فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Thursday, September 27, 2007
دستآوردهای حضور احمدی نژآد در سازمان ملل :

پریروز نوشتم که دعوت کرد از احمدی نژآد و انداختن فرش قرمز زیر پاش از طرف آمریکایی ها با کلی اهداف استراتژیک همراه بوده و کلی برنامه ریزی و تدارکات برای سفرش به آمریکا دیده بودن و به حق هم دیدیم کمال استفاده تبلیغاتی و بین المللی رو از حضور احمدی نژاد در آمریکا چه سیاسی و چه از نظر افکار عمومی بردن ! در واقع آمریکایی ها بر خلاف ایرانی ها که هر اره اوره و شمسی کوره ای رو از ونزوئلا و کوبا و بورکینافاسو با هزینه خودشون میارن ایران و با سلام و صلوات هم راهی میکنن , برای هر اقدامی از ماهها قبل محاسبه میکنن و اهدافی رو مد نظر قرار میدن و اینطور نیست که یه تروریست رو بیارن بین خودشون که حکایت بشه تف سر بالا !!!!! هنوز 15 دقیقه از سخنرانی احمدی نژاد در دانشگاه کلمبیا نگذشته بود که سنای آمریکا با اکثریت آرا حکم به تحریم شدید و گسترده ایران و سپاه پاسداران داد ! درست در زمان سخنرانی احمدی نژآد در دانشگاه کلمبیا بود که سازمان دیده بان حقوق بشر رای به نقض شدید و همه جانبه حقوق بشر در ایران داد ! و در زمان حضور احمدی نژآد در سازمان ملل بود که آلمان هم با قاطعیت تمام به جمع دول متفق بر ضد ایران پیوست و همراه با انگلیس و فرانسه و آمریکا شد . سایر کشورها هم که دیدیم کم و بیش موضعی یکسان در برابر ایران گرفتن و احمدی نژاد یا دکتر مهندس مخحاسبه گر ایران اینبار فهمید یه من ماست چقدر کره داره !!!!! و تمام این اتفاقات وقتی که افتاد یک نفر از افکار عمومی هیچ کشوری حتا مخالفت هم با این طرح ها نکرد . طرحهایی که پیش زمینه یک حمله نظامی همه جانبه به ایران هستن !!!
طرز سخنرانی احمدی نژآد در سازمان ملل و تمسخر و خنده حضار و هو کشیدن ها و هول شدن احمدی نژاد , نشون داد که این تو بمیری از اون تو بمیری های مدل هاله نور در سال گذشته نبود که هر خزعبلی رو که دلش بخواد به زبون بیاره و دنیا نظاره گر باشه . در واقع این حضور نشون داد بیشتر از اونچه که رژیم ایران تصور میکرد مردم جهان و غرب نادان هستن , هوشیارن حتا هوشیارتر از ملت ایران که به دروغ ها و اراجیف احمدی نژاد فقط میخندیدن یا مورد تمسخر قرارش میدادن . در مورد همجنسگرایان احمدی نژاد گفت در ایران وجود ندارن . وقتی خبرنگار شبکه فارسی زبان آمریکا VOA ازش پرسید که خود من بعنوان یک ایرانی چندین همجنسگرا رو میشناسم در داخل ایران , با دستپاچگی گفت خب من خبر ندارم ؟ وقتی ازش در مورد هالوکاست و محو کشور اسرائیل سوال شد , بحث رو به فلسطین کشوند و همون سفسطه قدیمی پاسخ به سوال با سوال کردن رو در پیش گرفت که مورد تمسخر جمع قرار گرفت . از همه جالبتر این بود که موقع سخنرانی بوش , در سازمان ملل حضور داشت . در صورتیکه وقتی خاتمی چنین کاری رو کرد , همه کفن پوشیدن و فریاد وامحمدا و وا اسلاما براه انداختن ! در زمانیکه در دانشگاه کلمبیا مورد شدیدترین اهانت ها قرار گرفت و به تروریست بیشعور ملقت شد , بجای ترک اونجا , ایستاد تا بیشتر مورد تمسخر قرار بگیره و نتیجه این سفر و دستاوردی که این سفر داشت تنها این بود که تونست افکار عمومی مردم کشورهای غرب رو ترغیب کنه تا همسو با افکار جمگ طلبانه سران کشورهاشون بر ضد ایران بشن . تحریم شدید و احتمال یک حمله همه جانبه به ایران . و فراموش نکنیم که اینبار تمام دول اروپایی در جنگ علیه ایران شرکت دارن و نه فقط آمریکا و انگلیس که در عراق تنها بودن !

