فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Friday, September 21, 2007
تربیت فرزندان به سبک ایرانی :

شب جمعه ست و ارواح رها و ما هم رها . یه سوال جالب ازتون دارم . شما چه فرقه ای هستین ؟ مسلمان ایرانی هستین یا ایرانی مسلمان یا ایرانی اصیل ؟ شده این سوال رو از خودتون بپرسین ؟ از من هر کی اینو بپرسه بهش میگم اول ایرانی هستم و بعد مسلمون زاده هستم ولی خودم اعتقاد به هیچ مذهبی ندارم و این افتخار منه . حالا شما چی هستین ؟ مسلمه یک عده شما مسلمون هستین . البته ادعا میکنین مسلمونین ولی هیچ پُخی نیستین ! " پخ به زبون شیرین ترکی یعنی احمدی نژاد یا همون گه " . یک دسته از شما میگین ایرانی مسلمون هستین . شما هم مثل سگ دروغ میگین چون کسی که ایرانی واقعی باشه مسلمون حروم زاده نمیشه ! یه عده شما هم میگین ما اول مسلمونیم و بعد ایرانی و شما هم برین احمدی نژادتونو بخورین یا به زبون کلانتری همون گهتونو بخورین که سنگین تره !!!!!
حالا که فهمیدیم چه کسانی مسلمونن و چه کسانی ایرانی هستن , واجب و مبرهن شد بر شما که به دستورات دین اسلام از جنبه ایرانی اون بپردازیم ! کلن میگن ادب از که آموختی ؟ گفت از بی ادبان . ما هم راه دور نریم و جنبه های مثبت مذهب رو ازش استفاده میکنیم . در دین اسلام روایت شده که پیغمبر اسلام واجب کرده بود که هر مسلمانی باید به فرزندان خودش تیراندازی و شنا و اسب سواری بیاموزه تا دین رو کامل کرده باشه !
البته که 1428 سال از اون دوران جاهلیت اسلامی فاصله گرفتیم و در عصری نیستیم که فرزندانمون سوار الاغ و کره خر بشن و شمشیر و ذوالفغار به دست برن آدم های بیگناه کشورهای اطراف رو لت و پار کنن و دستاوردهای فرهنگی و غلمیشون رو به آتش بکشن و زنانشون رو به کنیزی ببرن بنام اسلام و اسلام رو صادر کنن با زور و خون و کشت و کشتار تنقیه کنن به مردم بدبخت اون کشورها ! امروزه روز , مسلمونها هم با کلاس شدن و بجای آموختن فن شمشیر , آموختن بستن بمب به بدن و ترکوندن خودشون و به قتل رسوندن انسانهای بیگناه بنام الله و قرآن و خدا رو آموزش میدن . امروزه مسلمونها بریدن سر آمریکایی ها و فریاد الله اکبر رو به فرزندانشون یاد میدن بنام باز هم خدا و قرآن ! امروزه روز مسلمونها روندن اتومبیل و کامیون مملو از بمب و تی ان تی و سی 4 رو به فرزندانشون یاد میدن تا بنام اسلام و قرآن انسانهای بیگناه رو تکه پاره کنن و دین رو کامل کنن . این فرهنگ نوین اسلامی در دوران حاضره و بین مدرنیته و سنت اسلامی پیوند جالبی ایجاد کرده و هدف از اون هم گسترش دین اسلام و به لقا الله پرتاب کردن مشرکان هست و صد البته که اون کسانیکه تکه پاره میشن به جهنم و هیل و هاویه میرن و مار قاشیه و عقرب جراره اونها رو ترتیب میده و روی پل صراط که باریکتر از تار پشم آخوندهاست راه میرن و اگه گناهکار باشن که هستن , می افتن توی منقل جهنم و نیم سوز داغ تو ماتحتشون فرو میشه و اون کسانیکه بمب به خودشون میبندن و انسانهای بیگناه رو تکه پاره میکنن به بهشت برین و باغ ارم میرن و حوری بازی یا ج .. بازی میکنن !!!!! و این است وعده خداوند به تمام مسلمانها : بکشید تا رستگار شوید . محجبه کنید تا دین شما به خطر نیافتد . اعدام کنید برای برابری چشم در برابر چشم . سنگسار کنید بنام حقوق بشر اسلامی و این است اراده خداوندی که که لقبش الرحمان الرحیم و ذاتش جنایت و خون و ظلم و نابودی است :
یک مشت گدای عرب از راه رسیدند
در میهن جانانه ما خانه گزیدند
با روضه و روزه در این باغ پر از گل
چون گاو دویدند و چریدند و خزیدند
با چوب و چماق و قمه و دشنه و چاقو
سرها بشکستند و شکمها بدریدند
گفتند که این منطق اسلام عزیز است
آنگاه به صحن دانش و فرهنگ
هر جمعه چنان گله بزغاله چریدند
اما ما ایرانی ها که اعتقادی نه به اسلام و نه هیچ دین دیگه ای نداریم و مذهب ما انسان هست و انسان بودن و انسانیت , به فرزندان خودمون باید چه هنرهایی بیاموزیم تا رستگار بشیم ؟ پاسخ بسیار ساده ست :

