فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Wednesday, August 01, 2007
احمدی نژاد دوستت داریم :

این روزا اوضاع سیاسی ایران رو مرور میکنین ؟ اوضاع داخلی و اوضاع خارجی ؟ در داخل کشور که امنیت اجتماعی موج میزنه و همه جا امن و امانه . قاتلان و دزدان خوار – مادر مردم رو مورد عنایت قرار میدن و ماموران انتظامی هم به مخالفین دولت شبیخون میزنن به بهانه دستگیری اراذل و اوباش و شده تگزاس ! اعضای دولتی که رئیس جمهور انتخابشون کرده , از خدمات رئیس جمهور تقدیر میکنن !!!! مجلس که اعضای اون از دولت نون میخورن , هم مجلس رو تعطیل میکنن و میرن هالیدی و جلسات ساختگی تشکیل میدن و اوضاع کشور رو هم با ثبات میدونن و راستی .. طرح بنزین آزاد رو هم آقای حداد قاتل قایم کرده که مبادا بنزین آزاد به مردم بدن !!! آخه اون وقت وقتی که تورم سر به فلک میکشه , مردم ممکنه مادر احمدی نژاد و حداد قاتل و سایرین رو که در این تورم نقش اساسی داشتن , به شکلی فجیع مورد عنایت قرار بدن !!!!
از نظر اوضاع خارجی هم خیلی ثبات خوبی در کشور و منطقه برقراره . طوریکه کم مونده شورت آغایون به اهتزاز در بیاد !!!!! البته اصلن جای نگرانی وجود نداره . سایه اسلام و دست امام زمان حامی مردم ماست و ایران رو از گزند و نیش و نوش آمریکا و اسرائیل و سایر دشمنان فرضی دیگه مصون نگه میداره .
راستی فهمیدین باز یوفو ها به تهران حمله کردن ؟ همین جمعه شب بود که خبر ظاهر شدن اجسام نورانی در آسمان تهران دوباره به گوش رسید و گویا آمریکایی ها بازم ماهواره بازیشون گرفته و بجای بادبادک ماهواره جاسوسی دارن هوا میکنن تا آسمون تهران شبها هم نورانی بشه . آقایان فرمودن که ملت آسوده باشن و اسلام و آغا امام تایمری ما رو مصون نگه میدارند . هر جا آقایون کم میارن , موجودات خیالی ما رو محافظت میکنن !!!! فهمیدین
از طرفی آمریکایی ها دارن عرب ها رو مجهز به سلاحهای پیشرفته میکنن و این یعنی تغییر موازنه قدرت نظامی در منطقه خاورمیانه !! حساب که کردن دیدن 5 تا کشور عربی آدم واری در منطقه هست که چشم دیدن ایران رو ندارن و ایران هم از ترس کونش هی خودشو به اینها میچسبونه و مدام میگه : کشورهای دوست و برادر عرب خلیج فارس . این دوستی اونقدر پایداره که این کشورها مثل قطر و امارات , سفره های زیرزمینی گاز طبیعی مشترکشون با ایران رو هپولی میکنن و ایران جیک نمیزنه . امارات جزایر ایرانی رو خاک خودش میدونه و شایعه شده احمدی نژاد برای اینکه دردسری از طرف امارات نداشته باشه و اونجا پایگاه آمریکا نشه , اونها رو زیر زیرکی داده به امارات . خلیج همیشه پارس هم هر از گاهی هی عربی میشه هی فارسی ! عربستان هم که وهابی هاش که آدم های باحالی هستن و خر تر و حروم زاده تر از آخوندای ما , فتوا دادن شیعه ها رو باید پوست کند و تو پوستشون کاه پر کرد و هر چی حرم حسین و علی و تقی و نقی هست رو با خاک یکسان کرد . بحرین هم که بیضه های وزیر خارجه ایران رو کشید و گفت یه بار دیگه ادعای بحرین رو بکنین , کل بحرین رو میکنیم پایگاه آمریکایی ها و ریش و پشمتون رو کِز و دود میدیم !!!!
اسرائیل هم از اونطرف 30 میلیارد دلار قراره بهش سلاح بدن ! این در حالیه که به 5 کشور عربی مجموعن 20 میلیارد سلاح داده میشه و به اسرائیل به تنهایی 30 میلیارد !!!! حالا بفرمایین اسرائیل رو از روی نقشه جهانی پاک کنین !!!
راستی برادرانمون در فلسطین هم اوضاعشون روبراهه . محمود عباس که با کون افتاده تو خیک عسل . دلاره که داره میاد براش و حمایت همه جانبه جهانی ! از اون طرف خماس و تروریست های معروفش نزدیک حذف شدنشون رسیده و اسماعیل هنیه قاتل رو بزودی قراره با موشک بترکونن و بره ور دست همتاهای پرتاب شده به لقا الله قبلیش . برادرهای تاواریش امروز اعلام کردن در فلسطین فقط یک دولت میشناسیم و اونهم محمود عباسه یعنی خماس : پشم !! مرز مصر و فلسطین هم قراره به زودی گل گرفته بشه و باید دید اینبار پول های مفت ایران و سلاح های ایران از سمت سوریه چطور میخواد وارد نوار غزه بشه و برسه به دست تروریست های خماس !!!
راستی اینم یادم رفت . تحریم سوم هم در دستور کار قرار گرفت و دست احمدی نژاد درد نکنه . همون تحریمی که قراره کمر حکومت ایران رو دو شقه کنه ! تا به امروز تحریم های نیم بند و بند تنبونی سازمان ملل , چنان بابایی از مقامات ایرانی در آورده که فقط کافیه تحریم های شدید سوم اعمال بشه تا اونوقت اون روی سکه برای برادران و دولتین خدمتگذار و مهرورز و امنیت پرور (!) مشخص بشه !!!!! وقتی اولین تحریم آغاز شد , هیچکس حتا آمریکایی ها هم فکر نمیکردن این تحریم ها بتونه چنین ضربه ای به ایران وارد کنه ! تحریم دوم که اعمال شد , به کل زیر بنای اقتصادی و سیاسی ایران رو اش و لاش کرد و ضربات جبران ناپذیری بهش وارد کرد که تبعات اون کم کم در حال روشن شدنه و یکی از مهمترین آسیب ها , شکاف عمیق انداختن بین رژیم ایران و خودی هاشون بوده که داره رژیم ایران رو از داخل میترکونه .

