فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Monday, July 23, 2007
معمای بنزین :

وقتی که خاتمی روی کار اومد یه ضرب المثلی بین مردم باب شد به این معنی که طرف رو اول میگیرن اعدام میکنن و بعد محاکمه !! در طول سالهایی که گذشت , دیدیم تعداد این اقدامات و اتهامات بدون محاکمه (!) اونقدر زیاد شدن که دیگه داره عادی میشه . یک نمونه جدید اون همین طرح سهمیه بندی بنزین بوده . حالا که مدتی از این طرح جنون آمیز گذشته و ترکمون احمدی نژاد و دار و دسته دیوانه ش مشخص شده , اومدن و دارن روی این طرح کار پژوهشی میکنن . به عبارتی اینها اول اومدن طرحی رو اجرا کردن و بعد که فهمیدن چقدر افتضاح بوده , حالا قراره روش کارشناسی بشه و ایراد هاش رو اصلاح کنن . جالبه نه ؟ در تمام دنیا قبل از اینکه طرحی رو اجرا کنن میرن و چند ماه یا حتا چند سال کارشناسی میکنن و بعد با احتیاط اون طرح رو اجرا میکنن , ولی در کشور ما مشابه همون اعدامها , اول طرح رو اجرا و بعد محاسبه میکنن ! نتیجه کاملن مشخصه ! بازم دود اینها رفت تو چشم مردم :

از روز اول جیره بندی تا امروز چیزی حدود 300 هزار تومن پول بنزین دادم ! فکر میکنین برام مهمه ؟ عمرن ! لیتری 10 هزار تومن هم بود با جون و دل میخریدم !!! ولی تکلیف باقی مردم چی شده ؟ همون روز اول نوشتم که طبقه ای که از این طرح آسیب میبینن مردم عادی هستن وگرنه کسانی که پول دارن ماشین بالای 100 میلیون میخرن , پول هم دارن که برن بنزین حتا لیتری 100 هزار تومن هم بخرن !!!!!! باقی هم که آغا زاده و دولتی و نماینده مجلس و بسیج و دزد و پاچه گیر و حقوق بگیر دولت که تکلیفشون مشخصه !!! از طرفی این طرح در بخش هایی از امور مردمی و کشوری اختلالاتی ایجاد کرد , خوندنی و جالب در نوع خودش :

- سازمان بهشت زهرا که کار حمل و نقل و چال کردن جنازه های محترم به قیمت خون احمدی نژاد رو به عهده داره , اعلام کرد اگه بزودی سهمیه جدیدی اعلام نشه , جنازه ها رو دست مردم باد میکنه چون ما با توجه به تعداد بالای پرتاب شدگان به لقا الله به لطف سطح بالای زندگی در تهران و کلن در ایران , بنزینی برامون باقی نمونده .
" احمدی نژاد ممکن بود بگه با خر و الاغ و شتر جنازه ها رو حمل کنین که هم مشکل بنزین ندارن و هم آلودگی هوا و ترافیک ایجاد نمیکنن و دوگانه سوز هم هستن ( علفوفه و آب جوب ) از طرفی هم با سنت عرب ها هماهنگی دارن "

- شهرداری هم اعلام کرد بزودی پارک های تهران تبدیل به علفزار و مرتع میشن اگر که دولت بنزین برای چمن زنهای بنزینی و اره های بنزینی و ... اختصاص نده !!!!
" احتمالن احمدی نژاد میگفت یا بیایین از چمن زنهای نزدیک محل ما بخرین که بجای بنزین آب مصرف میکنن یا اینکه گاو گوسفند بریزین تو پارکها تا چمن ها رو بخورن و کود تحویل بدن "

