فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Saturday, October 06, 2007
شراب و باز هم شراب :

امسال عجب حکایتی شده ها ! سال گذشته این روزها ایران نبودم و کارخونه شراب سازی ما تعطیل بود ! امسال که ایرانم چنان بند و بساطی راه انداختم اون سرش نا پیدا ! البته همه ش زیر سر این آدم منحرفه که منو اغفال کرد و از راه به در شدم ! همین خسن آقا رو میگم که اولین آموزش شراب رو توی وبلاگستان باب کرد و اسلام رو یه وجب به سمت انقراض هول داد !! آقا ما با اینکه نزدیک 40 لیتر غنیمت جنگی " شراب " از خونه بابامون کش رفتیم ولی دلمون هم نمیاد این شراب های چندین ساله رو بنوشیم و به عرش برسیم . از اون روز تا حالا فقط دو تا بطری تموم شده و باقی همچنان سر به مهر هستن . این شد که اول ماه رمضون تصمیم گرفتیم آستین ها رو بالا بزنیم و خودمون دست به دامن طبیعت بشیم و شرابی درست کنیم ناب و بهشتی و انتهورایی دبش بسازیم . بعد که نیمی از مسیر رو رفتیم دیدیم که اگه حق مطلب رو ادا نکنیم و مثل تمام عمرمون که به هوچی گذشته تا به حال , از معلومات خودمون به امت اسلام چیزی ندیم , گناه کبیره مرتکب شدیم و این شد که تصمیم گرفتیم در یک اقدام نمادین وبلاگی به مجموعه وبلاگهای زنجیره ای خودمون اضافه کنیم و امت کفار المسلمین رو به راه راست یا همون صراط المستقیم رهنمون سازیم و این وبلاگ رو ساختیم : www.antahora.blogspot.com تا صوابی برده باشیم , بس عظیم !!!!!! البته چند دلیل داشت ساخت این وبلاگ :
مورد اول این بود که تمام اطلاعات موجود در اینترنت چه به زبون بی سر و ته خارجکی و چه به زبون شیرین پارسی , همگی یا پر از خطا بودن یا ناقص بودن یا گنگ بودن یا نصف و نیمه ! انگار نویسنده قسم خورده بود یه چیزی بنویسه و خواننده هاش رو بذاره توی خماری و کاری کنه طرف شصتاد بار شرابش خراب بشه و به خاک سیاه بشینه تا آخر خودش از راه آزمون و خطا به حقیقت (!) دست پیدا کنه و انتهورا بسازه !
خب بعضی ها استدلالشون این بود که نباید لقمه رو حاضر آماده میدادیم دست مردم و یا بعضی ها میگفتن باید مردم رو با اطلاعات ناقص تشویق کرد تا هی تجربه کنن و تو این بین شاید زد و یهو یه چیز جدیدی هم اختراع شد ! ولی دیگه این آدم حساب اینو نکرده بود که بابا جان اینجا ایرانه ! مردمش کون گشادن ! از طرفی هم سربازان امام زمان هم دائم در تردد هستن و دست غیب الهی هم که همیشه در کاره و طرف آخه مگه بیکاره یا پول مفت و وقت بیخود داره که هی تجربه کنه و خراب کنه تا چیزی در بیاره ؟!؟ و یا بعضی ها بودن که خارج رو با ایران اشتباه گرفته بودن و هر چی آدرس و مواد میگفتن برای تهیه شراب , تو هیچ بقالی ای تو ایران پیدا نمیشد ! مجموع اینها بود که یه آدم سمج و فضولی مثل منو ترغیب کرد که با تناول مشتی سنجد برای منهدم کردن ژل گشادی خودم , آستین و دامن و عورت و اینا ... رو بالا بزنم و کاری کنم کارستان و چنان اطلاعات دقیقی رو جمع کردم و آزمایش کردم و تست کردم و عکس گرفتم و یادداشت کردم که فکر میکنم در نوع خودش بی نظیر باشه در وبلاگ های پارسی زبان . از طرفی هیچ قصد و نیتی در پشت اون نیست الا خدمت به خلق خدا که از سیره پیامبرانه !!!
