فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Thursday, July 05, 2007
روز جعلی زن :

زن مسلمان ايراني در مقايسه با وضعيت زن در جهان امروز ، از موقعيتي گران سنگ برخوردار است . واقعيت هاي افتخار برانگيزي چون مشاركت هاي بي نظير سياسي، فرهنگي و اجتماعي كه همه به بركت انقلاب و اسوه گيري از وجود گران قدر زهرا بدست آمده ، گوشه اي از اين موقعيت است .

متن بالا توجه منو به خودش جلب کرد و باعث شد حالت تهوع بهم دست بده . هر چند دور از انتظار یا عجیب نبود چنین نوشته ای اونهم در بطن رژیم جنایتکار ایران , ولی اینکه خیلی از مردم ایران به تبعیت از افکار ارتجاعی این رژیم روز جعلی زن رو جشن میگیرن , بدون اینکه انگیزه های اصلی اونو بدونن , جای تعجب داره مخصوصن بین شما وبلاگ نویس ها که بعضی هاتون اونقدر بی عقلین که این روز رو به هم تبریک هم میگین . شده مثل حکایت خیابون پهلوی و ولی خصر :

ما خوب میدونیم موقعیت زن ایرانی در کشورمون در مقایسه با زنان کشورهای دیگه در چه ردیفی هست ! خیلی خلاصه زن در جامعه ایران با چهارپایان برابری میکنه و از نظر حقوق انسانی از یک الاغ هم کمتره . باز الاغ حق لجاجت داره ! خیلی به زن ارفاق کنن , بهش میگن جنس دست دوم یا جنس دوم ! یعنی در همه حال اول مرد و بعد زن !
- این موجود , زن رو میگم , اونقدر در جامعه دارای حق و حقوق قانونی و برابر هست که وقتی یک زن به قتل میرسه , قاتلش اعدام نمیشه و از طرفی وقتی پای دیه به میون میاد , میتونه نصف دیه یک انسان کامل رو برای زن پرداخت کنه ! ولی وای به اینکه زنی یک مرد رو بکشه ! اول اعدامش میکنن بعد هم غیابی محاکمه و تازه از خانواده زن دستی دیه کامل هم میگیرن !!!!
- در قوانین شرع ذکر شده در موقع شهادت دادن نیاز به 2 تا 4 زن بعنوان شهود هست در صورتیکه یک مرد برای شهادت دادن کفایت میکنه !
- زن در 99/99% کتابهای دینی و اسلامی بعنوان موجودی ناقص العقل شناخته شده و این هم از دیگر افتخارات مسلمانان هست !
- زمانیکه زن و مردی زنا میکنن , زن رو میتونن بکشن و سنگسار کنن و جرثومه فساد میدوننش , ولی مرد رو فقط شلاق میزنن , اون هم در صورتیکه قاضی خیلی عادل باشه !!!!!!!!
- از افتخارات دیگه جامعه اسلامی ما اینه که زن و مرد خیلی برابر هستن درست به برابری فیل و فنجون . وقتی زنی با مردی ازدواح میکنه , جزو مایملک و کالای زر خرید اون مرد محسوب میشه . یکسری اعمال و وظایف رو مثل کنیز و برده باید انجام بده و اگه انجام نده همین دین اسلام آخوندی و قانون شرع زن رو ناشزه و مستحق حذف شدنش از تمام حقوقش میدونه ! البته اگه حقوقی داشته باشه ! زن باید بپزه بشوره بدوزه شب ها سرویس بده ! کور و کچل پس بندازه و کیسه بوکس شوهر باشه در مواقع عصبانیت و هر چی آغا گفت بگه چشم و دم هم نزنه و این یعنی عدالت اسلامی !!!!
- از همه جالبتر اینکه زن بعنوان موجودی زاینده , هیچ حقی در نگهداری فرزندانش نداره . یعنی اسلام میاد و میگه بین دو موجود زن و مرد , فقط اسپرم های مرد صاحب بالاترین حقوق هستن و تخمک و رحم و 9 ماه عذاب و بدبختی و درد زایمان وحشتناک زن و سالها مراقبت از بچه و شب بیدار موندن ها و شیر دادن و خون دل خوردن و ... پشیزی به اون اسپرم و پشم های دور آلت مردها نمی ارزه !!!
- زمانیکه طلاق اتفاق می افته , زن از حق نگهداری فرزندان محروم میشه و همه این حقوق که به همون تار و پود پشم های مرد بنده , به مرد داده میشه و این باز هم عدالت اسلامیه !