خوبه نظرات مردم ایران رو در مورد این سخنرانی ها بخونیم که جالب و شنیدنی هستن :

- احمدی نژاد با سوالات رییس دانشگاه کلمبیا کاملا غافلگیر شده بود و از جواب دادن طفره رف ت!- یا مکن با پیل بانان دوستی - یا بنا کن خانه ای در خور پیل
- احمدی نژاد در مصاحبه خود با خبرنگار آمريکايی گفت: آقای بوش اگر ميخواهد که در انتخابات دور بعد حزبش رای بياورد من او را راهنمايی ميکنم ! با مردم کشورش مهربانتر باشد به مردم دروغ نگويد اقتصاد آمريکا را سروسامان بدهد !!!!!!!!!!!! و به فکر مردم فقير آمريکا باشد !!!!!!!!!!!!!!!!!
- نظام مقدس اسلامی که خدا حمايتش می کند اين اعتمار به نفس را دارد که اجازه دهد دشمنش در دانشگاه سخندانی (!) و سوال و جواب کند با دانشجويان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
- سخنرانی ( مصاحبه ) رییس جمهور بقيه ملت رو شنيدم - ايشون که صدای ما رو نميشنوه خواستم بگم که خودش که لالايی بلده پس چرا خوابش نميبره حالا که دستور " شما بخونید پیشنهاد " رفراندوم ( همه پرسی ) در فلسطين ( ميده جدای از دخالت در امور ديگر کشورها ) چرا اين دستور رو تو ايران صادر نميکنه؟ خيلی از اونايی که تو رفراندم اول بودن الان نيستن و خيلی از اونايی که تو رفراندوم اول نبودن الان هستن پس نياز به تجديد بيعت هست همون طور که در زمان برگزيدن امامان اين اقدام توسط تمام مسلمانان انجام ميشد .
- احمدی نژاد: ( ‌ملت آمريكا، از اخبار درست ايران محروم هستند ) منبع آفتاب یزد !! مثل اینکه رییس جمهوری اسلامی ایران نمی داند که خود مردم ایران نیز از اخبار درست مملکتشان محروم هستند!! چه برسد به مردم ایالات متحده امریکا .
- پیشنهاد احمدی نژاد به بوش برای روش کسب رای مردم : بوش پولها را خرج فقرای آمریکا کند تا رای بیشتری بیاورد . منبع آفتاب یزد !!
- این رئیس جمهور ما انگار تو یک باغ دیگه سیر میکنن و اصلا فکر نمیکنه که آبروی یک ملت درست یا غلط فعلا در دستهای ایشان است ... خاک بر سرش - حالا نمیشد این درخواستهای عجیب و غریب را نکنه ؟ آخه وقتی مسئولین ایرانی مجاز نیستند از ۴۰ کیلومتری مقر سازمان ملل دورتر برن یعنی فعلا ارزشی برایشان قائل نیستند و برای آمریکائیها مشکوک میزنن آنهم بعد از اینهمه اتهام همدستی با تروریسم خوب دیگه این چه بازی است که شروع میکنن؟ حالا خودشان هیچ با آبروی ملت چرا بازی میکنن - روزنامه هاي امريکايي نوشته اند، احمدي نژاد جاي خالي صدام حسين و اسامه بن لادن را در نيويورک پر کرده است .- ديلي نيوز روز پنج شنبه در صفحه اول خود نوشت : "برو به جهنم!" و به شدت نسبت به نيت احمدي نژاد مبني بر قرار دادن دسته گلي در محل مرکز تجارت جهاني واکنش نشان داد. بفرما همین را میخواستید ؟
- ديشب ، تو مصاحبه احمدي نژاد با گزارشگر سي بي اس آمريكا ، خيلي جالب بود كه جناب رييس جمهور خودش را نماينده ملت ايران مي دانست و از طرف ملت ايران حرف مي زد ولي بوش را نماينده ملت آمريكا قبول نداشت . آنجا كه وقتي خبرنگار نظر بوش را ميگفت و ايشان انكار مي كردند كه اين نظر مردم آمريكاست .
