فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Tuesday, October 23, 2007
وطن پرستی یا خودکشی :

توی این مطلب میخوام دو چیز رو کاملن مشخص کنم و شاید هم بفهمم ! البته از نظر خودم میدونم که میفهمم ولی تصور میکنم بعضی از آدمها در کنار ما هستن و یا در ایران زندگی میکنن ولی فرق بین خودکشی و دفاع از کشور و حماقت رو با هم تشخیص نمیدن ! دلیل انتخاب این سوژه صحبت تلفنی ای بود که با یکی از دوستان قدیمی وبلاگ نویس داشتم و واقعن متاسف شدم از طرز فکر این آدم و کسانیکه با سوء استفاده از افکار بی آلایش این جور آدمها ازشون در راه مقاصد شیطانی خودشون استفاده میکنن . همراه باشین و به حماقت و شاید جهالت بعضی ها بخندین و یا اگه دلتون خواست اشک بریزین :

پیرو مطلب دیشب که زوایای بسیار کوچکی از آینده جنگ غریب الوقوع بین ایران و غرب رو تشریح کردم , صبح بطور اتفاقی با یکی از وبلاگ نویس ها صحبتی داشتم که بر میگشت به همون پست دیروز من . این آقا بعد از اینکه سن پدر بزرگشون رو پیدا کردن و مدتی هم صبر کردن تا شاید بتونن راهی برای خریدن سربازی پیدا کنن , اخر به این نتیجه رسیدن که هر چقدر بیشتر صبر کنن , بیشتر ضرر کردن و در نهایت تصمیم میگیرن که برن سربازی تا بتونن هر چه زودتر پاسپورتی گرفته و مثل میلیونها جوون ایرانی که این کشور رو گذاشتن و جون و آینده شون رو برداشتن و رفتن , برن خارج از کشور که حتا گدایی و زندگی مثل سگ در اونجا از بودن در کشوری که آخوند حروم زاده و سگ های ولگرد و هاری مثل احمدی نژآد بر مردمش حکومت میکنن و ذهن و فکر مردم آلوده به ویروس مهلک توهم اسلامی شده , شرف داره !
- شیوا دارم میرم سربازی ...
سربازی ؟ اونم حالا ؟؟؟ خل شدی ؟
- باید زودتر بجنبم تا دیر نشده زودتر کارت پایان خدمت بگیرم !
هفت سال قبل بهت گفتم پاشو برو سربازی گوش نکردی ! حالا میری که میخواد جنگ بشه ؟
- به تخمم ! ما هم میریم میجنگیم !
میجنگی ؟ واسه کی ؟ واسه این ملاها ؟
- برای کشورم میجنگم ! برای ایران !
ابله ! کدوم ایران ؟ کدوم کشور ؟ تو اگه بجنگی , خیلی خوش شانس باشی سرنوشتت میشه مثل همین جانبازها و شهیدایی که الان میبینی و کسی نگاه سگم بهشون نمیکنه !
- تو غیرت نداری ! وطن پرست نیستی . من با این کارم جلوی تجزیه ایران رو میگیرم !
باشه برو ببینم میتونی جلوی سلاحهای آمریکایی فقط یک روز مقاومت کنی !

