فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Wednesday, July 11, 2007
راز آزادی ایرانیان :

قصد توهین ندارم ! ولی هر جایی از این مملکت رو که نگاه میکنی رنگ و لعابی از دروغ درش دیده میشه ! اینقدر این دروغها زیاد شده که ما مردم عادی هم دروغگویی رو پذیرفتیم و به سادگی نوشیدن یک لیوان آب , دروغ میگیم . من , شما , همه !!!! اینقدر عادی شده که اگه کسی حرف راست بزنه هم باور نمیکنیم . فکر کردن هم که کیماست و نتیجه بی فکری , دروغگوییه . بیچاره ایرانیانی که در خارج از کشور هستن و میان ایران , یک هفته نشده از این رو به اون رو میشن ! بدبخت خارجی هایی که میان ایران یا به پست ایرانی ها میخورن . چنان بابایی ازشون سوزونده میشه که تا عمر دارن حرف کسی رو باور نمیکنن !!! امروزه در جهان ساده لوحی کم کم داره جای خودش رو به پدر سوختگی و ریا کاری میده . در این بین هر چقدر دولت اون کشور مذهبی تر باشه , به همون اندازه این دروغها بزرگتر و شاخدارتره . اسلام و غیر اسلام هم فرق نمیکنه ! چه اون پاپ پدر سوخته باشه چه امامان ساختگی شیعیان و سنیان شالارتان یا هر کسی که دستی در سیاست و مذهب داره ! این دروغگویی ها دقیقن در جهت منافع خاصی گفته میشه . خوشبختانه امروزه جو جامعه و شعور اجتماعی مردم به حدی رسیده که کم کم شنیدن و باور کورکورانه رو به تفکر کردن منطقی و مستدل دارن تغییر میدن :

من یادمه 20 سال قبل هر حرفی رو مردم مثل گاو ( ع ) میشنیدن و هیچ اظهار نظری نمیکردن . فقط قبول میکردن . کافی بود مثلن اعلام بشه مشروب خوردن حرامه یا پاسور حرامه یا تخته نرد یا هر چیزی شبیه به اینها ! مردم خیلی راحت می پذیرفتن ! اعتراض معنی نداشت چون زمینه هر اعتراضی تفکره و مردم ایران در یک رکود فکری بودن !!!! اما امروز وقتی میگن مثلن موسیقی حرامه , طرف با خودش فکر میکنه که چرا حرامه ؟ و اصلن چه دلیلی داره غذای روح انسان حرام باشه ؟ و تازه چرا برای ما حرامه و برای عده ای خاص (!) آزاده ؟؟؟ سوال در میاره ! دلیل میخواد !
یا مثلن وقتی به زنها میگن حجاب اجباری , میرن هزار چهارصد تا حدیث از قرآن و احادیث در میارن که در اونها قید شده حجاب نه تنها واجب نیست که بر زن کلن حرامه ! یا وقتی که فلان مسئول الدنگ و مشنگ حکومتی میاد و درباره موضوعی نظر میده , مردم سر فحش خوار – مادر رو میکشن بهش و میگن خر ننته و شوهر ننه فلان شده ت !!!! " این فحش دادن نشونه خوبیه و آغاز بیداری مردم "
این نشون میده که سطح شعور مردم داره کم کم تگون میخوره . علت اینکه در سالهای اخیر مذهب به انقراض افتاده و خیلی از اعتقادات مذهبی ایرانیان که ریشه در توهم و اوهام و خرافات و شارلاتانیزم آخوندی داره , دارن به چالش کشیده میشن این بوده که اولن مخاطبین جوونها بودن و دیگه اینکه مردم در قرنی زندگی میکنن که سوال میکنن که اگه قرار باشه مثلن : تو بهشت به ما حوری بدن یا قلمان که یا ترتیب بدیم یا ترتیبمون رو بدن , پس بین بهشت با فاحشه خونه چه فرقی هست ؟ نقد رو آدم بچسبه که بهتره تا نسیه !!!! یا وقتی میگن ازدواج موقت حلاله , طرف با خودش میگه آخه خوندن مثلن 4 کلمه عربی میتونه حرام بودن و گناه زنا و فاحشگی رو از از بین ببره و اونو شرعی و قانونی کنه ؟؟؟؟؟؟ ولو برای نیم ساعت ؟؟؟

چند روز پیش برنامه جام جم ایران رو گرفته بودم و منتظر بودم برنامه خانه ما شروع بشه که قبل از برنامه یه آگهی نشون داد که توی اون داشت حدیثی رو میگفت ! متن کامل حدیث این بود :
" پیامبر فرمودن خداوند مومنان را دوست میدارد و به آنها پاداش نیکو عطا میدارد "

