فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Wednesday, July 25, 2007
امنیت اجتماعی یا تهاجم فرهنگی ؟


از دیروز مرحله جدید از طرح امنیت اجتماعی (!) آغاز شد . بطور متوسط در هر دوره از این تهاجم فرهنگی , یک بار دستگیر شدم و در کل 16 دفعه تذکر گرفتم ملایم و 2 دفعه تذکر خشن گرفتم ! از اینور و اونور میشنوم که بعضی از دخترها و زنها میگن و ادعا میکنن که اگه بگیرنمون پدرمونو در میارن و زندان و دادگاه و سوء سابقه و ... ! باید بگم از این خبرها نیست و همه اینها شایعه ست ! به همین دلیل این مطلب رو کلید زدم تا حقایق پشت پرده مبارزه با بد حجابی یا همون طرح مسخره امنیت اجتماعی رو بطور کامل شرح بدم . باشد که آمرزیده شویم :

قبل از همه ویدویی جالب از مصاحبه به ظاهر جنجالی و در واقع از پیش برنامه ریزی شده برنامه کوله پشتی با سردار رادان " تارزان " یکی از حلقه های مفقوده داروین رو تماشا کنین تا کمی بخندین به شوهای مسخره تلویزیون و ادامه رو بخونین :
http://www.youtube.com/watch?v=KoqeDPhfxnw

1- در چه صورت به شما گیر داده میشه و ملاک صور قبیهه بودن شما چیست :

- به پا داشتن کفش جلو باز , صندل , دمپایی بدون جوراب . " جوراب پات باشه کاری ندارن و مثلن خیلی تاثیر داره میخواد رنگ پا باشه یا هر چی اصل جورابه !!!!!!!!
- کوتاه بودن شلوار بالاتر از مچ پا .
- کوتاه بودن آستین های مانتو .
- مشخص بودن موها از زیر روسری و حتا مقنعه . " کلن مو به اندازه عضو بین پاهاتون مورد شرعی داره "
- کوتاه بودن مانتو بالاتر از زانو .
- چاکدار بودن مانتو , گل پشت و رو نداره و عقب و جلو و کناره ها نباید چاک بخوره .
- تنگ و چسبون بودن مانتو .

+ تبصره :
رنگی بودن مانتو , آرایش داشتن , لاک داشتن ناخن های دست و پا , یقه باز بودن مانتو , نازک بودن جنس پارچه مانتو , ناخن های بلند داشتن , خندان بودن و شاد بودن در خیابون و بودن با یه صور قبیحه مذکر و ... باعث گیردادن به شما میشه و در ادامه جر و بحث , شما رو دستگیر میکنن .

2- مراحل دستگیری :

- در ابتدا با زبون خوش به شما گفته میشه این چه وضع حجابه ؟ دو حالت داره . یا حجاب شما قابل ترمیم هست یا نیست . اگه باشه , همون موقع در حضور خواهر کوماندوی مربوطه , باید اصلاح بشه حجاب و در غیر این صورت باید تشریف ببرین داخل " ون " یا همون اتومبیل های استیشن بزرگ که ظرفیت 4 نفر بیشتر رو ندارن و باقی جاها متعلق به فاطی کوماندوهاست .
- زبون خوش رو گوش نمیدین و در اینصورت یه نره خر نخراشیده با کلاه کج و معوج و تیپ ضایع , میاد طرف شما و با فاصله 50 سانتی متر می ایسته و غضب کرده بهتون زل میزنه انگار که انگشت تو ماتحت مادرش کرده باشین . این یعنی زور و قوه قهریه و لولو سر خرمن !
- باز هم نافرمانی میکنی و سوار نمیشی و در اینصورت زینب کوماندوها دستت رو میگیرن و کشون کشون به سمت ون میبرن و سوارت میکنن .
- مقاوت و جیغ و داد ! نتیجه سر و صورت خون مالی و کتک و فحش و تحقیر ...

3- گه خوردم نامه یا امضاء تعهدنامه :

اگه طرف انسان باشه و شعور داشته باشه که در 99% موارد نداره , بهتون یک برگه میده که باید پر کنین و امضا کنین و این یعنی تعهد دادن و بعد رهاتون میکنن . اما در اغلب موارد این اتفاق نمی افته و شما باقی مراحل رو طی میکنین !

4- مرحله بلاتکلیفی :

- زمانیکه داخل اتومبیل شدین , مدتی به حال خودتون رها میشین ! " توحش " بلاتکلیفی بدترین حربه و سلاح برای به زانو در آوردن افراد دستگیر شده ست . پس برای مدتی شما رو به حال خودتون در ون رها میکنن و هر از گاهی هم یک صور قبیحه مونث داخل ون میشه .