و ... در آخر مشتی فحش نثار من بدبخت شد و تمام ... ! خب الان ما با یه آدم وطن پرست و آتشه مواجهیم ! ولی این آدم داره ازش سوء استفاده میشه . این آدم میخواد از وطنش دفاع کنه ولی هنوز درک اینو نداره که قراره برای آرمانی بجنگه که بانیان و آتش افروزانش همین رژیم آخوندی بودن . اگه این رژیم طالب بقا و سربلندی ایران بود و یا مردم ایران رو دوست داشت , هرگز کار رو به جایی نمیرسوند که به جنگ کشیده بشه ! که دوباره با داشتن تجربه جنگ 8 ساله , حمام خون براه بیافته و جوونهای ما به خاک و خون کشیده بشن . این آقا فراموش کرده که زمانی هم همین بسیجی های مخلص که اون زمان دفاع از وطن ورد زبونشون بود و بعدها به دفاع از اسلام تغییر جهت دادن , با همین طرز فکر میرفتن روی مین میخوابیدن و راه رو برای همرزمانشون باز میکردن و در نهایت نه تنها اسمی از اونها برده نشد بعد از پایان جنگ , که بدترین توهین ها و محرومیت ها و تحقیرها رو نثار اونها کردن و تقصیر خیلی از شکست ها رو هم سر اونها انداختن و متهم شدن به اینکه از روی هوس دخترهای عراقی , رفتن جنگ !! بازماندگان این افراد و معلولان و جانبازان و شیمیایی ها و نقص عضوی ها و اسیرها و ... امروزه در زیر خطر فقر و در فلاکت و بی پناهی و فراموشی زندگی میکنن . زندگی بسیار بدی دارن . تنها یک درصد از اونها به لطف پارتی بازی و داشتن روابط مخصوص (!) دست در دست رژیم دادن و روحشون رو فروختن و نون مزدوری میخورن و باقی حتا شرم دارن از این رژیم قرونی دریافت کنن !
سوای این مسائل ایدئولوژیکی و اعتقادی , باید ببینیم منطق و شعور و عقل انسانی چی میگه ؟ عقل سلیم میگه که نبرد امروز با نبرد مسخره 15 سال قبل اونقدر فرق کرده که نیاز به نیرونی زمینی و نظامی نیست . این آقا میگفت آمریکا برای حمله به ایران باید 2 میلیون سرباز داشته باشه و چون نداره به ایران نمیتونه حمله کنه و اگر هم حمله کنه ما شکستش میدیم ! ولی عقلش به این نمیرسه که , ما امروز نبرد الکترونیک داریم . هواپیماهای بدون سرنشین داریم . ربات های جنگجو داریم ! تانک بدون سرنشین داریم . ماهواره با دقت میلمیتر داریم ! بمب های هدایت شونده توسط آواکس و ماهواره و لیزر داریم . سلاحهایی با اورانیوم ضعیف شده داریم و هزار و یک سلاح فوق پیشرفته دیگه که حتا خوابش رو هم نمیبینیم و اونوقت این جوجه سربازهای غیور و وطن پرست ما میخوان برن از چی دفاع کنن ؟ اسم این دفاعه یا خودکشی ؛ تعبیرش با شما ولی من اگه بودم , خودم رو میکشتم ولی زیر عبای آسید علی چلاق و پرچم اسلام و الله برای این رژیم خیانتکار و پست فطرت جنگ نمیکردم و جونم رو حروم نمیکردم !
در نهایت قراره تجزیه ایران اتفاق بیافه ؟ بله این اتفاق می افته در راستای پروژه خاورمیانه بزرگ و هیچ مانعی بر سر راهش نیست و باید این اتفاق بیافته چون منافع جهانی و حتا ایران در اینه که از فلسطین تا پاکستان همه کشورها باید یکی بشن و جنون افرادی مثل چرچیل که باعث و بانی تمام این درگیری ها در منطقه ست رو سامان دهی کنن که باعث پراکندگی اقوام گوناگون در سرمین های گوناگون شد ! باید کردهای عراق و ترکیه و ایران یک کشور تشکیل بدن ! باید اعراب ایران و عراق و سوریه و عربستان و امارات و ... همه یک کشور بشن ! باید ترکهای ترکیه و ایران و آذربایجان همه یکی بشن . باید بلوچ های ایران و پاکستان و افغان یکی بشن تا کل این منطقه بزرگ و استراتژیک برای ابد در صلح و آرامش باقی بمونه وگرنه هر چند سال یکبار ما شاهدیم که یکی از گروهها بر دیگری چیره میشه و کل منطقه رو به آشوب میکشونه ! وقتی چنین سیاست کلان و عظیمی از سالها قبل پیش بینی و مرحله به مرحله داره اجرا میشه , اونوقت یه سرباز صفر میخواد بره چوب لای چرخ این روند عظیم کنه ؟؟؟ شاید احمدی نژآد میخواد جلوی این حرکت رو بگیره ؟ یا رهبر انقلاب میخواد انقلاب صادر کنه ؟