- گندت بزنن شانس آخه اين چه رييس جمهوري داريم كه در مصاحبه با خبرنگار آمريكايي مي گه مردم همه ماهواره دارن و ما ممنوع نكرديم.آخه كي حرف اين رييس جمهور رو كه دروغي به اين شاخداري مي گه باور مي كنه و به حرفاش در مورد حقوق بشر و مهرورزي اعتماد مي كنه. مشاوران رييس جمهور كي هستن كه نمي دونن تو فرهنگ آمريكايي ها وقتي در مورد يه واقعه غم انگيز مثل ۱۱ سپتامبر كه همه آمريكاييها روش تعصب دارن و ناراحتن نبايد آقاي رييس جمهور لبخند بزنه و بايد جدي باشه و ژست غمگينانه بگيره؟بابا جون اين يه عرف ديپلماتيكه.آقاي رييس جمهور ما هم كه ماشااله لبخند ژكوندش همش گوشه لبشه.اين چه مصاحبه اي بود.داشتم از ناراحتي مي لرزيدم.صد رحمت به خاتمي.كي مي خوايم فرهنگ گفتگوي ديپلماتيك رو ياد بگيريم؟خبرنگار مي پرسه اگه تحريم بشيد غني سازي رو ادامه مي دين؟رييس جمهور ما هم ميگه البته به زبون بي زبوني آره بعد از اون ور مي گه با بمب اتم مخالفيم(اونم نه واضح)آخه اين حرف با اون حرف مي خونه؟ بيچاره خبرنگاره از ترس داشت زهره ترك مي شد .مي گفت الان به سرنوشت مامور اف بي آي گرفتار مي شه.واقعا مصاحبه ناموفقي بود.
- واقعا آقای احمدی نژاد و مشاوراش فکر می کنند دانشگاه کلمبيا مثل دانشگاه های ايران که گروه فشار داشته باشه و دانشجو ها و اساتيد بترسن حرف بزنن؟؟؟ من فکر کنم ایدئولوژی امثال آقای احمدی نژاد در هيچ مناظره آزادی نمی تونه مقاومت کنه مگه بخواد مغلطه بازی در بياره که مياره .
- آقاي رييس جمهور كه اين همه برنامه كلي براي اداره جهان دارند و بقيه را ناتوان مي دانند،چرا پس در ايران عملكردشان اينگونه است؟ چرا وضعيت اقتصادي و فرهنگي و اجتماعي و حقوق انساني در ايران به اين شكلي است كه الان داريم مي بينيم؟ آيا رييس جمهور بوركينافاسو هم نمي تواند از اين حرفهايي كه ايشان زدند ، در سازمان ملل بزند؟ آيا اساسا فقط حرف زدن در حاليكه مردم كشور مثل روز روشن دارند همه چيز را مي بينند، مشكلي را حل مي كند؟
- هنگام سخنرانی رییس‌جمهوری ایالات متحده، همتای ایرانی وی، محمود احمدی‌نژاد نیز در محل سخنرانی حضور داشت. وی در این سخنرانی دولت ایران را یک "رژیم بی‌رحم" خواند. اما کرسی های نمایندگی آمریکا در سازمان ملل در جریان سخنرانی محمود احمدی‌نژاد خالی بود. وقتی این آقا عرف دیپلماتیک را رعایت نمی کند و باعث تحقیر مقام ریاست جمهوری ایران میشود آیا واقعا در حد و اندازه این مقام قرار دارد؟
- از آقای احمدی نژاد در مورد زنان و همجنسگرا ها پرسيدند گفت ما همجسگرا تو کشورمون نداريم همه خنديدند خدارا شکر که همه خنديدند وگرنه ممکن بود ايشون تحت تاثير جو قرار بگيره و پارا از اين هم فراتر بذاره بگه اصلا ما در ايران زن نداريم .
