فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Monday, October 22, 2007
پُز عالی و جیب خالی رژیم :

این ضرب المثل رو برای اونهایی بکار میبردن که آه نداشتن با ناله سودا کنن ولی همچین حرف میزدن و همچین پز میدادن از وضعشون که دیگران خیال میکردن طرف از اعیان و اشرافه !!!! این حکایت , حکایت حال رژیم ایرانه . هیچی نداره و مثل طبل تو خالی میمونه و در عوض تا دستش میاد شلوغ بازی و کولی بازی و رجز خونی میکنه و مدام غرب و اسرائیل و آمریکا رو تهدید میکنه که : آی اگه یه ترقه تو خاک ایران در کنین , ما موشکه که میریزیم سر شماها !!!!! همین چند روز پیش فرمانده یکی از نهادهای تو خالی ایران اعلام کرد که ما آمادگی داریم 11 هزار موشک بالستیک بریزیم سر اسرائیل و پایگاههای آمریکا در کل منطقه رو نابود کنیم ! با توجه به موقعیت خطرناک ایران و این صحبت های تحریک آمیز که فقط باعث میشه ایرانی ها بیشتر در خطر قرار بگیرن , بد ندیدم شرحی جامع در اینباره بنویسم تا آب پاکی باشه بر روی این توهمات سران رژیم :

در اینطور مواقع همیشه این سوال پیش میاد که آخه شما با آمریکا جنگ دارین , عقده خودتونو چرا سر اسرائیلی ها خالی میکنن ؟ نه ! جدی به این مساله فکر کردین که اینا چرا اینطوری هستن ؟ جالبه نه ؟ اینا طرفشون آمریکاست و مثلن میرن سرباز انگلیسی گروگان میگیرن . تو مملکت خودشون عرب های خوزستانی یا بلوچ ها خشتک اینا رو هوا میکنن , اینا میرن یقه آمریکا رو میچسبن ! آمریکا اینا رو تهدید میکنه , اینا اسرائیل رو تهدید میکنن !!! حالا از اونطرف اسرائیلی ها اینقدر مطمئن هستن و اینقدر اخبار و اطلاعاتشون دقیقه که میگن ایران خودشو خفه کنه 10 تا موشک بالستیک اسقاطی روسی داشته باشه , یازده هزار پیشکش و تازه روی خاک عراق ما اونها رو منهدم میکنیم !! از اونور هم وقتی سوری ها اسرائیل رو تهدید میکنن با اطمینان کامل میگن , سوریه که اصلن هیچ موشکی نداره و ما 100% مطمئنیم .
من پیشنهاد میکنم رهبر انقلاب ما و دولتمردان و تصمیم گیران کشور مخصوصن احمدی نژاد الاغ , قبل از شکر پرانی برن اول از اطلاعات و موجودی اسلحه خونه هاشون مطمئن بشن و بعد بیان شیاطین جهان یا آمریکا و اسرائیل رو تهدید کنن !!!!