- حق طلاق در همه حال با مردهاست . حتا اگه مرد بیمار شیزوفرنی باشه , معتاد معمولی باشه و غیر تابلو , ازدواج مجدد بکنه , خرجی نده , دست بزن داشته باشه و هزار و یک ایراد دیگه , باز هم زن محکوم به سازشه ! چون این عدالت اسلامیه !!!!!! میگن خانم باید ثابت کنی و دلیل و مدرک بیاری ! لابد از خشتک آغا ...
- ولی فقط کافیه زن یکبار اوامر اربابش رو برآورده نکنه , مرد میتونه بره دادگاه و خیلی راحت طلاقش بده . حتا اگر هیچ دلیلی هم نداشته باشه قاضی اصلن نمیگه ثابت کن ! مرد وظیفه نداره جرم زنش رو ثابت کنه همین که ادعا کرده حجته !! قاضی تنها حرفی که میزنه اینه : دلایل موجه نیستن , ولی چون حق طلاق با مرده , پس صیغه طلاق رو جاری میکنیم ... چه غیابی چه توافقی و خلعی و ... ! چه فرقی داره ؟ عدل علی و عدالت اسلامیه !!!!!!!!
- قانون جالبی داریم که بوسیله اون زن به مرد روا میشه و گواراتر از آب !!! صیغه یا فاحشگی شرعی ! یک ورق پاره و 4 تا جمله عربی بی معنی , همون زنایی که زن رو مستحق سنگسار کرده , با عزت میکنه !!!
- قانون کار هم بسیار جالبه ! دستمزد زنان همیشه نصف دستمزد مردان محاسبه میشه ! ساعت کاری زنان با مردان یکسان و گاه حتا بیشتره و این جزو عدالت های این عدالتخانه بزرگ اسلامیه !
- حق کار کردن زن با مرده و فقط اون باید اجازه بده ! حق سفر کردن زن با مرده ! اونقدر حق به گردن مردهاست که آدم فکر میکنه فقط اون روح زنانه ست که از دست مردها در امانه و اگه اونم میتونستن تصاحب میکردن !!!!
- مشارکت زنان در جامعه هم جای تامل داره ! شغل های پست ! مشاغل سخت و یا بی اهمیت و کار گل کردن , همه و همه به عهده زنان ماست !
- در زمینه های سیاسی هم زنان عملن آلت دستی بیش نیستن . فاحشه قداره کش و ج ... معروف دولت احمدی نژآد , فاطمه رجبی حی و حاضر در خدمت شماست بعنوان مشت نمونه خروار !!!!!!
- دولت این سالها به زنان خیلی بها داده ! پلیس زن هم داریم ! البته نه برای تامین امنیت زنان , برای سرکوب و کتک زدن و زخمی کردن و شکنجه کردن زنان ! برای خفه کردن زنان ! برای کوفتمان فرهنگی !!!!
- تاکسی زن هم داریم , نه بعنوان خدمات رسانی به زنان , برای جدا سازی های افراطی و اسلامی بیشتر به سبک طالبان ( ع ) !!!!
- ما امروزه زنانمون خیلی فعال و کوشا شدن ! نان آور خانه شدن ! مردها میشینن پای بساط تریاک و زنان میرن زیر یه خم مردان و تن فروشی میکنن تا خرج آقا رو در بیارن . خود اشتغالی در دولت مهرورز یعنی این !!!!
- آزادی پوشش هم داریم . این آزادی رو به بهای مشت و چک و لگد و توهین و شلاق و ... بدست میاریم .
- در ورزش هم کاملن آزادی انتخاب رشته و پوشش داریم و با مردها برابریم . اونقدر که مردها رو میفرستن توی ورزشگاه و زنها رو بیرون ورزشگاه پشت میله ها نگه میدارن !!!!
- زنان ما امروز بیشترین تعداد دانشجویان رو تشکیل میدن و بیش از 70% از دانشجویان , زن هستن ! به همین دلیل و به جهت پشتیبانی و حمایت بیشتر از زنان , 70 % رشته ها رو فقط به مردان اختصاص دادن و مدام در کنکور با ایجاد موانعی سعی در فرو کردن چوب لای چرخ تحصیل زنان دارن تا اونها رو عقب مونده و بیسواد نگه دارن تا بتونن ازشون حسابی سوء استفاده کنن !!!!!!!!
- ما امروز زنان کارمند زیادی در ادارات خصوصی داریم . نه برای کار کردن , برای رفع نیازهای جنسی مدیران این شرکت ها و بالا بردن کلاس شرکت و همچنین جذب مشتری !!!!!!

