فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Tuesday, July 17, 2007
بدحجابی پسران :

به حق چیزهای نشنیده ! مردها هم بهشون حجاب واجب شده ؟
- شعار مربوطه : یا حجاب یا اردنگی !!!!!
شعر مربوطه : هر دم از این باغ بری میرسد مونگول تر از مونگول تری به قدرت میرسد !!!!
آقا این سردار رادان رو دیدین ؟ همون مونگولی که تازگی ها شده رئیس نیروی افتضاحی ؟ من تازه امروز عکسش رو دیدم ! شبیه نمکی میمونه ! هنرپیشه اون فیلمه که نقش عقب افتاده ها رو داشت و هی صدا میزد : کدخدا !!!!!!!!! میگن فک و فامیل احمدی نژاد ایناست ... شباهتش هم که بی نظیره . جفتشون مثل بوزینه ای میمونن گه از وسط نصف شده باشن !!!!!! اینو داشته باشین تا اون پایینا بهتون بگم :

آقا ایران که اومده بودم , از تعجب داشتم شاخ در میاوردم ! آخه همه چیز تقریبن مثل سابق بود بجز ظاهر و شکل و شمایل مردم و مخصوصن پسرها و دخترها ! از مسیر فرودگاه تا خونه من فقط از پنجره ماشین زل زده بودم به بیرون و داشتم مردم رو رصد میکردم و هی تو دلم میگفتم : آخه مردم چرا این ریختی شدن ؟؟؟ پسرها همه از دم فشن ! دخترها فشن ! آرایش و مدلهای موهاشون مثل شوهای فشن اروپایی بود !!!!!! توی دو ساعت و نیمی که از فرودگاه تا خونه طول کشید , صحنه های زیادی دیدم . البته به همین جا ختم نشد ! به محض اینکه از ماشین پیاده شدم و وارد خونه خاله م شدم , با دیدن یه سرخ پوست آپاچی جیغ بنفشی کشیدم !!!!!
پسر خاله م بود که موهاشو مثل سرخپوستهای آپاچی سیخ سیخ زده بود بالا !!! البته تعجبم از این بود که این جانور تا وقتی که من ایران بودم موهاش فر بود و مثل پشم گوسفند پیچ و تاب داشت ! خاله م هم هر وقت میخواست اذیتش کنه میگفت : برو قابلمه رو بیار بکن تو سرت تا کف ش رو سیم بکشم !!!!! حالا این موهای سیم ظرفشویی شده بود موهای صاف و بلند و سیخ سیخ !! جل الخالق ...
خلاصه بعد مشخص شد به لطف اطوی مو و ویتامینه کردن و خالی کردن یه اسپری تافت , این قیافه خوشگل رقم خورده !!!! دخترهای فامیل از اینم وحشتناک تر بودن ! وا اسلاما !!!!!!! چنان شکل های اجق وجقی خودشونو در آورده بودن که من خارج از کشور فقط توی هالووین این قیافه ها رو دیده بودم و حتا توی بار و کلاب و پارتی ها هم این ریخت ها نبود !!! لباسهای اجق وجق و موهای فشن و آرایش های غلیظ و زننده و ... وضعی بود ! مدتی طول کشید تا با این وضع کنار اومدم و کم کم عادت کردم ...
البته تحقیقات بعدی نشون داد که الان هر پسری موهاش سیخ نباشه اُسکل و اُمل و بچه حزبُله و هر دختری هم که اون ریختی نباشه , اقدس و فاطی کوماندو و در و دهاتیه !!! حتا چند دفعه هم این اراذل و اوباش فامیل ریختن سرم تا منو اجق وجق و بقول خودشون امروزی درست کنن و آرایش و مو و ... ولی نذاشتم و در رفتم از دستشون !!!! این صحنه ها رو که دیدم به خون ایرانی که در رگ های مردم ما جریان داره امیدوار شدم ! آقا اولین نسل از نسل سوخته های این مملکت ما بودیم . وقتی چشم باز کردیم 5 – 4 سال بعد انقلاب شد و وقتی هم رفتیم مدرسه , از همون اول دبستان شروع کردن شستشوی مغزی ما ! صبح ها قرآن صبحگاهی و داخل کلاس حمد و سوره " انگار که سر قبر مرده داری فاتحه میخونی " و زنگ تفریح ها هم الله اکبر و خمینی عنتر و ظهر ها هم نماز اجباری و ... راه به راه هم کتابهای دینی و آموزش قرآن و کوفت و زهرمارهای مذهبی !
نتیجه این همه سرمایه گذاری : خلق کافران مطلق !!!!!!
حالا این که خوبه ! پسر خاله من نسل دوم انقلاب به حساب میاد ! روم به دیفال ! بسم الله و عکس های خمینی و ... توی کتابهای درسی ش رو موقع هایی که بیکار میشد یا با ذره بین زیر آفتاب میسوزوند یا دماغ میمالید یا اخ و تف می انداخت روش و .... این آخری رو نمیتونم بگم , و خلاصه یه کارایی میکرد که شمر هم با امام حسین نکرده !!!!حالا این آقای رادان مونگولیان میخواد جلوی اینها در بیاد ؟؟؟؟؟ این گوی این میدان :)
..
..
کمی بخندیم :
پسراني كه موهاي خود را براساس مدل‌هاي منحرف و گروه‌هاي فاسد غربي آرايش مي‌كنند و از شلوارهاي كوتاه و يا لباس‌هايي با مارك منحرف استفاده مي‌كنند مورد برخورد پليس واقع مي‌شوند.
- من پیشنهاد میکنم مثلن روی تیشرت متالیکا بزنین حزب المتال !!!! به مرگ امام خمینی اگه بهتون گیر دادن , من اسممو میذارم خیار !! سردار رادان گفت: اين‌گونه پسرها ابتدا از سوي پليس دستگير و به مركز انتظامي مشخص در پليس امنيت منتقل شده و در آن‌جا نشاني واحد صنفي كه مبادرت به آرايش موي وي به سبك‌هاي منحرف كرده اخذ و سپس از خانواده وي دعوت مي‌شود تا با مراجعه به مقر انتظامي و اخذ تعهد، وي را تحويل گرفته و بلافاصله با آرايش مو به شكل معقول براي رويت پليس دوباره مراجعه كند.
- وقتی قوه قضاییه نیروی انتظامی رو جواب میکنه نتیجه میشه همین :) . حالا یه جای جالب قضیه ! شب , پسر به منزل نمیاد ! دیر وقت از کلانتری زنگ میزنن که پسرتون رو گرفتن و براش تنبون بیارین و ببرینش ! ننه بابای بچه که اگه مثل خاله من باشن هم در میاد که : مال بد بیخ ریش صاحابش ! خودتون گرفتین , خودتونم ول میکنین . ما نه بنزین داریم نه حوصله نه چشم دیدن این پسره لند هور رو داریم ! اگه زندانیش کنین به ما لطف کردین !!!!!!
نتیجه : نیروی انتظامی که زندان در اختیار نداره , طبق معمول این طرح هم شررررررررر آفتابه گرفته میشه روش و میذارنش کنار !!
وي ادامه داد: چنانچه فرد دستگير شده لباس‌هاي مناسبي به تن نداشته باشد، خانواده وي بايد لباس مناسب براي وي بياورند تا با تعويض لباس در مقر انتظامي و اخذ تعهد آزاد شود.
- سوال ویژه : همه لباسهای این بنده خدا فشن باشه چطور ؟ با تنبون باید بره بیرون لابد ؟ :)
وی گفت اطلاعات كليه خانم‌هايي كه مورد ارشاد پليس قرار گرفته‌اند در سيستم وارد شده و واحدهاي گشت با كامپيوتر لپ‌تاپ كليه اطلاعات اين افراد را در اختيار دارند و لذا در صورتي كه فردي‌ ‌مورد ارشاد قرار ‌گيرد، اطلاعات وي در كامپيوتر بررسي شده و در صورتي كه قبلاً تذكر گرفته باشد، دستگير و به مركز انتظامي منتقل مي‌شود.
- حالا دستگیر و به مرکز هم برده شد , آخرش که چی ؟ چقدر میتونین نگهشون دارین ؟ خرج غذا بدین ؟ جا از کجا میارین ؟ خر تو قبرس ارزونه یا ایران ؟

