فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Wednesday, July 04, 2007
هر دم از پمپ بنزین ها بری میرسد :

چند روز پیش نوشته بودم که امت همیشه در پشت صحنه انقلاب یا همون مردم میهن آریایی – اسلامی ایران , توی شارلاتانی و دزدی و پدر سوختگی دست کمی از رژیمشون ندارن با این تفاوت که مسئولین رژیم ایران بطور ژنتیکی و خوار – مادری این ژن ها رو دارن و ذات و وجودشون دزد و پاچه گیره , مردم ایران این صفت ها رو بطور اکتسابی در مواجهه با دولت و مسئولین کشور کسب کردن و بین این دو فاصله ست زمین تا آسمون ! در همین راستا هم طرح جیره بندی بنزین رو صدها نفر از کارشناسان محکوم به فنا و شکست خورده دونسته بودن و استارتی برای به شمارش در اومدن زوال و نابودی رژیم ایران بطور کل از بالا تا پایین که این یکی در آینده ای نزدیک بیشتر متجلی خواهد شد و تبعات نفرت و آتش زیر خاکستر مردم رو در چند ماه آینده بزودی زود شاهد خواهیم بود . اما بحث احمقانه جیره بندی بزنین که دولت اینقدر توی بوق و کرنا میکنه , مساله ای خیلی جالب و در عین حال کلیدی برای بقای این نظامه و به هیچ شکلی توجیه عملی نداره ! این هم شاهد از غیب :

چند روزی بود میخواستم در این مورد بنویسم اما مطالب دیگه ای دستور کار بود و اجازه نمیداد . یکشنبه بعد از چند روز بی بنزینی و آروم شدن جو پمپ بنزین ها ماشین رو در آوردم و رفتم پمپ بنزین تا بنزین بزنم ! این اولین سوختگیری من در این هفته بود :
- صف خیلی خلوتی بود و بعد از 7 تا ماشین نوبت به من رسید و طبق معمول که اجازه نمیدم مسئول پمپ برام بنزین بزنه , پیاده شدم و مشغول بنزین زدن بودم که مسئولش اومد طرفم و خیلی آروم بهم گفت : خانم هر چی میخوای بزن خارج از سهمیه , لیتری 350 باهات حساب میکنم !!!!!!!! چشمهام 4 تا شد و فکر کردم اشتباه شنیدم و پرسیدم : آزاد ؟
- آره ! شما هر چی میخوای بزن . کاریت نباشه !!!!!!
40 لیتر میخوام .
فوری کارتم رو در آورد و یه کارت دیگه زد جا و گفت بزن ! 14 هزار تومن پول بنزین شد و هزار تومن هم انعام دادم به خودش و رفتم خونه ! حالا اینجا رو داشته باشین :

روز دوشنبه با یه ماشین دیگه رفتم همون پمپ بنزین تا باک اونم پر کنم ! یه مامور دیگه اومد طرفم و دوباره مثل دیروز خیلی آروم بهم گفت : خانم آزاد میخوای لیتری 200 باهات حساب میکنم !!!!!!
35 لیتر هم توی این زدم و پر شد ! هفت هزار تومن هم دادم برای این ! تقریبن نصف قیمت دیروز !!! حالا اینجا رو داشته باشین :

امروز با یه ماشین دیگه رفتم همون پمپ بنزین ! همون مسئول روز اولی بهم افتاد و برگشت بهم گفت : خانم آزاد لیتری 120 تومن باهات حساب میکنم پرش کن !!!!!! 40 تا هم تو این زدم و تموم که شد , ماشین رو بیرون پارک کردم و برگشتم توی پمپ بنزین و صاف رفتم سراغش و بهش گفتم :
- اگه الان جواب سوالای منو ندی میرم دفتر ازت شکایت میکنم !!!!
رنگش پرید و یکی از مسئولای دیگه پمپ ها رو صدا کرد و گفت چند دقیقه اینجا باش من الان میام و منو برد طرف دفتر پمپ بنزین و گفت : چی میگی خانم ؟ میخوای منو از نون خوردن بندازی ؟
- من این حرفها سرم نمیشه ! باید یه چیزو برای من روشن کنی ! من 3 روزه دارم میام اینجا شما هر بار به من بنزین آزاد رو یه قیمت دادی ! این معماش چیه ؟ بعد هم من کاره ای نیستم و کاری هم باهات ندارم ولی فقط میخوام بدونم ... اگه صادقانه بگی کاریت ندارم وگرنه ازت شکایت میکنم !!!!

