فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Wednesday, October 03, 2007
پاسخ به سوالات شرعی :

ایام مبارکیه . خیلی هم میمونه و زشت و بد ترکیب . در این ایام معمولن مشتی آدم علاف و بیکار بجای لذت بردن از زندگی و پرداختن به امور واجب و سر و سامان دادن به زندگیشون , سر به خرابات " مساجد " میذارن و به خیال خودشون خدا رو صدا میکنن و به حاجاتشون میرسن . که اگه اینطور بود خداوند به انسان عنصر عقل رو نمیداد !!!!!! اصولن عقل چیز خوبیه و خدا هم عقل رو به آدم داده تا دم به ساعت بهش گیر ندی و هی صداش نزنی ! به همین دلیل هم میگن آدمهای مذهبی عقل ندارن و آدم های لامذهب عقل دارن و فرقشون اینه ! بازم اگه قرار بود با این خیمه شب بازیها آدم به حاجاتش برسه , الان مسلمون گدا و پا پتی نداشتیم و همه از دم پیشرفت کرده بودن و انسان شده بودن ولی میبینیم که متاسفانه و البته خوشبختانه تمام امت اسلام در فقر و حماقت و ذلالت و بدبختی به سر میبرن . چه عربهای سوسمار خورش که با پول نفت دوش میگیرن چه ایرانی های باهوشش که خرافات و توهم به خودشون تنقیه میکنن ! سر و ته یک کرباسه این امت اسلام . به هر حال چون دیدم ایام مبارکیه , گفتم چند تایی سوالات شرعی امت اسلام رو پاسخ بدیم باشد که آمرزیده شویم . چند روز پیش تلویزیون ایران رو گرفته بودم و برنامه خانه ما داشت سوالات شرعی مشتی دیوانه زنجیری رو پخش میکرد و این برنامه اینقدر بامزه بود که تا تهشو گوش دادم و کلی هم خندیدم . باور کنین تمام هنرپیشه های معروف کمدی هالیوود هم نمیتونن آدمو اینقدر بخندونن :

- مسالة : خانمی تماس گرفتن و گفتن : ما خارج از کشور زندگی میکنیم و دوست داریم قرآن بخونیم و چون خط فارسی بلد نیستیم و پشت سرش خط عربی هم که اصلن سرمون نمیشه , حالا حکم قرآن خوندن ما چی میشه ؟ ماه رمضونه و ما اگه قرآن نخونیم آسمون به زمین میاد . باید چه کرد ؟
- آخوند مربوطه هم نه گذاشت و نه برداشت و گفت : اصلن شما خودشو ناراحت نکن خواهر ! شما یا میتونی بگی یه نفر دیگه برات قرآن بخونه ! یا میتونی نوار قرآن بذاری و گوش بدی یا میتونی فقط نوشته های کتاب قرآن رو نگاه کنی و ورق بزنی و هر 3 این راهها صوابه !
آقا این اینا رو گفت ما زدیم زیر خنده و حالا نخند کی بخند ! خودمونیم حماقت که حناق نیست ! یکی نیست بگه آخه پدر سگ ! آخه کدوم الاغی قابلمه سر تو گذاشته و تو رو آخوندت کرده که شعورت نمیرسه به این مسائل . خودتون قضاوت کنن که دیدن حروف قرآن مثل اینکه یه بچه بیسواد داره یه کتاب رو عکس هاشو نگاه میکنه چه سودی داره و چه صوابی ؟ خداییش چرا اینقدر ملت رو با خریت و جهالت و خرافات فیلم میکنین ؟؟؟؟؟ و خاک عالم بر سر اون آدمهایی که این مسائل رو میپرسن . بگو زنیکه ! تو که رفتی اون سر دنیا ! یه پات هم که لب گوره . عرضه داشتی میرفتی زبون پارسی رو یاد میگرفتی . حالا قرآن خوندنت چه صیغه ایه ؟ بمیر ...

- مسالة : یه خانمی باز تماس گرفتن و سوال کردن که : ما اگه به کلیسا بریم فقط به قصد دیدن , آیا گناهه و کلیسا نجسه ؟
- آخونده هم برگشت گفت : کلن رفتن کلیسا بر مسلمانان مکروه است ولی منع شرعی چندانی ندارد . البته مستحب است نروید !!!!
از سقف برو بالا !!!!! یه سوال . شما کلیسا رفتین ؟ مسجد هم رفتین ! توی این دو محل کدوم محیط شما رو گرفته و حالتون بد شده ؟ کلیسا با محیط زیبا و تمیزش و هوای معطرش ؟ یا مسجد با محیط بو گندوش که کثافت و سوسک و خر خاکی از سر و کولش بالا میره و بوی شاش امت اسلام از توالت مسجد تا توی شبستانش رو هم معطر کرده ؟ بوی گند عرق تن مسلمونها و بوی گند پاشون . صد رحمت به قورباغه تخمیر شده !!!!!!! بعد هم کجای دین رو پیدا میکنین بنویسه کلیسا نجسه ؟ مگه کلیسا احمدی نژآده ؟ " گُهه " که نجس باشه ؟ نجس اصلن یعنی چی ؟ یعنی چیز کثیف . حالا مسجد کثیفه یا کلیسا ؟