یک آقای سیاست مداری میگفت احتمال بسیار زیادی وجود داره رژیم ایران بزودی سرنوشتی مثل شوروی ( ره ) پیدا کنه . از درون با یک کودتا نابود بشه و کل کشور ایران تجزیه بشه . در واقع هر جور که نگاه کنیم دولت احمدی نژآد یک برکت بوده و واقعن هم همینطوره :

هدف اصلی از آوردن احمدی نژاد این بود که ریشه های سست شده رژیم رو مستحکم کنن . یعنی با آوردن یک بد ( محمود ) در مقابل یک خوب ( خاتمی ) , باعث میشدن که مردم تحریک بشن و اینبار از رژیم بطور قلبی پشیتیانی کنن تا دیگه از اون نخاله ها ظهور نکنه . اما اشتباهات فاحش و تاریخی ای که احمدی نژآد یا گورباچف پشمالو و عمالش انجام دادن و در پی اون ایجاد جو ارعاب و وحشت در کل جامعه , اوضاع رو به کلی تغییر داد . از یک طرف شکاف در بین اصول گرایان ایجاد شد و از طرفی تخریب چهره اعضای دولت پیشین که همچنان در کیان رژیم فعال هستن , باعث تخریب شدیدتر چهره خود احمدی نژاد شد . یکی از بهترین کمک ها به برهم زدن این توازن رو فاحشه قداره کش احمدی نژاد قاطمه رجبی انجام داد با تخریب چهره خاتمی و توهین هاش به مسئولان رده بالا . مقابله و ضرب و شتم زنان و کارگران و دانشجویان و بستن مطبوعات و سانسور شدید و بی سابقه خبری اوج این رفتارها بوده . بنزین عامل بسیار مهمی در ایجاد فزاینده نفرت مردم بود . طرح امنیت اجتماعی هم یک اقدام عجولانه و احماقانه بود که فقط باعث شد تعداد مخالفین رژیم بیشتر و ریشه ای بشه . در واقع همون انقلاب مخملی و نارنجی و نرمی که رژیم اینقدر ازش وحشت داره و در سوی دیگه ماجرا دنبالش میگرده , باعث و بانی اون خودش و شخص احمدی نژآد بوده که داره اوضاع رو طوری هدایت میکنه که یک براندازی نرم در ایران شکل بگیره .
سخنان حداد قاتل رئیس مجلس ایران نکته جالبی در بر داره : طرح امنیت اجتماعی باعث پایداری و دوام رژیم اسلامی خواهد شد !!!!!
اشتباهی تاریخی که احمدی نژآد و شرکا مرتکب شدن همون کاری بود که شاهنشاه آریامهر محمد رضاشاه فقید انجام داد در دهه 50 و باعث سرنگونی رژیمش بدست پست ترین افراد شد . سانسورهای بی سابقه ! تقویت ساواک و ایجاد جو رعب وحشت ! دستگیری های گسترده و شکنجه و اعدام مخالفین ! بستن فضای باز سیاسی جامعه و خیلی کارهایی که دقیقن احمدی نژاد داره انجام میده به شکلی ناشیانه تر و بدتر . البته تفاوت امروز ایران با اون زمان اینه که الان فقر و نارضایتی شدید عمومی و مسائل بین المللی و هزار و یک معضل دیگه هم هست که کار رو بدتر کرده . اخیرن هم اعلام شد پلیس امر به معروف و نهی از منکر قراره ایجاد بشه . همون پلیسی که کشور عربستان چند سال قبل ایجاد کرد تا به زور چوب مردمش رو مسلمون نگه داره و حالا در صدد جمع کردنشه ! یعنی با چوب توی کوچه و خیابون راه بیافتن و ببینن کی لباس چی پوشیده و چی نپوشیده !
