرعی کنن , یعنی خیلی مومنیم , یه تپه ریش بذارن و چادر چاقچور سر کنن و یه چشمی رو بگیرن یعنی نور ایمانمون فواران میکنه و خیلی خیلی مسلمونیم !
اینها نه شرف دارن نه آبرو دارن نه عزت دارن نه صداقت دارن , هیچی ندارن ! پوچ و تهی هستن . واقعن باید این سوال رو پرسید که اگر اسلام اینقدر مستحکم و قوی بود , چرا باید با 4 تا دری وری های من فرو میپاشید و پیروانش فورن ذوالفقار تیز میکردن برای زدن گردن من و مخالفانشون ؟
قوانین اسلام راستین خیلی خوبن ولی کجا بهشون عمل میشه یا شده ؟ کجای اسلام گفته حجاب بر زن واجبه ؟ کجا گفته شده دین و سیاست باید با هم قاطی بشن ؟ کجا گفته شده انتخاب مذهبی غیر اسلام جرمه ؟ کجا گفته شده بهاییت یعنی جرم و زندان و تحقیر ؟ وهابیت یعنی مرگ ؟ یهودی بودن و ارمنی بودن یعنی نجاست ؟ مجازات اسلامی یعنی قطع عضو ؟ رسوندن حق به حقدار یعنی اعدام کودکان نابالغ ؟ هزار و یک روایت میارم در مورد اینکه تمام اینها نفی شده در اسلام و حتا سنگسار رو هم در همون اواسط توسط علی از قانون مجازات اسلامی جذف کردن و شرایط به اجرا گذاشتنش اونقدر سخت و اونقدر دقیقه که شامل حال هیچکس نمیشه و هر یک میلیارد یک نفر حتا اجرای اون هم طوری نیست که موجب مرگ بشه بلکه هدف فقط تنبیه بوده. سنگ ها به انداز نخود و بستن دست متهم بصورتیکه فقط دو شصت دست با نخ به هم وصل باشه و بدن تا زانو توی گودال باشه و نه توی جوال سر بسته و با صخره و آجر توی مغز طرف بکوبن . کجا به اینها عمل شده ؟
اگه فقط 1% از قوانین اسلام راستین در جامعه ما بهش عمل میشد , اول از همه ریشه تک تک شما مسلمون نماها رو خشک میکردن و به اشد مجازات میرسوندن ! به همین دلیل هم هست که جلوی هر افشاگری ای رو میگیرین و هر سخن حقی رو مغایر با اسلام و ضدیت با دین میدونین . هر مخالفی رو میکشین . اگه اسلام اینه ؟ ارزونی خودتون چون مرام و شخصیت و اصالت و وجود این اسلام حتا در حد قوانین جنگل و قانون حاکم بر حیوانات هم نیست چه برسه که بخواد لایق انسانها باشه که اشرف موجودات هستن !
اسلامی که میگه بکش : بنام الله و بنام پیغمبر و بنام قرآن , سر آمریکایی رو ببر , سر سرباز رو شیعه یا سنی رو ببر و بانگ الله اکبر هم سر بده و قرآن تلاوت کن با افتخار تمام ! اسلامی که میگه به خودت بمب وصل کن و مشتی آدم بیگناه رو تکه و پاره کن به اسم خدا و قرآن و جهاد فی سبیل الله . این قانون از قانون جنگل هم پست تره . این اسلام قانون جنایتکارها و گانگسترهاست چه , حتا تروریست ها و گانگسترها هم یه مرامی دارن که سعی میکنن آدمهای بیگناه رو کمتر بکشن ولی ببینین این اسلام چقدر شنیع و ضد انسانیه که به پیروانانش با افتخار تمام چنین دستوراتی میده اونم از جانب خدا و با اسم خدا و این نهایت رذالته که چنین از نام خدا سوء استفاده میشه ! حجاب رو با شعار یا روسری یا توسری و به اسم امنیت اجتماعی به مردم تحمیل میکنن و باعث میشن همه لامذهب بشن و از مذهب متنفر . آیا اینها مسلمونن ؟
