فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Sunday, July 15, 2007
خدای بیکار :

انتظار پیروان دین اسلام از این دین خیلی بالاست ! اونقدر که حتا هالیوود هم قادر نیست با حقه های سینمایی و دوز و کلک و انیمیشن , این انتظارات مسلمونها رو بر آورده کنه ! ولی عجبا که مسلمونها از دینشون انتظاراتی دارن نجومی و تصور میکنن یگانه راه رسیدن به خوشبختی اینه که به ریسمان پوسیده این مذهب چنگ بزنن تا آمرزیده بشن . مسلمانها در فلاکت و فقر و بدبختی دست و پا میزنن و این رو موهبت میدونن . بجای اینکه تلاش کنن تا زندگی رو زیبا بسازن و ازش بیشتر لذت ببرن , این لذت رو بطور نسیه واگذار میکنن به هیچ و پوچ و اون جهان که نه کسی دیده و نه منبع موثقی اعلامش کرده . مسلمه عده ای فرصت طلب و رند هم پیدا میشن تا با سوء استفاده از این حماقت ذاتی پیروان اسلام و با شاخ کردن شرع و شریعت و به وحشت انداختن مردم با توهمات , ازشون تا جای ممکن بهره برداری کنن بنام اسلام و قرآن و ... ! اسلامی که امروزه در جهان وجود داره , یک دین تحریف شده و خطرناکه که اگه فکری به حال اصلاح اون نشه , در آینده نزدیک میتونه نسل بشر رو منقرض کنه و فاجعه ای بدتر از بمب اتم بیآفرینه . در این دین از تنها چیزی که اسم برده نمیشه , عقل و شعور انسانه . در این دین تقلید کورکورانه یک اصله و همه پیروان باید مقید به یک مقلد باشن و بی چون و چرا فقط تبعیت کنن . منابع اسلامی تمامشون تحریف شده و دستکاری شده هستن و بنا به مصالح و سلایق و منافع حکام , به اونها مطالبی اضافه یا حذف شده ! یک نمونه کوچک اون حجاب اجباری بر زنانه . در همین زمینه دعاهایی رو گردآوری کردم به همراه پاسخ که فکر میکنم جالب و در نوع خودش تک باشه ! خدایی که مسلمونها ازش یاد میکنن , باید خدایی بیکار و ابله باشه که بخواد این خواسته ها رو برآورده کنه :

- از خدا خواستم عادتهای زشت مرا ترک دهد , خدا گفت : خودت باید آنها را رها کنی . به تو عقل دادیم برای تشخیص بدی از خوبی !
- از خدا خواستم فرزند معلولم را شفا دهد , خدا گفت : لازم به شفا نیست . روح او سالم است و او را برای منظوری آفریدم تا با اون همدردی و صبوری کنید تا روحتان لطیف شود و درس استقامت بیاموزید .
- از خدا خواستم مرا خوشبخت کند , خدا گفت : آنقدر نعمت آفریدم و آنقدر آسایش فراهم کردم و به تو شعور دادم تا بتوانی با کمک آنها خوشبختی را برای خوت برای خود فراهم کنی .
- از خدا خواستم مرا گرفتار درد و عذاب نکند , خدا گفت : رنج و درد تو را از دلبستگی های دنیا جدا میکند و پی میبری که انسانهایی هم هستند که با تو در درد شریکند و به تو گوشزد میکند که به آنها هم فکر کنی و فراموششان نکنی و خودخواه نباشی .
- از خدا خواستم روحم را رشد دهد , خدا گفت : این تو هستی که باید رشد کنی نه روح تو . وقتی رشد کردی و به بلوغ فکری رسیدی روحت هم رشد خواهد کرد .
- از خدا خواستم کاری کند که از زندگی لذت ببرم , خدا گفت : من برای این کار به تو زندگی دادم و در تو روح دمیدم و تو را با شعور و دارای عقل کردم تا زندگی را مطابق خواست خود بسازی و از آن لذت ببری .
- از خدا خواستم کمکم کند همان قدر که من را دوست دارد , من هم اون را دوست بدارم , خدا گفت : دوستی من لازم نیست . دیگران را دوست بدار بجای من ...

این دعاها و پاسخ خدا به نظرم اونقدر گویا و کامل هست که نشون بده هدف از خلقت انسان چه بوده و انسان چه قدرت و توانمندی هایی داره که در راس اونها عقل و قدرت تفکر و فکر کردنه که باعث شده انسان حیوانی متفکر باشه و بتونه جهان رو تسخیر کنه ! از عمق دریاها تا فراز کوه ها و اوج آسمانها و سیارات رو در نوردیده و کره خاکی بایر رو طوری برای آسایش خودش تغییر داده که از زندگی لذت ببره .
هدفم از این نوشته این بود که بگم : ما موجوداتی دارای عقل و شعور هستیم و اگه قرار بود تا مشکلی پیدا کردیم دست به دعا بشیم و توپ پارچه دخیل ببندیم و مشعل تو سقا خونه روشن کنیم و مشت مشت اسکناس توی زری خانم فلان امامزاده بریزیم و ... تا شفا و خوشبختی و لذت و مشکل گشایی نسیبمون بشه , پس عقل و شعور برای چی به ما داده شده ؟؟؟؟؟؟

تکبیر.



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001