یک لحظه با خودم فکر کردم که این آخه یعنی چی ؟ مگه اسلام دین عدالت نبوده ؟ مگه محمد امین نبوده ؟ پس چرا توی اسلام این همه نقص وجود داره ؟ چرا پیغمبر با این حرف , وجهه دینش رو به گند کشید ؟؟؟؟؟ مذهبی ها ناراحت نشن اما :
- مساله اینجاست که اگه قرار بود خدا فقط مومنان و مسلمونها رو دوست داشته باشه , پس تکلیف اون 7 میلیارد انسان دیگه کره زمین که یا کافرن یا یهودی یا مسیحی یا زدتشتی یا بودایی و .... چی میشد ؟ آیا خداوند اونها رو دوست نداشت ؟؟؟؟ و بهشون پاداش نمیداد و جهان فقط برای مسلمونها خلق و آفریده شده ؟ اونهم دین اسلامی که سابقه 1428 ساله داره و ادیانی مثل مسیح و بودا و .. با سابقه های چند هزار ساله , به هیچ حساب میان ؟؟؟؟؟؟
کاملن مشخصه این احادیث جعلی و کذب محض از خشتک چه کسانی در میاد و چه اهدافی پشت سرشون قرار داره ! ولی سخن من با افرادیه که به ناف اسلام هزار و یک خزعبل میبندن و فکر میکنن با این کارها به اسلام وجهه مثبت میدن در صورتیکه با این مطالب در درجه اول انسانیت پیغمبر خودشون رو زیر سوال میبرن و در درجه دوم شررررررررررر میشاشن به مذهبشون و اونو به گند میکشن !!! باور کنین الان در قرن اتم و کامپیوتر , دیگه آدم ها اونقدر شعور و عقل دارن که مثل آدم های نئاندرتال هر چرت و پرتی رو قبول نکنن و هر چیزی رو با استدلال و منطق بپذیرن نه با سفسطه آخوندی !!! فرق بین آدم های دیروز و امروز همینه !
پدر و مادر من و شما , پدربزرگ ها و مادر بزرگهای ما , کسانی بودن که شنیده بودن نماز بخونی میری بهشت ! شنیده بودن فلان کار رو بکنی میری جهنم ! شنیده بودن ملا یعنی سید و آقا و خدا ! روزه گرفتن سنت پیامبره ! روضه خونی کردن یعنی آخرش بودن ! سفره ابوالفضله یعنی دین داری . نذری دادن یعنی پول شویی شرعی و ... ! ولی ما امروز فرقمون با گاگولهای نسل قبلمون اینه که :

- وقتی کسی به ما میگه نماز بخونی میری بهشت , از طرف میپرسیم تو رفتی بهشت ؟؟؟ طرف میگه نه و شنیدم ! ما هم میگیم برو بذار در کوزه آبشو بخور ...
- طرف میگه آخوند ها رو احترام بذار و فلان کن , با خودمون فکر میکنیم که آخوند یعنی چی ؟ یعنی یه آدم کون گشاد مفت خور که تو زندگیش فقط بلده از منبر بالا بره و یه مشت چی چی شعر تلاوت کنه و پول مفت بگیره و کمبود ویتامین هاش رو جبران کنه و بره منبر بعدی ! خوب آدم اگه عقل داشته باشه اون پول و وقت رو صرف یه کار خوب میکنه و خودش میخوره چرا بده یه مفت خور قابلمه به سر کوفت کنه ؟ چلاقیم یا دهن نداریم ؟؟
- یا وقتی مادرت میگه گره تو کارت افتاده سفره ابوالفضولات بگیر , با خودت فکر میکنی که هدف چیه ؟ اینکه یه مشت زن شکم گنده مفت خور و پولدار رو جمع کنی تا بیان و ثروت و طلا و جواهراتشون رو به رخ هم بکشن و برای این و اون حرف در بیارن و بریزن تو حلقشون و کیسه زباله دست بگیرن و باقی غذاها رو بار کنن برن که تو مشکلت باز بشه ؟ میخوام صد سال سیاه باز نشه و بمیرم !!!!!
- یا وقتی موقع حسین پارتی میشه و عزاداری عاشورا , آدم با خودش فکر میکنه که از حسین میلیاردها انسان مظلوم تر هم بودن ! کردهای هلبچه ! مردم فقیر ایران . کارگران ایرانی ! معلمان ! کودکان سرطانی ! زنان تن فروش ! مردم بی گناه اسرائیل که توسط تروریست های خماس کشته میشن . سربازان آمریکایی که توسط القاعده سر بریده میشن ! مردم بیگناه عراق که توسط مزدوران انتحاری بی دلیل کشته میشن ... اینها همه از اون حسین میلیونها برابر مظلوم تر هستن و اگه قرار باشه عزا داری کنیم و ماتم بگیریم باید برای اونها بگیریم نه برای کسی که حتا مطمئن نیستی اصلن حقیقت داشته یا نه و آیا واقعن مستحق عزا داری هست ؟؟؟ کسی که یک یاغی بود و 5000 برده ایرانی داشت و از ثروتمندان عرب به حساب می اومد ...
- یا وقتی که دچار دردسر میشی , بابات میگه بشین دعا کن و منتظر باش تا خدا درست کنه ! آدم با خودش فکر میکنه که اگه قرار بود هر کسی بشینه و دعا کنه و مشکلش حل بشه , پس اون عقل و فکر و شعور برای چی به آدم داده شده ؟ که آدم دم به ساعت سراغ خدا نره و از اون عقل استفاده کنه و بجای ورد خوندن و کلماتی بی سر و ته که معنیش رو هم نمیدونی , بشینه فکر کنه چطور بر مشکل غلبه کنه !!!!
- یا وقتی میری بهشت زهرا بشینی چند تا آیه عربی بخونی و فاتحه ! نمیتونی با زبون فارسی و تو دل خودت با روح اون فرد حرف بزنی ؟؟؟؟ یعنی فاتحه خوندن باعث میشه روح طرف خوش به حالش بشه ؟؟؟؟؟؟؟؟