لعنت به اون خدا و دینی که به این سادگی دستور قتل آدمهای بیگناه رو صادر میکنه ! دستور آزار مردم رو صادر میکنه ! تف به اون دین و اون خدای ظالم که فقط و فقط یا توهش به پیروانش میده یا اونها رو از موهومات مار قاشیه و عقرب جراره و پل صراط میترسونه و یا دستور به قتل و تجاوز و آدمکشی میده . این اسلام نیست , جنایته ! اسلام اونی نیست که توی محرم سینه بزنی و قمه بزنی و خودتو جر بدی برای 4 تا مشک پاره و سینه بریده زنها و آتش زدن 4 تا خیمه ! اگه این اسمش مصیبته , در کشور ایران , در کل جهان در دارفور سودان در بوسنی در افغانستان در عراق در کلمبیا و صدها جای دیگه این دنیا جنایتهایی میشه بسیار مخوف تر از واقعه کربلا که اگه قرار به مقایسه باشه , واقعه کربلا پیش اونها یک سیاه بازی مضحک میاد ! اسلام این نیست که خودت رو از لذت های دنیا که خالق خلق کرده برای انسانها تا زندگی بهتر داشته باشن و از زندگی لذت ببرن , محروم کنی و این لذات و نعمات رو دو دستی بدی به دست عده ای مفت خور و انگل اجتماع بنام آخوند تا برای آخرتی که کسی ندیده , ویلای دو نبش با جکوزی و سونا بنامت سند بزنن !
انسان باشین , انسان رو دوست داشته باشین و مذهبتون این باشه . وجدان داشته باشین که خدای شما , وجدان بیدار شماست ! خودتونو بشناسین تا به خدا برسین . کسانیکه وجدان ندارن , شرف ندارن , انسانیت ندارن , اینها نیاز به مذهب دارن تا مثل چوب تعلیم دائم بالای سرشون باشه و اونها رو تادیب کنه دست از پا خطا نکنن . چرا تمام فلاکت و بدبختی و کثافت جهان جمع شده در کشورهای اسلامی ؟ چرا مسلمونها بدبخترین و مفلوک ترین موجودات هستن ؟ شکم پرست ترین و هرزه ترین و فاسد ترین انسانها مسلمونها هستن ؟ ریشه تمام اینها رو بگردین در همون مذهبتون که با بایدها و نبایدهای تحریف شده و غیر انسانی باعث چنین فجایع و ناهنجاری ها و فساد هایی شده و میشه !
چرا کشورهای مسلمون هیچ پیشرفتی ندارن ؟ چرا در نکبت زندگی میکنن ؟ چرا خوش نیستن ؟ چرا مدام در استرس و ترس هستن ؟ چرا ازادی ندارن ؟ چرا محل سکونتشون کثیفه ؟ صداقت ندارن ؟ اعتماد نیست بینشون ؟ دزدی میشه ؟ جنایت میشه ؟ هویتی ندارن ؟ ریشه اینها در همون مذهبه !
فریاد من و امثال من هرگز به گوش کسی نمیرسه و در سینه خفه میشه و شده و این روند ادامه داره . در طول تاریخ هزاران تن اینگونه فریاد زدن که یا به قتل رسیدن و یا طرد شدن و یا در نهایت سکوت اختیار کردن . اینها گفته میشه برای کسانیکه شعور و عقل و منطق دارن . برای کسانیکه دین و مذهب رو مقدس میدونن ولی اول بگردن دنبال دلایل منطقی و عقلایی اعتقاداتشون و هر مزخرف و توهم و خرافاتی رو کورکورانه باور نداشته باشن . رکن اصلی دیکتاتوری و تعصب مذهب اسلام در پیدا کردن مرجع تقلید و واجب شمردنش برای پیروانش بعنوان اولین شرط مسلموانی نهفته ! مرجع تقلید یعنی کسی که باید ازش کورکورانه تبعیت کرد و حق هیچ سوالی نداشت و باید هر چه اون گفت قبول کرد . چنین دینی که بر این پایه از دیکتاتوری محض بنیان گذاری شده و ریشه در عصبیت و عصر جاهلیتی حتا فراتر از فرون وسطی داره , دین حق نیست و دیگر شرکه ! دینی که عقل رو کنار میذاره و به شواهد و احادیث و روایات و خرافات و موهومات بسنده میکنه , چطور میتونه بر حق و هادی باشه ؟

انسان باشین , با وجدان باشین , عاقل و باشعور باشین , در اونصورت تا روزی که زنده هستین نیاز به هیچ لولو سر خرمنی بنام دین و مذهب نخواهید داشت . اونوقت هرگز زذل ترین و پست ترین انسان نماها مثل امثال احمدی نژآد بر شما حکومت نمیکنن و شما هم مثل گاو ( ع ) سکوت کنین و دم نزنین . خودکرده را تدبیر نشاید .. هر کی عاقل بود یا جلای دیار و وطن کرد یا مُرد ..

اهل اسلامی اگر مانده پس از اينهمه آلام گو بيا گرد هم آييم و بگرييم به اسلاممسجدی هست ؛ ولی مسجد بوزينه به منبر کعبه ای هست ؛ ولی کعبه آلوده به اصنام

تکبیر.



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001