- مسالة : اینو توجه کنین خیلی باحاله : خانمی تماس گرفت و گفت : بخشید من یه سوال دارم . من مدتیه میخوام روزه بگیرم ولی آقامون اجازه نمیدن روزه بگیرم . این حکمش چیه ؟ آخونده گفت ؟ حکم چی ؟ زنه برگشت گفت : همین دیگه . اگه من حرف آقامو گوش ندم از طرف اسلام ناشزه محسوب میشم و قانون اسلام رو زیر پا گذاشتم . اگر هم روزه نگیرم , بازم قانون اسلام رو زیر پا گذاشتم . میخواستم بدونم تکلیف من چیه ؟
تو دلم گفتم : تکلیف تو اره تو کونه که نه راه پس داری نه پیش ! حالا جواب آخونده خیلی باحال بود :
- خواهرم شما باید سعی کنی شوهر خودت را راضی کنی حالا به هر ترتیب زنانه یا صور غیر متعارف که خواهران خودشان بهتر از ما وارد ترند ... " خنده " . و شما میتوانید روزه بگیرید اما کله گنجشکی بگیرید و یا دور از چشم شوهرتان و نشان ندهید . به هر حال اسلام که نگفته در زندگی خصوصی بندگانش دخالت نماییم . " ماست مالی "
دقت کردین ؟ این قوانین اسلام اینقدر باحاله که خودش هم خودشو محکوم و انکار میکنه و جا برای زیر آبی هم نمیذاره .

این یکی دیگه خیلی باحاله . فقط مواظب باشین ا ز خنده روده بر نشین :
- مسالة : خانمی تماس گرفت و گفت : من توی آمریکا متولد شدم و با فرهنگ هم اسلامی و هم غربی آشنا هستم و بزرگ شدم . یه سوال میخواستم بپرسم . اونم اینه که چرا مسلمونها میگن شراب نجسه ؟ مگه نجس نمیشه چیز کثیف ؟ آخه شراب وقتی پر از الکل هست , چطور میتونه کثیف باشه ؟؟؟؟
آخونده چند دقیقه ای مکث کرد و خودشو خورد و در نهایت هم کم آورد و گفت : خواهرم جزو دستورات شرع و اسلام است دیگر و بر مسلمانان است که از آن پیروی نمایند ...
این آخوندا رو باید اینطوری ضایع کرد . راستی هم از خودتون پرسیدین چرا بعضی ها اینقدر از مشروب میترسن ؟ حتا کم کسانی رو دیدم که دست به بطری شراب نمیزنن و میگن کثیف ! بر پدرشون لعنت که چه اراجیفی رو تو مغز مردم فرو کردن ! من این جنبه مشروبات الکلی رو قبول دارم که زیاده روی در اون باعث مستی و بیخود شدن و یکسری ناهنجاری ها میشه . ولی اینکه کسی در روز یک استکان شراب بنوشه نه بیشتر , و اینکه برای نوشیدن مشروبات الکلی فرهنگ سازی نشده در ایران و راه و رسمش رو به مردم یاد ندادن , باید تمام مردم رو از این نوشیدنی مفید و تا حد زیادی دارویی محروم کرد ؟ به عبارتی برای حل مساله صورت مساله رو پاک کرد ؟ میدونیم که نوشیدن شراب باعث از بین رفتن لخته خون و تقویت دیواره قلب میشه و کسانیکه روزانه یک گیلاس شراب مینوشن , هرگز به سکته دچار نمیشن و دهها مورد از این دست که بطور علمی ثابت شده . از اون مهمتر فکرشو بکنین که شراب باستانی ترین نوشیدنی بشر بوده حتا قبل از چای . امروزه هم یکی از نوشیدنی های بسیار پر طرفدار در جهانه حتا بیشتر از چای و این درسته که وقتی عده ای جنبه و فرهنگ و شعور خوردنش رو ندارن کل اجتماع رو ازش محروم کرد ؟

و سخن آخر اینکه :
به پیر به پیغمبر من نمیخوام اسلام رو زیر سوال ببرم ولی خود مسلمونها و خود پیشوایان مذهبی ما هستن که اسلام رو به گند و احمدی نژاد کشوندن و اونو دارن روز به روز در بین مردم منفورتر و کثافت تر نشونش میدن . همین ها هستن که اونو سیاسی کردن . اونو به مسخره گرفتن . چند روز پیش بود که فاطمه رجبی , لودر اصول گرایان و قداره کش مونث آستان احمدی نژآد اعلام میکنه احمدی نژاد آیت الله هست ! بگو آخه زنیکه ج ... ! من که اسلام رو قبول ندارم ولی از 4 تا آخوند سرهنگ حوزه علمیه قم خجالت نمیکشی که لقب اونا رو که خودتون به روحانی هم میشناسینشون , به این حروم زاده میدی ؟ و جالب اینکه یک کدوم این آیت الله های اخته (!) هم صداشون در نمیاد ! بعد هم این همه عر و گوز و الدرم بلدرم براه میاندازن که اینها ضد اسلام و کافر هستن ! بابا خود شما که روی کافر رو سفید کردین با این جفنگیاتتون بعد از ما کله میکنین ؟ خود شما بهانه میدین به کسانی مثل من . خود شما باعث تمسخر و نفرت خودتون میشین نه کس دیگه ! اگه دنبال کسی هستین که آتیش بیار معرکه ست , بگردین توی همین آدمها . اونی که ادعای وقوع انقلاب مخملی میکرد , خودش اینکاره بود . اونی که ادعای کافر بودن مردم میکنه , خودش اینکاره ست ... خوشحالم که این رفتارها و سخنان چشم مردم رو بیشتر از قبل باز میکنه ...



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001