شما میتونین کلیه مطالب رو شصت بار کپی کنین و برین 10 تا وبلاگ بزنین و به اسم خودتون و جد و آبادتون اونا رو قرار بدین ! میتونین صد تا فحش خوار – مادر هم بدین و منم 200 تا حواله خودتون کنم ! میتونین اصلن نخونین که مبادا ایمانتون به باد بره و خلاصه هر کاری خواستین بکنین الا اینکه خواهش میکنم از نقطه نظر اخلاقی که خیر سرم نه که خودم خیلی بهش پایبند هستم , لطف کنین از این مطالب استفاده تجاری نکنین و به همین دلیل و دلایل دیگه اندازه هایی که نوشتم مینیاتوری بوده و برای نهایت 2 تا 3 لیتر شراب ! پشت سرش هم فحش های خوار – مادر و نفرین های پیغمبر امامی گذاشتم و خود دانید ... در ضمن هیچ کسی رو هم وادار به نوشیدن شراب نکنین . فقط برای مصارف خودتون باشه و بس . این کل حق مطلبه که به وجدانتون میسپارم ...
نکته بعد که منو تشویق به اینکار کرد این بود که هر جایی رو سر زدم دیدم زیر 100 تا 60 لیتر دستور نیست و تازه اونم گنگ ! یکی نبود بگه آخه پدر سگ ! 100 لیتر شراب آخه آدم میخواد چیکار ؟ باید باهاش دوش بگیره ؟؟؟؟ یکی هم مثل من مثبت بود و در ماه به زور دو لیوان شراب میتونسته بخوره , با این اوصاف اشتهاش کور میشد و منصرف !
بعضی ها هم بودن که شراب رو بعنوان دارو استفاده میکنن . خوبه بدونین شراب یک نوع ماده تقویت کننده ست . خودش به تنهایی صد تا مرز رو درمان میکنه از کم خونی بگیر تا تقوی قلب و باز کردن عروق و ... . با زرده تخم مرغ و یا با عسل و عصاره گیاهان هم مخلوط میکنن و پرورده میشه . ازش بعنوان درمان کننده بیش از 25 نوع بیماری پوستی غیر قابل درمان استفاده میشه و .... ! خب , وقتی کسی مقدار کم مورد نیازشه و یا استفاده دارویی میخواد بکنه , چیکار کنه ؟
یک مورد جدی دیگه هم سوداگران مشروبات الکلی بودن که هر آشغالی رو به خورد خلق الله میدادن به اسم شراب یا عرق و .. ! خود من چندین بار ویسکی که میخواستم به من ویسکی گوگوش دادن ! یا شراب خریدم , 2 روز خمار بودم انگار با والیوم بجای انگور درستش کرده بودن !
نکته بعدی نا آگاهی و جهل مردم بود که باعث حرص خوردن فجیع من میشد ! حتا برادران کلیمی ما هم اطلاعاتشون واقعن ناقص بود ! من هر کسی رو که شراب خودش درست میکرد رو سراغ گرفتم دیدم نه تنها اطلاعاتی ندارن بلکه از روش های عجیب و غریب و غیر علمی و من در آوردی شراب درست کردن ! یکی از این جانورها همین زیتون لهیده خودمونه ! چند روز پیش به من میگفت شراب ریختم توی بطری نوشابه خانواده برم بیارم ! بهش میگم : مگه شراب آب خنک و شربته که تو بطری میریزن ؟؟
اول اینکه این بطری ها یکبار مصرفه و سرطان زاست . الکل روش اثر میذاره . بعد هم شراب نباید اصلن هوا ببینه ! بعد هم شراب نباید تو یخچال باشه ! بعد هم شراب رو باید گرم نوشید نه خنک و اونی که سرد مینوشن شراب سفید یا گاز داره ! دیگه اینکه وقتی شراب رو باز میکنی باید توی یکهفته بخوری وگرنه یا خراب میشه یا ترش و بد مزه ! حالا خانم مثل بطری آب خوردن گذاشته بود تو یخچال !!!!!