- یکی از مهمترین هنرهای اصیل و باستانی ایرانیان ساخت شراب های ناب محمدی بوده و شراب ایران در جهان بی نظیر بوده . هنری که در طول این 28 سال در حال انقراض قرار گرفته و افراد کمی هستن که راز ساخت این مایع حیات رو میدونن . پس بر هر ایرانی ای واجبه که به فرزندان خودش هنر شراب انداختن رو آموزش بده .

- از هنرهای دیگه ای که بر هر پدر و مادر ایرانی ای واجبه , آموختن هنر رقص های اصیل ایرانی به فرزندانش هست . ایرانیان یکی از زیباترین و موزون ترین رقص های جهان رو دارن که سر آمد رقص تمام ملل جهان هست و خوشبختانه به لطف افرادی مثل خردادیان این هنر زنده و در حال رواجه و بر شما هم واجبه تا این هنر رو به فرزندانتون به بهترین شکل بیاموزید تا اگر بر حسب اتفاق و زبونم لال خردادیان دوباره جو گیر شد و یه زمان هوس اومدن دوباره به ایران به سرش زد به مُردادیان تبدیل شد , این هنر منقرض نشه !!!!

- از هنرهای دیگه ای که باید به فرزندانتون آموزش بدین هنر مطربی هست یا همون نوازندگی . هر ایرانی باید نواختن یکی از آلات موسیقی رو بلد باشه تا دارای روح لطیفی بشه . مهم نیست این آلت موسیقی ایرانی باشه یا غربی . مهم ذات موسیقی هست که روح ایرانی با اون پیوندی ناگسستنی داره و غذای روح هر ایرانی موسیقی هست . پس به فرزندان خودتون حتمن نواختن یکی از سازهای موسیقی رو آموزش بدین .

- از جمله هنرهایی که هر ایرانی باید بلد باشه , شناخت صنایع دستی ایرانی هست . هر پدر و مادر ایرانی باید به فرزند خودش یکی از رشته های صنایع دستی اصیل ایرانی رو آموزش بده و بذارش کلاس یکی از این هنرها تا این هنرها حفظ بشن و اگر علاقه ای پدید اومد , دنباله اون هنر رو بگیره و از انقراضش جلوگیری کنه . نه بعنوان حرفه یا بطور حرفه ای بلکه فقط در حد آشنایی مقدماتی . همونطور که در غرب , شاگردان مدارس رو از ابتدایی با انواع و اقسام هنرها بعنوان سرگرمی و کاردستی آشنا میکنن , خوبه که ایرانیان هم فرزندانشون رو با این هنرها آشنا کنن . معرق و کنده کاری و آینه کاری و منبت و خاتم و فرش بافی و ...

- از جمله هنزهای دیگه ای که والدین ایرانی باید بهش بپردازن آموزش دادن صحیح زبان پارسی در کنار آموزش زبانهای بیگانه و مخصوصن انگلیسی به فرزندانشون هست . آموزش دادن زبان اونقدر اهمیت داره که امروز واجب تر از نون شب شده . بجای آموزش زبان مستهجن عربی که زبانی ناقص هست و 4 حرف کم داره و به شکلی احمقانه از ته حلق و ماتحت تلفظ میشه , پرداختن به آموزش صحیح زبان پارسی و بعد زبان انگلیسی فرزند شما رو تا ابد رستگار میکنه .

- بر هر پدر و مادر ایرانی واجبه تا فرزندش رو با آداب و رسوم اصیل ایرانی آشنا کنه . مهمان نوازی خاص ایرانیان و انسان دوستی ذاتی ایرانیان در جهان زبانزده . فرهنگ اصیل ایرانیان و تاریخ این مرز و بوم کهن رو به فرزندانتون یاد بیدن. با افتخارات ایرانیان و اینکه ایرانیان بزرگترین و باهوش ترین و تواناترین ملت جهان بودن و امروزه روز هر چه در جهان پیشرفت وجود داره , یک سر اون به ایرانیان وصله و متاسفانه به دلیل نفوذ دین ظیطانی اسلام , امروزه ایرانیان فراموش شدن . برای نمونه همون حقوق بشری که امروزه ازش صحبت میشه , اولین کسانیکه اونو بکار بردن ایرانیان بودن و بس .

