فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Sunday, September 23, 2007
احمدی نژآد در سرزمین شیطان بزرگ :

این متن رو از یکی از کتابهای تن تن و میلو گرفتم . نوشته بود تن تن در سرزمین طلای سیاه !!!! این روزا احمدی نژاد ما خیال دارن برن دوباره به سرزمین شیطان بزرگ و دوباره هم بترکونن و یه گندی بالا بیارن و با افتخار تشریف بیارن ایران و بگن : رفتیم کاری کردیم کارستون !!!! در بین تمام سیاستمداران جهان , فقط دو نفر هستن که در دیوانگی و حماقت , شریک جرم احمدی نژاد به حساب میان و صد البته به گرد پای این بز اخفش هم نمیرسن و احمدی نژآد روی همه اونها رو سفید کرده ! این دو نفر یکی فیدل کاسترو لعنت الله و اون یکی هوگو چاوز مشنگ الله هستن که هر از گاهی که حوصله شون سر میره , شیپور دست میگیرن و دق و دلیشون رو سر استکبار و آمریکا و ایالات متحده خالی میکنن . البته این دو جانور خل وضع , فرقی که با احمدی نژآد دارن اینه که آزارشون به کشورهای دیگه نمیرسه . نهایت هارت و پورتی که میکنن مرگ بر آمریکا ست و نهایت حماقتهاشون هم سر مردم مادر مرده و فلک زده خودشون هوار میشه ! اینقدر هم توی فقر و نکبت هستن که به کشورهای دیگه دنیا کاری ندارن و فقط یه لولو سر خرمن برای خر کردن مردمشون ساختن به اسم آمریکا و بس !
اما جناب احمدی نژآد ما با این دو جانور قضیه ش فرق داره . اول اینکه برخلاف این دو همتای خودش , این آدم سواد نداره هیچ , مشخص نیست آیا مدرکش به سیکل هم رسیده یا نه ؟ اینم که بهش دکتر میگن برای اینه که به سوپور ها و عمله ها هم معمولن میگن : آااا دُهتُر ؟ - مورد بعدی اینه که کلن شعور نداره . شعور داشتن میتونه برای آدمیزاد خیلی مفید باشه و اگه آدم شعور نداشته باشه , چیزی که ازش در میاد میشه همین احمدی نژآد ! البته خوشا به حالش که اینقدر این آدم معروف و خوشنام شده که این روزها وقتی میخوای به کسی فحش خوار – مادر بدی , میگی احمدی نژاد !!!!! و این آدم چون شعور نداره , گیر یه مشت مشنگ تر از خودش افتاده که مغزش رو چنان شستن و تکوندن که عنصری بنام مغز توی سرش وجود نداره الا کود فسفر ! مثل آیت الله تمساح یزدی که احمدی نژآد مردیشه !!! بعد هم بر میگردیم به اطرافیانش ! آقا جان خیلی طبیعیه که وقتی دور و اطرافت رو چند تا آدم نخاله و دیوانه بگیرن و صبح تا شب ازت تعریف و تمجید کنن و مجیزت رو بگن , کم کم باورت میشه که نه بابا ! یه پُخی " گهی " هستی !!!! مثلن فاطمه رجبی , فاحشه قداره کش اصول گرایان رو که سگ هم میشناسه چه برسه به شما ، این زن پاچه خوار به احمدی نژآد لقب معجزه هزاره سوم رو داده ! شوهر این زن هم که 5 شغله تشریف دارن از صدقه سر زیر خوابی های همسر گرامیشونه !!!!! از شورای نگهبان و وزارت خارجه و سخنگوی دولت و دادگستری و ارشاد و مجلس بگیر برو تا آخر ...
- تک تک همراهانش رو نگاه کنین چیزی تو مایه های خودشن . مثلن یکی میگفت این رفته سازمان ملل و دور سرش هاله روشن شده . حالا اگه بگیم این طرف تو سازمان ملل حضور داشت و هاله خانم رو میدید , باز یه چیزی ! ولی وقتی از توی تلویزیون دیده این جای سواله . این حرف یعنی 80 میلیون مردم ایران و 7 میلیارد آدم روی کره زمین کور بودن و فقط این یک نفر چشم بصیرت داشته !!!!! وزیر ارشادش هم که خیلی باحاله . یه روز وزیر ارشاده یه روز تو صدا و سیماست یه روز تو اوینه یه روز تو دادگستریه یه روز سخنگوی دولته و خر تو خریه دیدنی !