تنها کاری که میشه کرد اینه که اگه توان و امکاناتش رو دارین , هر چه زودتر و تا دیر نشده جونتون رو بردارین و برین و در یک کشور دیگه پیش سایر هموطنانتون مستقر بشین و اسمی از ایران نیارین . بله . ایران کشور خوبی بود و وطن ماست ولی وطن ما از 1428 سال قبل تا به امروز دیگه وطن نیست و ویرانه ست و مکان فرسوده کردن جسم و روح انسان . این وطن هرگز آباد نمیشه که ویرانتر هم میشه . اگه نسل و نژاد پاک ایرانی رو دارین , جای شما و لیاقت شما ایران زمین نیست . این کشور و این سرزمین و این مردم نادان و بی سواد و خرافه پرست , در خوشبینانه ترین حالت بیش از 100 سال طول میکشه تا بتونن هویت واقعی و ایرانی خودشون رو پیدا کنن و اونو جاودانه کنن که چنین امری محاله با توجه به اینکه دیگران نمیذارن . حتا اگر روزی هم این رژیم تغییر کنه , حداقل 20 سال طول میکشه تا همه چیز به روال عادی بازگرده . در اینصورت تکلیف کسانی مثل من که به میانه عمر رسیدن چیه ؟ نشستن و انتظار کشیدن و فرسوده شدن و در نهایت مردن ؟ تا نسل های بعد از من در آسایش باشن ؟ نه ! من حاضر نیستم عمرم رو تلف کنم برای اما و اگرهایی که ممکنه اتفاق بیافته یا نیافته . بعنوان یک انسان حق دارم آزاد باشم , از زندگی لذت ببرم و جایی باشم که شرایط و امکانات زندگی ایده آل هست . این حق من بعنوان یک انسانه که بتونم از همه اینها استفاده کنم و تلاش میکنم بهش برسم ! ولی در ایران میلیارها ثروت هم باعث نمیشه شما به یک صدم اینها برسین ! چون اینجا حتا هوا برای نفس کشیدن هم نیست ...
نسل اول مهاجرین ایرانی که 20 و چند سال قبل ایران رو ترک کردن , امروز دیگه از وطن نا امید شدن و اکثر اونها حتا حاضر نیستن دیگه اسمی از ایران بیارن . باید پرسید چرا ؟ چرای اون در تمام ارکان جامعه امروز ایران خلاصه میشه ! هر بی حرمتی و هر بی اخلاقی و هر کثافتی که بگین در اجتماع ما پراکنده شده و جزو فرهنگ غالب ما در اومده . چنین جامعه نا امن و نا بسامانی که در اون هر کسی خر خودشو میرونه و هیچ قانون و امنیت و رفاه و آزادی ای وجود نداره و دولت قاتل جون شهروندانشه , بجای حامی اونها , چه جای مونده انسانهاست ؟
آدمهایی که در ایران هستن فقط دایره تصور و درکشون در همین 4 چوب مرزهای ایرانه و بس . کسانیکه یکبار آزادی حقیقی رو در خارج از مرزهای این کشور شیطانی لمس میکنن , هرگز به کشور بر نمیگردن چون میفهمن معنی آزادی یعنی چه . وقتی پرنده اولین پروازش رو میکنه دیگه به آشیانه بر نمیگرده ... اینجا حتا کمترین ارزشی برای آزادی انسان قائل نیستن حتا در داخل منزل شخصی خودت تو نگرانی و ترس داری و اضطراب خفه ت میکنه . هر کسی میتونه بیاد درو باز کنه به اسم پلیس یا حتا تو رو سرکیسه کنه بهت تجاوز کنه به قتل برسونت و بره . کی جوابگوست ؟ هیچ کس . هنوز بعد از 28 سال وقتی شراب توی خونه ت درست میکنی میترسی مبادا کسی بیاد و بگیرت و شلاقت بزنه و جریمه بشی و زندانیت کنن ! و هزار و یک عامل و دلیل دیگه هست که باعث شده دیگه من و خیلی های دیگه به این وطن پشت کنن . چه لزومی داره 4 چنگولی بچسبیم به جایی که بیشترین صدمات رو به روح و روان و زندگی ما وارد آورده ؟ مگه همین وطن و همین هم وطنان و همین سیستم و نظام نبود که من و امثال منو نسل سوخته کرد ؟ نسل بعد منو نسل بی هویت کرد ؟ و وای به نسل های بعد از این ... وقتی ما در اقلیت هستیم و به گروگان رژیمی خونخوار در اومدیم , چه جای موندنه ؟ و چه جای اسم بردن از وطنه ؟ وطن زمانی وطن انسانه که جونت و روحت و همه چیزت در اونجا آرامش داشته باشه و در امان باشه ! وطن انسان اون جایی هست که آزاد باشی . رها باشی . بهت بعنوان انسان حق بدن . احترام داشته باشی . بتونی از حقوق خودت دفاع کنی . قانون جکم فرما باشه . اون وطن منه . نه جایی که هیچ نوع تامین نیستم و همیشه در نگرانی و وحشت هستم .
در خارج از ایران زندگی سخته . خیل هم سخت . باید مثل سگ کار کرد وگرنه میمیری از گرسنگی ! غربت قلب آدم رو فشار میده ولی اونجا میدونی شب با خیال راحت میخوابی و صبح نگران بیدار نمیشی . با هر پولی که در میاری , شکمت سیر میشه و رفاه نسبی داری و آرامش مطلق . آزادی کامل داری و دیگه صبح نمیبینی فلان سایت فیلتره . صبح نمیبینی که با فلان مانتو و روسری بری میگیرنت ! نمیبینی که میریزن توی محلات و به اسم مبارزه با اوباش , مردم عادی رو دستگیر میکنن و شبانه اعدام ! نمیبینی که یه شبه بنزین میشه قیمت خون آخوند ! نمیبینی که امروز شیر 100 تومنه فردا میشه 500 تومن ! یک ماه در میون گوشت گیرت نیاد ! نمیبینی تورم یک شبه میشه 20% و شب میخوابی و صبح بلند میشی میبینی جنگ شروع شده و باید از ترس جونت توی هفت سوراخ قایم بشی و آواره اینور و اونور . آدم ها رو توی کوچه و خیابون اعدام نمیکنن . به زن بها میدن ! زن رو سگ حساب نمیکنن و انسان میدونن . به حق انتخاب جفتت احترام میذارن و برای اینکه از کسی که خوشت میاد و باهاش رفتی , با سنگ آش و لاشت نمیکنن ... آینده کشور ما اینه . دیگه واقعن راه برگشتی نمونده . راه اصلاحی نمونده . این رژیم میره ولی با خودش روح و وجدان و عاطفه و شرف و عزت ما رو هم میبره و برده .
امروز هیچ ایرانی ای در خارج از کشور بدبخت نیست . مگه عده ای که از اول سنگ رفتنشون رو اشتباه قرار دادن . اونهایی که نشناخته رفتن و بی هدف . اونهایی که بیگدار به آب زدن . وگرنه ملاک داشتن پول و دونستن زبان و خیلی چیزهای دیگه نیست . اراده شرط اول ! کار کردن سخت شرط دوم ! امید داشتن به آینده شرط سوم ... و در کنار اینها تو موفقی ! اگر در آینده ای دور یا نزدیک ایرانی باقی موند , باشد نسل و نژادی پاک و اصیل و خراب نشده که در خارج از کشور جا خوش کردن , ویرانه های وطن باقی مونده رو بسازن وگرنه که : هر جای این گیتی سرای من است ...

در آخر فقط یک جمله و اونهم اینکه : همین آدم های وطن پرست که دم از مبارزه و جنگ و وطن پرستی میزنن , اگه پاسپورت دستشون باشه , یه روزم توی همین وطنشون نمیمونن و فقط جلوی ما بلدن چسی بیان و افه وطن پرستی بذارن ... حتا وطن پرستی هم مرده ...

تکبیر.



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001