5- بازجویی و تشکیل پرونده موقت :

از شما کارت ملی یا کارت شناسایی میخوان تا فرمی صوری رو پر کنن و مثلن سابقه شما رو ثبت کنن . جدن توصیه میشه از دادن هر گونه کارت هویتی یا شناسایی خودداری کنین و اگر اسمتون رو میپرسن , اشتباه یه اسم من در آوردی بدین . هر چند اگر هم دادین مساله ای برای شما پیش نمیاره . چند سوال از وضعیت تاهل یا تجرد , تعداد فرزندان , شغل , محل سکونت , آدرس بستگان نزدیک , والدین و تلفن و ... ازتون میپرسن و تمام .

6- مرحله توحش :

- زمانیکه ظرفیت تکمیل شد , یک یا دو خواهر کوماندو داخل ون میشن و شروع میکنن بحث در مورد فلسفه حجاب . کل صحبت هاشون پیرامون کتاب مستهجن فلسفه حجاب نوشته مطهری هست . حالا شما تا حدودی به علت ترس تون مجاب شدین و نیمی از مرحله ارشاد تکمیل شده . ارشاد به روش توحش و ارعاب !!!!
- سوال های شما بی جواب میمونه و یا پاسخهای دلهره آور به شما داده میشه . اغلب دختران در این مرحله گریه میکنن و اشک میریزن و التماس میکنن تا ولشون کنن و قسم و قول که دیگه محجبه میشن . بعضی هم مدام سوال میکنن با ما چیکار میکنین ؟ کجا میبرینمون ؟ چی میشه ؟ تنها پاسخی که به شما داده میشه , در کمال خونسردی و با لبخندی ژوکوند میگن : بعدن میفهمین . صبر داشته باشین . نگران نباشین . چیزی نمیشه . اتفاقی قرار نیست بیافته !!!! همین جملات کوتاه و نامفهوم استرس فرد رو دو چندان میکنه .

7- حرکت به سمت ستاد منکرات :

- اتومبیل به حرکت در میاد و کسی صحبت نمیکنه و فقط بهتون نگاه میکنن و لبخند میزنن . این هم برای ترسوندن و خرد کردن بیشتر اعصاب شما و له کردن شخصیتتون هست .
- کسی که میدونه ستاد منکرات کجاست , میدونه که مسیر کجاست و اینها بی جهت یکساعت تا یکساعت و نیم شما رو در شهر میگردونن و هر از گاهی برای مدت 15 تا 20 دقیقه در جایی توقف میکنن و پیاده میشن و با هم گپ میزنن و به جوون ها الکی گیر و تذکر میده , چون ظرفیتشون تکمیله و عملن رو سرشون نمیتونن مجرم (!) سوار کنن , و دوباره سوار میشن و اتومبیل به راه می افته . البته در بیشتر مواقع هم شما رو به کلانتری نزدیک به اون منطقه میبرن که اتومبیل به اونجا تعلق داره . در مرحله آخر با سرعت سرسام آوری به سمت ستاد حرکت میکنن تا دلهره به دلتون بندازن و مدام هم با بیسیم صحبت میکنن انگار یک جانی سابقه دار رو دستگیر کردن و با بالاترین ضریب ایمنی دارن وارد مرکز میکنن !

8- ستاد نهی از معروف و امر به منکر :

- این ستاد در خیابان وزرا بالاتر از پارک ساعی واقع شده . اتومبیل از در ماشین رو داخل حیاط نسبتن بزرگی میشه و توقف میکنه و شما رو پیاده میکنن و به سمت ساختمون میبرن . داخل پر از سربازهای چلغوز و زینب کوماندوهای چادری هست . همه بهتون بد نگاه میکنن و محلتون نمیذارن و اقلن یکساعتی سرپا نگهتون میدارن و حق دستشویی رفتن هم ندارین مگه اینکه خیلی التماس و گریه کنین و شخصیتتون رو خرد کنین .
- بعد از این مرحله تک تک شما رو صدا میزنن و داخل اتاقی میشین که چند خواهر بصورت یک چشمی رو گرفتن . سرتاپات رو با تحقیر نگاه میکنن و بازجویی میکنن که کی هستی و این چه ریختیه و کلن در این مرحله تخریب شخصیت میشی . طوریکه مثلن باید فکر کنی که الان قدر یک سوسک بی ارزشی و به لجن میکشنت .
- تلفن اقوام نزدیک یا والدین و شوهرت رو میگیرن و میگن باهاشون تماس گرفته میشه و میری بیرون . دو تا 3 ساعت طول میکشه این تماس . زمانیکه بستگان تشریف میارن , اونها رو هم برای مدت حداقل یکساعت علاف میکنن و بعد صدا میزنن داخل بدون حضور شما . نیم ساعتی تحقیرشون میکنن و بعد شما رو صدا میزنن و ازتون تعهد کتبی میگیرن و با کلی منت و تحقیر ولتون میکنن برین .