- بعد میرسیم به شکل خود احمدی نژاد ! صد رحمت به فیدل کاسترو ! صد رحمت به چاوز ! صد رحمت به جن بو داده !!!!! معلوم نیست مادرش موقع زاییدنش نگاهش به جن و آل افتاده یا چه گناهی مرتکب شده که اینو این ریختی ریده , بجای زاییدن !!!!!!! قبل از انتخابات بود که همه میگفتن گند کاریهاش یه طرف , این با این ریخت عمله کُش بعنوان نماینده ایرانی ها بره تو مجامع بین المللی , آبرو برای ایرانی ها نمیمونه که بین ملت های مشرق زمین و نژآدهای شرقی , زیباترین هستن !!!!!
- بعد میرسیم به لباس و سر و وضعش ! وا محمدا ! این بنده خدا از نوزادی لای کاپشن قنداقش میکردن و بعدن طوری شد که تو سرما و گرما و ناف تابستون هم این کاپشن از تنش در نمی اومد و حکایت تب کردن آقا خره بود !!!!! بعد از یکسال جبهه به شدت پراکنده اصولگرایان به این نتیجه رسیدن که خوبه از پول نفت , برای این بدبخت یه دست کت و شلوار و یه جفت کفش بخرن تا اقلن آبروی حزبشون نره , خودش که سگ خورد !!!!
- نکته بعدی سفرهای استانی رئیس جمهور بود ! این رئیس جمهور خاک و خلی و مردمی ما یه چیزی که داشت این بود که وقتی 4 تا آدم میدید , یهو جو گیر میشد و چنان خزعبلات و دروغ و جفنگیاتی میبافت که مردم که سهله , رهبر انقلاب هم شاخ در میاورد از تعجب که این چی میگه ؟؟؟؟ اوایل قرار شد با هواپیمای عادی بره . بعد مشخص نشد چی شد که اختصاصی شد هواپیماش ! بعد توی هر سفر هم اینقدر به مردم هالو و پخمه وعده و وعید داد که بعد از یکسال وقتی سفرهای استانی میرفت مردم تخمشونم حسابش نمیکردن و برای صندلی های خالی و دار و درخت و زمین چمن سخنرانی میکرد !!! بعد اومد گند وعده های دروغینش رو درست کنه و شروع کرد جادو و جنبل کردن و جن ظاهر کردن از خشتک آقا ! دانشجوها رو دستگیر کردن , معلم کتک زدن , زنان رو بی آبرو کردن , گرونی ها رو انداختن گردن دولت خاتمی , بورس رو ریدن بهش , بانک ها رو به هم ریختن , مساله حجاب رو زنده کردن , بنزین رو جیره بندی کردن و ... خلاصه اینقدر سر مردم رو شلوغ کرد که کسی موآخذه ش نکنه که پس چی شد این شعر و ورهایی که وعده داده بودی ؟
- بعد میرسیم به پول نفت ! این نفت کلن چیز بو گندویی هست مخصوصن هم که خام باشه . احمدی نژاد هم روز اول یه گهی خورد و گفت نفت رو میاریم سر سفره هاتون و بعد فهمید و دید نفت کثیفه و نمیشه آوردش سر سفره و منصرف شد . این وسط یه مشت مردم هالو موندن که دلخوش پول نفت سر سفرهاشون و رای هاشون بودن . چیزی تو مایه های مردم ایران که بر ضد شاهنشاه آریامهر تظاهرات کردن و امروز همون ها از من و شما بیشتر میزنن تو ملاجشون که چه غلطی کردیم رفتیم تظاهرات که اینا بیان سر کار و بشن دشمن جونمون !!!!!! حال کنین . حالا بگین مرگ بر شاه ... درسته ریدین رو سر خودتون !
- نکته بعد مرده خور بودن احمدی نژاد بود . گزارش دولت احمدی نژاد به مجلس بعد از دو سال و نیم خیلی شنیدنی و خوندنی بود !!!!! ورق که میزدی میدیدی مثلن از 15 سال قبل طرح بیمارستان یا مسجد یا پل یا گذرگاه یا سد یا فلان کارخونه و غیره در حال ساخت بوده و بعد این طرح در دوران احمدی نژاد به پایان رسیده و این آقا هم این طرح رو بنام خودش سند زده و گفته من ساختم !!!!!! مثلن طرح یکی از ورزشگاهها در دوران ریاست جمهوری رفسنجانی اجرا شد و در دوران احمدی نژآد به پایان رسید و این آقا گفته بود این از کارهای ما بوده ! یا چقدر طرح در دوران خاتمی آغاز شد و حالا تموم شد و این مرده خور بدبخت ضایع اومد و همه رو به اسم خودش تموم کرد !!!