در همین رابطه منتشر شد :

محمود سالاركيا معون دادستان تهران اعلام کرد : هيچ قانوني براي برخورد با مدل موي سر آقايان وجود ندارد و چنانچه ناهنجاري در اين مورد وجود داشته بايد با فرهنگ‌سازي موضوع را مرتفع كرد . " یعنی ضایع کردن نیروی انتظامی "
وی افزود : بايد با فراهم كردن الگوهاي صحيح براي جوانان آن‌ها را با فرهنگ اسلامي كه الگوهاي بسيار مناسبي را در خود دارد آشنا كرد و به آن‌ها تفهيم شود كه استفاده از سبك آرايش‌هاي خاص مي‌تواند منجر به انحراف آن‌ها شود .
- تز جدید : از این به بعد مدل موهاتون رو اجق وجق نکنین وگرنه به انحراف کشیده میشید !!!! مدل مو = تریاک و اعتیاد و فحشا !!!!معاون نظارت بر ضابطان دادستان تهران با بيان اينكه برخوردهاي قضايي براي اصلاح مدل موي سر آقايان به هيچ عنوان به صلاح جامعه نيست ، تصريح كرد: در اين‌گونه موارد بايد با الگوسازي، فرهنگ‌سازي و تذكر در مدارس، دبيرستان و مقاطع مختلف‌ با موضوع برخورد و از هرگونه برخورد قضايي در اين زمينه پرهيز شود.
- اگه هنر داشتین 30 سال قبل اینکارو میکردین و اونم نتیجه عکس داد ! حالا یه 30 سال دیگه هم فرهنگ سازی کنین :) سالی که نکوست از بهارش پیداست !!!!
آقا جامعه مرد سالار یعنی همین ! جرات ندارن به موی مردها گیر بدن اما زرت و زرت زورشون به زنها میرسه ! خجالت هم خوب چیزیه ! تو روز روشن مرتیکه خجالت نمیکشه برگشته میگه : برخورد با موی آقایان به صلاح جامعه نیست !!!!! نامردا ! بی غیرت ها ! ضایع ها ! وای چی میشد اگه مردها هم مانتویی بودن و یا خلقت بشر طوری بود که مردها مثل زنها بودن و اونوقت قیافه اینها دیدن داشت !!! بعد هم این سرِ دار رادان میدونین چرا به مردا گیر داده ؟ علتش اینه که از بس قیافه ش ضایع و زشته که حسودیش شده به مردها و میخواد مردها رو هم یک دست کنه . خلاصه که دلم خنک شد که بالاخره یه حالی هم به شما مردا دادن و ببینینم چقدر شماها غیرت دارین !!!! آخه اینکه نمیشد 25 سال ما مانتو و روسری زورکی تنمون کنیم و شما راست راست راه برین و تازه ما رو هم مچل کنین ؟؟؟؟؟؟



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001