** نکات مهم :
- هر بار که شما رو میگیرن , وضع همینه و فرقی نمیکنه . از نکات مهم اینه که شما رو اونجا بازداشت نمیکنن . به این دلیل که اولن اجازه قضایی این کار رو ندارن چون مجرم نیستین و در قانون جزا و قانون اسلام و فقه اسلامی به بدحجابی و یا بی حجابی اشاره نشده و هیچ جرمی قانون گذار براش در نظر نگرفته و از سال 1360 تا به امروز همچنان مساله حجاب در تردید قرار داره و جزو هیچ اصولی از قوانین کشور نیست . به همین دلیل کافیه فقط وکیل داشته باشین یا تهدید به گرفتن وکیل کنین تا ببینین کارتون چطور زود انجام میشه ! هر چند نیازی به اینکار نیست و خواه ناخواه شما رو ول میکنن .
- نکته دوم اینکه فقط کسانی رو اونجا بازداشت میکنن که یا با ماموران برخورد فیزیکی پیدا کردن و یا خانواده درست و حسابی ندارن و دنبال کارشون نمیان و یا معتاد هستن و تابلوئه اعتیادشون و یا جزو زنان ویژه " تن فروش " هستن . اینها رو نگه میدارن و اذیتشون میکنن و در صورتی که سابقه دار باشن به دادسرا معرفی میکنن که تعدادشون هم به تعداد انگشتان یک دست میرسه . یعنی به عبارتی از روز اول این طرح مسخره تا امروز فقط تعداد 6 زن رو به مراجع قضایی معرفی کردن !!!!!!!!!!!
- نکته سوم این هست که در صورتیکه دست روی شما بلند کردن , حق دارین ازشون شکایت کنین و مراتب رو به بازرسی ناجا گزارش بدین و این حق خودتون رو بهشون تذکر بدین . اما فقط یکبار و اسم شخص رو از روی سینه ش بخونین و به همون اسم صدا بزنین . موضوع رو با تمسخر کش ندین و خیلی قوی سر حرفتون بایستین . بعد از چند دقیقه متوجه میشین چطور به دست و پا می افتن حتا ازتون معذرت هم میخوان !!!! البته به همین دلیل هم هست که جرات ندارن روتون دست بلند کنن مگه اینکه شما اول شروع کنین .
- جدن توصیه میشه کاملن بی تفاوت و خونسرد باشین . هر چقدر بیشتر ضعف نشون بدین , شما رو بیشتر آزار میدن . در واقع نیرویی که داخل این مرکز و سایر کلانتری ها قرار دادن جزو عقده ای ترین و پست ترین و بدبخت ترین افراد اجتماع هستن و هدفشون فقط خرد کردن شخصیت جوانان ایرانی هست و بس . یک مشت آدم عوضی با عقده های حقارت عمیق شخصیتی . پس خودتون رو اصلن نبازین و با قضیه خیلی عادی برخورد کنین و اینو در همه حال بیاد داشته باشین که شما مجرم نیستین و این فقط یک بازی کثیف سیاسی از طرف جناحی خاص (!) برای ارعاب مردم هست و بزودی هم تموم میشه با شروع فصل سرما و انتخابات !!!!!!!

9- کلانتری ها :

اوضاع در کلانتری ها خیلی بهتره . عملن هیچ جایی برای نگه داری شما ندارن و چون زن هستین نمیتونن شما رو بین مردها نگه دارن . شما مدتی اونجا هستین برای اینکه فقط آزارتون بدن و بترسوننتون و بعد از اومدن خانواده یک تعهد مسخره روی یک تکه کاغذ بی ارزش و بدون ارم و مهر میدین و تمام ! مطمئن باشین این برگه تعهد شما فردا صبح زیر دست بقال اون محل قرار گرفته و داره لاش پنیر میپیچه و پشتش حساب و کتاب میکنه !!!!

ادامه دارد ...



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001