بازم یه موضوع باحال تر دیگه که دل دشمنان انقلاب رو شاد میکنه :
طبق اطلاعاتی که ایالات متحده منتشر کرده , از سال 2005 ارتش آمریکا تجهیزات خودش رو به سوی سلاح های غیر متعارف نزدیکتر کرده و تلاش کرده نیمی از جنگ افزارهای خودش رو بر پایه جنگ الکترونیک و جنگهای نوین هماهنگ کنه ! اولین نمونه از سلاح های غیر متعارف تضعیف شده ارتش آمریکا در سال 2003 در عراق آزمایش شد ! گلوله هایی حاوی اورانیوم ضعیف شده که اندازه اونها برابر با یک فشنگ بود اما از راه دور جداره تانک رو سوراخ میکرد و خدا میدونه چه بلایی سر سرنشینان تانک میآورد ! جنگ الکترونیک هم در عراق با موفقیت آزمایش شد . بمب هایی در روزهای آخر جنگ بکار گرفته شد که هیچ قدرت تخریبی نداشتن ولی در عوض تمام سیستم های الکترونیکی و راداری و کامپیوترها و تحهیزات دفاعی رو منهدم میکردن و از کار می انداختن . نسل دوم این سلاح ها که فقط در فیلم های علمی تخیلی به نمایش در اومده بود " و تجربه ثابت کرده هر نو آوری ای که در فیلم های هالیوودی به نمایش در میاد , یکی دو سال بعد در عمل اختراع و بکار گرفته میشه " هم بکار گرفته شد و به این صورت بود که تمام تجهیزات و سلاحهای عراقی رو دچار اختلال میکرد و باعث میشد بر علیه خودشون عمل کنن . برای نمونه موشک هایی که روزهای آخر جنگ به سمت دشمن پرتاب میشد , نتیجه معکوس میدادن و به مبدایی که از اونجا پرتاب شده بودن اصابت میکردن !!!!!!
بمب هایی برای تخریب پناهگاهها و بمب های هدایت شونده توسط ماهواره و ... حالا خدا میدونه توی این مدت آمریکایی ها چه سلاحهایی رو اختراع کردن و آماده نگه داشتن تا در جنگ بعدی آزمایش کنن روی هدف های مفت و مجانی که به احتمال زیاد ایران خواهد بود !
اونوقت احمدی نژآد حمال و دار و دسته پاچه گیر و دزد و یابوش دم از فشفه پراکنی به اسرائیل میزنن !!! بعد هم گیریم یازده هزار موشک هم پرتاب شد , چند دقیقه بعد اسرائیلی ها هم در واکنش به این آتیش بازی , یه موشک با کلاهک اتمی که 10 برابر بمب اتمی هیروشیما قدرت داره , ول میدن وسط تهران و پایتخت ایران رو از صحنه گیتی محو میکنن !!!!! اونوقت احمدی نژآد و خامنه ای در حالی که خاکسترشون هم باقی نیست , ببینیم چطور میخوان دم از اسلام و انقلاب بزنن !!!!

زمانی هم که صحبت از هدف قراردادن پایگاههای آمریکا در منطقه میشه , معمولن اول یه حمله صورت میگیره تا جوابی به اون حمله داده بشه , طرف های آمریکایی باید خیلی هالو باشن که بخوان جنگ رو شروع کنن و توی این جنگ 2 تا بمب بندازن مثلن توی تهران و بعد صبر کنن ببینن سپاه پاسداران یازده هزار موشکش رو ول میده یا نه ؟ توی همون لحظه که جنگ شروع بشه , بطرو همزمان تمام پایگاههای هوایی و موشکی و پدافندی ایران رو نابود میکنن بعلاوه تاسیسات مهم و زیر بنایی رو از بین میبرن و کل کشور ایران رو فلج میکنن و بعد هر کاری که تصمیم دارن میکنن ! تصور کنین فقط تمام سد های آبی ایران و منابع انرژی و پالایشگاهها رو هدف قرار بدن و نیروگاههای تامین برق کشور رو ! فرودگاههای و پل ها و راههای ارتباطی و مراکز مهم دولتی رو هم هدف قرار بدن ! در اینصورت آیا کیان کشور ایران در کمتر از چند دقیقه از هم فرو نمی پاشه ؟؟؟؟
بعنوان یک قربانی جنگ 8 ساله , خاطره من اینو یادآوری میکنه : زمانیکه صدام یک بمب بی هدف توی تهران منفجر کرد , 4 ساعت بعد من و تمام خانواده م تو جاده شمال بودیم و فردای اون روز تهران 80% از جمعیتش رو تخلیه کرده بود و باقی هم که مونده بودن شب ها در خارج شهر میخوابیدن و روزها در شهر بودن و زن و بچه هاشون در شهرستانها آواره !!!!!! حالا با چنین پیش زمینه هایی و دیدن فجایع عراق و افغانستان که در ذهن تمام مردم ایران نقش بسته , فقط کافیه مردم بشنون که فردا آمریکا حمله میکنه یا تهدید کرده که حمله میکنه , خودتون باقیش رو فقط حدس بزنین !!!!

