فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Monday, October 29, 2007
واکنش نماینده احمدی نژآد به قطعنامه :

دولت نمونه مردمی (!) احمدی نژآد که از مردمی بودن فقط نامش رو یدک میکشه و از نمونگی , نمونه بدترین دولت ایران و حتا بدتر از دوران قاجاریه , در واکنشی که بعد از چند روز فکر کردن و روی هم گذاشتن مغز های متفکر اعلامیه ای صارد و برای خالی نبودن عریضه به سازمان ملل تقدیم کرد به شرح زیر میباشد :

- چنين اقداماتي بدليل ماهيت غيرقانوني ، غيرمشروع و نيز سلطه‌طلبانه آن ، محكوم به شكست است . البته فراموش نکنیم که دولت آمریکا یک دولت مذهبی نمونه دولت اسلامی ایران است و به همین دلیل ما از لفظ مشروع برای قطعنامه ایشان استفاده کردیم تا آنرا مغایر با شرع قلمداد کنیم . بدون ترديد زدن برچسب تروريستي به كشورهاي مستقل و بخش‌هايي از نهادهاي ملي آنها خلاف اصول مسلم و اوليه حقوق بين‌الملل، روابط بين‌الملل و نيز منشور ملل متحد مي‌باشد و فقط ما حق داریم شعار مرگ بر آمریکا سر داده و آمریکا را دشمن نسل بشر بنامیم . ما حق داریم بخش عظیمی از نیروها و توانایی های خود را در سپاه پاسداران گنجانده و توسط مزدوران آنها , تمام منطقه خاورمیانه را به آشوب بکشانیم و مردم بی گناه را بنام اسلام و قرآن و خدا به قتل برسانیم و این جزو حقوق مسلم و ملی ماست و هر کسی بر ضد این سیاست های ضد بشری ما که غربی ها به آن به اشتباه اعمال تروریستی میگویند , بلند بشود , اعمالش نامشروع و مخالف سیاست های جنایتکارانه ما میباشد !

‪ - آشكار است عليرغم هجوم سياسي - تبليغاتي فزاينده و گمراه‌كننده آمريكا و عواملش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بخشي مهم از نيروي نظامي ملي ايران است كه ايثار و از خودگذشتگي فراواني در دفاع از تماميت ارضي ايران به نمايش میگذارد. این ایثار و فداکاری آنقدر مشهود و واضع و عیان است که همواره برادران سپاه , آمریکایی ها را در گوشه گوشه خاورمیانه از لبنان گرفته تا عراق و افغانستان و ترکیه و ... میربایند و به قتل میرسانند تا اینگونه از مرزهای ایران پاسداری نمایند !

- اعضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران بواسطه مشاركت قهرمانانه در دفاع از كشور از جمله از طريق تقديم صدها هزار شهيد و مجروح ، دراعماق جان و روح مردم ايران جاي دارند. آنقدر مردم ایران آنها را دوست میدارند که میخواهند سر به تنشان نباشد و اسم پاسدار که میآید فحش و تف و لعن و نفرین هم پشت سرش می آید و امروزه تمام مردم میدانند یگانه عامل فلاکت مردم اینها هستند و تمامی نبض اقتصادی و پست های مهم و رکن های اساسی کشور در دست این گروهک میباشد و در عمل مردم هیچ کاره اند . دولت آمريكا با اقدامات مذکور، عليه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و نيروها و نهادهاي دفاعي ايران در واقع تمامي سپاه را هدف گرفته است و سپاه پاسداران هم تمامیت ارضی تمام منطقه خاورمیانه را تحت شعاع قرار داده و در هر کجا که دوست دارد قدم میزند و جنجال می آفریند

‪ - همانگونه كه به دفعات مقامات و گزارشات آژانس بين‌المللي انرژي اتمي تائيد كرده‌اند، برنامه هسته‌اي ايران كاملا صلح‌آميز بوده و هيچگونه نشانه‌اي مبني بر انحراف آن وجود ندارد مگر وجود چند هزار سانترفیوژ و کارخانه آب سنگین که همه اینها فقط به کار ساخت بمب اتمی میآیند و شاید همی ها غربی ها را به اشتباه انداخته است !

- در حاليكه آمريكا تاكنون نتوانسته در رابطه با ايران كوچكترين مدركي در خصوص آنچه به اصطلاح "نگراني‌هاي اشاعه‌اي" مي‌نامد بيابد، بجز چند هزار نفر از اعضای دستگیر شده سپاه قدس در عراق که همگی اعتراف به جرائم خود کرده و از آنها فیلمبرداری هم شده است , كشور ما از طريق شفافيت كامل و همكاري تمام عيار با آژانس بين‌المللي انرژي اتمي و بازرسي‌هاي گسترده از فقط مراکزی که خودمان اجازه میدهیم , باعث شده آژانس کلن از ما نا امید شود . ما ماهيت صلح‌آميز برنامه‌هسته‌اي خود را به اثبات رسانده ایم که فقط برای مصرف داخل کشور و مردم ایران کاربرد دارد که متاسفانه آنها هم این روزها دیگر اراجیف ما را باور ندارند .

