فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Tuesday, July 24, 2007
خنگی ژنتیکی مردها :

در اینکه مردها خنگ هستن شکی نیست و همه جوره ثابت شده ! علم ثابت کرده ! حقایق روزانه ثابت کرده ! تاریخ ثابت کرده ! حتا مذهب هم ثابت کرده ! برای نمونه میتونم بگم که تمام ترکمون تاریخ به پای مردها نوشته شده و اگه زنی هم به قدرت رسیده , فقط خیرش به مردم رسیده مثل کلئوپاترا ! یا مثلن در موارد مذهبی و پیغمبر امامی ! سوال کنین چرا خدا یه پیغمبر زن نازل نکرده برای مردم ؟ دلیلش کاملن واضع بوده ! خدایی که من بهش اعتقاد دارم خدای عاقلی بوده و اصلن پیغمبری نازل نکرده و هر چی خزعبل که میشنوین و ادیان مسخره ای که در دنیا باب شدن رو میبینین همه زاییده توهم و تخیل مشتی آدم رند و شارلاتان بودن که از مردم سوء استفاده کردن در طول تاریخ وگرنه اگه اگه خدا پیغمبر میفرستاد هم زن میفرستاد هم مرد و عدالت رو اجرا میکرد نه اینکه فقط مرد بفرسته و در عدالتش شبهه ایجاد کنه .
از اینها که بگذریم میرسیم به عامل زیبا شناختی مردان که باور کنین مردها در این زمینه خالی و پوچ هستن و چیزی در اون عناصر کود فسفر مغزشون وجود نداره . تنها مردان موفق و با ذوقی هم که میبینیم اینور و اونور پیدا میشن که درک و شعور زیبا شناختی دارن , متاسفانه خلقت معکوس داشتن و همه از دم اوا خواهر و گی و چی و چی تشریف دارن و ذاتشون از پایه خرابه !!!!!!! این بدبخت ها نه کاملن مرد هستن نه کاملن زن و معلوم نیست چی چی هستن ! ظاهر مردانه و نخراشیده و چکشی دارن و در کنارش روح لطیف زنانه و به هیچ طرفی هم بطور کامل متمایل نیستن ولی همون که بخش زنانه شون زیاده و روحشون رو در بر میگیره باعث شده که زیبا شناس بشن ! مثلن :

- این مرتیکه اواخواهر , هنری رو دیدین ؟ میاد تو شبکه تپش آرایش یاد میده ؟ بعضی وقتها که برنامه رو نصفه بگیری و آغا پشتش به دوربین باشه تصور میکنی یه زن داره آرایش میکنه ! بعد که زبون باز میکنه یا رو به دوربین قرار میگیره , مورمورت میشه ازش !! ولی چی ؟ میبینی در اوج زشتی و چندشی یه مرد , زیباترین هنر یعنی آرایشگری رو به چه هنرمندی انجام میده طوریکه صد تا زن هم به گرد پاش نمیرسن !
- یا مثلن همین خردادیان که نزدیک بود مردادیان بشه ! قبل از اینکه خودش اعتراف کنه که " گی " هست , همه براش کلی حرف در آورده بودن و حالا وجدان بشریت راحت شد ! این آدم همچین میرفصه و همچین قر و قمیش میاد که هیچ زنی در تاریخ رقص جهان نمیتونه مثل این برقصه !! انگار مفصل نداره و بدنش لقه ! ولی چی ؟ اون هیکل تیریپ کشتی گیر و عضلات یوغورش حال آدمو به هم میزنه و از هر چی رقصه متنفر میکنه !!!!! ولی هنرش رو کسی منکر نیست ... بیخود نیست توی دوبی هر رقصش 1000$ می ارزه !

اینا رو بعنوان مقدمه گفتم که بهتون بفهمونم , مردهایی که در عالم هنر و زیبا شناختی به یه جایی رسیدن و تونستن آدم بشن و شعور داشتن , یک وجهشون زنانه بوده ! وگرنه ما نداریم مردهایی رو که کاملن مرد بوده باشن و بتونن ذره ای زیبا شناختی داشته باشن ! بر عکسش هر چی زشتی و پلیدی و نحوست و بدبختی و جنایت میبینی , همه از گور همین مردهای خالص بلند شده !