- ايشان باز حرفهای شعار گونه داد و دروغ ها را تکرار کرد. مثلا در کشور ما همجنس باز نيست والا همه می دانند هست چرا بدروغ می گويد نيست. ما که نظام خودمان را می شناسيم. همه دنيا روز قبل جلسه سخنرانی را ديدند و ما در صدا و سيما بعد از فيلتر شدن بحثهاَ فقط تفاسير گوینمد ها و آقایان کلهر و... دیدیم که بله ايشان برنده هستن و همه چيز بنفع ايران است را پخش کردند اگر آزادی بود يک نفر از سياستمداران که مخلف حرفهای ايشان بود را می بردند می گفتند شما هم نظراتتان را بدهيد. باور کنيد همقطاران ايشان فکر می کنن ايشان امام مهدی است.او را منجی بشريت جا می زنند در حالی که او هم مثل بقيه مردم ايران است او يک معلم است و اختياراتی که ۱۳ ميليون به ايشان دادند بدين معنی نيست که نظر بقيه را لحاظ نکند
- خواهش میکنم اگر میتوانید بکمک دوستانتان یک کاری برای این اقای احمدی نژاد در داخل مملکت دست و پا کنید که ایشان انقدر هر روز پا نشود بیاید اینجا. اخه مگر توی این مملکت که ماشااله انهمه هم دکتر هستند هیچ کس نیست که هیات ایران را نمایندگی کنه بیاد اینجا. دوست دارید برایتان صفحه اول این روزنامه ها را بفرستم؟ این اقای رئیس جمهورتان را برای خودتان همانجا نگهدارید تا دوره اش تمام بشود. اخه ما همه اش سهممان باید خجالت و شرمندگی باشه؟
- احمدی نژاد در سازمان ملل از "برپایی زندان های مخفی"، "ربایش افراد"، "شنود گسترده مکالمات" و "بازگشایی نامه ها" توسط برخی قدرت ها نام برد. می بخشيد ولی منصور اسانلو در ملا عام ربوده شد. چندين دانشجو توسط نیروهای نیروهای لباس شخصی دستگیر شد و ... آقای احمدی نژاد اگر این کار بد است شما چرا آنرا آنهم برای هموطنان خود انجام می دهید؟
- ايرانی ها شانسی که آوردند اين است که افکار عمومی غرب قانع شده که اين رئيس جمهور منتصب مردم ايران نيست و نماينده قشری از قدرد است بنام خودی ها و لی بايد نمره ۲۰ داد به آقای احمدی نژاد اگر موضوع امتحان انشا کردن فرصت سوزی باشد و الحق در سوزاندن منافع ملی و آبروی ايران يد طولايی دارند . تبريک به خودی ها ! هرجه خاتمی بنده خدا توی ۸ سال برای ايران در افکار عمومی رشته کرده بود طی ۳ سال پنبه کرد.! کاش ايشان به همان تريبون سازمان ملل قناعت ميکرد و به دانشگاه نميرفت وفردا خود را در اختيار سی ان ان نميگذاشت ! هم آبروی ملت حفظ بود هم اينقدر سرويس به آنها نميداد.
- احمدی نژاد در دانشگاه کلمبيا ادعا کرد که آزادی ای که در ايران هست در هيچ کجا وجود ندارد در حاليکه ايشان حتی انتقادهای مختصر سايت بازتاب را هم بر نتافت و سايت بازتاب را پلمپ کر!!؟ حال روزنامه کيهان و سايت رجانيوز عکس هائی از افرادی که در دانشگاه کلمبيا بودند و خيلی از آنها او را بعضا هو کردند را بعنوان طرفداران او نشان دادند
.