فرق ما اینه ! ما دیگه هر حرفی رو بدون دلیل نمیپذیریم ! ولی قدیمی ها هر حرفی رو باور میکردن و بهش اعتقاد راسخ داشتن و با کلنگ هم از مغزشون در نمی اومد ! تعصب داشتن روی خرافاتشون . نتیجه میشه همین که یه مشت تروریست و آدم کش و دزد و پاچه گیر میشن رئیس دولت و بر مردم حکومت میکنن . روز اولی که خمینی ملعون اومد و توی بهشت زهرا شروع کرد شکر پرانی کردن , یک نفر از این الاغ هایی که پای منبرش بودن حتا به حرف های این مردک شیاد بیشرف فکر نکرد که آخه :
- توی آمریکا با اون همه ثروت و رفاه و قدرت برترش , مردم مالیات میدن به دولت تا دولت با اون مالیات ها برای مردم رفاه ایجاد کنه ! تو مردک حروم زاده چطور میگی دادن مالیات حرام است ؟
- کسی فکر نکرد که آخه تو بهشت هم بنزین و آب و برق و خیلی چیزهای دیگه مجانی نمیشه , تو از خشتک بابات اینها رو داری مجانی میکنی ؟
و هزار و یک دروغ دیگه ای که عملن دیدین نتیجه چی شد ؟ امروزه داشتن صدای خمینی جرم داره و 15 سال حبس !!!!! امروز اون آب و برق مجانی به قیمت خون رهبر داره پرداحت میشه و مردم جیکشون هم در نمیاد . بنزین رو دارن به قیمت طلا میخرن و تازه جیره بندی ! وقتی شاهنشاه آریامهر یک ریال بنزین رو گرون کرد , کم مونده بود انقلاب کنن !!!! نتیجه فکر نکردن همینه ! و مشکل مملکت ما زمانی حل میشه که :

مردم ما به این نتیجه برسن و ازخودشون سوال کنن که : چرا ما باید تاوان حماقت های دولتمون رو بدیم ؟ وقتی دولت انرژی اتمی میخواد که بمب اتم بسازه و اسرائیل رو پاک کنه , ما چرا باید جور تحریم ها رو بکشیم و در نهایت هم زیر بمباران ها کشته بشیم ؟ وقتی مردم به این درجه از شعور رسیدن که بفهمن چرا باید سپر بلای منافع مشتی آدم دیوانه بشن ؟؟؟؟؟؟؟ اونوقته که همه با هم یکصدا میشن . اون زمان دموکراسی خود بخود ایجاد میشه ! برابری زن و مرد برقرار میشه و 90% مشکلات ما حل میشه ! اون زمان دیگه کسی نمیتونه با شعور مردم بازی کنه و هاله دور سر احمدی نژاد قرار بده و نماینده مجلس رو با مشورت امام زمان تعیین کنه ! امام زمان رو از چاه بکشه بیرون ! و جاده اسفالت کنه تا امام ظهور کنه ! احمدی نژاد رو معجزه هزار سوم کنه ! عکس امام رو توی ماه ببینه ! از چاه مستراح جن ظاهر کنه ! با پای چپ تو مستراح بره ! نمازش به گوز بند باشه ! چون اونزمان مردم اونقدر با شعور شدن که برای هر چیزی فکر میکنن و دنبال دلیل میگردن و هر حرفی رو شکمی قبول نمیکنن . مردم غرب که امروزه آزادی دارن و دموکراسی , برای اینه که فکر میکنن . وقتی جنسی گرون میشه میگن به چه دلیل گرون شده ؟ ولی در ایران وقتی گرون میشه مردم میگن : فردا باید چیکار کنیم تا بتونیم بیشتر پول در بیاریم ؟ نتیجه میشه همین دیگه ..
به امید رسیدن سریعتر به اون روزی که مردم ما هم فکر کنن ...

تکبیر.



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001