-‪ اتهامات مطرح شده در رابطه با به اصطلاح "حمايت از تروريسم" عليه برخي نهادها و اتباع ايراني خارج کشور نيز كاملا بي‌اساس مي‌باشد و سیاسیون ایرانی مقیم خارج از کشور را اجنه جماعت ترور کرده و به قتل رساندند و هاله اسفندیاری و دیگران را نیز ما به سوئیت ویژه هتل اوین برده و ازشان پذیرایی شایان نمودیم و نشانه این حسن نیت ما همانا اعترافات آنها در داخل زندان و در جلوی دوربین بود که اعلام میکردند بسیار با آنها خوش رفتاری شده , هر چند چاره ای بجز این نداشتند !!!!

- ايران خود يكي از اولين قربانيان اقدامات تروريستي افراطيون و ساير گروه‌هاي تروريستي است كه علت آن هم تف سربالایی است که مسئولین به هوا ول داده و حال روی سر خودشان فرود آمده است . ايران همواره تروريسم در هر شكل آن را محكوم كرده است و فقط ترورهای داخلی و برون مرزی در عراق و بعضی کشورهای ارئپایی را جائز شمرده .

- هچنين تحريم‌هاي يكجانبه آمريكا عليه‌بانك‌هاي ايراني نشانه آشكار ديگري از خصومت واشنگتن عليه سپرده‌گذاران و مردم عادي ايران است چون همگان میدانند که مردم عادی ایران هستند که میلیارد میلیارد دلار پولهای خودشان را که بابت رسیدن پول نفت بر سر سفرهاشان بدست میآوردند در بانکهای غربی پس انداز میکنند که حال این تحریم ها به ضرر آنها تمام شده .

- در حاليكه همكاري ايران و آژانس بين‌المللي انرژي اتمي بخوبي در حال پيشرفت است فقط سفرهای مداوم و بی نتیجه بین مسئولین ایرانی و خارجی پیشرفت کرده و زیادتر شده است , جامعه بين‌المللي از راه‌حلي مذاكره‌اي براي اين موضوع حمايت كرده است ، اقدام يكجانبه آمريكا كاملا حكايت از آن دارد كه واشنگتن در صدد تخريب مذاكرات و همكاري‌هاي موجود در اين زمينه است چون واشنگتن بالاخره دست ایران را خوانده که ایرانی ها دارند زمان را میخرند و خواسته جوابی دندان شکن داده باشد و جلوی سفرهای تفریحی و تفرج های سران برنامه هسته ای ایران به اروپا را بگیرد .

- اين حركت آمريكا كاملا داراي اهداف سياسي و غيرقانوني بوده و توهيني به ساير بازيگران مهم بين‌المللي تلقي مي‌شود و دليلي آشكار بر اين واقعيت است كه آمريكا مخالف حل مسالمت‌آميز موضوع هسته‌اي ايران مي‌باشد چون دولت احمدی نژاد با اظهارات تند و افراطی خود مبنی بر پاک کردن کشور اسرائیل از صحنه گیتی بر این شک آمریکا دامن میزند . البته تاسف بار آنجاست که تمامی شرکای آمریکا در ظاهر دوست ما و در واقع ضد ما هستند و دستشان با آمریکا در یک کاسه است .

- اظهار نظر اوليه كشورهاي جهان و مخالفت با اقدامات يكجانبه‌اخير آمريكا عليه جمهوري اسلامي ايران مبين اين واقعيت است كه اين حركت آمريكا موثر نبوده و شكست قطعي آن قابل پيش بيني است . البته همانطور که سایر تحریم ها هم کمر ایران را شکست و وضعیت معیشتی مردم ایران را فلاکت بار کرد , این تحریم هم چنان ضربه کوبنده ای بر پیکرهای اساسی رژیم ایران وارد میکنه تا رژیم ایران اینبار متوجه بشوند یک من ماست جقدر کره میدهد !!!!

- ملت صلح دوست ايران و دولت جنگ طلب آنها كه خواهان جهاني فارغ از تروريسم و سلاح‌هاي كشتار جمعي است و دولتشان دوستدار نابودی نسل بشر و آتش افروزی , اقدامات جنگ‌طلبانه اخير آمريكا را تهديدي عليه تمامي جامعه بين‌المللي مي‌داند ولی عجبا که جامعه بین المللی این اقدامات را پایه ای برای ایجاد امنیت در کل جهان تلقی کرده و حمایت همه جانبه خود از تحریم های آمریکا را اعلام میدارند .

و من الله توقیف .



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001