فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Thursday, October 18, 2007
جنجال ماهواره :

آقا این دولت ایران خیلی باحاله . خودمونیم توی سیرک جالبی داریم زندگی میکنیم و خودمون ازش خبر نداریم . بیخود نیست که میگن ایرانی ها مردم نسبتن شادی هستن چون همه چیزمون خیلی باحاله از جمله دولتمون . مثلن یه رئیس جمهور داریم بلا نسبت بوزینه که خر پیشش سقراطه !!!!! رهبر داریم که از پیغمبر هم پاکتر میدوننش و صد رحمت به جانی ! پلیس داریم که باید حافظ منافع مردم باشه , و خودش سر دسته دزدها و راهزنهاست و همینطوری بگیر برو تا آخر ..

دیروز دوباره حمله کرده بودن به محل ما و داشتن ماهواره میگرفتن و به خیال خودشون کار فرهنگی میکردن و از امر به منکر و نهی از معروفات بود , چه جور ... تو این بین خونه هایی رو که میتونستن وارد بشن و صاحبخونه در رو به روشون باز میکرد , میرفتن و سرکی میکشیدن و اگه ماهواره ای پیدا میکردن , فورن بر میداشتن و لهش میکردن و با غضب پرت میکردن پشت وانت ! انگار که مثلن مدفوع دست زدن یا یه بمب شیمیایی دستشونه !!!!! از سری قبل که اومده بودن , تقریبن همه اهل کوچه آیفون تصویری گذاشته بودن و اینبار خیلی ها در رو باز نکرده بودم . منم خیالم راحت بود و داشتم از پای آیفون فضولی میکردم و تو دلم به حماقت اینها میخندیدم .
تو این بین یهو شنیدم صدای عربده های یه مرد به هوا بلند شد و شروع کرد فحش دادن به اینها . دوربین رو چرخوندم و زوم کردم ببینم چه خبر شده ؟ چند تا حزب الهی یکی از همسایه ها رو دوره کرده بودن که بیچاره همیشه سرش به کارش خودش بود و کاری به کار کسی نداشت و اتفاقن کمی هم مذهبی بود و تعجب کرده بودم اینو چرا گرفته بودن . چند دقیقه بعد هم سربازی یه بشقاب ماهواره رو از خونه ش آورد بیرون و میخواست با پتک خرابش کنه که باز هوار مرده رفت هوا . میگفت :
- پدر آمرزیده ها ! این ماهواره تلویزیون ایرانه ! اینو چرا میگیرین ؟
پدر جان ماهواره , ماهواره ست ! چرا نداره !
- آدم حسابی ! این فقط شبکه های ایران رو نشون میده ! باور نمیکنی برو ببین !
جرمه پدر جان ! ماهواره جرمه !
- عزیز من مگه تو سواد نداری ؟ شعور نداری ؟ منطق نداری ؟ عقل نداری ؟ آنتن های تلویزیون خراب نشون میدن , رفتم پول دادم ماهواره ایران برام گذاشتن بتونم کانال های ایران رو بگیرم ! این کجاش جرمه ؟؟؟ اگه جرمه پس صدا و سیما رو برین بگیرین !!!!!!

خلاصه هر چی این گفت قبول نکردن و آنتنش رو گرفتن و بردن !!! دلم خیلی سوخت براش . وقتی که رفتن از خونه اومدم بیرون و رفتم سراغش . چند تا از همسایه های دیگه هم دوره ش کرده بودن . شروع کرده بود هر چی فحشه نثار رهبر و دولت و احمدی نژاد و پلیس و ... دادن ! آخر سر هم که اعصابش راحت شد گفت : همین فردا میرم زنگ میزنم بیان برام 2 تا ماهواره خارجی وصل کنن بکوری چشم همین بیشرف ها !!!!!!
امروز صبح وقتی توی نونوایی دیدمش اتفاق جالی افتاده بود . ته ریشی که هر روز روی صورتش بود غیب شده بود و از ته و 3 تیغه صورتش رو تراشیده بود و با ادکلن دوش گرفته بود و به موهاش 6 من پارافین مالیده بود و تیپ پیرزن کش زده بود ! بهش سلام کردم و با تعجب اشاره به ظاهرش کردم ! خودش متوجه منظورم شد و گفت : از امروز اسلام مُرد ! دین مُرد ! رهبر مُرد ! زنده باد شاهنشاه !!!!!!!!! تو دلم گفتم تو هم بالاخره مثل باقی مردم فهمیدی ولی یه 28 سالی دیر فهمیدی ...
..
..
از احمدی نژاد خوشم میاد . حتا اگه دور بعدی هم بخواد شرکت کنه , میرم به قیمت لکه دار شدن شناسنامه م هم که شده بهش رای میدم . آخه هیچ خری مثل احمدی نژاد نمیتونست ریشه های قطور انقلاب رو در ایران ریشه کن کنه و مردم رو تا این حد از نظام ولایت مطلقه وقیه متنفر و از اسلام بیزار ! در طول تاریخ 1428 ساله اسلام در ایران , هیچ حاکم و دولتی در ایران روی کار نیومده بود که بتونه چنین نفرتی از اسلام رو در قلب مردم جا کنه , که دولت احمدی نژآد کرد . هیچ کس نتونست وجهه کثیف اسلام رو اینطور عریان نشون بده که این داد . به همین دلیل و برای نابودی کامل این رژیم بار دیگه من به احمدی نژآد رای میدم . بقول سیاستمداران آمریکایی , جنگ گزینه بدی برای ایرانه ولی دست پیدا کردن ایران به بمب اتم , از جنگ هم بدتره و به قیمت جنگ هم که شده باید مانع شد !!!! منم اعتقاد دارم احمدی نژآد برای ایران یک آفته ولی باقی موندن مردم تا ابد در دین اسلام , از حضور احمدی نژآد هم مسموم تر و خطرناکتره ...

تکبیر.



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001