فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Friday, July 20, 2007
رابطه بنزین و کاندوم :

بر پدر که هیچ , مادر و خواهر و زن و بچه و هفت جد و آباد احمدی نژاد لعنت !!!!!!! چهار تا هم فحش خوار مادر روش ! آقا این جیره بندی بنزین داره کم کم زندگی در ایران رو فلج میکنه ! حالا مسائل حاشیه ای و گرونی بخوره تو فرق سر احمدی نژاد , اینکه دسترسی به خیلی از کالاها و خدمات این روزها کیمیا شده هم شده برای مردم قوز بالا قوز و داره سلامت جامعه رو به خطر می اندازه ! مثلن همین کاندوم رو در نظر بگیرین ! یا عایق ! شقایق ! یزید ! ضد آب ! کاپوت یا هر اسمی که ملت همیشه در صحنه ایران روش گذاشتن . این وسیله میتونه خواهران و برادران اهل حال رو از آفات فجیعی مثل ایدز و هپاتیت مصون نگه داره و یا آمار کور و کچل در کشور رو متعادل کنه . همین چند وقت پیش بود که اعلام شد تهرانی ها در 2 ماه اخیر 5670 فروند کور و کچل زاییدن !!!!! بگذریم از اون تعدادی هم که زیر زیرکی زاییده و سقط میشن و ..

پریروز تو شرکت نشسته بودم و داشتم از زور بیکاری جدول حل میکردم که موبایلم زنگ خورد . آرتین خان بود ! گذاشتم هفشده تایی زنگ بخوره تا حسابی آفتابه گرفته بشه به اعصابش ! بعد گوشی رو برداشتم و جواب دادم ! شروع کرد قربون صدقه رفتن و احساس عشق و دل تنگی و ... !
" شم روانشناسی زنانه میگه در چنین مواقعی مردها یه نیت پلید دارن و باید مراقب بود "
حدسم درست بود ! وقتی که قربون صدقه هاش تموم شد , شروع کرد زمینه چینی کردن و بعد هم حرفش رو زد :
- شیوا کاندوم تموم شده سر راه میایی بخر بیار !
گمشو ! بدبخت ضایع ! من برم کاندوم بگیرم ؟ پس تو چیکاره ای ؟
- تو که میدونی من روم نمیشه !
روت نمیشه برو بمیر ! زهر ماریت رو هم بچپون تو شیشه نوشابه و سوراخ سنبه های خونه تا جونت در بیاد !
- من برای تو دارم میگم و خودمو به آب و آتیش میزنم وگرنه من که اهل این چیزا نیستم ! خودت که میدونی !
آره میدونم ! منم که یه بدنم ویاگرا ترشح میکنه و آنتنم دائم سیخه !!!!

چند تا دری وری بهش گفتم و گوشی رو قطع کردم ! این خرید کاندوم هم مثل خرید نوار بهداشتی میمونه ! انگار به همون اندازه که زنها برای خرید این " چیز " مشکلات دارن , مردها هم برای خرید کاندوم مشکل دارن ! با اینکه هر دوی این " چیزها " جزو روزمره های زندگی هستن ولی عجیبه که چرا در کشور ما همچنان اینها بعنوان مظاهر بی ناموسی تلقی میشن و مردم حاضرن سوزاک و سیفلیس و ایدز و ... بگیرن ولی نرن داروخانه و بگن آقا کاندوم بده !!!!! حالا اینکه یه زن بره و کاندوم بخره هم که دیگه بهتره اصلن در موردش صحبت نشه که فاجعه ست ...
گذشت و اومدم خونه تا شب ! شب آقا شروع کرد که بریم سان فرانسیسکو ! گفتم بدون کاندوم عمرن !!!!!! گفت قرص بخور ! گفتم تو که میدونی من با دارو مشکل دارم و هیچ چیز مصنوعی ای نمیخورم ! خلاصه هر کلکی جور کرد که منو خر کنه , زیر بار نرفتم که نرفتم و کلی حالش گرفته شد و آخر خشک و خالی خوابیدیم ! فرداش دوباره آقا زنگ زد که :
- شیوا یه سایت پیدا کردم کاندوم میاره دم خونه !
خب سفارش بده !
- ضایع نیست ؟ میگم بهتر نیست تو سفارش بدی ؟
یه بار دیگه اینو بگی گوشی رو قطع میکنم !!!!!!
- یه ماه ظرفها رو من میشورم !
کمه ! 4 ماه !
- نه دیگه ! میمیرم ! یه ماه و یه هفته !
پس یکماه هم گردگیری و جارو برقی با توئه !
- یه هفته !
سه هفته !
- باشه چون تویی قبول !!!!! دست پر بیایی خونه ها ..

اینه ! مردها رو باید بچزونی و رو بهشون ندی ! آدرس سایت رو گرفتم و رفتم تو . واویلا ! هر چی محصول بی ناموسی بود توی این سایت گذاشته بودن . چای جین سینگ و قرص و کرم و ژل و ... گشتم و گشتم و تو قسمت کاندوم ها 2 بسته سفارش دادم و فرمش رو پر کردم و نوشت که با پیک برای شما ارسال میشه !!! ما هم خوشحال , آخ جون بساط سان فرانسیسکو جور شد !!!!! عصر که رفتم خونه تلفن زنگ زد و از یه شرکت اجق وجق تماس گرفته بودن . بعد از چند تا سوال و جواب معلوم شد که از همون سایت زنگ میزنن و بعد هم گفتن که چون بنزین سهمیه بندی شده , باید پول پیک رو هم خودتون بدین . گفتم مگه ننوشتین با پیک رایگان ؟ گفت : مال قبل از سهمیه بندی بنزین بود !!! پرسیدم چقدر میشه ؟ گفت 3000 تومن !!!!! بر پدرشون لعنت . پول پیک از خود کاندوم گرونتر بود و این خیلی خنده داره . خلاصه برامون آوردن و پولش رو هم دادیم تا شب !
شب یکی از اینها رو باز کرد آرتین و داشت جا سازی (!) میکرد که یهو جر خورد !!!!
- خاک تو سرت ! یه کاندوم هم بلد نیستی استفاده کنی ؟
بلدم ! این مشکل داشت انگار !
- بده به من و بگیر بخواب تا خودم بذارم برات !!!!
یکی دیگه رو باز کردم و اومدم بذارم و تا نصفش رفت تو و باقیش پاره شد !!!
خلاصه معلوم شد همه کاندوم ها فاسد شده و خراب هستن و پوسیده . آرتین رو کارد میزدی خونش در نمی آومد ! امروز به همون شماره ای که باهامون تماس گرفته بودن تماس گرفتیم و هیچ کس گوشی رو بر نمیداشت ! رفتم تو سایتش و نوشتم که اینا خرابه و ... ! تا حالا که هیچ جوابی نیومده و و پنج هزار تومن ما رو خوردن و تموم ! حالا به کجا میخوای شکایت کنی یا اینکه گیریم مرجعی هم بود ! بری بگی آقا بصورت آنلاین کاندون سفارش دادم و طرف 5000 تومن پول منو خورده ؟؟؟؟ نه آدم روش میشه این حرف رو بزنه و نه اینکه 5000 تومن ارزش شکایت داره .. وقت و بنزینی که صرف میکنی برای رفتن به کلانتری گرونتر از اون میشه !!!! حالا اون آقایونی که میپرسیدن چطور میشه پولدار شد در مدت کوتاه , اینم یه راهش ... بی دردسر و راحت . آب هم از آب تکون نمیخوره ...



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001