..
..
از تمام اینها که بگذریم , فحش ها و تحقیرها و ناسزاها و شعارهای بیسابقه ای که نثار احمدی نژاد و در واقع حواله نماینده رژیم ایران شد , بازتاب همون شعارهای مرگ بر آمریکا و سوزاندن پرچم آمریکا در طول 28 سال قبل بود که چنان سر باز کرد که نیویورک تایمز در تیتر اول نوشت : شیطان به آمریکا وارد شد ! مردم آمریکا شعار میدادن : احمدی نژاد برو به جهنم ! اونو تروریستی بیشعور دونستن . هووو کشیدن براش و انواع و اقسام تحقیرها رو بهش روا داشتن . خوبه بدونیم مردم آمریکا که رژیم ایران اونها رو مردمی کودن میدونه که شعور سیاسی ندارن , به حمایت از مردم ایران بلند شدن . کسانیکه شعار میدادن , بقول رژیم ایران مزدوران و منافقین ایرانی نبودن , بلکه مردم آمریکا بودن !!!!!! ننگی از این بیشتر که ملت یکی از آزادترین کشورهای جهان اینطور یکصدا بر ضد کشوری شعار بدن ؟ صدا و سیمای ایران هم به همین دلیل بود که سخنان احمدی نژاد رو پخش نکرد و سانسور رسانه ای شدیدی رو اعمال کردن : http://www.noandish.com/com.php?id=11209
کار اونقدر بیخ پیدا کرده که ابطحی که میخوام سر به تنش نمونه هم طی مقالبه ای بسیار جالب این سفر رو به زیبایی نوشته . البته من با این ابلیس قابلمه به سر موافق نیستم چون این ننگ فقط گریبان رژیم ایران و دولتمردانش رو گرفته و همونطور که آمریکایی ها از قبل گفتن , حساب مردم و رژیم ایران کاملن جداست و به حق هم هیچ بی احترامی ای نسبت به مردم ایران از سوی مقامات آمریکایی نشد :
http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146309011

فردا اگه در کشور ایران جنگی رخ بده و حمام خون به راه بیافته , مسئول و جنایتکار , آمریکایی ها نیستن که بمب به سر مردم ما میریزن چون اونها چاره ای بجز این ندارن . مسئول رژیم ایرانه که با اعمال خودش باعث این جنایت شده ! اگه بمب اتم در دست رژیم ایران قرار بگیره , بجای کشته شدن چند هزار ایرانی زیر بمب های آمریکایی , چند میلیون و چند میلیارد انسان بیگناه در جهان توسط بمب های ایران نابود میشن و جهان به انتها نزدیک میشه و جنگ جهانی سوم و حتا کلید یک جنگ اتمی ناخواسته زده میشه ! پس اگه قرار باشه کره زمین درگیر جنگی همه گیر و اتمی بشه و خاور میانه و نیمی از کره زمین نابود بشه , بهتره مردم یک کشور بمیرن تا مردم کل جهان کشته بشن ! دیوانه در همه جا هست . یکی ولی فقیه کشور ایرانه و یکی ولی فقیه کره زمین . مدل و عملکردشون فرق داره . یکی , هم مردم کشورش رو میکشه و هم مردم کشورهای دیگه رو , یکی فقط مردم کشورهای متخاصم رو میکشه و مردم کشورش و کشورهای دیگه رو نجات میده ! حالا اسمشو منافع آمریکا بذاریم یا هر چی , در هر حال وقتی شعله ور میشه خشک و تر رو با هم میسوزونه . اگه سران کشور ما واقعن دلسوز ملت و ایران بودن , هرگز نمیذاشتن بخاطر منافع خودشون , کشور ایران به جنگ وارد بشه . شاه ایران , محمد رضا شاه فقید , به این دلیل کشور رو ترک کرد که نمیخواست خون مردم بیشتری ریخته بشه و خودش رو فدای کشورش کرد ... حالا آغایان هم چنین جسارتی رو دارن ؟ بسم الله ...



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001