بعد هم شاید بعضی ها بگن دل مسئولان کشور ما به سلاحهای روسی خوشه ! به هواپیمای صاعقه ! به میگ های روسی و موشک های روسی و ... ! تا جایی که من میدونم هر سلاحی که ساخته میشه در جهان , یک سلاح بر ضدش هم ساخته میشه و اتفاقن خود همون کارخونه سازنده اونو میسازه ! یعنی وقتی یک موشک بالستیک میسازن , ضد موشکش رو هم میسازن و نقشه های دقیق اینها موجوده . کشورهای صادر کننده سلاح , قانونی دارن به اسم قانون منع فروش سلاحهای غیر متعارف . یعنی مجاز نیستن سلاحهایی رو به فروش برسونن که باعث به خطر انداختن منافع جهانی و منافع دولت های بزرگ میشه و تخریب های وسیع و کشتارهای دسته جمعی ایجاد میکنه . اگر سلاحهای مشابه رو به فروش برسونن وظیفه دارن نقشه های کامل اون سلاح ها رو به دولت های دیگه بدن . در اینصورت مطمئن باشین تک تک سلاحهایی که به ایران فروخته شده از جانب چین یا روسیه , نقشه دقیق عملکرد و بازدارندگی اونها در دست آمریکاست و میدونه چطور از پس اونها بر بیاد ! از اونور هم اگه این کشورها چنین قانونی رو رعایت نکنن , طرف مقابل هم به مخالفین این کشورها سلاح های مشابه رو میده و این یعنی فاجعه برای اون کشور و چون هیچ کشوری تمایل نداره منافعش رو به خطر بندازه , پس در این صورت قدرت نظامی ایران یعنی پشم !!!!!

یا وقتی اعلام میکنن کل خلیج فارس رو زیر نظر گرفتیم با کمک سیستم هدهد مسخره , آمریکایی ها از 2 سال قبل کل مناطق ایران رو با ماهواره هاشون زیر نظر داشتن و دارن که مردم اونها رو به اشتباه بشقاب پرنده میدونستن و جنجالی به پا شد و هیچکس هم نفهمید اون نقاط نورانی چی بودن ! و یا وقتی ایران ادعا میکنه بمب لیزری ساخته , باید این سوال رو پرسید که بمب لیزری رو میخوان چطور مورد استفاده قرار بدن ؟ بمب های لیزری روی هواپیماهای مخفی از دید رادار سوار میشد و فقط این هواپیماها قادر به حمل و رها کردن این بمب ها هستن چون باید به هدف نزدیک بشن و بمب رو رها کنن و هواپیماهای عادی حتا به هدف نرسیده منهم میشن !!!!

در مورد هواپیمای صاعقه هم که اینقدر ازش حرف زدن و یک شبه هم به فراموشی سپرده شد , همین بس که بلبل رو رنگ زدن و جای قناری به خلق الله هالوی ایران جا زدن ! بدنه هواپیمای صاعقه , بدنه هواپیما اف 5 آمریکایی بود که به علت تحریم موتورهای هواپیما , موتورهای اونو با موتورهای میگ روسی عوض کردن و رنگش رو تغییر دادن و اسمش شد صاعقه ! این هواپیما بخاطر اینکه موتورهای ناکارآمد و سنگین و پر مصرف میگ روش سواره عملن نه قدرت مانور داره و نه قدرت مقابله با هواپیماهای آمریکایی رو ! تقریبن تمامی هواپیماهایی رو هم که ایران در اختیار داشت و قبلن از آمریکا گرفته بود , یا فرسوده شدن یا از بین رفتن در طول جنگ و ناوگان هوایی ایران رو هواپیماهای کم قابلیت و ضعیف روسی تشکیل میدن که عملن هیچ قدرتی ندارن چه برسه به اینکه بخوان به گفته بعضی از مقامات نظامی ایران , از پس جنگده های F22 و احتمالن F23 هم بر بیان که جوک خنده داری بیش نیست !
برای درک بهتر فقط چند نمونه از هواپیماهایی که در جنگ عراق بکار گرفته شد و نسل جدید اون هواپیماها هم سال گذشته ساخته شدن رو براتون مینویسم تا بفهمین وقتی آمریکایی ها ادعا میکنن در مدت 24 ساعت تمام قدرت نظامی ایران رو نابود و کل کشور رو فلج میکنن و کیان نظام رو از از هم میپاشونن , اغراق نکردن :