حالا زنها , یکی از خصوصیات ذاتی و غریزیشون اینه که خودنمایی کنن ! من میگم غریزی چون اونقدر این عامل خودنمایی در زنان مهم و پیشرفته هست که میتونه سلامت روح و روان و اخلاق و حتا شخصیت زن رو دستخوش تغییر قرار بده اگر که بهش بها داده نشه !
" قابل توجه سردار رادان که دیشب تو تلویزیون ایران ضایع شد و ریدن بهش و امیدوارم یه روز واقعن سر چوبه دار , بندری برقصه "
این مطلب از اون جهت مهم و قابل توجه مردان باید قرار بگیره که میتونن با درک این مهم قلب هر زنی رو تصاحب کنن و بعضی هاشون هم میکنن !!! بر عکس این قضیه هم صادقه و زنانی که شعور عرضه این حس غریزی خودشون رو ندارن یا اونو سرکوب میکنن , مثل زنهای پتی یاره چادری , کوهی از عقده های حقارت و ضعف شخصیت و نفرت و ارتجاع سیاه رو یدک میکشن ! اگه زنان رو از خودنمایی کردن محروم کنن , در مدت کوتاهی روحشون پژمرده میشه و شدیدن افسرده میشن . مخصوصن که مورد توجه مردها هم قرار نگیرین . در واقع یکی از بدترین تحقیرها نسبت به زنان اینه که از سوی مردان مورد توجه واقع نشن . متلک و تیکه انداختن و لودگی و ... بر خلاف تصور خیلی ها , برای دختران و زنان باعث قوت قلبه و ممکنه در ظاهر بدشون بیاد ولی قلبن لذت میبرن و خوششون میان . هر زنی هم غیر از این بگه باید یک راست بره تیمارستان !!!!!! برای همینه که زنان چادری و چس مذهب های گند دماغ مملو از کینه و نفرت هستن نسبت به زنان و دختران آزاد و چشم دیدن اونها رو ندارن ... به هر حال مساله رو کش ندم :

امروز خواهرم اومده بود پیشم و قرار بود موهامو رنگ کنه . خانم تازه رفته دوره آرایشگری دیده پیش این مرتیکه هنری تو دوبی و فکر میکنه خدا شده ! منم بعد از صد سال بالاخره زیر بار رنگ کردن مو رفتم ! کلن از این قرطی بازیها زیاد خوشم نمیاد و به نظرم حالت طبیعی خود آدم از همه بهتره . وقتی زیبا هستی و به خودت هم مطمئنی , دیگه چرا با مواد مصنوعی خودت رو تغییر بدی ؟ آرایش بیشتر برای اونهایی لازمه که ریخت و قیافه ای ندارن یا نقصی در صورت دارن ... ! خلاصه قرار شد موهامو مشکی کنه ! ولی نمیدونم چرا هر کاری میکرد این موها رنگ نمیگرفت . دو ساعتی زیر دستش نشستم و آخر هوارم در اومد . مغز سرم میسوخت از بس رنگ رو سرم مونده بود . دفعه دفعه چهارم که سرمو شست , موهام خرمایی شده بود ! مشکی کجا خرمایی کجا ! هی میگفت موهات بوره و برای همین نمیشه و رنگ نمیگیره ! بهش میگفتم خاک تو سر ! تو بلد نیستی چرا ایراد از موهای من میگیری !؟ زیر بار نمیرفت که ! بعد هم کلی التماس که بذار هایلایت رو موهات تمرین کنم و ... نمیدونین چی از کله ما در آورد آخر سر ! دیگه عصر بود که این عملیات میزام پیلی تموم شد و گفت حالا تا آرتین نیومده بیا صورتتم یه بار محض نمونه تو عمرت آرایش کنم آرتین خوشحال بشه ! هی چی میگفتم این شعور نداره و نمیفهمه ! میگفت نه و مگه میشه مردها نفهمن و خوششون نیاد !
خلاصه یه قیافه اجق وجق برام در آورد اون سرش نا پیدا ! فکر کنم از اول زندگیم تا حالا خط چشم و ریمل نزده بودم که اونم زدیم و پلک هامو نمیتونستم بلند کنم ! همینطوری مژه هام بلند بود و روشم که ریمل میرفت جک میخواست بلند کردن پلک ها ! کارش که تموم شد نشستیم تا آقا تشریف بیارن ! وقتی که اومد رفتم جلوش و اول یه ماچش کردم و گفتم :
- تغییری نمیبینی ؟
با خونسردی یه نگاهی به اطراف انداخت و گفت : نه ! چیزی عوض نشده که !
- یعنی هیچی نمیبینی ؟
این دفعه با دقت نگاه کرد و منم هر لحظه منتظر بودم از رنگ موهام و آرایشم تعریف کنه , برگشت گفت : نه ! همه چی مثل قبله ! و رفت ...
رو کردم به خواهرم و گفتم : دیدی حالا ! این شعور نداره ! یه سگ وقتی عطر میزنی دو ساعت تو رو بو میکشه ولی این مردها اینقدر خرن که عقلشون به این چیزا نمیرسه !
- آره بهت حق میدم ! شوهر منم همینه !
داشتیم در این مورد با هم صحبت میکردیم که آرتین بدو بدو اومد و گفت :
- شیوا ؟ خشتک شلوارم سوراخ شده ؟؟؟؟؟
نه ! چطور ؟
- هیچی ! فکر کردم منظورت از تغییرات همین بود و میخواستی منو مسخره کنی !!!!
دمپاییمو در آوردم و افتادم دنبالش و تا جایی که نفس داشتم دق و دلیمو سرش خالی کردم تا جایی که دمپاییم از وسط قاچ خورد ! بعد برگشتم پیش خواهرم و عرق های صورتم رو که گند زده بود به آرایشم پاک کردم و گفتم : حالا فهمید که من چه تغییری کرده بودم !!!!!!!!!!
- مطمئنی ؟؟
100% ! یادم نبود با مردها با چه زبونی باید حرف بزنی ...



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001