- مهمترین وظیفه هر پدر و مادر ایرانی این هست تا فرزندش رو از خرافات مذهبی دور بداره و وقت فرزندش رو با آموزش آیات شیطانی تلف و حروم نکنه که این کتابها چیزی جز آموزش طهارت یا آموزش مسائل جنسی مستهجن و جهاد فی سبیل الله یا همون ترور شرعی نیستن و اگر خواهان داشتن کشوری بزرگ با نسلی سازنده و پویا هستین به شدت توصیه میشه فرزندانتون رو از هر آیین و مذهبی مخصوصن مذهب شیطانی اسلام مصون و دور بدارین و مذهب فرزندتون رو انسان دوستی و خدمت به بشریت قرار بدین که تا ابد الدهر رستگار شوید .

- بجای آشنا کردن فرزندتون با اعتقادات یا کتب مذهبی , از کتابهای شعرای بزرگ و تفکرات اندیشمندان بزرگ و بنام ایران استفاده کنین . حافظ و فردوسی و مولانا و سعدی . هر چند این شعرا هم در بعضی اشعارشون راه به بیراهه و چاله اسلام رفتن , اما با این همه ضرر و آسیب اونها از سایر کتب اسلامی کمتره . پروفسور حسابی . رضا شاه کبیر . صادق هدایت . پروین اعتصامی . کمال الدین بهزاد . استاد فرشچیان . ذکریای رازی و بسیاری از شخصیاتهای معروف ایران ...

امید که با آموزش و توجه به این نکات بتونین فرزندانی صالح و معتقد و با وجدان و نسلی سازنده پرورش بدین تا هم برای ایران و ایرانیان مفید باشن و هم برای سایر انسانها در هر کجای این گیتی پهناور تا به این صورت نام ایران و ایرانی تا ابد زنده بمونه . ایرانی که امروزه در چمبره اسلام و اقلیت تروریستش به گروگان گرفته شده , دیر زمانی دوام نخواهد داشت و بزودی بساط این خیانتکاران به این مرز و بوم برچیده خواهد شد . باشد تا در پرورش نسل های آینده نهایت دقت و کوشش رو بکنید تا در آینده اسیر و گرفتار سفسطه و توهمی بنام اسلام نشیم !!!! جسد متعفن مومیایی شده امثال احمدی نژاد رو در موزه ای بنام موزه عبرت قرار بدیم تا نسل های آینده عبرت بگیرن و بدونن زمانیکه افتخارات خودشون رو به آیینی شیطانی ترجیح بدن و اقلیتی رو از طویله بر اریکه برسونن , چه بر سر کشور و مردمشون میاد ! باید همیشه یادمون باشه که : در تصاوير حكاكي شده بر سنگهاي تخت جمشيد هيچكس ناراضی نيست . هيچكس سواره نيست . کسی رو در حال تعظيم و تکریم نميبينيد . هيچكس سر افكنده و شكست خورده نيست . هيچ قومي بر اقوام ديگه برتر نيست و هيچ تصوير خشني در تخت جمشید وجود نداره . از افتخارهاي ايرانيان بوده كه هيچگاه برده داري در ايران مرسوم نبود و ایرانیان اولین ملتی بودند که در برپایی آیین های مذهبی ممالک متصرف شده اونها رو آزاد گذاشتنن و به مذهبشون احترام . در بين صدها پيكره تراشيده شده بر سنگهاي تخت جمشيد حتي يك تصوير برهنه و عريان وجود نداره و این از افتخارات ما ایرانیان بوده و هست و باشد که سینه به سینه نقل بشن ...

دعای شب جمعه :
اللهم العن اول ظالم ظلم حق ایرانی و آل الفارسی و آخر تابع له علی ذلک اللهم العن العصابه التی جاهدت الملعون الخمینی و شایعت و بایعت و تابعت علی قتله ، اللهم العن جمیعا . تفکرت دونک الایام کیف کنت معاک السهران . و مهما یعیبولی فیها . اللهم اعطک لنا عقلا کاملا و ثديا صحيحا و فکرا مستقيما و لعنت الله علی القوم الظالمین من الاولین و الآخرین و لعنت الله علی سیدنا و آخوندنا و جمیع المسلمین حتی تا ابد الآخرین .
احفظ لنا من الوسواس الخناس ( آخوند ) و الجمرات ( آغایان ) !!
تکبیر.



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001