و اما نکته بعدی گنده گوزیهای احمدی نژآد بود . این مادر مرده که تو عمر خودش از شهرشون دورتر نرفته بود و فقط یکبار برده بودنش آلمان اونم برای ترور یه ایرانی بدبخت و شده بود بپا , حتا فرصت نشد 4 تا خیابون رو ببینه , یهو بردنش ناف آمریکا اونم سازمان ملل . آقا حق بدین که خر هم باشه ببرنش اونجا فکر میکنه ولایت فقیه کره زمینه چه برسه به احمدی نژآد !!!! این شد که یهو گفت ما مداد پاک کن دست میگیریم و کشور اسرائیل و اسمش رو از روی نقشه کره زمین پاک میکنیم و هالوکاست اسلامی براه انداخت . البته که همونش هم نتونست بکنه که هیچ , چنان جنجالی به پا شد که مجبور شد بگه غلط کردم ! از اون به بعد بود که اطرافیانش به شدت مراقب بودن گند نزنه . مخصوصن هم که بازار جوک برای احمدی نژآد اینقدر رونق گرفت که ترکها و قزوینیها و لرها و رشتی ها بازارشون کساد شد و حجت الاسلام والمسلمین سید ایبراهیم نبوی دامن اضافة تو هم یه کتاب 400 صفحه ای نوشتن به اسم الف نون درباره اقدامات احمدی نژآد که خوندنش باعث مرگ از شدت خنده میشد !!!!!
حالا , قراره دوباره احمدی نژآد بره سازمان ملل و از اون جالبتر بره دانشگاه کلمبیا که یکی از معتبرترین مراکز علمی جهان هست برای دانشجویان و اساتید اونجا سخنرانی کنه . خاتمی رو باز میبردن اینطور جاها , هم ظاهرش گوگولی مگولی بود و تمیز بود , هم 4 کلمه مثل آدم حرف میزد و هم یه وقار و شخصیتی داشت نه این مرتیکه حمال عمله سوپور که کل هیکلشو جراحی پلاستیک هم بکنی و تک تک ژن هاش رو تغییر بدی بازم ازش چیزی در نیاد ! از همین حالا دانشجویان یهودی براش برنامه تدارک دیدن . ایرانی ها در سازمان ملل واسش کلی خواب دیدن . کلی از مردم آمریکا و ایران مخالفن که بره دانشگاه برای سخنرانی . بازدیدش از محل برجهای دوقول هم لغو شد و خیلی محترمانه عذرش رو خواستن و گفتن تو خودت بعنوان حامی تروریسم بین الملل و اسلامی , میخوای بری اونجا چه غلطی بکنی ؟ البته خیلی ها مخالف رفتن احمدی نژآد به سازمان ملل یا کلمبیا و ... هستن اما من موافقم . چون در اونصورت ماهیت این رژیم بیشتر برای دنیا , مخصوصن اون عده از احمق های غربی که مخالف خشونت و جنگ بر ضد آخوندها هستن , روشن میشه و همینطور سیر سقوط سرعت بیشتری میگیره . در ضمن همونطور که سران تمام کشورهای جهان گفتن , مردم ایران از سران ایران کاملن جدا هستن و به دست اونها به گروگان گرفته شدن و نباید نگران آبروی ایرانیان باشیم . خوبه که قشر تحصیل کرده و با فرهنگ آمریکایی برای یکبار هم که شده ضایع بشن تا دیگه هوس نکنن خر یا سقراط زمانه یا معجزه هزاره سوم رو بیارن پشت تریبونشون تا ازش در مورد پاک شدن اسرائیل و دیدن هاله نور و مناظره با بوش و مرگ بر آمریکا و ترور شرعی و انتحار و مساله ظهور و ... بشنون و همه اینها حساب و کتاب داره وگرنه دولت آمریکا اینقدر هم احمق نیست که این جرثومه فساد رو بهش ویزا بده و بیاره تو کشور خودش تازه ازش کلفت هم بشنوه ... بزودی جوک های جدید احمدی نژآد به بازار میاد ... پس شاد باشین :)



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001