با یکی دیگه حرف میزدم میگفت من یست نون میزنم به شرابم و آخرشه ! باز ما رنگمون پرید که یست برای چی ؟ مخمر آبجو میزنن بهش نه یست و تازه وقتی تو ایران انگورهای اینقدر عالی هستن کی یست میزنه ؟
یکی دیگه بود میگفت مبادا خوشه انگور بریزی توش ها ! الکل صنعتی درست میکنه ! میگم پدر سگ ! اون برای عرق کشیه که میگن چوب توش نباشه مگه میخوای عرق درست کنی ؟ یکی دیگه بود میگفت من اینا رو میریزم تو قابلمه روحی و در قابلمه رو میذارم و شرابم خیلی عالی میشه ! در جا میتونی 4 – 5 لیوان بخوری ! میگم دیوانه ! اون که شراب نیست و آب میوه شده چون اصلن الکل نداره ! بعد هم تو قابلمه فلزی کی میریزه شراب رو ؟؟؟؟ خلاصه یه چیزایی شنیدم و دیدم که روح از بدنم جدا کرد !
یک عده هم بودن که از طعم خود شراب خوششون نمیاومد . با کلی این در و اوندر زدن چند روش رو بکار بردیم و شراب های فانتزی هم برای خلق الله درست کردیم ! مثل شراب نعناع . شراب زعفرانی ! شراب سبز ! شراب رژ یا صورتی ! شراب بهار نارنج و سیب و هلو و انگور و عنبه و هندوانه و خربزه و گیلاس و انار و ... تا این دسته هم راضی بشن .
بعد دیدیم امت همیشه در صحنه ایران , بعضی هاشون مقید به اصولی هستن و آبرو و اینا ! مثلن فلانی خونه ش دوقوز آباده و کافیه دو کیلو انگور بیشتر بخره تا فردا تو محل پر بشه فلانی شراب میگیره !!!! این شد که روشهای گرفتن شراب از ساندیس انگور و کنستانتره و شیره انگور و ... رو هم داریم آماده میکنیم که بزودی زود در اختیار شما قرار میگیره .
و از همه اینها مهمتر , اصالت این کار یا بهتره بگم این هنر بود . میدونیم که هنر شراب سازی رو ایرانیان اختراع کردن و بع جهانیان معرفی . معروف ترین و بهترین شراب جهان هم شراب شیرازه . از طرفی هم سابقه شراب در ایران بیش از 7000 ساله . از زمانی هم که در ایران اسلام مردم رو به خاک ذلت نشوند , این هنر کم کم رو به فراموشی گذاشت و بعنوان یک ایرانی تصمیم گرفتم در راه احیای این هنر باستانی و اصیل سهمی رو به عهده بگیرم .

خلاصه مجموع همه اینها شد که تصمیم گرفتم خودم این وظیفه شرعی رو به عهده بگیرم و امت اسلام رو ارشاد کنم و در عوض با ساده ترین لوازم و وسایل که توی هر خونه ای پیدا میشه , اقدام به کار کردم . البته راهنمایی دوستانی هم در این زمینه خیلی به من کمک کرد و پیشاپیش ازشون ممنونم . پس اگه طالب شراب هستین , بجنبین که این روزها کم کم فصل انگور شآنی که مخصوص تهیه شراب اصیل شیراز هست داره تموم میشه . مطالب رو هم سعی میکنم سریع تر آماده و پست کنم . فقط جان رهبر انقلابتون ! تو رو روح احمدی نژاد زشت بدترکیبتون ! خواهش میکنم همه تعصب و غرورتون رو کنار بذارین و با روش های اصولی کار کنین . بعضی ها میگن تمیز کاری برای چیه تو کار شراب ؟ مگه سوسولی ؟ دیگه طرف نمیدونه اینها فوت کوزه گریه ! یا بعضی میگن کشاورز باید راضی باشه انگورشو شراب میکنی وگرنه سرکه میشه ! دیگه نمیدونه این نماز خوندن نیست و کار طبیعته . یکی میگه گناهه انگور رو شراب کردن و .... خواهش میکنم توهم و خرافات رو بذارین کنار و انسان باشین . فقط همین .



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001