جوابی که داد خیلی جالب بود :
1 - ما به مدل ماشین ها نگاه میکنیم ! طرف اگه ماشینش بالای 100 میلیون باشه , تا دستمون بیاد میچپونیم ! طرف هم عین خیالش نیست . کسی که 100 میلیون پول ماشین بده حتا لیتری ده هزار تومن هم بنزین میزنه و آخ هم نمیگه !!!! هر چی مدل ماشین میاد پایین تر , ما هم ارزون تر میدیم !
2 - بنزین آزاد دو جوره ! یک سری کارت های سوخت مردم که جا میمونه رو خودمون بر میداریم و همونا رو میفروشیم آزاد به مردم و یک مقدار هم مازاد سهمیه پمپ هست که مدیر پمپ بنزین میاد به ما میگه امروز 5000 لیتر اضافه داریم و اینو آزاد بفروشین ! ما هم این اضافه رو اینطوری میفروشیم !
بهش اطمینان دادم هیچ کاریش ندارم و خداحافظی کردم و سوار ماشین شدم و اومدم خونه ! بیخود نبود که از روز دوم طرح جیره بندی ترافیک تهران دوباره مثل سابق شد ! بنده خدا راست هم میگفت ! روز اول با X5 رفته بودم و طرف به قیمت 240 تومنیش نگاه کرده بود که لیتری 350 چپوند بهم ! دفعه دوم با سوناتا 38 تومنی رفته بودم که 200 انداخته بود و امروز هم کادیلاک قراضه 14 تومنی بابا رو برده بودم که مثل گداها رفتار کرده بود باهام و دقیقن قیمت گذاری کرده بود . فکر کنم پیکان اگه بره یه چیزی هم دستی بدن بهش !!!!!!!
..
..
قضیه خیلی ساده ست ! در کشوری که همه گرسنه هستن , این اقتصاده که حرف اول رو میزنه . بقول معروف کسی که گرسنه ست نه دین داره نه ایمان ! و این دقیقن همونیه که غرب فکرش رو کرده و میدونه بر خلاف کشور عراق که مردمش حتا تو فقر مطلق هم بودن , چون فرهنگ پایینی داشتن و 80% جمعیتش بادیه نشین و روستا نشین بودن و از اول در فقر زندگی کرده بودن و فقط 20% جمعیتش شهرنشین و اونم تازه نیمه متمدن بودن , این نوع تحریم های اقتصادی کاربرد نداشت ! ولی در ایران , کشوری با این سابقه فرهنگی و این مردم که وضع نسبتن خوبی داشتن , فشار اقتصادی میتونه خیلی تکان دهنده باشه و محرکی بسیار خوب !!!!! از طرفی همین دیروز خبری به دستم رسیده که تعداد 20 میلیون کارت سوخت جعلی از کشور عراق وارد ایران شده و بزودی بین مردم بطور قاچاق توزیع میشه ! این در پاسخ همون عملی هست که خزب الله و ایران با جعل دلارهای آمریکایی به آمریکا ضربه وارد کردن در خاورمیانه و حالا خیلی راحت این کارتهای جعلی که مشخصه از کجا دارن میان بیرون (!) , کمر اقتصاد بیمار ایران رو دو تکه میکنه ! خیلی ساده ست ! پایانه کشور مثلن 30 میلیون لیتر قراره با وضع جیره بندی بنزین دریافت کنه , این مقدار پخش میشه ولی در عمل میبینی 60 میلیون لیتر نیازه و کم میاد و دولت هم نمیدونه چطور کم اومده و عملن مجبور میشه این کسری ایجاد شده رو جبران کنه و بخره و این یعنی جیره بندی = پشم آقا امام زمان یا همون تایمری !!!!!!!!! به همین سادگی ...
خبری هم داشتیم مبنی بر خرید بنزین از ونزوئلا ! من فقط میخوام اینو بگم که یک کشتی حامل بنزین وقتی محموله بنزین بار میزنه نزدیک به یک میلیون لیتر بنزین این نفتکش در طول مسیر بخار میشه و از بین میره ! این تازه در مسافت کشورهای نزدیک مثل مثلن قطر تا ایرانه ! حالا فکرشو بکنین یه کشتی حامل بنزین از آمریکای جنوبی یعنی اون سر دنیا میخواد بیاد خلیج فارس . اینکه کشتی در طول راه منفجر نشه یک مساله , اینکه وقتی به مقصد برسه چقدر از محموله بنزینش باد هوا شده باشه هم یک مساله دیگه !!!! قربون عقل مسئولین کشور ما و مخصوصن احمدی نژآد مشنگ ملنگ ! خدایا چه آفریدی ؟ رررررررریدی ...



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001