و خلاصه اینکه با همه این احوالات آدم تصورمیکنه چقدر زنان امروزی به فاطمه زهرا شبیه بودن ! فاطمه ای که از دست جور اسلام , در جوانی مرد و یکی از این مسلمونها نمیپرسه چرا فاطمه اینقدر زود مرده !!؟ وقتی اینها بمب به خود بستن رو افتخار بدونن , باید هم زهرا رو الگوی زنان ایرانی کنن ! کنیزی و ذلت افتخار اسلامه آخوندیه و میخوان زنان امروز هم مثل اونها بشن ...

و حالا مقایسه کنیم زنان ایرانی رو با زنان غربی که اینقدر زنان ایرانی امکانات دارن که نوشته میشه , اما دیده و درک نمیشه :

- در غرب زن و مرد حقوق برابر دارن . وقتی از هم جدا میشن , تمام اموال بطور مساوی نصف میشه !
- حق نگهداری بچه با مادره ! بدون قید و شرط مگه مادر توانایی یا صلاحیتش رو نداشته باشه .
- زنان حق طلاق دارن در تمام موارد !
- زنان در تمام امور حضور فعال و برابر در کنار مردان دارن حتا در ارتش !!!
- اگه مردی دست روی زنش بلند کنه , دادگاه بابای مرد رو جلوی چشم هاش ظاهر میکنه !
- زنان برای تحصیل و ورزش و هر شغلی آزاد هستن .
- زنان میتونن هر زمان دلشون خواست سفر خارجی برن !
- رابطه جنسی با مردی که دوست دارن , نه تنها گناه و جرم و نشونه فاحشه بودن نیست مثل ایران , که باعث افتخارشونه !!
- زنان در تمام امور همپای مردان کار میکنن و حقوقشون با مردها برابر و گاه بیشتره .
و خلاصه کلیه مطالب ذکر شده در بالا رو برعکس کنین تا به جواب برسین ...
..
..
و حالا در مقایسه زن ایرانی با زنان جهان , متوجه شدین که زنان ایرانی چه جایگاه والایی دارن ؟؟؟؟؟؟؟ این همون عدل علی و شریعت اسلامی آخوندی و مدینه فاضلابی هست که نوید میدن به زنان . اگه اینها افتخار و مباهات داره , پس باید به شعور و فهم این افراد واقعن شک کرد ...

سخن آخر اینکه : در کشورهای آزاد در پشت هر مرد موفقی یک زن دلسوز و با سواد و آگاه ایستاده و در ایران در پشت هر آخوند و ریشو و حزب الهی موفقی , یک مرد و یک زن با شلوار و دامن پایین کشیده ایستادن تا این افراد گذشته خودشون رو فراموش نکنن !! ... مثال هم بسیاره . در پشت سر سخنگوی دولت , فاطمه رجبی ایستاد و ....
در این مملکت همه کس تا دستش اومد به زنان جفا کرد . چه افرادی معروف و نامی و چه پاپتی .. سعدی در همین رابطه نوشته :
چو زن راه بازار گيرد ؛ بزن !!!
و گرنه ؛ تو در خانه بنشين چو زن
ز بيگانگان چشم زن دور باد
چو بيرون شد از خانه ؛ در گور باد
صد رحمت به طالبان . مفاخر کشورمون این باشن وای به حال دیگران و مردم عادی ! بقول صادق هدایت : افـكـاري كه در ميان شـاش و پـشـكـل شـتـر نـشـو و نـما كرده باشد ، كـي مـي تواند باعـث سـعادت و تـرقـي بـشـر گردد ؟ بع عینه بعد از 1400 سال جز فلاکت و بدبختی چیزی نصیب ایرانیان و کشورهای اسلامی نشده . اون کشورهای اسلامی هم که امروزه پیشرفت کردن , از بابت دلارهای باد آورده نفتی و شل کردن اصلاحات و رابطه با جهان غرب به اینجا رسیدن و همچنان در بطنشون عصبیت و جاهلیت موج میزنه و زنانشون جز کنیز چیزی نیستن !!



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001