تمام این عوامل دست در دست هم دارن میدن تا یک انقلاب مخملی بدست شخص احمدی نژاد رخ بده . از طرفی هم میشه این قضیه رو طور دیگه ای نگاه کرد . احمدی نژاد همون مهره موثر آمریکا در منطقه ست . چیزی شبیه به صدام . میدونین حضور احمدی نژاد و دیوانگی هاش چقدر به نقع آمریکا تموم شده ؟
- فروش بیسابقه تسلیحات به کشورهای عرب و اسرائیل و سر ریز شدن درآمدی نجومی به آمریکا !
- اشتغال زایی در صنعت تسلیحات ! نو سازی تسلیحات کشور آمریکا و فروش تسلیحات کهنه به اعراب به بهانه حضور نا امن ایران !
- استقرار سیستم موشکی در کنار مرزهای روسیه و تهدید کردن روسیه به بهانه ایران !
- تنگ تر کردن حلقه محاصره گروهک های اسلامی خواه در فلسطین و لبنان و عربستان و عراق به بهانه نفوذ ایران !
- نشون دادن ایران بعنوان یک دشمن ویرانگر و بدون پیش بینی به کشورهای منطقه و سود جستن از نقش ژاندارمی در منطقه .
- غارت نفت کشورهای عربی به بهانه محافظت از این کشورها در مقابل خطر ایران .
- کنسل کردن تمامی قراردادهای نفتی و تجاری ایران با کشورهای مختلف و گرفتن امتیاز از این کشورها و صدور محصولات آمریکایی به این کشورها .
- فروش محصولات آمریکایی به ایران از طریق چندین دست واسطه با چندین برابر قیمت تموم شده .

و اینقدر سود و منفعت در این جریان وجود داره که از حساب خارجه !!! در نهایت هم کار به اونجا میرسه که احمدی نژاد یکی از دیوانگی های قرن رو انجام بده و بهانه ای به دست متحدین آمریکا بیافته و ایران رو بسادگی اول شخم بزنن و مثل لبنان تمام نیروی نظامیش رو منهدم کنن و مناطق استراتژیکش رو یک دست کنن و بعد بی دردسر ایران رو تصاحب کنن . اونوقت چه اتفاقی می افته ؟ عراق که دست آمریکاست . سوریه هم بدنبال ایران با خاک یکسان میشه اگر که کوتاه نیاد ! لبنان هم وقتی ایران نباشه از وجود خزب الله یکشبه خلاص میشه ! فلسطین هم عملن آمریکایی شده ! افغانستان هم مال آمریکاست و پاکستان هم بزودی زود حکومتش تغییر میکنه و حکومتی آمریکایی در اون روی کار میاد . سایر کشورهای عربی هم که بدون اجازه آمریکا آب نمیخورن وگرنه دودمانشون به باد میره و ناخودآگاه همون خاورمیانه بزرگ شکل میگیره ...

احمدی نژآد , دوستت داریم
احمدی نژاد تو برکتی
احمدی نژاد تو معجزه هزاره سومی ..
احمدی نژاد ...



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001