- مشکل بعدی پیک های موتوری بودن ! به لطف اشتغال آفرینی های دولت در ایران و انبوه جوانان زیر آفتاب , هر جوونی که کمی عقل داشت و نمیخواست معتاد و عملی و مواد فروش و قواد و .. بشه , میرفت موتوری میخرید و در یکی از این موسسات حمل و نقل موتوری استخدام میشد و یا به شغل شریف مسافرکشی با موتور مشغول یا در رستورانها که مدتهاست به تبعیت از رستوران های غربی , سرویس رایگان گذاشتن و غذا رو با سرویس رایگان در منازل میبرد و روزی حلال میخورد ! طبیعی بود که این عده با این وضع بنزین و سهمیه روزانه یک لیتر نابود میشدن !!!!!
" به عهده احمدی نژاد میذاشتن میگفت نون و پنیر یا نون و خرما بخورین به شیوه پیغمبر و سنگ به شکم ببندین ! همونطور که خودش هم عکس های تبلیغاتی پای سفره مثل گداهای سامره انداخته و در سایت مستهجن رجانیوز منتشر کرد برای عوام فریبی "

- یک مشکل دیگه , رانندگان تاکسی بودن ! اینها دیگه رغبتی به حمل مسافر نداشتن ! البته طبیعی بود ! بنزینشون رو وقتی آزاد به مردم میفروختن , 4 برابر کرایه روزانه در آمد داشتن و در عوض نه زحمت میکشیدن و نه اتومبیلشون مستهلک میشد و نعمت بود که براشون باریده بود !!!!
" به احمدی نژاد بگی , میگه اینها شایعات دشمنه و در ایران از این خبرها نیست "

- کشاورزان هم از این قضیه در امان نموندن ! میوه ها به بازار نمی اومد و واسطه ها کمبود بنزین رو بهانه کرده بودن و میگفتن بنزین نداریم برای انتقال محصولات به بازار و خریدار نهایی یعنی مردم بدبحت هم زیر بار بنزین 300 تا 600 تومنی نمیرفتن !!!!
" بریم محله احمدی نژاد اینا "

- شهرهای توریستی و مسافرتی هم از این قضیه به شدت آسیب دیدن . مثلن مردم شهید پرور اردبیل دادشون در اومد که ما هر ساله در تابستان روزانه 36 میلیون تومان از چشمه های آب گرم درآمد داشتیم و امسال این رقم به 4 میلیون در روز رسیده !!!!! اهالی ما با زن در آن و رشت و حومه و ... هم از این بابت به فلاکت افتاده بودن طوریکه وقتی میرفتی شمال طرف التماس میکرد که خانم هر چی میخوای بده بیا ویلا ! ویلا با ژیلا قضیه ش فرق داره !!!!!!!

خلاصه مجموع اینها بود که باعث شد دولت دست به چیز بمونه و احمدی نژآد 8 قلو بزاد ! البته من اینها رو قبلول ندارم و از اول هم گفتم که اینها دنبال این بودن که به نوعی قیمت بنزین رو یهو چندین برابر گرون کنن و سمیه بندی رو شاخ کردن ! خب طبیعیه مردم از خداشونه که بنزین کم نباشه اما آزاد باشه ! مردم ما در این سالها نشون دادن که طاقت کمبود و جیره بندی رو ندارن ولی طاقت گرونی و تورم و ... رو دارن . حاضرن زیر بار فشار گرونی له بشن ولی همه چیز در اختیار داشته باشن . خب , احمدی نژاد هم که این روزها با کمبود بودجه برای حمایت تروریست های خماس و خزب الله و طالبان و ... مواجه شده , مجبوره , میفهمین ؟ مجبوره که از یه جایی تامین بودجه کنه و اونم فروش بنزین به 5 برابر قیمت تموم شده ست !!! روز اول میان میگن تا 6 ماه بنزین آزاد نداریم و حالا یه شبه داره زمزمه ش میاد که بیاییم بنزین رو آزاد کنیم و یا به بعضی نهادها و خدمات اجتماعی سهمیه مناسب تری بدیم ! جالبتر اینکه اسم تمام خدمات رو گفتن و تنها کسی که در این دسته جا نداشته مردم عادی بودن !!!!! حتا آژانس ها و پیک های موتوری هم بهشون ارفاق میشه بجز مردم عادی ... دولت مهرورز یعنی همین ! حالا فردا اگه همین ملت گاو نرفتن به احمدی نژاد دوباره رای بدن ! این خط __ اینم نشون X . ببینین کی گفتم .



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001