- هواپیماهای رده استیلث که هیچ راداری اونها رو نمیتونه شناسایی کنه , یکی از سلاحهای غیر متعارفی هست که فقط آمریکایی ها در جهان اونو دارن . این هواپیما نه ردی از خودش بجا میذاره در سرعت مافوق صوت و نه موشک های حرارتی قادر به رهگیری اون هستن . این هواپیما میتونه بیش از 40 ساعت بدون خاموش کردن موتور به پرواز ادامه بده . در طول جنگ افغانستان 2 فروند از این هواپیماها مناطق حیاتی و محافظت شده و پدافندی طالبان رو بطور کامل نابود کردن و بمب افکن های عادی رو قادر ساختن تا به سادگی تمام مناطق نظامی طالبان رو شخم بزنن . این دو فروند از خاک آمریکا پرواز کردن و بر فراز اقیانوس هند سوختگیری هوایی کردن و اهداف مورد نظر رو در خاک افغانستان بمباران کردن و در موقع بازگشت روی اقیانوس اطلس دوباره سوختگیری هوایی کردن و بعد از 44 ساعت به خاک آمریکا بازگشتن !!!! در جنگ دوم عراق تنها به این هواپیماها اجازه داده شده اهداف مورد نظر در بغداد رو مورد هدف قرار بدن به علت دقت بالا در هدف گیری مناطق خاص و عدم بجا گذاشتن تلفات غیر نظامی از روی اشتباه . نسل حدید این هواپیما هم ساخته شده که قادر به حمل چندین بمب هدایت شونده با خطای کمتر از یک متر هست و خودتون تصور کنین چه قابلتهایی داره که هنوز فاش نشده !
- هواپیمای B2 و B3 که نسل جدید این هواپیماست و جدیدن وارد ارتش ایالات متحده شده , قادره با یکبار سوخت گیری دور کره زمین رو بگرده و به مبدا برگرده و از همه جالبتر اینکه از دید رادار هم مخفیه . از مزایای این هواپیما اینه که موتورهاش کاملن بی صدا هستن و میتونه اهداف رو با سرعت صوت و بدون صدا مورد اصابت قرار بده بدون هیچ ردی ! نسل اول این هواپیما در جنگ بالکان و علیه صربها مورد استفاده قرار گرفت و در طول دو روز دولت صربستان رو وادار به تسلیم کرد ! هواپیماها از ایالت میسوری پرواز میکردن و بعد از بمباران نقاط حساس بدون سوختگیری به پایگاه برمیگشتن !
- و اما در مورد هواپیمای F22 و F23 که هنوز جزئیات نسل جدید این هواپیما فاش نشده . اف - 22 تنها جنگنده ای هست که از دید رادار مخفی میمونه و میتونه همزمان در مدت 10 ثانیه 5 هواپیما رو مورد هدف قرار بده بدون اینکه شناسایی یا دیده بشه و اونوقت مسئولان نظامی ایران ادعا میکنن که با صاعقه میخوان اف 22 رو سرنگون کنن ؟ باید فقط بشینیم و به این کمدی بخندیم و مطمئن باشیم اگر روزی جنگی صورت بگیره , جنگی بسیار دقیق , با تلفات بسیار پایین تر از عراق و بسیار سریع خواهد بود هر چند در نهایت به ضرر ایران ولی بجز این و با فرمایشات مدبرانه آیت الله دکتر – مهندس – سقراط احمدی نژآد و تیم تروریستش , گریزی نیست و نخواهد بود ...



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001